Повернутись   Львівський Клуб БМВ > Форум > ТЕХНІЧКА > Двигун та підкапотний простір
Відповісти
 
Параметри теми Варіанти перегляду
Old 18.03.2008, 11:18:19   #1
ulin
Member
 
ulin's Avatar
 
Авто: BMW E36 12.95, 2.0
Повідомлень: 96
Default Клапан картерних газів (Регулюючий клапан)

На днях був в магазині на Корольова, розговорилися з продавцем і він мені сказав таку штуку. Що є такий клапан картерних газів який треба міняти один раз в 60 тисяч. Той клапан має якийсь додатковий фільтр який забивається з часом. Якщо поміняти на новий то машина буде краще їхати і двигун менше жерти масла. Коштує він не дешево, з трубками більше 100$. Так от чи є в когось якийсь досвід повязаний з цією штукою? Казав мені продавець що якомусь клієнту казали робити двигун бо багато масла їв, він поміняв ту штуку і двигун перестав майже взагалі їсти масло...
ulin оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 18.03.2008, 11:20:43   #2
Dima
Партнер клубу
 
Dima's Avatar
 
Авто: E34
Повідомлень: 43
Default Re: Клапан картерних газів (Регулюючий клапан)

На якому двигуні?
Dima оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 18.03.2008, 11:31:34   #3
ulin
Member
 
ulin's Avatar
 
Авто: BMW E36 12.95, 2.0
Повідомлень: 96
Default Re: Клапан картерних газів (Регулюючий клапан)

Я так зрозумів на більшості двигунах, бо він мені показував як приклад з інших двигунів, Конкретно на мій у нього в даний час не було .(в мене М52 2.0)
ulin оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 18.03.2008, 14:01:18   #4
Lehae34
Senior Member
 
Lehae34's Avatar
 
Авто: e34m50b20
Повідомлень: 367
Default Re: Клапан картерних газів (Регулюючий клапан)

Клапан картерных газов - хорошая штука, очень жаль, что на м50 не ставили...
Проверяется довольно просто - надо на рабочем двигателе снять маслозаливную крышку
__________________
Все к лучшему!
Lehae34 оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 18.03.2008, 14:46:04   #5
CONFIG
Senior Member
 
Авто: BMW 523 E39
Повідомлень: 885
Default Re: Клапан картерних газів (Регулюючий клапан)

Цитата:
Написав(ла) Lehae34 Переглянути повідомлення
Проверяется довольно просто - надо на рабочем двигателе снять маслозаливную крышку
І що має відбуватися якщо він працює і якщо ні?
CONFIG оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 18.03.2008, 16:32:09   #6
Lehae34
Senior Member
 
Lehae34's Avatar
 
Авто: e34m50b20
Повідомлень: 367
Default Re: Клапан картерних газів (Регулюючий клапан)

если обороты падают - значит все окей.

{ додано через 12 хвилин }
а вообще в этом клапане собираются газы из картера. От них отделяеться масло и сливается обратно в картер, а газы тусуют в впускной колектор. Если клапан подзабит, масло не стекает внис, а тусует туда же куда и газы а оттуда - в цылиндры, где и згорает. Отсюда - повышеный расход масла. Так же можна увидеть, сняв гофру через дроссель - если там в масле ,значит клапану пора на пенсию.
__________________
Все к лучшему!

Відредагував(ла) Lehae34 : 18.03.2008 о 16:44:23 Причина: Додано повідомлення
Lehae34 оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 19.03.2008, 15:05:31   #7
Dima
Партнер клубу
 
Dima's Avatar
 
Авто: E34
Повідомлень: 43
Default Re: Клапан картерних газів (Регулюючий клапан)

В М50 знімаючи масляну кришку звук мотора не міняється - з власного досвіду
Dima оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 19.05.2008, 16:42:13   #8
ulin
Member
 
ulin's Avatar
 
Авто: BMW E36 12.95, 2.0
Повідомлень: 96
Default Re: Клапан картерних газів (Регулюючий клапан)

Так от, признятті масляної книжки на працюючому двигуні, двигун почав працювати по іншому, так ніби оберти впали, але тахометер далі показував 600 обертів (як з кришкою так і без). Це нормально? Чи означає це що той клапан в нормі?
ulin оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 25.08.2010, 19:06:25   #9
G-power
Banned
 
G-power's Avatar
 
Авто: пиздатое
Повідомлень: 490
Default Re: Клапан картерних газів (Регулюючий клапан)

Цитата:
Написав(ла) ulin Переглянути повідомлення
Той клапан має якийсь додатковий фільтр який забивається з часом. Якщо поміняти на новий то машина буде краще їхати і двигун менше жерти масла. Коштує він не дешево, з трубками більше 100$. Так от чи є в когось якийсь досвід повязаний з цією штукою?
Сьогодні власне поміняв цей клапан... Причина заміни - побачив що під машиною пару капель масла, заглянув в низ, а там вся защита в маслі. Фільтра там в цьому клапані ніякого нема, сам клапан має в собі мімбраму яка з роками пересихає і починає жерти масло. В моєму випадку масло почало гнати з корпусу щупа (в місці де корпус стикується з піддоном). Заміна клапана з трубками обійшлася з роботою 220 $ + потрачених 3 години часу., але міняти його вкрай незручно, так, як він знаходиться під впускним колектором. (впускний колектор не знімали) В динаміці їзди ніяких змін не відчув
G-power оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 25.08.2010, 19:22:35   #10
ЗІП
Senior Member
 
ЗІП's Avatar
 
Авто: E39 528
Повідомлень: 388
Default Re: Клапан картерних газів (Регулюючий клапан)

Цитата:
Написав(ла) ulin Переглянути повідомлення
у нього в даний час не було .(в мене М52 2.0)
я в Ігора купив його в понеділок.
ЗІП оффлайн   Відповідь з цитатою
Відповісти


Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете додавати відповіді
Ви не можете завантажувати додатки
Ви не можете редагувати свої повідомлення

BB коди є включеними
Смайли є включеними
[IMG] є включеними
HTML код є виключеними



Часовий пояс GMT +3. Зараз на форумі 23:26:37.


Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024.