13.09.2009, 14:58:59 | #1 |
Senior Member
Авто: E36 coupe 316=>Е36 coupe 320i=>E34 525 touring
Повідомлень: 5323
|
Демонтаж та монтаж задніх амортизаторів в Е36 купе (фотозвіт)
Всім доброго дня
довго не міг знайти часу на це, але вчора власноруч зняв задні аморти зі свого улюбленого БМВ, та робиться це не так важко як здавалось мені... Для початку потрібно зняти колесо та приготувати такі інструменти - клучі на 13, 16 та 18 та цпеціальний клуч для розкручування амортизаторів(можна виготовити власноруч). Пешим ділом зняв колеса, та відкинув задню спинку щоб добратись до заднього стакану, який захований за спинкою під ковриком на рівні з колонкою(довго шукав, до цього думав, що доступ до стакану з багажника), відсунув коврик та почав процес відкуручування (клучик на 13), обовязково не забудьте підставити під ступицю домкрат або щось подібне, щоб під тиском пружини ступиця не впала до низу, внаслідок цього монтаж ускладниться. Після того як відкрутив аморт від стакану приступив до відкручування його від ступиці (ключик на 18), всі ці маніпуляції призвели до легкого демонтажу амортизатора (він випав) Почався процес розбирання амортизатора, ключами 16 та спеціальним клучом, потім завіз іх на прокачку (бюджет обмежено нові мінімум 450грн. за штуку по блату, а прокачка 140 грн. за штуку, гарантія 20 тис.км.) забрав їх за три години та почав їх збирання (не забудьте положення всіх шайб та положення амортизатора в тому місці де він кріпеться до ступиці) і все ставим на свої місця прокачкою задоволенний по часу вклався десь у 4,5-5 год, враховуючи час на прокачку
__________________
OO=(ll)(ll)=OO |
13.09.2009, 15:05:32 | #2 |
Senior Member
Авто: BMW e39 540 M Technik
Повідомлень: 4503
|
Re: Демонтаж та монтаж заніх амортизаторів (фотозвіт)
ValodjaE36, звіт супер потім напишеш про враження від їзди.
|
13.09.2009, 15:17:28 | #3 |
Senior Member
Авто: E36 coupe 316=>Е36 coupe 320i=>E34 525 touring
Повідомлень: 5323
|
Re: Демонтаж та монтаж заніх амортизаторів (фотозвіт)
...такий собі гурток "умілі ручки"
Just be, дякую, я старався враження вже напишу, трошка жосковата дупка, але то файно для великих швидкостей, буду надіятись що ще тисяч 100 проїдуть
__________________
OO=(ll)(ll)=OO |
14.09.2009, 09:51:14 | #4 |
Член клубу
Авто: E36 318is coupe, 94' 50/50 M-style )
Повідомлень: 1183
|
Re: Демонтаж та монтаж задніх амортизаторів в Е36 купе (фотозвіт)
ValodjaE36, Молодець! Звіт дійсно на 5+.....
|
14.09.2009, 09:54:43 | #5 |
Senior Member
Авто: E36 coupe 316=>Е36 coupe 320i=>E34 525 touring
Повідомлень: 5323
|
Re: Демонтаж та монтаж задніх амортизаторів в Е36 купе (фотозвіт)
Дякую друзі що зацінили, маю надію що данний текст стане комусь у пригоді
__________________
OO=(ll)(ll)=OO |
14.09.2009, 10:06:18 | #6 |
Junior Member
Авто: BMW 320i
Повідомлень: 72
|
Re: Демонтаж та монтаж задніх амортизаторів в Е36 купе (фотозвіт)
|
14.09.2009, 10:16:40 | #7 |
Senior Member
Авто: |BMW_E39 touring|
Повідомлень: 496
|
Re: Демонтаж та монтаж задніх амортизаторів в Е36 купе (фотозвіт)
ValodjaE36 В якому моложені була машина коли ти затягував
болт кріплення нижньої частини амортизатора до ступиці, на домкраті чи на колесах? Згадай будласка бо це дуже важливо для твоєї машини!!! |
14.09.2009, 10:58:46 | #8 |
Senior Member
Авто: E36 coupe 316=>Е36 coupe 320i=>E34 525 touring
Повідомлень: 5323
|
Re: Демонтаж та монтаж задніх амортизаторів в Е36 купе (фотозвіт)
VoVik, колеса були зняті, та болт від ступиці відкручувався після того як домкратом підпер ступицю та відкручений був верх від стакану, а що могло бути не так???
__________________
OO=(ll)(ll)=OO |
14.09.2009, 11:05:00 | #9 |
Член клубу
Авто: e38 735iL Silverado :)
Повідомлень: 2108
|
Re: Демонтаж та монтаж задніх амортизаторів в Е36 купе (фотозвіт)
ValodjaE36, маладца!
|
14.09.2009, 11:33:18 | #10 |
Senior Member
Авто: |BMW_E39 touring|
Повідомлень: 496
|
Re: Демонтаж та монтаж задніх амортизаторів в Е36 купе (фотозвіт)
ValodjaE36 Я про процес збирання підвіски.
Дивись, коли машина піддомкрачена підвіска розвантажується і коли збираєш не можна затягувати до кінця кріпленя вузлів що містять сайленблоки що в процесі єксплуатації здійснюють коливальні рухи. Одже затяжку потрібно зробити коли машина стоїть бажано на рівні поверхні вже на колесах в нейпральному положенні для сайленблоків. Інакше ,випадок з розвантаженою підвіскою(машина піддомкрачена) після затяжки в такому положені на сайленблок буде діяти надлишковий крутний момент ,який при чисельному наїзді на горби буде старатися порвати сайленблок. А в загальному все тільки треба при таких операціях про це пам"тати, Сам одного разу забув, згадав пізно вечером добре що нікуда не виїзджав зранку прийшлося залізти під машину відпустити болт і затягнути!!! |
Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей) | |
|
|
Подібні теми | ||||
Тема | Автор | Форум | Відповідей | Останнє повідомлення |
Продам коврики(поліки) до Е36 купе\кабріо | BAKS | Запчастини | 14 | 23.01.2009 16:31:49 |
Куплю капот до Е36 купе... | Mylja | Купівля | 4 | 23.12.2008 09:10:53 |
Задня оптика Е36 Купе | Nazik | Запчастини | 0 | 13.03.2008 02:12:10 |
Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024. |