03.07.2012, 20:29:06 | #1 |
Member
Авто: e39 (2003; 530i)
Повідомлень: 264
|
tappet/lifter (Застукали гідрокомпенсатори)
Я одразу приношу вибачення, але я не знаю як це українською буде. Я з таким ніколи в Україні не стикалася і не чула дотепер.
Місяці два тому, постукування під капотом десь в двигуні на холодному старті не викликали сильного стресу, бо зникали через 1 хвилину, ніяких помилок комп не видавав, ніяких вібрацій і нічого іншого постороннього при цьому не було. На сервісі я всіляко старалась пояснити, але це нічого не дало, бо машинка працювала як годинник, тихо, чітко і мене відправили геть (добре що грошей не взяли за діагностику, а ми напервірялись багато і компресію в циліндрах також..) А от в неділю, цей такий вже майже класичний для моєї машинки стукіт не зник, ні за 1 хвилину, ні за 10. Сьогодні двигуну поставили діагноз - один з "lifters" застряг і більше не рухається, тому там і стукає так. Скоріш за все лише один. Вони не дешеві (30 долларів за штуку) і їх на кожен наш циліндрик припадає 4 штуки Зачиталася цією проблемою в неті - голова квадратна. Багато варіантів на сервісі не дають, а саме лише два: в першу чергу залити якийсь спец. очисник в двигун, поїздити так зо пів години, а потім замінити масто. Це має допомогти все прочистити і можливо проблема сама собою зникне. Якщо не зникне - заміна того ліфтеру (одного чи двох, чи за бажанням всі 24 але то страшно дорого) і все. Гарантій що це не станеться знову - нема. Пояснили, що це викликано тим, що можливо попередній власник не вчасно заміняв масло, а можливо помпа погано качала масло і там десь не дойшло і воно застрягло, маленька "пупочка" повітряна попала і ліфтер встав чи взагалі масло було нустини іншої ніж попереднє... Кажуть що так їздити можна, але то на нерви діє, і я боюсь що інші три ліфтери теж встануть, а там і клапан накриється і ремонт вже коштуватиме зовсім інших грошей. Чи хтоьс колись з цим стикався? Мені всі поради цінні, бо на наступний тиждень у мене поїздка в інше місто, а з такою проблемою я їздити не волію, боюсь, дратуюсь, страждаю душевно і плачу. Завтра на 8:30 ранку мені будуть очисник заливати і міняти масло. Про заміну не домовляюсь ще, бо не готова морально.
__________________
Life is an aimless drive that you take alone Might as well enjoy the ride, take the long way home |
03.07.2012, 20:50:30 | #2 |
Член клубу
Авто: Е30, потім Е30, знову Е30, ше Е30
Повідомлень: 1078
|
Re: tappet/lifter
Порада одна міняти, по всім правилам ВСІ. Ну тут якщо супермайстер і визначить який то міняй 4 на одному циліндрі. Старайся не їздити, бо зношується роспредвал.
Крім того, це ти вилікуєш, але є причина того чому це сталося, думаю єсєсьний знос. Того не роби, тобі не можна. Дзвони і ціну 103-105 грн зробим. А це ваащє заборонено, не знаю де ти була, але їм привіт. Крім гідрокомпенсаторів ("пупочка") тообі ще будуть потрібні прокладки. Короче пиши в приват як зацікавить, дам тобі і гідрики і масло. Тільки не тойво-во... |
03.07.2012, 21:07:19 | #3 | ||
Member
Авто: e39 (2003; 530i)
Повідомлень: 264
|
Re: tappet/lifter
Цитата:
я б з радістю, але я живу в Монреалі (Квебек, Канада) Цитата:
Я плачу страшно я дуже розстроєна, бо в нас (я і Мишка) все було так добре, поки не почався той стукіт { додано через 6 хвилин } а якшо я поміняю всі 24 ліфтера, а не лише той шо вмер, то ця проблема може виникнути знову, бо якийсь один буде або бракований, або ше шось не так. А якщо поміняю лише той шо зіпсувся, то інші вони ж добрі наче, але якщо це причина зносу, то мені знову розбиратимуть все, за мої ж гроші А ще, це проблема зустрічається на е90, які знаходяться під гарантією Але дилер БМВ дає гарантію на свою роботу, що саме ті, які вони замінили - будуть справні і працюватимуть.
__________________
Life is an aimless drive that you take alone Might as well enjoy the ride, take the long way home Відредагував(ла) Сонечко : 03.07.2012 о 21:07:19 Причина: Додано повідомлення |
||
03.07.2012, 21:11:34 | #4 |
Banned
Авто: E46 320d M47 136hp AT '00
Повідомлень: 692
|
Re: tappet/lifter
Якісь майстри у вас там неординарні ))
|
03.07.2012, 21:14:43 | #5 |
Member
Авто: e39 (2003; 530i)
Повідомлень: 264
|
Re: tappet/lifter
тобто? бо я шось не втямлю що саме Ти маєш наувазі
__________________
Life is an aimless drive that you take alone Might as well enjoy the ride, take the long way home |
03.07.2012, 21:48:44 | #6 |
Senior Member
Авто: BMW E39
Повідомлень: 1363
|
Re: tappet/lifter
__________________
BMW Е39 IT'S MY LIFE......... |
04.07.2012, 10:39:32 | #7 |
Член клубу
Авто: e38 735iL Silverado :)
Повідомлень: 2108
|
Re: tappet/lifter (Застукали гідрокомпенсатори)
та все вірно порадили їй, чо ви критикуєте...
може не всі вкурсі, але закордоном запчастини - це не проблема, але робота є дуже дорога... Вскрити мотор і замінити той гідрик буде не одну сотню доларів коштувати... я б зробив так само, в америці дуже розвинена індустрія з тими всіма авто-хіміями і вони на порядок якісніші і розповсюдженіші ніж у нас... Сонечко, успіху! Відпишися що і як вирішилося! |
04.07.2012, 14:17:18 | #9 | |
Senior Member
Авто: BMW E39
Повідомлень: 1363
|
Re: tappet/lifter (Застукали гідрокомпенсатори)
Цитата:
{ додано через 3 хвилини } BMW-ЮРА, 99.9% прав
__________________
BMW Е39 IT'S MY LIFE......... Відредагував(ла) Nikola : 04.07.2012 о 14:17:18 Причина: Додано повідомлення |
|
04.07.2012, 17:54:34 | #10 |
Member
Авто: e39 (2003; 530i)
Повідомлень: 264
|
Re: tappet/lifter (Застукали гідрокомпенсатори)
Nikola, мої співчуття. Я на своїй ауді у Львові ще хочу їздити-а-їздити, коли приїздитиму в гості.
Ітак, сьогодні вранці мені в гаражі залили очисник до масла двигуна, на холостих я пристояла 15 хвилин на вулиці, тоді в гаражі погазували так, що я ледь не оглухла. Провели звичайну заміну масла, потім дали добре постояти пів годинки, тоді на холостих залишили знов на 15 хвилин і відправили геть з напутствуванням :"наїзди нинька бодай 70-100 км, обороти хоча б 3-4 тисячі тримай при їзді, завтра вранці подзвониш і розберемся." Звук анітрохи не змінився після заміни масла і тої хімії, поїхала просто додому (то їхати 20 км майже). біля дому залишила машину заведеною, відкрила капот і дуже подивувалася зміні звуку. Абсолютно інакший, шось десь трохи дринчить постороннє, але ледь чути, "гідрокомпенсатора" взагалі майже не чути. А раніше той звук чули всі навколо, особливо коли поруч ставала інша машинка і звук відбивався. Навіть з закритими вікнами було чути. Сьогодні ще покатаюсь до кінця дня, а завтра повідомлю, чи то дійсно помогло. Сфоткала баночку того очисника, якщо треба - можу закинути сюди. Мені пояснили що майже у 80% випадках таке допомагає, і не рідко роблять ту процедуру до 4-х разів навіть у дилера БМВ, на протязі двох тижнів. Це краще, аніж вскривати мотор, безпечніше і Багато дешевше. { додано через 7 хвилин } P.S. робила я ці процедури в тюнінг-ательє. Вони спеціалізуються виключно на БМВ, а який у них автопарк....можна екскурсії робити! у них навіть є одна з перших М6, на ходу!
__________________
Life is an aimless drive that you take alone Might as well enjoy the ride, take the long way home Відредагував(ла) Сонечко : 04.07.2012 о 17:54:34 Причина: Додано повідомлення |
Теги |
проблема в двигуні |
Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей) | |
|
|
Подібні теми | ||||
Тема | Автор | Форум | Відповідей | Останнє повідомлення |
застукали компенсатори | andriy320e30 | Двигун та підкапотний простір | 4 | 19.03.2012 20:52:11 |
Стукають гідрокомпенсатори | Hronik1710 | Двигун та підкапотний простір | 23 | 28.06.2011 15:39:18 |
Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024. |