Повернутись   Львівський Клуб БМВ > Форум > ТЕХНІЧКА > Двигун та підкапотний простір
Відповісти
 
Параметри теми Варіанти перегляду
Old 06.09.2009, 12:22:48   #1
Taras_
Member
 
Taras_'s Avatar
 
Авто: ex 540i LPG E39
Повідомлень: 214
Default Проблема з подачею палива (була)

Вдалось побороти одну проблему на Е39, кому цікаво – читаєм далі.
Проявлявся поганий запуск двигуна (М62) після довготривалої стоянки.
Зранку машина заводилась з 2-3 разу і секунд з 30 нерівномірно працював двигун. Симптоми дуже схожі на закінчення бензину, або заповітрення паливної магістралі.
Під час ізди, чи після 1-2 годинної зупинки претензій до роботи двигуна небуло.
Першим ділом перевірив зворотній клапан на рампі з форсунками – він правильно зпрацьовував і далі тримав тиск.
Наступний крок – підключив манометр до магістралі що йде від насоса. При включенні запалювання на секунду спрацював бензонасос і створив тиск приблизно 6 бар – що говорить про його нормальну роботу. Але далі тиск почав дуже повільно падати. Тобто маємо дефектний клапан бензонасоса, або негерметичну паливну магістраль.
Далі перевіряю чи є спад тиску прямо на кришці бака (насоса), приладом зробленим за 5 хв (манометр, резинова трубка, ніпель, хомути), але тепер подаю повітря під тиском.
Та сама ситуація- тиск дуууже повільно падає, і 100% відомо - проблема сидить в баці.
Витягую бензонасос разом із всіма «патрохами» і занурюю в банку з бензином. Знову подаю тиск на вихід і спостерігаю за гарними бульбашками що парили мені голову стільки часу. Негерметичність сталась в місці зєднання гофрованого шлангу (від бензонасоса) і кришки. На фото інша кришка з вказаним місцем.
Причина – багато раз витягував бензонасос, щоб відремонтувати датчик рівня палива, от і по ходу скрутив нормальне зєднання (шланг досить легко провертався по осі).
Замінив хомут і підрізав на 5мм шланг – все ОК.
Звертаю увагу – потрібно ДУЖЕ акуратно і правильно знімати і ставити насос з датчиком.
Приєднані картинки
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  1.JPG
Переглядів: 180
Розмір:  73,8 KB  Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  2.JPG
Переглядів: 170
Розмір:  70,4 KB  Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  3.JPG
Переглядів: 164
Розмір:  52,2 KB  Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  4.JPG
Переглядів: 161
Розмір:  83,2 KB  
Taras_ оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 06.09.2009, 20:10:24   #2
Karabas Barabas
Член клубу
 
Karabas Barabas's Avatar
 
Авто: BMW E39
Повідомлень: 3269
Default Re: Двигун,проблема (була)

в мене схожа проблема.. зранку заводиться добре.. тільки після їзди постоїть деякий час, і після того чомусь заводиться з 2-3 разу
__________________
Freude ist das was uns bewegt. Freude ist BMW
Karabas Barabas оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 06.09.2009, 21:35:21   #3
Vomont
Член клубу
 
Vomont's Avatar
 
Авто: BMW E46 328 turbo
Повідомлень: 6057
Default Re: Двигун,проблема (була)

Karabas Barabas, ну то тепер провіряй паливну магістраль на герметичність
__________________
BMW + turbo =
Vomont оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 07.09.2009, 17:36:41   #4
Shpuganich
Senior Member
 
Shpuganich's Avatar
 
Авто: BMW520i Touring E34 M50 94 була, зараз VW Golf2 1.8 GTI.
Повідомлень: 411
Default Re: Проблема з подачею палива (була)

Taras_, Ти сам це робив ?
Shpuganich оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 08.09.2009, 10:47:37   #5
Taras_
Member
 
Taras_'s Avatar
 
Авто: ex 540i LPG E39
Повідомлень: 214
Default Re: Проблема з подачею палива (була)

А що тут складного чи дивного ?
Я еще не такое могу !
Taras_ оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 08.09.2009, 11:44:38   #6
ValodjaE36
Senior Member
 
ValodjaE36's Avatar
 
Авто: E36 coupe 316=>Е36 coupe 320i=>E34 525 touring
Повідомлень: 5323
Default Re: Проблема з подачею палива (була)

Taras_, за опис та проведену роботу, дуже доступно та вилажено!!!
багатьом пригодиться при виявленні проблемних симптомів паливної системи
__________________
OO=(ll)(ll)=OO
ValodjaE36 оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 08.09.2009, 15:59:41   #7
Shpuganich
Senior Member
 
Shpuganich's Avatar
 
Авто: BMW520i Touring E34 M50 94 була, зараз VW Golf2 1.8 GTI.
Повідомлень: 411
Default Re: Проблема з подачею палива (була)

Та в мене самого датчик трохи тупить і деколи буває нерівномірно працює двигун думаю чи доцільно туди пхатись. Тай порада того хто це робив незавадила б .
Shpuganich оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 11.09.2009, 17:45:58   #8
Slavik-UA-
Junior Member
 
Slavik-UA-'s Avatar
 
Повідомлень: 56
Default Re: Проблема з подачею палива (була)

А хтось знає який в мене насос має тиск створювати??? В книжці пише тільки шо за 30 сек має 1 л. напомпати.
Slavik-UA- оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 11.09.2009, 18:10:32   #9
ValodjaE36
Senior Member
 
ValodjaE36's Avatar
 
Авто: E36 coupe 316=>Е36 coupe 320i=>E34 525 touring
Повідомлень: 5323
Default Re: Проблема з подачею палива (була)

от шо я нарив, мало але більше шось немає( інфи про тис!
Приєднані картинки
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  clip_image002.jpg
Переглядів: 101
Розмір:  79,4 KB  
__________________
OO=(ll)(ll)=OO
ValodjaE36 оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 11.09.2009, 18:10:39   #10
Just be
Senior Member
 
Just be's Avatar
 
Авто: BMW e39 540 M Technik
Повідомлень: 4503
Default Re: Проблема з подачею палива (була)

Slavik-UA-, не знаю як в тебе, але в мене якщо не помиляюсь 3.2 Атм.
Just be оффлайн   Відповідь з цитатою
Відповісти


Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете додавати відповіді
Ви не можете завантажувати додатки
Ви не можете редагувати свої повідомлення

BB коди є включеними
Смайли є включеними
[IMG] є включеними
HTML код є виключеними


Подібні теми
Тема Автор Форум Відповідей Останнє повідомлення
Проблема з АКПП levada2002 Двигун та підкапотний простір 52 08.11.2012 14:20:58
E39 Рівень палива!!! Шаман Електрика 10 03.01.2009 11:57:20
E21 Проблема з електрикою Prokarpaty Електрика 3 11.09.2008 10:49:12
E30 Проблема з запуском Kubovich Двигун та підкапотний простір 2 01.07.2008 19:55:15
E30 проблема з карбюратором axel Двигун та підкапотний простір 1 30.06.2008 00:31:49


Часовий пояс GMT +3. Зараз на форумі 09:00:15.


Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024.