27.02.2008, 13:09:20 | #1 |
Senior Member
Авто: BMW e39 540 M Technik
Повідомлень: 4503
|
Вибір між АКПП та МКПП
Цікавлять думки людей про вибір між АКПП(з степ троніком) або МКПП на е46. Хто шо чув про їхню роботу, надійність. Які хто бачить плюси і мінуси. Мотор 2.8, потужності для автомата повинно вистарчати. Особисто я ситуацію бачу так,
Переваги АКПП над МКПП -в пробках не треба дьоргати весь час ручку -при потребі є спорт режим з ручним переключенням -плавніший рух машини Мінуси АКПП -немає такої динаміки як на механіці -розхід більший -зимою можуть бути нюанси з заїздом в гараж(під горку яка ніфіга не розчищується) -відсутність можливості завести з толкача(чисто гіпотетична необхідність) |
27.02.2008, 13:34:28 | #2 |
Senior Member
Авто: BMW ///M5 E39
Повідомлень: 826
|
Re: Вибір між АКПП та МКПП
Типтрон плюсы:
-пробка (не дергаешься) -трасса (практически не устаешь можна заснуть на подлокотнике) -ресурс мотора на автомате больше типтрон минусы -больше расход -про драг можна забыть вообще - ремонт (ну его нафиг) { додано через 4 хвилини } Механика плюсы: -расход меньше чем на типтроне(экономия от 1л до 2л на 100км) -динамика(драг,дрифт,буксы с места,на 1 сек быстрее чем типтрон разгон от 0 до 100) -ремонт не дорогой Механика минусы -пробки { додано через 10 хвилин } Мой выбор механика 6,но если будет отличная машина на типтроне стоит задуматься8-) Відредагував(ла) Shurikoff : 27.02.2008 о 13:45:09 Причина: Додано повідомлення |
04.03.2008, 01:27:17 | #3 |
Junior Member
Повідомлень: 5
|
Re: Вибір між АКПП та МКПП
-в пробках не треба дьоргати весь час ручку
- большой +. - -при потребі є спорт режим з ручним переключенням - тоже + - -плавніший рух машини - больше всего мне нравится этот + ;-) Мінуси АКПП -немає такої динаміки як на механіці - на любителя... - -розхід більший - 1-2л я бы во внимание не брал - -зимою можуть бути нюанси з заїздом в гараж(під горку яка ніфіга не розчищується) - манера езды+шины, индивидуально, у меня проблем небыло.. - -відсутність можливості завести з толкача(чисто гіпотетична необхідність) - сталкивался - очень неприятно.. а если еще и в другом городе..., но при соотвецтвующем отношении к профилактике неисправностей думаю это можно исключить.. Либо возить "дежурный" стартер ;-] - |
04.03.2008, 09:59:05 | #4 |
Senior Member
Авто: BMW 523 E39
Повідомлень: 885
|
Re: Вибір між АКПП та МКПП
Переваги АКПП:
Щодо динаміки.. тут треба випробувати і знати свою машину. На чому втрачається динаміка при АКПП при русі з місця:
Ще є такий момент на який звертають багато людей увагу це швидкість переключення передачі. Невпевнений чи час який ви витрачаєте на витискання щеплення, перемикання передачі і його відпускання буде менший ніж це робить автомат. Крім того на автоматі не треба скидати газ. Фактично газ до коврика, стрілка доходить до 6500 об/хв, включається вища передача, оберти падають на 2000 об/хв ітд. Більший розхід.. Це факт, 1-1,5 л! Я наразі не розібрався за рахунок чого він більший. Все ж таки підозрюю що причина в тому що при їзді стрілка нище 1500 об/хв не падає, тобто тут як на МКПП на обертах 650-700 об/хв не поїздиш. Нюанси при зимовій їзді.. Насправді їх нема, їдеш з гори включаєш нищу передачу при потребі, але АКПП настільки розумний що реєструючи натискання на педаль тормоза не буде розганяти машину з гори. Фактично цей процес регульований, можна натиснути тормоз, збито оберти до 1500 об/хв, передача понизиться і так до необхідної швидкості (відповідно і передачі). Якщо програма зареєструє натиск на газ значить ви хочете їхати швидше, тоді вона вже буде думати як вам включити вищу передачу. Що стосується гір і всього іншого.. цієї зими не знайшов такої яку б довелось обїхати чи приймати якісь серйозні заходи (розчищати, пісок ітд), навіть не переходив в ручний режим. Завести з толчка.. Необхідність може виникнути при поломці стартера. Кожен власник АКПП повинен мати з собою високовольтні дроти на той випадок якщо розрядиться акумулятор. П.С Я для себе зробив вибір в сторону автомату (такого як є зараз), тому що якщо ти не ганяєш за гроші на драгу, а доказати час від часу якомусь долбойобу на пацанотазі що заміна банки на вихлопній не дає +200 коней можна і на автоматі, та механіка нафіг непотрібна. Я знаю що якщо в час пік їхав з Чорновола на Зелену на механіці і приїжав ледь теплий, то тепер я відпочиваю при їзді. А збільшену витрату палива я відношу до плати за комфорт. |
04.03.2008, 13:14:32 | #5 | |
Junior Member
Повідомлень: 62
|
Re: Вибір між АКПП та МКПП
Цитата:
Цікаво, який розхід на нових роботизованих коробках - там сухе зчеплення, хоча й автомат. |
|
22.09.2010, 23:05:56 | #7 |
Senior Member
Авто: BMW e39 540 M Technik
Повідомлень: 4503
|
Re: Вибір між АКПП та МКПП
G-power, впринципі все що було написано в 1-3 постах правда. По місту їздити одне задоволення, на трасі при активній їзді краще включати спорт режим, а то на драйві чуть тупить Механіку якщо буду брати то на якусь пушку типу аля 330 \ м3
|
Теги |
автомат, акпп, кпп, механічний привід |
Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей) | |
|
|
Подібні теми | ||||
Тема | Автор | Форум | Відповідей | Останнє повідомлення |
Вибір авто | UKRMAIL | Балачки | 50 | 30.12.2007 13:14:58 |
Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024. |