Повернутись   Львівський Клуб БМВ > Форум > ЛЬВІВСЬКИЙ КЛУБ БМВ > Клубні BMW
Закрита тема
 
Параметри теми Варіанти перегляду
Old 12.10.2010, 00:11:46   #1
Sam_E34_524
Member
 
Sam_E34_524's Avatar
 
Авто: BMW E83 X3
Повідомлень: 178
8-) BMW E34 524 TD Червоний Седан

BMW E34 524 TD
р/в: 09.1991
колір: Червоний,
кузов: Седан,
Мотор: М21 з об’ємом 2.4, turbo disel, 6 банячків і 115 коників, та 5-ти ступенева МКПП.

З електро-пакету: дзеркала, люк, передні скло підіймачі.
Салон шкіра,
Бортовий компутер де багато німецьких кнупок
Диски титани 16’
ABS
Розхід: по місту до 10-ти, траса в межах 6-7 літрів.
Фото додаються.


Ну що ж рік це вже трохи історія, але почнемо з початку. Перша машина, перша BMW ;) перший водійський досвід. На остаточний вибір чесно кажучи окрім загально прийнятного технічного стану, та збереженості кузова, як для 20 річної «дівчинки», також зробили великий вплив чорний шкіряний салон, і чорні бомбові диски R16. В першу чергу поміняв старий аккомулятор на новий BOSCH з ємністю 95 Ah. Взяв у Миколи якусь аби була запаску і придбав хороший стальний трос.
Перше ТО, після купівлі робився у п. Валерія Чапюка, адже машинка наполегиво висвітлювала на приборці то INSPECTION – ІІ, то OIL SERVICE, що свідчило про необхідність заміни масла, та проходження стандартної процедури ТО (регламенту INSPECTION – ІІ) відповідно з пробігом. Окрім цього звичайно було вирішено замінити усі фільтра та ремні, ролики. І того це вилилось в:

1. Заміна масла, взяв 7 літрів оригінального BMW-10W-40 (масло бралось на Христині).
2. Заміна зубчастого ремня + ролик
3. Заміна ремня генератора
4. Заміна переднього сальника колінчастого валу
5. Заміна повітряного фільтру
6. Заміна паливного фільтру
7. Корок масляної горловини
8. Рідина ATF-TQ-D
9. Фільтр мастила

Потім був трабл був з радіатором, в дуже інтимному місці (саме де шланг з’єднується з радіатором) виникла тріщина. Вирішено було в цілях безпеки не ремонтувати, а замінити радіатор на новий, тим більше той був вже доволі підуставшим. Окрім цього зчеплення було теж не в найкращому стані. І того заміна радіатора і зчеплення.

По дрібницях купив насос, та гарний (під дерево) та досить зручний чохол на руль який додав гармонічності з дерев’яними елементами дверних карт, салону та ручкою МКПП. Трохи згодом на e-bay замовив і деревяну ручку на ручник. все це дивится бомбезно. Ще поміняв на нові «правильні» коврики в салоні які мали кріплення і не совгались як попередні.

Салоан направду як виявилось був трохи не докомплектованим . Та завдяки двом Миколам (всім вельми відомому на Батальній, та іншому з вул. Буйка). Назбирав купу невистачаючих дрібниць, рамок пластмасок, всяких там кріплень по салону, направляючі кріплення задніх підголовників, пластмасові рамки ремнів безпеки, шкіряні підлокітники передніх сидінь і т.п. На водійській дверці глючив заїдав центральний замок - ремонт, смазка та відрегулявання усіх дверей (працює люкс наче з заводу в Баварії ). Купив оригінальний набір інструментів та секретки для дисків. Поставив заглушки буксирних крюікв в бампера. Навирив ацкі шикарну хромовану двуствольну декоративну насадку на вихлопну трубу. Замінив гумки двірників, замінив на нові амортизатори (тримачі) капоту і та багажника. Захист піддону фірми Sheriff. То мабуть і не усі дрібниці та всі і не опишеш.
З більш важливих речей наступим ділом замінив шланши гідропідсилювача, та гальмівні шланги, задні гальмівні колодки, та гальмівні колодки ручніка і підтяжка з прокачкою гальм відповідно. Ще доставив новий повітряний патрубок для генератора, його чомусь там взагалі не було . Заміна гальмівної рідини, плюс замінив теж і антифриз (синій). Далі по ходовій заміни амортизаторів зад. стійок 2 шт. Задні та передні опори амортизатора. Втулка стпбілзатора перед. Відбійник стійки та стійка стабілізатора перед.

Окрема історія – блок ЕБУ DDE BOSCH. З самого початку не працював тахометр та машинка мала паршиву тягу. Але оскільки це була моє перша машина, раніше досвіду водіння BMW не було, і ще всі кажуть дизель він такий має бути. (Фіг це правда якщо це BMW – то дизель не дизель а динаміка повинна бути на рівні) Так от я дуже прозрів після того як замінив цей неробочий блок DDE, по-справжньому відчув кайф і драйф як то кажуть. Виходить з неробочим блочком мотор може працювати, але це так званий аварійний режим і відповідно слаба тяга.

Ще замінив бачок гідро підсилювача, бо підтікання як виявилось не було лише через шланги (його слід було міняти ще одразу зі шлангами). Також була не робоча віско-муфта радіатора і вентилятор крутився постійно, плюс лопоті були з тріщинами. Замінив вентилятор і муфту. Зробив регулювання паливного насосу.

Нарешті настав час зайнятися косметикою, вирішив фарбувати: потерті бампери, мали зауваження решітка і екран радіатора, на задньому лівому крилі виявилась невеличка корозія яку було видалено хірургічним втручанням, відповідно крило в малярку, а ще на капоті було купа цяток і подряпини, на даху біля люку дві доволі неестетичні плями невідомого походження – капот і дах в малярку, ліва пасажирська древка глибока подряпина – не відполірується, в малярку. Пороги та бампера (наполовину) пофарбовано в чорний колір як і диски, це додає контрасту і враження червоно-чорна бестія справляє. І після всього загальна поліровка кузова. Вигляд машини суттєво посвіжішав.
Ще реставрував передню ліву кульову опору, і наразі стан ходової ідеальний, навіть по славнозвісній львівській бруківці машинка ніжно пливе і шепоче, до зими готово. Підбираю хорошу зимову гуму.

Взагалі за 1 рік маючи у своїй власності BMW E34 в авто довелося вложити ще десь грубо кажучи 2.. 2,5 кілотон мертвих американських президентів .. але насправді це навіть не негативний момент, адже не важливо який вік авто 10, 20 чи 40 років. Коли мова йде про авто яке ти дійсно любиш, а не просто так експлуатуєш, коли твоє авто BMW, і у відмінному технічному та естетичному стані - це приносить неабияке задоволення.
Приєднані картинки
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  DSC09961 [1280x768].JPG
Переглядів: 1344
Розмір:  90,4 KB  Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  DSC09159 [1280x768].JPG
Переглядів: 1314
Розмір:  131,7 KB  Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  DSC09962 [1280x768].JPG
Переглядів: 1279
Розмір:  71,0 KB  Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  DSC09967 [1280x768].JPG
Переглядів: 1245
Розмір:  104,3 KB  Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  DSC09972 [1280x768].JPG
Переглядів: 1208
Розмір:  90,5 KB  

Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  DSC09981 [1280x768].JPG
Переглядів: 374
Розмір:  96,6 KB  Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  DSC09982 [1280x768].JPG
Переглядів: 423
Розмір:  110,4 KB  Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  DSC09986 [1280x768].JPG
Переглядів: 457
Розмір:  134,3 KB  Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  DSC09993 [1280x768].JPG
Переглядів: 425
Розмір:  131,9 KB  
__________________
Bayerische Motoren Werke AG
Sam_E34_524 оффлайн  
Old 12.10.2010, 00:41:30   #2
shady333
Senior Member
 
shady333's Avatar
 
Авто: BMW E46 318CI
Повідомлень: 838
Default Re: BMW E34 524 TD Червоний Седан

Красива машинка , дуже подобається як чорні диски з червоним кузовом виглядають
__________________
sh@dy333 creatioNs
shady333 оффлайн  
Old 12.10.2010, 00:43:45   #3
Legend
Senior Member
 
Legend's Avatar
 
Авто: ///M-Series
Повідомлень: 2096
Default Re: BMW E34 524 TD Червоний Седан

Машинка Люкс
__________________
Наша жизнь-скорость, наше сердце-BMW
Legend оффлайн  
Old 12.10.2010, 09:26:30   #4
ValodjaE36
Senior Member
 
ValodjaE36's Avatar
 
Авто: E36 coupe 316=>Е36 coupe 320i=>E34 525 touring
Повідомлень: 5323
Default Re: BMW E34 524 TD Червоний Седан

Sam_E34_524, описнув ти так не хило
красава і машинка твоя гарна, а особливо після покраски... одним словом - ЛЯЛЯ
ValodjaE36 оффлайн  
Old 12.10.2010, 09:37:45   #5
Sam_E34_524
Member
 
Sam_E34_524's Avatar
 
Авто: BMW E83 X3
Повідомлень: 178
Default Re: BMW E34 524 TD Червоний Седан

.. описнув то описнув, писати не мішки носити .... але так і знав що забуду якісь важливі функціональні характеристики. Ще треба було відмітити майже "непроглядну тоновку" і DVD !!! Дякую за хороші відгуки!!!
__________________
Bayerische Motoren Werke AG
Sam_E34_524 оффлайн  
Old 12.10.2010, 09:40:18   #6
yrik_lvov
Senior Member
 
yrik_lvov's Avatar
 
Авто: Слабеньке
Повідомлень: 584
Default Re: BMW E34 524 TD Червоний Седан

машинка гарненька але і капіталовкладень потягнула багатенько
Тому бажаю шоб вона тебе радувала тільки позитивними емоціями під час їзди
__________________
NEVER RIDE FASTER THAN YOUR ANGEL CAN FLY....
yrik_lvov оффлайн  
Old 12.10.2010, 09:41:01   #7
Just be
Senior Member
 
Just be's Avatar
 
Авто: BMW e39 540 M Technik
Повідомлень: 4503
Default Re: BMW E34 524 TD Червоний Седан

Sam_E34_524, гарно було б б поставити чорну хелу на перед, а на зад напевно оригінал з білими поворотами
Just be оффлайн  
Old 12.10.2010, 10:19:36   #8
sergiy
Член клубу
 
sergiy's Avatar
 
Авто: e36 coupe HellrotYEAH!!!
Повідомлень: 2201
Default Re: BMW E34 524 TD Червоний Седан

Цитата:
Написав(ла) Just be Переглянути повідомлення
Sam_E34_524, гарно було б б поставити чорну хелу на перед, а на зад напевно оригінал з білими поворотами
мені щось хела блек не очень, а от оригінальні білі повороти і задні фари на червоному фоні
але вона в тебе і так красуня
sergiy оффлайн  
Old 12.10.2010, 11:30:51   #9
Sam_E34_524
Member
 
Sam_E34_524's Avatar
 
Авто: BMW E83 X3
Повідомлень: 178
Default Re: BMW E34 524 TD Червоний Седан

Хм.... та я вже навіть фотошопив собі тоу хеллу блек )))) .. шоб подивитись як воно виглядає ......ну не знаю якось тускло дивится як на мене .. може на чорній машині і для любітілів коли все чорне хроми чорні ноздрі чорні, задні форнарі теж задуті .. тоді це фен-шуйно .. а так шось хз. Бачу сенс втому що наразі світлі фари грають з хромами і нордрями. .... ну і те саме про білі повороти .. теж мабуць на любітєля .. зновж таки на чорній 34-й бачив то бомба контрастно дивится ... а на моїй червоній то вже хз.. ніби і ці рижі непогано грають .... "на цвєт у вкус Альони разниє"
__________________
Bayerische Motoren Werke AG
Sam_E34_524 оффлайн  
Old 12.10.2010, 11:59:46   #10
VAVAN
Senior Member
 
VAVAN's Avatar
 
Авто: Ford Econoline 250, 4.2 V6; М3
Повідомлень: 857
Default Re: BMW E34 524 TD Червоний Седан

Sam_E34_524,
Цитата:
Написав(ла) Sam_E34_524 Переглянути повідомлення
Коли мова йде про авто яке ти дійсно любиш, а не просто так експлуатуєш, коли твоє авто BMW, і у відмінному технічному та естетичному стані - це приносить неабияке задоволення.

ЗОЛОТІ СЛОВА.
Просто шикарно поставився до свого авто. Твоїй ЧіЧя-лялі повезло з таким господаром як ти! Вітам тебе щиро.
а на рахунок задній фар, як тобі такий варіант(я не навязую - в мене наприклад було так):

Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  user22_pic376_1274447035.jpg
Переглядів: 374
Розмір:  72,9 KB

а перід з прозорими поворотніками:

Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  user22_pic372_1274446973.jpg
Переглядів: 256
Розмір:  58,2 KB
VAVAN оффлайн  
Закрита тема


Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете додавати відповіді
Ви не можете завантажувати додатки
Ви не можете редагувати свої повідомлення

BB коди є включеними
Смайли є включеними
[IMG] є включеними
HTML код є виключеними


Подібні теми
Тема Автор Форум Відповідей Останнє повідомлення
BMW більше не випускатиме седан M3 bmwe36petro Новини в світі BMW 4 25.03.2010 16:16:06
BMW M5 E34 Convertible bmwe36petro Відео 1 03.03.2010 15:29:20
Седан BMW 7-Series отримав версію M Sport bmwe36petro Новини в світі BMW 0 06.07.2009 22:50:49
BMW M5 E34 Бан Відео 0 05.06.2009 02:36:24
BMW готовит гибридный седан 750Hi Бан Новини в світі BMW 2 02.05.2009 13:36:50


Часовий пояс GMT +3. Зараз на форумі 20:14:08.


Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024.