18.03.2008, 11:18:19 | #1 |
Member
Авто: BMW E36 12.95, 2.0
Повідомлень: 96
|
Клапан картерних газів (Регулюючий клапан)
На днях був в магазині на Корольова, розговорилися з продавцем і він мені сказав таку штуку. Що є такий клапан картерних газів який треба міняти один раз в 60 тисяч. Той клапан має якийсь додатковий фільтр який забивається з часом. Якщо поміняти на новий то машина буде краще їхати і двигун менше жерти масла. Коштує він не дешево, з трубками більше 100$. Так от чи є в когось якийсь досвід повязаний з цією штукою? Казав мені продавець що якомусь клієнту казали робити двигун бо багато масла їв, він поміняв ту штуку і двигун перестав майже взагалі їсти масло...
|
18.03.2008, 11:20:43 | #2 |
Партнер клубу
Авто: E34
Повідомлень: 43
|
Re: Клапан картерних газів (Регулюючий клапан)
На якому двигуні?
|
18.03.2008, 11:31:34 | #3 |
Member
Авто: BMW E36 12.95, 2.0
Повідомлень: 96
|
Re: Клапан картерних газів (Регулюючий клапан)
Я так зрозумів на більшості двигунах, бо він мені показував як приклад з інших двигунів, Конкретно на мій у нього в даний час не було .(в мене М52 2.0)
|
18.03.2008, 14:01:18 | #4 |
Senior Member
Авто: e34m50b20
Повідомлень: 367
|
Re: Клапан картерних газів (Регулюючий клапан)
Клапан картерных газов - хорошая штука, очень жаль, что на м50 не ставили...
Проверяется довольно просто - надо на рабочем двигателе снять маслозаливную крышку
__________________
Все к лучшему! |
18.03.2008, 14:46:04 | #5 |
Senior Member
Авто: BMW 523 E39
Повідомлень: 885
|
Re: Клапан картерних газів (Регулюючий клапан)
|
18.03.2008, 16:32:09 | #6 |
Senior Member
Авто: e34m50b20
Повідомлень: 367
|
Re: Клапан картерних газів (Регулюючий клапан)
если обороты падают - значит все окей.
{ додано через 12 хвилин } а вообще в этом клапане собираются газы из картера. От них отделяеться масло и сливается обратно в картер, а газы тусуют в впускной колектор. Если клапан подзабит, масло не стекает внис, а тусует туда же куда и газы а оттуда - в цылиндры, где и згорает. Отсюда - повышеный расход масла. Так же можна увидеть, сняв гофру через дроссель - если там в масле ,значит клапану пора на пенсию.
__________________
Все к лучшему! Відредагував(ла) Lehae34 : 18.03.2008 о 16:44:23 Причина: Додано повідомлення |
19.03.2008, 15:05:31 | #7 |
Партнер клубу
Авто: E34
Повідомлень: 43
|
Re: Клапан картерних газів (Регулюючий клапан)
В М50 знімаючи масляну кришку звук мотора не міняється - з власного досвіду
|
19.05.2008, 16:42:13 | #8 |
Member
Авто: BMW E36 12.95, 2.0
Повідомлень: 96
|
Re: Клапан картерних газів (Регулюючий клапан)
Так от, признятті масляної книжки на працюючому двигуні, двигун почав працювати по іншому, так ніби оберти впали, але тахометер далі показував 600 обертів (як з кришкою так і без). Це нормально? Чи означає це що той клапан в нормі?
|
25.08.2010, 19:06:25 | #9 |
Banned
Авто: пиздатое
Повідомлень: 490
|
Re: Клапан картерних газів (Регулюючий клапан)
Сьогодні власне поміняв цей клапан... Причина заміни - побачив що під машиною пару капель масла, заглянув в низ, а там вся защита в маслі. Фільтра там в цьому клапані ніякого нема, сам клапан має в собі мімбраму яка з роками пересихає і починає жерти масло. В моєму випадку масло почало гнати з корпусу щупа (в місці де корпус стикується з піддоном). Заміна клапана з трубками обійшлася з роботою 220 $ + потрачених 3 години часу., але міняти його вкрай незручно, так, як він знаходиться під впускним колектором. (впускний колектор не знімали) В динаміці їзди ніяких змін не відчув
|
25.08.2010, 19:22:35 | #10 |
Senior Member
Авто: E39 528
Повідомлень: 388
|
Re: Клапан картерних газів (Регулюючий клапан)
|
Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей) | |
|
|
Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024. |