Повернутись   Львівський Клуб БМВ > Форум > ТЕХНІЧКА > Двигун та підкапотний простір
Відповісти
 
Параметри теми Варіанти перегляду
Old 25.01.2008, 12:51:00   #1
ulin
Member
 
ulin's Avatar
 
Авто: BMW E36 12.95, 2.0
Повідомлень: 96
Default Проблеми з температурою двигуна

Одним словом я сьогодні помітив таку дивну річ.

Завжди як я їздив раніше стрілка датчика температури двигуна була по центрі рівно і ні вліво не вправо. Тобто виїхав трошки проїхав, машина прогрілась і стрілочка ставала рівно на центрі і нерухалась. Тобто все як має бути .
Сьогодні я помітив що проїхав немалий шмат дороги але стрілочка не на центрі, а ближче до ліва. Тобто двигун трохи холодніший від норми. Не в синій зоні а десь між синьою зоною і між центром. Це нормально? Питаюся бо раніше такого не помічав. Недавно я переставив сигналку, І також цікаво чи це не може спричинити того що на стрілку подається менше напруги після установки сигналки?
ulin оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 25.01.2008, 13:08:26   #2
Lehae34
Senior Member
 
Lehae34's Avatar
 
Авто: e34m50b20
Повідомлень: 367
Default Re: Температура двигуна

Это нормально и никак не зависит от сигналки.Возможно, ехал с большей скоростью, либо печка была включена на обдув сильнее.
Lehae34 оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 25.01.2008, 16:50:44   #3
Shurikoff
Senior Member
 
Shurikoff's Avatar
 
Авто: BMW ///M5 E39
Повідомлень: 826
Default

ulin, это не нормально,температура всегда должна стоять ровно по середини РОВНО, у тебя скорее всего доезжает термостат.

ulin, сигналка не причем 100%
__________________
BMW ///М Power
www.ecvator.com.ua

Відредагував(ла) CONFIG : 02.03.2008 о 18:17:11
Shurikoff оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 25.01.2008, 19:21:39   #4
ulin
Member
 
ulin's Avatar
 
Авто: BMW E36 12.95, 2.0
Повідомлень: 96
Default

Мені завтра в карпати їхати, в Славськ, Наскільки це небезпечно? Машину не можу перегріти?

Можна термостат самому поміняти чи треба обовязково на сервісі?

Відредагував(ла) CONFIG : 02.03.2008 о 18:17:27
ulin оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 25.01.2008, 19:35:07   #5
Rostixbmw
Senior Member
 
Повідомлень: 408
Default Re: Температура двигуна

Цитата:
Написав(ла) ulin Переглянути повідомлення
Машину не можу перегріти?
Ні однозначно ! Ти тільки в витраті палива відчуєш різницю !
Rostixbmw оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 25.01.2008, 20:07:03   #6
ulin
Member
 
ulin's Avatar
 
Авто: BMW E36 12.95, 2.0
Повідомлень: 96
Default Re: Температура двигуна

Справа в тому що й стрілка рявня баку палива теж скаче, то показує більше то менше. Тому й подумав що сигналка. А якщо термостат вийшов з ладу він не може замкнути на малому колі?
ulin оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 27.01.2008, 14:50:49   #7
CONFIG
Senior Member
 
Авто: BMW 523 E39
Повідомлень: 885
Default Re: Температура двигуна

ulin, як на мене винен термостат. Розкажу за свою E39 а ти думай, може в тебе так само.. Двигун холодний.. заводжу, стрілка баку показує менше ніж на справді, по компі то саме, тосол ганяє по малому колу, тобто в межах блоку, пересвідчитись можна по шлангах які йдуть до радіатора, вони холодні і там нічого не відбувається. Щоб стрілка стала на середину треба проїхати десь 1-2 км (без попереднього прогріву), коли стрілка стала на місце стрілка баку теж починає показувати більше бензину, нагріваються шланги які йдуть до радіатора.

Якщо термостат не працює тосол буде ганяти по великому колу, відповідно машина буде прогріватись дуже довго. В мене на старій машині при поломаному термостаті при їзді по місту взагалі не міг нагріти машину до потрібної температури, хаба коли їхав десь далеко

Щодо заміни.. думаю можна і самому. Але тобі треба буде.. зняти захист щоб підставити відро для тосолу, знизу краще добиратись до зливної кришки, а далі..
Цитата:
1. Снимите вентилятор.
2. Слейте охлаждающую жидкость.
3. Отсоедините шланги от корпуса термостата (с передней стороны блока цилиндров). Для этого раскройте хомуты.
4. Модели 520i, 523i, 528i: Снимите с двигателя подъемные проушины. Отсоедините шахту кабеля у зажимов и снимите.
5. Отверните крышку термостата. Болты крепления имеют различную длину, рекомендуется записать их длины.
6. Обратите внимание на положение термостата и выньте его.
Думаю то краще зробити на сервісі, це обійдеться тобі думаю 50-60грн.

Щодо перегреву.. сумніваюсь.. якщо в тебе стрілка не доходить навіть до половини то забуть про то. Недоліки їзди з поломаним термостатом в тому що збільшується розхід палива, бо фактично їздиш на холодному двигуні (а він в тебе гарячий хлопець), ну і звичайно опалення не працює. Краще поремонтуй!
CONFIG оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 28.01.2008, 12:40:54   #8
ulin
Member
 
ulin's Avatar
 
Авто: BMW E36 12.95, 2.0
Повідомлень: 96
Default Re: Проблеми з температурою двигуна

Значиццо так, проблема дійсно виглядає в термостаті. Зїздив я в Славськ туди назад 270 км. Бензини зжерло десь 27 літрів (10л/100км), при середній швидкості 100-120. При нормальній роботі воно зжерало меньше. Коли їхав на третій передачі стрілочка піднімалась до центру, на четвертій зупинялась між центром і синьою зоною. На пятій падала більше до синьої зони. Також дзвонив до знайомого механіка він сказав зразу що це термостат. Тепер питання якої фірми термостат ставити? Знаю такі як Wahler, Vernet. Говорять що найкраще Wahler... Rostixbmw на зустрічі казав що він міняв декілька і не один з них не хотів нормально працювати, Ростик а з яким запрацювало? З оригіналом? Також яка приблизно ціна ?
ulin оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 28.01.2008, 13:37:36   #9
cat
Junior Member
 
cat's Avatar
 
Авто: E38 740i
Повідомлень: 79
Default Re: Проблеми з температурою двигуна

термостат заклинив стопудово, розхід більший бо машина думає шо вона не прогріта і дає більше бензи.... типова поломка

я колись ставив Vernet - працював як має бути
cat оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 29.01.2008, 14:24:04   #10
Nazik
Senior Member
 
Nazik's Avatar
 
Авто: BMW 530d E60, Yamaha R1
Повідомлень: 334
Default

А який термостат ставити на 92 чи на 88 градусів? Тут мені два варіанти пропонують

А які ціни на термостати на е36???
Nazik оффлайн   Відповідь з цитатою
Відповісти


Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете додавати відповіді
Ви не можете завантажувати додатки
Ви не можете редагувати свої повідомлення

BB коди є включеними
Смайли є включеними
[IMG] є включеними
HTML код є виключеними


Подібні теми
Тема Автор Форум Відповідей Останнє повідомлення
Христина і діагностика М52 двигуна cat Двигун та підкапотний простір 1 21.12.2007 12:28:33


Часовий пояс GMT +3. Зараз на форумі 06:52:19.


Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024.