07.09.2010, 20:28:50 | #1 |
Senior Member
Авто: 535і
Повідомлень: 544
|
Ремонт блока АБС
Давно була проблема з АБСами, правда ніяк руки не доходили до того шоб ними зайнятися. Моя жаба ніяк не хотіла йти зі мною на діалог на рахунок починки(150 у) і тим більше покупки нового блоку(думаю десь біля 450у). Як завжди прийшлось розгрібатись власними силами.
Передісторія: в один день загорілись лампочки абс, анти буксу і тормозної жижі. Потім погасли, потім знов загорілись- і так пару раз. Мордувало воно мене так місяця 3 напевне, доки не горіло постійно. Коли приїхав додому зразу підключив комп. Були помилки по датчику тиску абс: неисправность датчика, обрив проводки к датчику…. Поки було літо, особо тим не переймався, а вот коли вже діло помалу піходить до зими вже варто замислитись. Значить продзвонив всю проводку датчика- обривів не було. Перевірив сам датчик ДІСом- теж несправностей не виявив але для більшої впевненості провірив його ше й на опір і як не дивно датчик виявився дійсно справним. Залишився один варіант- ЕБУ АБС, так як інших варіантів просто нема. А, ше міг бути насос підкачки- але його я зразу виключив, так як він прекрасно активовувався тим самим ДІСом. Правда покази тиску були трохи нереальні- 252 бара))) Процедуру демонтажу описувати не буду так як на різних машинах вони живуть в різних місцях. В мене на гідро емуляторі і кріпитьсь шістьма болтами на зірочку(???) правда не знаю яку. Блок несемо додому і можемо впринципі дальше їздити, оскільки відсутність ЕБУ ні на шо не впливає, окрім АБС і всього шо за ними закріплене. Отут я стикнувся з першою проблемою- блок ТЕОРЕТИЧНО не розбирається з заводу, видимо ніхто не думав шо їх хтось буде ремонтувати. Кришка яка закриває печатну плату наглухо посаджена на поксипол і шоб шось не поламавши зняти її просто нереально. Але думаю раз почав- то доробити треба. Берем скальпель(або шось дуже гостре) і починаєм трепанацію нашого блоку. Робим все дуже акуратно шоб нічо не пошкодити. Я промудохався з кришкою добру годину часу. Коли кришка відійшла і знялась я тихенько прифігів від побаченого…. Конструкція самого блоку мудацка від А до Я(палкий прівєт Роберту Бошу) Провідники від роз’ємну до плати-ЗОЛОТО, і то таке тоненьке шо без мікроскопу просто не розібратись. Лиш зєднання маси- я так підозрюю срібло і то всьо залито якимось желе, я так підозрюю тепло відштовхуючим ну і ізолюючим. В прямокутничку купа провідників, кружочками показано місця де моя пайка повідпадала- переважно це кріплення маси. Взявши бінокуляр позичичений в знайомого ювеліра я передивився всі контакти. Всі підозрілі акуратно починаєм звонити тестером. В мому випадку це 25, 26 і 42. Якраз на 26 контакт то був то нє. Потім берем голочку і акуратно його рухаєм- було виявлено шо він просто відвалився. Далі нам буде потрібна паяльна станція і низькотемпературний припой, оскільки тм всьо дуже делікатне і ніжне і будем старатися нічо не перепалити. Тут фоток не буде, бо самі розумієте паяти таке і ше при тому фоткати- ну це вапше вишак паяльного іскусства))) Масу з плати не вдалось припаяти так як там навіть не пайка, а контактна зварка(ше раз прівет Бошу мля) Прийшлось взяти ізольований првідник і піти в обхід плати до найблищої маси і вже конектитись туда. То шо ми пропаяли чистим спиртиком і потім все залаковуєм. Акуратно ставимо на машину і дивимся чи всьо працює. В мене запрацювало) Знімаєм назад блок і несем додому ставити назад кришку. Я посадив на супер-клей і запаяв Трохи покатаюсь і якшо все буде добре ше то всьо замажу епоксидкою шоб було супернасмерть. Ставим окончательно на машину і насолоджуємся приємним дирканням педалі коли того треба) |
07.09.2010, 20:46:04 | #2 |
Senior Member
Авто: Е-39 540iA ///M Technic
Повідомлень: 517
|
Re: Ремонт блока АБС
Да, ти серйозний фахівець ! За звіт ріспект.
|
08.09.2010, 00:25:37 | #4 |
Senior Member
Авто: BMW 318 Е36
Повідомлень: 1242
|
Re: Ремонт блока АБС
людина любить колупатись в машині. Я також люблю, але на такому мікро рівні не приходилось. Гарний фотозвіт.
__________________
БМВ не для слабаків!!! |
08.09.2010, 01:04:16 | #5 |
Senior Member
Авто: 535і
Повідомлень: 544
|
Re: Ремонт блока АБС
в мене просто спецоперація "відбий бабло за коробку"
|
08.09.2010, 12:21:19 | #7 |
Член клубу
Авто: e36 coupe HellrotYEAH!!!
Повідомлень: 2201
|
Re: Ремонт блока АБС
а починалось з колодок
|
08.09.2010, 15:37:30 | #8 |
Член клубу
Авто: e38 735iL Silverado :)
Повідомлень: 2108
|
Re: Ремонт блока АБС
|
08.09.2010, 18:03:41 | #9 |
Senior Member
Авто: e46 330ci ///M Clubsport, е21 316
Повідомлень: 1446
|
Re: Ремонт блока АБС
мега мега респект...
в мене все не хватає часу описати те шо роблю
__________________
vroom! vroooom!!! |
08.09.2010, 19:46:31 | #10 |
Член клубу
Авто: BMW E39
Повідомлень: 3269
|
Re: Ремонт блока АБС
__________________
Freude ist das was uns bewegt. Freude ist BMW |
Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей) | |
|
|
Подібні теми | ||||
Тема | Автор | Форум | Відповідей | Останнє повідомлення |
Ремонт генераторів | CityCat | Електрика | 20 | 28.08.2011 11:38:43 |
Пробило прокладку, де перевірити головку блока? | User_irl | Двигун та підкапотний простір | 7 | 23.08.2010 12:34:06 |
Дріфт на субі від Кена Блока :) | Just be | Балачки | 16 | 02.06.2009 23:29:32 |
E36 Датчик АБС | ulin | Електрика | 3 | 05.09.2008 13:11:04 |
Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024. |