Повернутись   Львівський Клуб БМВ > Форум > ТЕХНІЧКА > Двигун та підкапотний простір
Відповісти
 
Параметри теми Варіанти перегляду
Old 23.06.2010, 10:45:25   #1
hackney
Junior Member
 
Авто: BMW 323I e36
Повідомлень: 47
Default особливості експлуатації дизельних моторів - власний досвід

Прошу поділитися знаннями про особливості експлуатації дизельних моторів
hackney оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 23.06.2010, 11:57:56   #2
yrik_lvov
Senior Member
 
yrik_lvov's Avatar
 
Авто: Слабеньке
Повідомлень: 584
Default Re: особливості експлуатації дизельних моторів - власний досвід

Для дизельних двигунів найголовніше це топливо і неможна їздити на лампочці плюс потрібно заливати якусь присадку нарахунок яка краще то я особисто завжди користуюся присадками лікві молі беру їх у офіційного представника і находиться він на зеленій біля арсену беру і для бензину собі і для знайоймих для дизеля
__________________
NEVER RIDE FASTER THAN YOUR ANGEL CAN FLY....
yrik_lvov оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 23.06.2010, 12:52:12   #3
hackney
Junior Member
 
Авто: BMW 323I e36
Повідомлень: 47
Default Re: особливості експлуатації дизельних моторів - власний досвід

Цитата:
Написав(ла) yrik_lvov Переглянути повідомлення
Для дизельних двигунів найголовніше це топливо і неможна їздити на лампочці плюс потрібно заливати якусь присадку нарахунок яка краще то я особисто завжди користуюся присадками лікві молі беру їх у офіційного представника і находиться він на зеленій біля арсену беру і для бензину собі і для знайоймих для дизеля
а взагалі то порекумендував би дизельний мотор, а то кажуть що він на БМВ дуже складний і нереальний в ремонті, якщо поза 200 тис. то кажуть тре готуватися до вкладень,- форсунки, турбіна і т.д. ????
hackney оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 23.06.2010, 13:32:12   #4
yrik_lvov
Senior Member
 
yrik_lvov's Avatar
 
Авто: Слабеньке
Повідомлень: 584
Default Re: особливості експлуатації дизельних моторів - власний досвід

Цитата:
Написав(ла) hackney Переглянути повідомлення
а взагалі то порекумендував би дизельний мотор, а то кажуть що він на БМВ дуже складний і нереальний в ремонті, якщо поза 200 тис. то кажуть тре готуватися до вкладень,- форсунки, турбіна і т.д. ????
Ну це у всіх таке є дизельних двигунах головне добре подивитися і шоб до тебе машина не попала вруки після якогось варвара бо тоді такі проблеми будуть 100% а так такі серйозні ремонти починаються десь після 300 тисяч
__________________
NEVER RIDE FASTER THAN YOUR ANGEL CAN FLY....
yrik_lvov оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 23.06.2010, 20:58:00   #5
Сонечко
Member
 
Авто: e39 (2003; 530i)
Повідомлень: 264
Default Re: особливості експлуатації дизельних моторів - власний досвід

а навіщо дизелям присадки вливати? їм що, так погано їздиться на звичайному дизелі? хіба присадки їм життя не підіпсують?
__________________
Life is an aimless drive that you take alone
Might as well enjoy the ride, take the long way home
Сонечко оффлайн   Відповідь з цитатою
Відповісти


Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете додавати відповіді
Ви не можете завантажувати додатки
Ви не можете редагувати свої повідомлення

BB коди є включеними
Смайли є включеними
[IMG] є включеними
HTML код є виключеними


Подібні теми
Тема Автор Форум Відповідей Останнє повідомлення
E36 Особливості водіння BMW зимою ValodjaE36 Балачки 34 12.02.2013 17:41:25
BMW виграла тендер на постачання моторів поліції США bmwe36petro Новини в світі BMW 11 25.03.2010 15:29:05
Spyker придивляється до моторів BMW bmwe36petro Новини в світі BMW 0 28.10.2009 14:55:02
Hartge концентруватиметься на дизельних BMW X5 bmwe36petro Новини в світі BMW 0 27.10.2009 10:22:28
Програмка по експлуатації Е30 BMW-ЮРА Балачки 3 27.11.2008 11:40:52


Часовий пояс GMT +3. Зараз на форумі 03:45:56.


Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024.