Повернутись   Львівський Клуб БМВ > Форум > ТЕХНІЧКА > Електрика
Відповісти
 
Параметри теми Варіанти перегляду
Old 23.06.2008, 14:13:20   #1
CONFIG
Senior Member
 
Авто: BMW 523 E39
Повідомлень: 885
Default Встановлення ксенону з лампами H7

Задача була наступна.. встановити ксенон в оригінальні фари з H7 лампою (ті що йшли без ксенону) при тому використати блоки Hella (оригінал) з цоколем D2S.

Все почалось з замовлення на http://www.xen.com.ua/ ламп ProLumen (Корея) 4500K, перехідника D2S на корейські лампи і адаптора під H7 для Е39.

В процесі встановлення зразу стало зрозуміло що адаптори не підходять (мабуть вони розраховані під фари до рестайлингу 2000р).
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  IMG_9742.jpg
Переглядів: 255
Розмір:  78,2 KB Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  Bulb_Adaptor_E39.jpg
Переглядів: 250
Розмір:  62,5 KB

потрібний адаптор як на мал.2 (той що справа). Але це мене не зупинило і я той що в мене вже був модифікував.. обрізав рівно з ущільнюючим кільцем, бо інакше він ніяк не хотів сідати на своє місце..
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  IMG_9741.jpg
Переглядів: 244
Розмір:  76,8 KB

адаптор під Н7 лампу
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  IMG_9743.jpg
Переглядів: 240
Розмір:  71,1 KB Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  IMG_9745.jpg
Переглядів: 231
Розмір:  74,0 KB

лампа ProLumen (Корея) 4500K
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  IMG_9746.jpg
Переглядів: 51
Розмір:  99,6 KB

перехідник D2S на корейські лампи
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  IMG_9747.jpg
Переглядів: 57
Розмір:  83,3 KB

встановлений блок, використав оригінальне кріплення, нажаль закріпити блоки на фарі (як в ксенонових) не получилось
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  IMG_9749.jpg
Переглядів: 88
Розмір:  152,4 KB

так виглядають підготовлені адаптори
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  IMG_9751.jpg
Переглядів: 81
Розмір:  76,9 KB

При встановленні лампи в адаптор я стикнувся з новою проблемою.. лампа сідала недостатньо глибоку в адаптор через те виникла та сама ситуація що і з непідрізаним адаптором, але натфельом вдалось вирішити цю проблему
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  IMG_9765.jpg
Переглядів: 62
Розмір:  99,0 KB

От власне і все.. далі тупе підключення дротів.

Ну і відповідно до і після
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  IMG_9756.jpg
Переглядів: 98
Розмір:  63,7 KB Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  IMG_9772.jpg
Переглядів: 91
Розмір:  68,8 KB Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  IMG_9784.jpg
Переглядів: 88
Розмір:  49,6 KB

Висновок: взагалі процедура дуже проста, встановити ксенон то так само просто як поміняти лампочки і нема в тому якоїсь надзвичайної мудрості, треба тільки мати якісь мінімальні інструменти і уважно читати інструкцію. Тепер про витрати.. блоки купив оригінал Hella (бо думав що буду купувати фари під ксенон), обійшлись 1000 грн з кріпленням, лампи ProLumen (Корея) 4500K - $60, перехідник D2S на корейські лампи - $6, адаптори під H7 для Е39 - $10. Велика подяка сайту http://www.xen.com.ua/ за швидку доставку замовлення з Харкова.
__________________
Аэродинамика для тех кто не умеет строить мощные моторы - Энцо Феррари.
CONFIG оффлайн   Відповідь з цитатою
Відповісти


Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете додавати відповіді
Ви не можете завантажувати додатки
Ви не можете редагувати свої повідомлення

BB коди є включеними
Смайли є включеними
[IMG] є включеними
HTML код є виключеними


Подібні теми
Тема Автор Форум Відповідей Останнє повідомлення
E39 BMW 523i 1997 - встановлення сигнализації - Київ? ka81 Електрика 1 27.01.2008 14:55:56


Часовий пояс GMT +3. Зараз на форумі 12:21:01.


Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024.