08.09.2010, 08:02:11 | #1 |
Senior Member
Авто: BMW 318 Е36
Повідомлень: 1242
|
Ремонт редуктора чи вихідного вала.
Був вчора на ямі. Побачив таку штуку фото додаю. Біля редуктора це вихідний вал? не знаю точно як ця запчастина називається ось фото. Які можливі причини, що потрібно зробити щоб усунути? фото ліва, права, ще раз фото ліва.
__________________
БМВ не для слабаків!!! |
08.09.2010, 08:21:01 | #2 |
Член клубу
Авто: E36 318is coupe, 94' 50/50 M-style )
Повідомлень: 1183
|
Re: Ремонт редуктора чи вихідного вала.
Anesteziolog, круть ( А якісь нові шуми, стуки, хрусти появились???
|
08.09.2010, 08:54:51 | #3 |
Член клубу
Авто: BMW 318i E36 M43 M-Style
Повідомлень: 6903
|
Re: Ремонт редуктора чи вихідного вала.
Anesteziolog, це просто піввісь вилізла, в мене теж таке було після заміни задніх сайлентблоків, поїхав до Чапюка на сервіс, запхали назад піввісь і все ок. Теж могло статися, коли підскочив на швидкості на трампліні, там стопорне кільце є, воно мабуть слабеньке вже, але продається (я так чув) у комплекті з піввіссю.
__________________
Найкращий тюнінг для авто - це його ідеальний стан. |
08.09.2010, 09:18:52 | #4 |
Senior Member
Авто: E36 coupe 316=>Е36 coupe 320i=>E34 525 touring
Повідомлень: 5323
|
Re: Ремонт редуктора чи вихідного вала.
тре запхати назад, щоб масло не витекло!
|
08.09.2010, 09:19:15 | #5 |
Член клубу
Авто: BMW-518 E12 М10 L-jetronic '78 BlackEdition, BMW-518 E34
Повідомлень: 2108
|
Re: Ремонт редуктора чи вихідного вала.
Anesteziolog, тобі штопорне кільце вилізло.Можливо і тріснуло...Як тріснуло можуть бути проблеми,обломки можуть попасти в картер редуктора.Можеш попробувати постукати молотком по колу по тому фланці.Є надія що штопорне кільце ціле і він заскоче на місце,але по любому треба поміняти штопор,по йому приходить капець
__________________
Саперы ходят медлено,но луче их не обгонять! |
08.09.2010, 15:26:53 | #6 |
Член клубу
Авто: e38 735iL Silverado :)
Повідомлень: 2108
|
Re: Ремонт редуктора чи вихідного вала.
в мене таке саме було, то нічо страшного, точно назад стане, якшо ти звичайно боком бардюр не цілував
|
08.09.2010, 19:27:15 | #7 |
Senior Member
Авто: BMW 318 Е36
Повідомлень: 1242
|
Re: Ремонт редуктора чи вихідного вала.
Та вроді ні, боком бардюр не цілував. Потім попробую застукати. а може хтось ще скинути з каталогу під яким номером то стопорне кільце бо я шось так і не зрозумів як воно виглядає. Після цього потрібно було б долити масло в редуктор для профілактики чи то поміняти. Яке масло порекомендуєте?
__________________
БМВ не для слабаків!!! |
09.09.2010, 08:56:58 | #8 |
Член клубу
Авто: BMW-518 E12 М10 L-jetronic '78 BlackEdition, BMW-518 E34
Повідомлень: 2108
|
Re: Ремонт редуктора чи вихідного вала.
__________________
Саперы ходят медлено,но луче их не обгонять! |
Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей) | |
|
|
Подібні теми | ||||
Тема | Автор | Форум | Відповідей | Останнє повідомлення |
Ремонт АКП | N-Drive | Сервіси | 26 | 10.06.2013 11:24:15 |
Ремонт генераторів | CityCat | Електрика | 20 | 28.08.2011 11:38:43 |
E38 Ремонт блока АБС | Nema_nika | Ходова | 13 | 22.09.2010 22:25:09 |
Ремонт БМВ | Ksi | Балачки | 3 | 08.05.2008 20:47:26 |
Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024. |