Повернутись   Львівський Клуб БМВ > Форум > АВТОСПОРТ > Драг
Відповісти
 
Параметри теми Варіанти перегляду
Old 03.09.2011, 00:39:56   #1
Жульєн
Junior Member
 
Повідомлень: 1
:-o А ви хіба не знаєте? Drag Battle, Львів, 10 вересня 2011 року.

10 вересня 2011 року при організації Львівського Тюнінг Клубу та Львівського Клубу БМВ у Львові на вул.Городоцькій (Ряшівська-Мотозавод http://goo.gl/K9l30) пройдуть змагання по драгрейсингу (гонки на прискорення 402 м).
Запрошуємо всіх бажаючих прийняти участь а також глядачів. Телеметрія, цікава програма гарантовані.

Регламент для учасників

Стартовий внесок - 150 грн.

Розподіл по класам:
1 клас до 1800 см. куб.
2 клас від 1801 — 2500 см. куб.
3 клас від 2501 — 3500 см. куб.
Unlimited від 3501 см. куб та більше.

коефіцієнти:
• для автомобілів з турбонаддувом К = 1,6
• для роторних двигунів К = 1,3
• для автомобілів обладнаних закисом азоту К = 1,5
• для автомобілів з механічними нагнітачами К = 1,3
• за два будь-які доопрацювання * К = 2,0
* мається на увазі, два будь які доопрацювання з наведених вище у коофіцієнтах,
приклад ( турбонаддув+закись азоту) !!!

Таймінг !!!
8.00-11.00 Реєстрація
10.00-12.00 Вільні заїзди
12.00-12.30 Урочисте відкриття
12.30-15.00 Кваліфікаційні заїзди
15.00-18.00 Фінальні заїзди
18.00-18.30 Урочисте нагородження
___________________________

Відредагував(ла) e@gle : 07.09.2011 о 14:36:44
Жульєн оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 03.09.2011, 09:08:48   #2
Vomont
Член клубу
 
Vomont's Avatar
 
Авто: BMW E46 328 turbo
Повідомлень: 6057
Default Re: А ви хіба не знаєте? Drag Battle, Львів, 10 вересня 2011 року.

Жартівник ти Юра однако..як організатори можуть цього не знати
Vomont оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 03.09.2011, 09:26:39   #3
Бан
Senior Member
 
Бан's Avatar
 
Повідомлень: 1661
Default Re: А ви хіба не знаєте? Drag Battle, Львів, 10 вересня 2011 року.

РЕГЛАМЕНТ ЗМАГАНЬ З ДРАГРЕСІНГУ

До участі у змаганні допускаються Водії, які мають посвідчення водія категорії «В» і не мають медичних протипоказань.
Заявка на участь та реєстрація Водіїв відбувається в день змагань. При подачі заявки на участь Водій повинен мати при собі наступний перелік документів:
- Чинний документ на право керувати автомобілем;
- Документи про приналежність автомобіля та права на його експлуатацію;
Заявка на участь у змаганні супроводжуються стартовим внеском у розмірі - 150 гривень.
Один водій і його автомобіль, може бути зареєстрованим тільки в свій клас і клас Unlimited.
Розподіл по класам:
1 клас до 1800 см. куб.
2 клас від 1801 — 2500 см. куб.
3 клас від 2501 — 3500 см. куб.
Unlimited від 3501 см. куб та більше.
Коефіцієнти:
• для автомобілів з турбонаддувом ( монопривід) К = 1,6
• для автомобілів з турбонаддувом ( повний привід ) К = 2,0
• для роторних двигунів К = 1,3
• для автомобілів обладнаних закисом азоту К = 1,5
• для автомобілів з механічними нагнітачами К = 1,3
• за два будь-які доопрацювання * К = 2,0
* мається на увазі, два будь які доопрацювання з наведених вище у коефіцієнтах, приклад ( турбонаддув+закись азоту) !!!
Автомобіль повинен бути серійного виробництва. Допускаються доопрацювання, визнані Техкоміссаром змагань, які відповідають Технічним Вимогам до Регламенту (далі - ТВ).

Для класу Unlimited дозволяються будь які переробки, незалежно до ТВ даного регламенту.
Віднесення автомобіля до класу заявляється самим Учасником. Однак, остаточне рішення про віднесення автомобіля до певного класу залишається за Технічним комісаром.
Крім ідентифікації автомобіля попередня Тех. Інспекція включає обов'язкову перевірку відповідності автомобіля ТВ.
У разі зміни протягом змагань технічного стану автомобіля, що спричинило його невідповідність Технічним Вимогам до Регламенту, Організатори усувають даний автомобіль від подальшої участі у змаганні.
У всіх заїздах допускається використання дорожніх шин (сліки заборонені) згідно ТВ.
В якості палива використовується бензин.
Технічна інспекція (далі - ТІ) для перевірки безпеки автомобіля і його відповідності заявленої групи, проводиться після реєстрації.

Умови проведення змагань.
Водії зобов'язані бути присутніми на заходах, визначених у Регламенті змагань. До Водіїв, які ухилились від виконання цієї умови без поважної причини, Організатор має право застосувати штрафні санкції.
Адміністративні перевірки, Технічні інспекції та Медичні огляди проводяться на території змагань відповідно до Регламенту , де вказуються місця їх проведення.
Змагання складається з:
• практики - не менше 2 стартів;
• кваліфікації - 2 старти;
• фінальних заїздів.

Система заліку.
У кожному із залікових класів, за результатами кваліфікаційних заїздів для участі у фінальних заїздах відбираються по 4 Водіїв в кожному класі. (по кращому чистому часу)
Фінальні заїзди проводяться за олімпійською системою, тобто з проведенням 1 / 4, 1 / 2 і власне фінальних заїздів.
Фінал проводиться до двох перемог.

Покарання.
В одному заїзді допускається один фальстарт. Два фальстарти дискваліфікація.
Фальстарт в фінальному заїзді, зараховується як поразка в данній спробі.


Команда і пілот.
Під час заїзду в стартовій зоні може знаходитись пілот і 2 механіки від команди.
Під час старту: тримати авто, штовхати авто , механікам знаходитись біля авто в радіусі 2 метрів заборонено.
Порушення будь якого з наведенних пунктів, карається поразкою пілота в данному заїзді.



ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
до легкових автомобілів, що беруть участь змаганні з дрег рейсингу.
Допускаються такі транспортні засоби:
Допускаються підготовлені відповідно до цих вимог легкові автомобілі серійного виробництва з двигунами внутрішнього згоряння, з закритими колесами, капотом, решітками радіатора, лобовим склом. Дозволені купе, седани, хетчбеки, родстери, пікапи, універсали.
Забороняються будь-які зміни, не дозволені даними Технічними Вимогами (надалі ТВ).
Обов'язкова наявність та використання ременів безпеки.
Обов'язкова наявність вогнегасника. Вогнегасники повинні знаходитися в автомобілі протягом усього часу проведення змагань, бути легкодоступні і надійно закріплені в салоні автомобіля

Вимоги:
Двигун та його системи.
Дозволено будь-який серійний (має номер виробника за каталогом) автомобільний двигун внутрішнього згоряння.
Система випуску.
На всіх автомобілях повинна бути встановлена система випуску відпрацьованих газів від двигуна. Вихлопна труба повинна виходити за межі периметру автомобіля, але не більше ніж на 100мм. за задньою віссю. Система випуску повинна бути металевою. Всі компоненти системи випуску повинні бути надійно з'єднані один з одним, а також з кузовом або рамою автомобіля.
Паливо.
В якості палива допускається бензин промислового виробництва, доступний у роздрібному продажі. Використання спортивного бензину заборонено. В якості окислювача може використовуватися тільки атмосферне повітря (за винятком випадків використання систем подачі закису азоту). Використання впорскування водно-метанольної суміші у впускний колектор дозволено без коефіцієнта.
Паливна система.
Допускаються базові паливні баки, розміщені на стандартному місці. Заливні горловини паливних баків повинні знаходитися зовні автомобіля. Дозволені дроселя і здвоєні карбюратори. Распредвали - будь-які. Багатодроссельні системи, а також системи регулювання фаз газорозподілу дозволені без коефіцієнта.
Наддув.
Дозволено використання нагнітачів будь-якого типу з відповідним коефіцієнтом. Інтеркулер, принцип його роботи (повітря-повітря, повітря-вода, повітря-лід) і його місцерозташування не обмежується в межах зовнішнього контуру кузова. Для доступу охолоджуючого повітря допускається виконання необхідних отворів у кузові.
Система охолодження.
Вентилятори охолодження, їх кріплення, привід, система включення і температура її спрацьовування вільні. Термостат також вільний. Радіатор вільний, його розміщення обмежено підкапотним простором або передбаченим заводом-виробником місцем. Екрани й повітроводи, направляючі повітря до радіатора і розташовані перед ним, вільні. Оригінальний розширювальний бачок може бути замінений на інший за умов, що ємність нового бачка становить не більше 2 л. і він встановлений в моторному відсіку. Трубопроводи охолоджуючої рідини вільні, також як і їх арматура. Вони можуть бути з іншого матеріалу і / або іншого діаметру.
Дозволяється використовувати неоригінальні елементи електронної системи управління двигуном.
Рульове управління.
Дозволяється установка будь-якого рульового колеса із замкнутим ободом. Гідропідсилювач керма, якщо такий є в серійному автомобілі, можна відключити.
Гальмівна система.
Обов'язкова гальмівна система з приводом гальмівного зусилля на всі колеса. Дозволено встановлювати ручне гальмо з гідроприводом, що діє на будь-яку вісь для утримання автомобіля на стартовій позиції і при прогріванні шин.
Трансмісія.
Дозволено використання будь-яких передавальних чисел головної передачі. Коробка передач оригінальної конструкції, синхронізована. Наявність передачі заднього ходу обов'язково. Дозволено використання блокируючих диференціалів.
Колеса і шини.
Колісні диски вільні по конструкції, але повинні бути зробленими з металу і не мати механічних пошкоджень. Мінімальний діаметр обода - 13 дюймів. Для збільшення колії дозволено використання проставок. Проставки повинні мати товщину не більше 30 мм і забезпечувати центрування колеса.
Колісні диски повинні бути без пошкоджень і деформацій, не допускається їх полегшення шляхом механічної обробки. Колісні гайки повинні накручуватися на ступичні шпильки мінімум на величину діаметра різьби, теж стосується болтового з'єднання. Допускається установка колісних шпильок із збільшеною довжиною.
Шини.
Дозволено застосування будь-яких дорожніх автомобільних шин, які відповідають за вантажопідйомністю та індексу швидкості. Використання відновлених шин заборонено. Залишкова глибина протектора на дорожніх шинах не менше 1,5 мм. Шини не повинні мати механічних пошкоджень. Заборонено використання на одній осі шин з різним малюнком протектора. У будь-якому випадку на автомобілі повинні бути встановлені шини однакової конструкції (тільки радіальні або тільки діагональні).
Слік ЗАБОРОНЕНИЙ! Дозволена тільки дорожня гума (DOT)!
Будь-яка зміна шин за допомогою їх механічної або хімічної обробки заборонено.

Кузов зовні і всередині.
Зміна силових елементів, що послаблює конструкцію, заборонено. Всі елементи жорсткості кузова: підлога, дах, моторний щит, ланжерони, поперечні балки повинні бути збережені, і не можуть бути піддані полегшенню . Дозволяється підрізка крил, мінімально необхідна для вільного розміщення комплектних коліс. Гострі кромки при цьому необхідно завальцювати всередину. Дозволяється робити отвори в передніх крилах для поліпшення охолодження двигуна, дані отвори повинні бути закриті металевою сіткою. В іншому оригінальна форма крил повинна бути збережена.
Деталі кузова, що мають гострі країі в області колісних ніш, які можуть пошкодити шини, рекомендується загнути або підрізати. Пластмасові деталі в колісних нішах можуть бути повністю або частково вилучені.
Звукоізоляційні і антикорозійні матеріали можуть бути видалені.
Кріплення бамперів і їх форма повинні відповідати оригінальним. Дозволяється підрізка пластикових частин бамперів, мінімально необхідна для вільного розміщення комплектних коліс.
Двірники повинні бути на місці, передбаченому заводом-виробником, їх функціонування обов'язково.
Забороняється зняття фар головного світла. Наявність у робочому стані всіх зовнішніх світлових приладів обов'язково. Їх зовнішній вигляд може бути змінений.
Під час заїздів бокові вікна автомобіля повинні знаходитися в повністю закритому положенні.
Дозволяється використання тільки оригінальних заводських вікон. Передні механізми підйому-опускання вікна повинні бути в робочому стані.
Антикрила і спойлери дозволені.
Салон.
Сидіння, в тому числі задній диван, демонтувати заборонено. Їх функціонування обов'язково. Водійське сидіння та сидіння пасажира може бути замінено на більш легке, призначене для автоспорту зі збереженням усіх регулювань. Шумоізоляція, антикорозійні покриття, килими можуть бути видалені. Не допускається демонтаж обшивки дверей, оббивки даху, сонцезахисних козирків. Склопідйомники можуть бути замінені на інші.
Всі компоненти систем кондиціонера і клімат-контролю, крім обдування лобового скла і обігріву салону, можуть бути видалені. Отвори, що утворюються при цьому в кузові, повинні бути герметично закриті металевими заглушками.
Оригінальна панель приладів може бути змінена. Дозволяється встановлення додаткових контрольних приладів і ламп за умов, що це не погіршує оглядово і забезпечує надійність кріплення.Небезпечні елементи повинні бути закриті або видалені.
Дозволена установка відеокамери в салоні автомобіля. Кріплення цієї відеокамери повинно бути надійним.
Багажник і моторний відсік.
Шумоізоляційні матеріали, оздоблювальні панелі і килими багажника можуть бути видалені.
Шумоізоляційні матеріали капота і моторного щита, а також декоративні накладки двигуна можуть бути видалені. Запасне колесо може бути вилучено.
Електрообладнання.
Запуск двигуна повинен здійснюватися за рахунок енергії акумулятора, що знаходиться на борту автомобіля, що може бути підтверджено вимогою заглушити двигун в передстартовій зоні з наступним запуском без сторонньої допомоги. При цьому Учасник несе відповідальність за оснащення автомобіля акумулятором достатньої ємності. Акумулятор повинен бути надійно закріплений. Всі електронні та електричні блоки повинні бути надійно закріплені.
Підвіска.
Всі автомобілі повинні мати справну підвіску з обов'язковою наявністю, принаймні, одного амортизатора на кожному колесі.


Данні Технічні Вимоги не стосуються класу Unlimited !!!!!!
Бан оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 05.09.2011, 22:28:15   #4
Vomont
Член клубу
 
Vomont's Avatar
 
Авто: BMW E46 328 turbo
Повідомлень: 6057
Default Re: А ви хіба не знаєте? Drag Battle, Львів, 10 вересня 2011 року.

шановні БМВісти , прохання відписатись хто може помогти в організації драгу 10 вересня. Потрібні люди на загрузку/вигрузку парапетів та маршали безпеки.
Дуже прошу відписатись тут...
__________________
BMW + turbo =
Vomont оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 05.09.2011, 22:32:39   #5
Digress
Senior Member
 
Digress's Avatar
 
Авто: BMW E12 518
Повідомлень: 1057
Default Re: А ви хіба не знаєте? Drag Battle, Львів, 10 вересня 2011 року.

Я мабуть -1
__________________
BMW Best of the car
Digress оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 06.09.2011, 00:36:11   #6
GMYPiK
Senior Member
 
GMYPiK's Avatar
 
Повідомлень: 856
Default Re: А ви хіба не знаєте? Drag Battle, Львів, 10 вересня 2011 року.

Цитата:
Написав(ла) Digress Переглянути повідомлення
Я мабуть -1
мабуть та сама історія.
__________________
NO RISK NO FUN///
http://nakstudio.com.ua
GMYPiK оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 06.09.2011, 13:16:25   #7
bmwe36petro
Член клубу
 
bmwe36petro's Avatar
 
Авто: BMW 318i E36 M43 M-Style
Повідомлень: 6903
Default Re: А ви хіба не знаєте? Drag Battle, Львів, 10 вересня 2011 року.

З радістю допоміг би, але завтра у відрядження їду і повернусь аж в суботу ввечері
__________________
Найкращий тюнінг для авто - це його ідеальний стан.
bmwe36petro оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 06.09.2011, 14:01:22   #8
Vomont
Член клубу
 
Vomont's Avatar
 
Авто: BMW E46 328 turbo
Повідомлень: 6057
Default Re: А ви хіба не знаєте? Drag Battle, Львів, 10 вересня 2011 року.

народ,хто допоможе? відпишіться будь ласка
__________________
BMW + turbo =
Vomont оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 06.09.2011, 14:03:21   #9
Мишко
Junior Member
 
Мишко's Avatar
 
Авто: БМВ
Повідомлень: 58
Default Re: А ви хіба не знаєте? Drag Battle, Львів, 10 вересня 2011 року.

Коли потрібно буде завантажувати парапети?
Мишко оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 06.09.2011, 14:37:28   #10
pilot
Член клубу
 
pilot's Avatar
 
Авто: E46, 325XI
Повідомлень: 1197
Default Re: А ви хіба не знаєте? Drag Battle, Львів, 10 вересня 2011 року.

действительно, надо бы уточнить время и место.
__________________
хочешь быстро - лети самолётом, хочешь вовремя - едь поездом, хочешь и то и другое- лети на своей Бехе
pilot оффлайн   Відповідь з цитатою
Відповісти


Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете додавати відповіді
Ви не можете завантажувати додатки
Ви не можете редагувати свої повідомлення

BB коди є включеними
Смайли є включеними
[IMG] є включеними
HTML код є виключеними


Подібні теми
Тема Автор Форум Відповідей Останнє повідомлення
21.08.2011.р. м.Тернопіль знову DRAG RACING Vomont Драг 10 23.08.2011 18:50:33
Drag Battle до Дня Конституції, Львів, 28 червня 2011 року, вул.Городоцька Vomont Драг 237 03.07.2011 15:06:51
Фото Drag Battle до Дня Конституції, Львів, 28 червня 2011 року, вул.Городоцька Legend Фото 13 02.07.2011 14:09:23
Автослалом м.Львів, пл.Міцкевича 29.05.2011 Just be Слалом 71 31.05.2011 07:42:09
10.10.10 р. LTC DRAG RACING м.Львів,вул.Північна Vomont Драг 58 12.10.2010 00:16:06


Часовий пояс GMT +3. Зараз на форумі 00:39:18.


Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024.