17.08.2012, 20:12:26 | #1 |
Junior Member
Авто: HONDA CRX
Повідомлень: 30
|
DRAG RACING 2 вересня 2012 р. Тернопіль.
Неділя 2 вересня, Тернопільський аеропорт, злітно-посадкова смуга , змагання з DRAG RACING.
Запрошуються усі бажаючі !!! Участь у перегонах може прийняти кожен автомобіліст, подавши заявку на участь ! Реєстрація на участь тут: http://racing-team.te.ua/forum/topic?f=54&t=369 Вхід 20 грн. Увага вхід зі сторони 5-го км. ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ: 10.00-12.00 реєстрація учасників. 12.00 початок кваліфікаційних заїздів. 13.00 офіційне відкритя. 14.00 початок фінальних заїздів. Після фінальних заїздів,підрахунок результатів,та нагородження. Графік може змінюватись! НАГОРОДЖЕННЯ. Учасники, що стали переможцями у класі будуть нагороджені наступним чином: 1 місце – кубок, диплом + грошовий приз . 2 місце – кубок, диплом + грошовий приз. 3 місце – кубок,диплом + грошовий приз. КОРОТКИЙ РЕГЛАМЕНТ ЗМАГАНЬ З ПРИСКОРЕННЯ 2.09.2012р. м. Тернопіль.2012р. ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ. 10:00-12:00 - реєстрація учасників . До 12:00 всі автомобілі, які беруть участь у змаганнях, повинні в'їхати в закритий парк. З 12:00 до закінчення змагань автомобілям заборонено залишати закритий парк, крім часу перебування на трасі. У ході реєстрації учасники розподіляються по класах відповідно до нижче наведених: КАТЕГОРІЯ СТРІТ. 1 клас до 1500 см. куб. - 50 грн. 2 клас 1501 — 2000 см. куб. - 100 грн. 3 клас 2001 — 2500 см. куб. - 100 грн. 4 клас 2501 — 3500 см. куб. - 100 грн. 5 клас (UNLIM) більше 3501 см. куб. - 150 грн. (кошти йдуть у призовий фонд) Якщо будь який клас не відбувся – учасник має право заявитися в вищому класі. Коефіцієнти: повний привід – 1,2 ; турбо, моно привід - 1,6; турбо, повний привід - 2,0; ротор – 1,3; компресор - 1,4; NOS - 1,3; дизель - 0,7; Турбо дизель - 0.9; За побажанням, учасник має право зареєструватися та приймати участь ще в одному класі, але не нижче классу якому відповідає автомобіль учасника. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ. 1.1.1. Двигун повинен бути розміщений в моторному відсіку базової моделі. Дозволяється використання інших моделей двигуна того ж виробника, що й кузов. Якщо виробник базової моделі використовував двигуни вироблені за ліцензією (наприклад: Daewoo – двигуни Opel ) – дозволяється використання інших моделей двигунів донорської компанії – виробника. Встановлення іншого двигуна не повинно викликати втручання в несущі конструкції кузова. 1.1.2. Дозволяється використання системи вприскування закису азоту. Якщо таку систему встановлено – на правому задньому боковому вікні повинна бути наліпка. Система може бути встановлена в салоні або у багажному відділенні. Балон(и) повинен бути оснащений клапаном скидання тиску, що має виведену за борт автомобіля вентиляцію. Системи повинні бути комерційно доступні та змонтовані згідно рекомендацій виробника. Кріплення систем повинно відповідати вимогам статті 253 J FIA. Використання кріплень з пластику - заборонено. 1.1.3. Системи електронного управління двигуном не обмежуються. 1.2. ТРАНСМІСІЯ. 1.2.1. Коробка швидкостей базової конструкції, синхронізована (якщо механічна ). Модифікації дозволено. Система перемикання швидкостей повинна бути базовою. 1.2.2. Тип приводу ( передній, задній, повний.) 1.2.3. Система рульового керування повинна бути базовою. 1.3. ВИХЛОПНА СИСТЕМА. 1.3.1. Вихлопна система повної довжини. 1.4. КУЗОВ. 1.4.1. Усі несущі конструкції кузова повинні бути базовими. Вкорочення, звуження, свердління, хімічна обробка та ін. роботи по кузову з метою облегшення за рахунок обробки різних елементів комплектного кузова автомобіля заборонено. 1.4.2. Забороняється використання матеріалів, що мають вміст магнію. 1.4.3. Автомобіль повинен мати усі базові двері з базовою системою кріплення. Усі двері повинні функціонувати як з салону так і ззовні. 1.4.4. Лобове скло повинно бути базовим. Усі вікна повинні бути базовими. 1.4.5. Всі автомобілі повинні бути обладнані дзеркалами заднього виду з обох боків. 1.4.6. Бампери, крила повинні бути жорстко закріплені на кузові. 1.4.7. Дозволяється заміна бамперів, кришки багажника, кришки капота (окрім автомобілів з кузовом типу хечбек) та бокових крил на такі ж з композитних матеріалів. 1.4.8. Попереду і позаду повинні бути збереженні заводські буксировочні застосування. 1.5. СИСТЕМА ПОЖЕЖОГАСІННЯ. 1.5.1. Кожен автомобіль повинен бути обладнаний закріпленим в салоні що найменш одним ручним вогнегасником. 1.6. ПАЛИВО. 1.6.1. Дозволяється використовувати будь яке пальне типу бензин. Дозволяєть впорскування суміші води та метанолу у впускний колектор. 1.7. ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ. 1.7.1. АКБ повинна бути надійно закріплена. 1.8. ПАЛИВНІ БАКИ. 1.8.1. Дозволяється використання двох паливних баків одночасно, при цьому один з них має бути базовим. 1.9. ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА ТА ПІДВІСКА. 1.9.1. Гальмівна система на автомобілях повинна бути базової комплектації. Зменшення тормозних дисків та колодок заборонено. 1.10. ОСВІТЛЮВАЛЬНЕ УСТАТКУВАННЯ. 1.10.1. Всі базові освітлювальні елементи повинні бути збережені. Дозволяється модифікація однієї фари головного світла під забірник для повітря. При цьому ближнє світло має функціонувати. 1.11. ІНТЕРЄР. 1.11.1. Салон автомобіля повинен бути функціонуючим, комплектним без виключень. 1.11.2. Сидіння можуть бути замінені на не регульовані (без регулювання кута нахилу спинки) у цьому випадку обов’язкове встановлення спортивних 4-х або 6-ти точених ременів безпеки. 1.12. КОЛІСНІ ДИСКИ ТА ШИНИ. 1.12.1. Дозволяється використання шин, сертифікованих для шляхів загального користування. 1.12.2. Комплектні колеса однієї осі автомобіля повинні бути однаковими. 1.12.3. Забороняється використання шин з шипами, шин типу «докатка», шин що мають відшарування пртектора та ушкодження каркасу. 1.12.4. Кріплення коліс болтами може бути замінено на кріплення шпильками та гайками. 1.13. ЕКІПІРУВАННЯ ВОДІЯ, 1.13.1. Усі водії мають бути одягнуті в закритий одяг та взуття. Забороняється використання одягу з легкозаймистих та плавких матеріалів. Відредагував(ла) dimon-crx : 17.08.2012 о 20:13:35 Причина: Додано повідомлення |
28.08.2012, 19:52:46 | #2 |
Senior Member
Повідомлень: 1661
|
Re: DRAG RACING 2 вересня 2012 р. Тернопіль.
апнем
|
28.08.2012, 20:23:00 | #3 |
Член клубу
Авто: BMW E46 328 turbo
Повідомлень: 6057
|
Re: DRAG RACING 2 вересня 2012 р. Тернопіль.
Віктор,ти не апай,ми всерівно їдемо
__________________
BMW + turbo = |
28.08.2012, 21:28:08 | #4 |
Senior Member
Повідомлень: 1661
|
Re: DRAG RACING 2 вересня 2012 р. Тернопіль.
апнувши і клюберів підтянем
|
28.08.2012, 22:29:20 | #5 |
Член клубу
Авто: е36 (320); e34 (520); e38 (735i);
Повідомлень: 1288
|
Re: DRAG RACING 2 вересня 2012 р. Тернопіль.
буде як минулого разу?
__________________
www.bader-leather.de |
28.08.2012, 23:16:13 | #6 |
Senior Member
Авто: ///M-Series
Повідомлень: 2096
|
Re: DRAG RACING 2 вересня 2012 р. Тернопіль.
шось після минулого разу я маю мінімальне бажання їхати... краще в Карпати на 2 дні поїду відпочину, ато навіть на озері не був ше того року
__________________
Наша жизнь-скорость, наше сердце-BMW |
29.08.2012, 08:40:46 | #7 |
Член клубу
Авто: BMW 318i E36 M43 M-Style
Повідомлень: 6903
|
Re: DRAG RACING 2 вересня 2012 р. Тернопіль.
+ 1
__________________
Найкращий тюнінг для авто - це його ідеальний стан. |
30.08.2012, 15:07:53 | #8 |
Член клубу
Авто: BMW E46 328 turbo
Повідомлень: 6057
|
Re: DRAG RACING 2 вересня 2012 р. Тернопіль.
кому чого не вистачає
__________________
BMW + turbo = |
Теги |
drag racing |
Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей) | |
|
|
Подібні теми | ||||
Тема | Автор | Форум | Відповідей | Останнє повідомлення |
DRAG RACING III етап кубка України 22 липня 2012 р.Тернопіль | dimon-crx | Драг | 6 | 17.07.2012 15:52:48 |
21.08.2011.р. м.Тернопіль знову DRAG RACING | Vomont | Драг | 10 | 23.08.2011 18:50:33 |
Фото 10.10.10р. LTC DRAG RACING (ФОТО + ВІДЕО) | qub | Фото | 12 | 14.10.2010 00:10:20 |
10.10.10 р. LTC DRAG RACING м.Львів,вул.Північна | Vomont | Драг | 58 | 12.10.2010 00:16:06 |
Drag Racing: Європейські фінали в Санта-Под | bmwe36petro | Драг | 0 | 17.09.2009 09:33:06 |
Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024. |