Повернутись   Львівський Клуб БМВ > Форум > ТЕХНІЧКА > Двигун та підкапотний простір
Відповісти
 
Параметри теми Варіанти перегляду
Old 27.02.2008, 13:09:20   #1
Just be
Senior Member
 
Just be's Avatar
 
Авто: BMW e39 540 M Technik
Повідомлень: 4503
Default Вибір між АКПП та МКПП

Цікавлять думки людей про вибір між АКПП(з степ троніком) або МКПП на е46. Хто шо чув про їхню роботу, надійність. Які хто бачить плюси і мінуси. Мотор 2.8, потужності для автомата повинно вистарчати. Особисто я ситуацію бачу так,

Переваги АКПП над МКПП
-в пробках не треба дьоргати весь час ручку
-при потребі є спорт режим з ручним переключенням
-плавніший рух машини
Мінуси АКПП
-немає такої динаміки як на механіці
-розхід більший
-зимою можуть бути нюанси з заїздом в гараж(під горку яка ніфіга не розчищується)
-відсутність можливості завести з толкача(чисто гіпотетична необхідність)
Just be оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 27.02.2008, 13:34:28   #2
Shurikoff
Senior Member
 
Shurikoff's Avatar
 
Авто: BMW ///M5 E39
Повідомлень: 826
Default Re: Вибір між АКПП та МКПП

Типтрон плюсы:
-пробка (не дергаешься)
-трасса (практически не устаешь можна заснуть на подлокотнике)
-ресурс мотора на автомате больше
типтрон минусы
-больше расход
-про драг можна забыть вообще
- ремонт (ну его нафиг)

{ додано через 4 хвилини }
Механика плюсы:
-расход меньше чем на типтроне(экономия от 1л до 2л на 100км)
-динамика(драг,дрифт,буксы с места,на 1 сек быстрее чем типтрон разгон от 0 до 100)
-ремонт не дорогой
Механика минусы
-пробки

{ додано через 10 хвилин }
Мой выбор механика 6,но если будет отличная машина на типтроне стоит задуматься8-)
__________________
BMW ///М Power
www.ecvator.com.ua

Відредагував(ла) Shurikoff : 27.02.2008 о 13:45:09 Причина: Додано повідомлення
Shurikoff оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 04.03.2008, 01:27:17   #3
Dima_a
Junior Member
 
Повідомлень: 5
Default Re: Вибір між АКПП та МКПП

-в пробках не треба дьоргати весь час ручку
-
большой +.
-
-при потребі є спорт режим з ручним переключенням
-
тоже +
-
-плавніший рух машини
-
больше всего мне нравится этот + ;-)
Мінуси АКПП
-немає такої динаміки як на механіці
-
на любителя...
-
-розхід більший
-
1-2л я бы во внимание не брал
-
-зимою можуть бути нюанси з заїздом в гараж(під горку яка ніфіга не розчищується)
-
манера езды+шины, индивидуально, у меня проблем небыло..
-
-відсутність можливості завести з толкача(чисто гіпотетична необхідність)
-
сталкивался - очень неприятно.. а если еще и в другом городе..., но при соотвецтвующем отношении к профилактике неисправностей думаю это можно исключить..
Либо возить "дежурный" стартер ;-]

-
Dima_a оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 04.03.2008, 09:59:05   #4
CONFIG
Senior Member
 
Авто: BMW 523 E39
Повідомлень: 885
Default Re: Вибір між АКПП та МКПП

Переваги АКПП:
  • Не треба переключати передачі (це важливо особливо в корках, коли треба багато дьргати ручку, це дуже виснажує)
  • Плавний рух (рух без ривків, завжди включена оптимальна передача, при падінні оборотів нижче 1500 об/хв включається нища передача)
  • Система AGS / Адаптивна система управління коробкою передач (Система AGS визначає Ваш індивідуальний стиль водіння, оцінюючи положення і хід педалі газу, уповільнення при гальмуваннях і поперечні прискорення, що впливають на автомобіль на поворотах. З чотирьох різних варіантів - від виключно комфортабельного до орієнтованого на максимальне використання можливостей автомобіля - система AGS вибирає найбільш відповідний в даній ситуації.)
  • Спортивна програма (АТ проводить переключення до 4-ої передачі. На спортивну програму рекомендується переходити в тому випадку, якщо - незалежно від фактичної манери водіння - є бажання реалізувати режим перемикання передач, орієнтований на використання наявного запасу потужності.)
  • Система Steptronic (можливість ручного переключення передач. Використовується переважно зимою коли при їзді з гори потрібно включити нижчу передачу. Неприпустимі перемикання на вищі або нищі передачі ігноруються, наприклад, перемикання на нищі передачі при дуже високих оборотах двигуна не виконуються.)
  • В 2 рази довший термін служби до 400 тис. км (непідтверджені дані, отримані в майстерні автоматичних коробок передач)
  • Не треба міняти щеплення (якщо не помиляюсь щеплення відходжує 100 - 120 тис. км)
  • Більший ресурс двигуна (за рахуноктого що програма не дозволяє робити того чого краще не робити)
Переваги МКПП:
  • Можливість старту з високих обертів (корисна штука для драгу і подібних речей, в побуті практично не використовується)
  • Відсутність контролю (можна включити будь-яку передачу за будь-яких умов)
  • Метод "розкачки" (при буксуванні, можна використати метод "розкачки" (вперід-назад))
  • Букси, дріфт ітд
  • Дешевий ремонт (питання досить відносне і філософське, щеплення це теж частина коробки передач)
  • Можливість буксирування (АКПП тільки 70 км)
Тепер короткий підсумок та розвіювання міфів.
Щодо динаміки.. тут треба випробувати і знати свою машину. На чому втрачається динаміка при АКПП при русі з місця:
  1. Неможливість стартувати з високих обертів
  2. Неможна зразу при відпусканні педалі тормозу тиснути на педаль газу. Повинно пройти 1.5 сек.
  3. Старт з 2-ї передачі
В звичайних умовах умовах експлуатації цих 1.5 сек забезпечується запросто незадумуючись, але якщо це гонки коли важлива кожна секунда на цьому моменті проходить втрата часу. Старт з 2-ї передачі це переважно зимовий режим, але тим неменше щоб забезпечити потрібну динаміку при русі з місця краще включити спортивний режим, або перейти в ручний режим і включити завідома першу передачу.

Ще є такий момент на який звертають багато людей увагу це швидкість переключення передачі. Невпевнений чи час який ви витрачаєте на витискання щеплення, перемикання передачі і його відпускання буде менший ніж це робить автомат. Крім того на автоматі не треба скидати газ. Фактично газ до коврика, стрілка доходить до 6500 об/хв, включається вища передача, оберти падають на 2000 об/хв ітд.

Більший розхід.. Це факт, 1-1,5 л! Я наразі не розібрався за рахунок чого він більший. Все ж таки підозрюю що причина в тому що при їзді стрілка нище 1500 об/хв не падає, тобто тут як на МКПП на обертах 650-700 об/хв не поїздиш.

Нюанси при зимовій їзді.. Насправді їх нема, їдеш з гори включаєш нищу передачу при потребі, але АКПП настільки розумний що реєструючи натискання на педаль тормоза не буде розганяти машину з гори. Фактично цей процес регульований, можна натиснути тормоз, збито оберти до 1500 об/хв, передача понизиться і так до необхідної швидкості (відповідно і передачі). Якщо програма зареєструє натиск на газ значить ви хочете їхати швидше, тоді вона вже буде думати як вам включити вищу передачу. Що стосується гір і всього іншого.. цієї зими не знайшов такої яку б довелось обїхати чи приймати якісь серйозні заходи (розчищати, пісок ітд), навіть не переходив в ручний режим.

Завести з толчка.. Необхідність може виникнути при поломці стартера. Кожен власник АКПП повинен мати з собою високовольтні дроти на той випадок якщо розрядиться акумулятор.


П.С Я для себе зробив вибір в сторону автомату (такого як є зараз), тому що якщо ти не ганяєш за гроші на драгу, а доказати час від часу якомусь долбойобу на пацанотазі що заміна банки на вихлопній не дає +200 коней можна і на автоматі, та механіка нафіг непотрібна. Я знаю що якщо в час пік їхав з Чорновола на Зелену на механіці і приїжав ледь теплий, то тепер я відпочиваю при їзді. А збільшену витрату палива я відношу до плати за комфорт.
CONFIG оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 04.03.2008, 13:14:32   #5
Yura
Junior Member
 
Повідомлень: 62
Default Re: Вибір між АКПП та МКПП

Цитата:
Написав(ла) CONFIG Переглянути повідомлення
Більший розхід.. Це факт, 1-1,5 л! Я наразі не розібрався за рахунок чого він більший. Все ж таки підозрюю що причина в тому що при їзді стрілка нище 1500 об/хв не падає, тобто тут як на МКПП на обертах 650-700 об/хв не поїздиш.
Розхід більший за рахунок того, що замість сухого зчеплення стоїть гідромуфта, на якій втрачається більше потужності, оскільки рідина передає момент гірше.
Цікаво, який розхід на нових роботизованих коробках - там сухе зчеплення, хоча й автомат.
Yura оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 22.09.2010, 21:20:43   #6
G-power
Banned
 
G-power's Avatar
 
Авто: пиздатое
Повідомлень: 490
Default Re: Вибір між АКПП та МКПП

Just be, хотелось бы услышать теперь твое мнение о АКПП... Какие впечатления?
G-power оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 22.09.2010, 23:05:56   #7
Just be
Senior Member
 
Just be's Avatar
 
Авто: BMW e39 540 M Technik
Повідомлень: 4503
Default Re: Вибір між АКПП та МКПП

G-power, впринципі все що було написано в 1-3 постах правда. По місту їздити одне задоволення, на трасі при активній їзді краще включати спорт режим, а то на драйві чуть тупить Механіку якщо буду брати то на якусь пушку типу аля 330 \ м3
Just be оффлайн   Відповідь з цитатою
Відповісти

Теги
автомат, акпп, кпп, механічний привід


Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете додавати відповіді
Ви не можете завантажувати додатки
Ви не можете редагувати свої повідомлення

BB коди є включеними
Смайли є включеними
[IMG] є включеними
HTML код є виключеними


Подібні теми
Тема Автор Форум Відповідей Останнє повідомлення
Вибір авто UKRMAIL Балачки 50 30.12.2007 13:14:58


Часовий пояс GMT +3. Зараз на форумі 19:35:26.


Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024.