Повернутись   Львівський Клуб БМВ > Форум > ТЕХНІЧКА > Двигун та підкапотний простір
Відповісти
 
Параметри теми Варіанти перегляду
Old 15.11.2010, 15:17:14   #1
Juzz
Member
 
Авто: BMW E36 M50B20 320i
Повідомлень: 242
Default M51 відгуки

Не знаю, чи є така тема на форумі, але хотілось би почути ваші відгуки про мотор М51. Його плюси і мінуси?
Також як він себе почуває на Е34 Універсал 525tds?
Наперед вдячний за інфу...
Juzz оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 15.11.2010, 18:12:02   #2
ValodjaE36
Senior Member
 
ValodjaE36's Avatar
 
Авто: E36 coupe 316=>Е36 coupe 320i=>E34 525 touring
Повідомлень: 5323
Default Re: M51 відгуки

питайся в того дядька в нього такий Е34GMYPiK ,
ValodjaE36 оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 15.11.2010, 19:03:10   #3
Juzz
Member
 
Авто: BMW E36 M50B20 320i
Повідомлень: 242
Default Re: M51 відгуки

Цитата:
Написав(ла) ValodjaE36 Переглянути повідомлення
питайся в того дядька в нього такий Е34GMYPiK ,
Дякую...
Juzz оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 15.11.2010, 21:37:40   #4
doctor
Senior Member
 
doctor's Avatar
 
Авто: БМВ
Повідомлень: 428
Default Re: M51 відгуки

Juzz, За 1.5 року експлуатації жодного негативу, головне взяти не
"гробік".
doctor оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 15.11.2010, 23:11:51   #5
emfive
Junior Member
 
emfive's Avatar
 
Авто: Е34 520і -> Е39 525tds m51
Повідомлень: 73
Default Re: M51 відгуки

Два роки безпроблемно їжджу на ньому. Хороший мотор. Коли брав думав що для Е39 буде заслабий, але ні - однозначно його вистачає. Тільки от паливний високого тиску пішов спати недавно, ремонт дорогий блін.. Але це проблема нашого палива а не його надійності як я розумію.
emfive оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 16.11.2010, 09:24:43   #6
GMYPiK
Senior Member
 
GMYPiK's Avatar
 
Повідомлень: 856
Default Re: M51 відгуки

Ось і дядько повернувся))) Я на свому також 1,5 роки їзджу. Я свою купив з міняним мотором. В моєї "красуні" 89р, а мотор вже новіший М51. Наскільки я догадуюся, в мене поміняли мотор, а навісне залишили і відповідно у спадок получив стару топливну., на якій вона не зовсім хотіла нормально їхати і заводитися. Він нашого дизпалива згодом ПНВТ остаточно "гавкнув". Після його заміни на б\у, але прямо з сусідньої Польці знятої з робочої машини все стало на свої місця. І того я отримав нормальний мотор, нормальну поливну систему, замінив свічки накала і горя не знаю. Минулої зими -27 градусів, на заправці вказано що їхнє дизпаливо витримує мороз до -20 градусів, а моя заводиться з пів обороту після одного разу прогріву свічок накалу.
А так в загальному все залежить від попереднього власника і стану самого мотора. Якщо за ним не дивилися і економили при ремонті ставивши дешеві або б\у(такого самого стану) запчастини, то буде "один гемарой" з ним. Одним словом мотор вже є індивід і відповідно його потрібно "щупати".
До свого я особливо претензій немаю.
По тязі, то в загальному, мені вистарчає. На трасі тримаю крейсерську швидкість 120-130 км на год ( до 3 000 оборотів, турбіна після 2 500 вслючається) і запас прилічний ще для обгонів залишається. Але це залежить від своїх же вимог. Бо інколи я шкодую, що в мене не V12 3.0. На траси полетів би до зірок...
__________________
NO RISK NO FUN///
http://nakstudio.com.ua
GMYPiK оффлайн   Відповідь з цитатою
Відповісти


Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете додавати відповіді
Ви не можете завантажувати додатки
Ви не можете редагувати свої повідомлення

BB коди є включеними
Смайли є включеними
[IMG] є включеними
HTML код є виключеними


Подібні теми
Тема Автор Форум Відповідей Останнє повідомлення
Відгуки про світлий салон Vomont Балачки 16 02.11.2008 11:15:54


Часовий пояс GMT +3. Зараз на форумі 21:46:44.


Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024.