02.10.2008, 09:27:29 | #1 |
Senior Member
Авто: Mazda 323 BF
Повідомлень: 478
|
Модифікація системи подачі повітря в двигун
Як стверджує фізика - холодне повітря щільніше, відповідно більша кількість молекул на одиницю об"єму. Якщо зробити якийсь "воздуховод" десь від бампера до повітряного фільтра, щоб не затягувало гаряче повітря з під капоту, а брало холодне - буде з цього толк чи ні?
Чому від бампера - щоб не чіпати капот і не робити в ньому тих зовнішніх "заборніків"
__________________
По-настоящему слаб не тот, кого победили, а тот, кто сдался. |
02.10.2008, 09:29:17 | #2 |
Senior Member
Авто: BMW 523 E39
Повідомлень: 885
|
Re: Модифікація системи подачі повітря в двигун
В бімерах так і є.. вуздоховід йде від бампера (повітря забирається біля протитуманок) воздуховодом до повітряного фільтра.
__________________
Аэродинамика для тех кто не умеет строить мощные моторы - Энцо Феррари. |
02.10.2008, 09:34:40 | #3 |
Senior Member
Авто: Mazda 323 BF
Повідомлень: 478
|
Re: Модифікація системи подачі повітря в двигун
Це зроблено у всіх моделях? Чи в якихось - по інакшому?
__________________
По-настоящему слаб не тот, кого победили, а тот, кто сдался. |
02.10.2008, 09:54:09 | #4 |
Член клубу
Авто: BMW E46 328 turbo
Повідомлень: 6057
|
Re: Модифікація системи подачі повітря в двигун
В мене на Е39 так,а у інших не знаю.
__________________
BMW + turbo = |
02.10.2008, 10:03:24 | #5 |
Senior Member
Авто: Е-39 540iA ///M Technic
Повідомлень: 517
|
Re: Модифікація системи подачі повітря в двигун
В 34 заборнік в районі фар. А в кого заборнік в районі протитуманок - то треба бути обережному при проїзді глибоких калюж, бо може потягнути воду і капець. Один знайомий на 38 по такій причині поміняв мотор
|
02.10.2008, 10:16:45 | #6 |
Член клубу
Авто: BMW E46 328 turbo
Повідомлень: 6057
|
Re: Модифікація системи подачі повітря в двигун
Дякую,знаю по свому знайомому теж.
__________________
BMW + turbo = |
02.10.2008, 14:10:40 | #7 |
Senior Member
Повідомлень: 1448
|
Re: Модифікація системи подачі повітря в двигун
В БМВ насчёт воздуха уже всё продумано
А вот в Е38/39 из-под бампера воздух захватывает потому как фары стеклом закрыты, ну не думали немцы что в Германии будут такие лужы LOL |
02.10.2008, 14:12:54 | #8 |
Senior Member
Авто: Mazda 323 BF
Повідомлень: 478
|
Re: Модифікація системи подачі повітря в двигун
Це я тепер знаю, а вчора ще не знав
__________________
По-настоящему слаб не тот, кого победили, а тот, кто сдался. |
02.10.2008, 19:06:07 | #9 |
Член клубу
Авто: BMW 318i E36 M43 M-Style
Повідомлень: 6903
|
Re: Модифікація системи подачі повітря в двигун
CityCat, на Е36 теж забірник стандартно стоїть біля "ноздрів", але на моїй вже німці переробили, запхали дифузор в бампер і гофру до фільтра (можу на зустрічі показати). Ефект від цього є, але не надто суттєвий, а от глибокі калюжі стараюсь оминати...
__________________
Найкращий тюнінг для авто - це його ідеальний стан. |
03.10.2008, 09:32:01 | #10 |
Senior Member
Авто: BMW e39 540 M Technik
Повідомлень: 4503
|
Re: Модифікація системи подачі повітря в двигун
Якщо з місцем визначились, то скажу на рахунок самих впускних колектороів. На моторах М52, впускний колектор гірший(має іншу форму і пропускну здатність), якщо порівнювати з М50, тому багато людей замінює його з М50.
На мому моторі, зі зняттям фари, тобто забезпечивши більшу подачу повітря, різниця стала відчутною. |
Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей) | |
|
|
Подібні теми | ||||
Тема | Автор | Форум | Відповідей | Останнє повідомлення |
E36 Двигун для Е36, потужність/економічність | Collins | Двигун та підкапотний простір | 92 | 07.03.2012 14:25:57 |
E34 Коли глушу двигун калатає КПП | Mojsey | Двигун та підкапотний простір | 15 | 02.02.2010 14:34:12 |
Продам двигун М43 1.8 + навісне + проводка + КПП | vvvetalll | Запчастини | 5 | 26.02.2008 14:00:49 |
Hartge встановив на купе BMW 3-Series двигун від M5 | CONFIG | Новини в світі BMW | 0 | 10.12.2007 08:51:08 |
Двигун 2.5 192 HP | Vice | Двигун та підкапотний простір | 2 | 07.11.2007 13:57:09 |
Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024. |