08.11.2007, 08:42:36 | #1 |
Senior Member
Авто: BMW 523 E39
Повідомлень: 885
|
BMW - перспективи автомобільної електроніки
З інтенсивністю руху підвищуються і вимоги до водіїв, дорожні ситуації з обмеженою видимістю вимагають максимальної концентрації. Часто потрібні швидкі обдумані реакції. Одному із завдань, які ставить перед собою концерн BMW, підвищення безпеки всіх учасників дорожнього руху і більше задоволення за кермом. Pезультатом багаторічних дослідницьких проектів стали інноваційні системи допомоги водієві, які показують, що щільність руху, що росте, і задоволення за кермом не заперечують один одному.
Електронні системи вже сьогодні допомагають при гальмуванні, дотриманні рядності і дистанції або зміні смуги руху. Вони служать помічниками при парковці або як прилади нічного бачення. Зниження кількості і тяжкості аварій також свідчить про ефективність цих систем допомоги. З 1970 по 2004 рік кількість загиблих в дорожньо-транспортних пригодах в багатьох європейських країнах знизилося у вирішальному ступені: у Австрії на 61%, у Франції на 65%, в Італії на 45%, в Швеції на 63% і у Великобританії на 57%. У Німеччині в цей період відмічено зниження на 73%. І це – не дивлячись на те, що сумарний пробіг за цей період в 30 років практично подвоївся. З 2005 по 2006 рік кількість аварій в Німеччині знову знизилася на 0,8%. Проте важливіше те, що частка потерпілих знизилася на 2,6%, а кількість смертельних випадків зменшилася на цілих 5% до 5091 (- 270) (джерело: федеральне статистичне відомство). Проте дослідники розробляють нові рішення, адже кожен нещасний випадок – це вже дуже багато. BMW Відділ досліджень і технічних розробок GMBH, 100-процентна дочірня компанія BMW AG, є важливим центром досліджень. Основу всіх інновацій, що дозволяють уникнути аварій, складає детальний аналіз причин і самого процесу аварії. Метою є підтримка, інформування або попередження водія, які завдяки запобігаючим функціям систем дозволяють уникнути аварій або, щонайменше, понизити тяжкість їх наслідків. Техніка повинна дати в руки людині функції, компенсуючі психологічні межі (наприклад час людської реакції) . Але все ж таки рішення завжди залишається за водієм. Актуальні дослідницькі проекти Відділу досліджень і технічних розробок BMW Group в області систем допомоги водієві: система екстреного гальмування для захисту пішоходів вдосконалена система попередження про наближення до світлофора і про рух в поперечному напрямі система інформування про водіїв, що їдуть проти напряму руху система інформування про повороти Це системи, що допомагають водієві прогнозувати ситуацію і грунтуватися не тільки на власних бортових системах, але і на даних, отриманих завдяки зв'язку між автомобілями. |
Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей) | |
|
|
Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024. |