06.08.2009, 21:41:07 | #1 |
Member
Авто: BMW E39 520i 97p.
Повідомлень: 93
|
Проблема з АКПП
Всім привіт, сьогодні виміняв на своє авео, BMW 520, 1997 року. Э одна проблема, коли включаю задню передча сильний удар, вперед трохи менший, але всеодно є. Може хтось мав подібні проблеми, чим грозить, чи значить це, що я попав в ремонт коробки, чи може допоможе заміна масла??? Я тут людина нова, тому вибачайте, якшо вже такі питання були. Я користувався пошуком і не знайшов.
Дякую |
07.08.2009, 11:58:13 | #2 |
Член клубу
Авто: e38 735iL Silverado :)
Повідомлень: 2108
|
Re: Проблема з АКПП
Привіт! В мене теж АКП. При переключанні дійсно відчувається поштовх. Я спочатку думав, шо він сильний. Але сів в друга за Pajero'94 і поняв,шо в мене то поштовхом і не назвеш. В нього в 3 рази сильніший. Не знаю якої він сили у тебе ( все відносно ). Можеш приїхати на зустріч клубу, порівняємо. Але на скільки я розумію, то нічо страшного.
А на рахунок масла, то залежно яке у тебе там. Раніше теж тим цікавився. Дійшов до висновку, що не мішало б міняти раз на 60 тис. |
07.08.2009, 23:09:40 | #3 |
Member
Авто: BMW E39 520i 97p.
Повідомлень: 93
|
Re: Проблема з АКПП
на рахунок заміни, я не знайшов одностайного рішення питання. Одні кажуть варто, інші ні. Рому поки ще думаю, бачиш, в мене ще відчуваються легкий стук при гальмуванні, коли автомат зкидає передачі, кожне перемикання передачі я відчуваю.
|
08.08.2009, 00:26:35 | #4 | ||
Член клубу
Авто: e38 735iL Silverado :)
Повідомлень: 2108
|
Re: Проблема з АКПП
Цитата:
Цитата:
Раніше цікавився тим всім(почитаєш в тій темі). То мені один майстер сказав, шо все дуже відносно. Одні приїжали своїм ходом, міняли масло і з коробкою шось ставалось. А бувало й таке, шо навпаки, нагло все втикнуло, привозили на лафеті, міняли масло і всьо запахало, хоча по прогнозах, там чимось страшним пахло вже. Але однозначно, якшо глючить, для початку треба масло поміняти! Якшо можеш, то виясни, коли попередній власник міняв. То вже ясніше буде. |
||
08.08.2009, 11:17:15 | #5 |
Member
Авто: BMW E39 520i 97p.
Повідомлень: 93
|
Re: Проблема з АКПП
найбільша проблема в тому, що обидва попередні власники були переконані, що ця коробка не потребує заміни масла взагалі. Тому вони масло в ній не міняли. от такі справи
{ додано через 10 хвилин } А міняти його зараз, трохи переживаю, бо як коробка навернеться, не встигну до моря вирішити. От і будь мудрим, 12 серпня мушу стартувати на море, бо тав вже все домовлено. ТОму напевне буду пробувати їхати так, а вже після повернення ставити експерименти. Відредагував(ла) levada2002 : 08.08.2009 о 11:27:43 Причина: Додано повідомлення |
08.08.2009, 12:21:00 | #6 |
Senior Member
Авто: Е-39 540iA ///M Technic
Повідомлень: 517
|
Re: Проблема з АКПП
Я також думаю що в цій коробці масло не міняється, але це ще треба провірити. А на рахунок ривків, це погані симптоми.
|
08.08.2009, 13:42:22 | #7 |
Member
Авто: BMW E39 520i 97p.
Повідомлень: 93
|
Re: Проблема з АКПП
на скільки я знаю коробки автомат, так не буває, що б не потрібно було міняти. Це абсолютно нереально, ти м більше якшо врахувати, що там дійсно є фільтр і його можна міняти, для чого ж тоді це передбачено???
|
09.08.2009, 16:37:20 | #8 |
Junior Member
Авто: BMW E38 728i '97 Shadowline orientblau metallic
Повідомлень: 60
|
Re: Проблема з АКПП
заміна масла ще нікому не закшодила, купи спец.масло в хорошого продавця (глянь на наклейку на самій коробці), фільтр і на спеціалізованому по БМВ сервісі поміняй масло
|
09.08.2009, 22:33:13 | #9 |
Member
Авто: BMW E39 520i 97p.
Повідомлень: 93
|
Re: Проблема з АКПП
я так собі і планував, поки не прочитав жахливі відзиви від людей, які начебто (а може і на справді) міняли масло в коробці. А якщо до цього додати той факт, що ніяких наклейок в мене на коробці я не знайшов,то ситуація взагалі патова.
|
09.08.2009, 22:44:26 | #10 |
Член клубу
Авто: BMW E46 328 turbo
Повідомлень: 6057
|
Re: Проблема з АКПП
Тоді в даному випадку звертайся до офіційного дилера,називай ВІН код автомобіля і тобі скажуть 100% яке масло залите в твоїй коробці і зразу купиш в них. У Львові на Христині ціна не сильно відрізняється якщо купляти десь інше. Щодо поштовхів то вони мають бути це нормальне явище тільки помірковано легкими. Взагалі стан коробки можна провірити включаючи задню передачу,чим сильніший поштовх при включенні задньої - тим гірший стан масла в коробці,це перший індикатор. Міняй масло та не переймайся. Попередні власники могли його банально просто підпалити - неправильно експлуатуючи коробку і все. І ще раз повторюсь що масло в АКП БМВ призначене на весь термін експлуатації автомобіля. Ціна на масло коливається від 100-200 грн за літр.
{ додано через 5 хвилин } а ти як хотів? Ясна річ що ти будеш переключання відчувати.Це все відносно { додано через 6 хвилин } Нема потреби цього робити якщо сама коробка не потребує ремонту
__________________
BMW + turbo = Відредагував(ла) Vomont : 09.08.2009 о 22:50:36 Причина: Додано повідомлення |
Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей) | |
|
|
Подібні теми | ||||
Тема | Автор | Форум | Відповідей | Останнє повідомлення |
Селектор АКПП і режими роботи автомата | tommy_boy | Двигун та підкапотний простір | 43 | 21.11.2013 23:29:47 |
Вибір між АКПП та МКПП | Just be | Двигун та підкапотний простір | 6 | 22.09.2010 23:05:56 |
E36 Масло для АКПП | tommy_boy | Двигун та підкапотний простір | 21 | 06.05.2009 13:03:02 |
Седани BMW будуть оснащуватися восьмиступеневими АКПП | bmwe36petro | Новини в світі BMW | 0 | 05.02.2009 09:58:32 |
E21 Проблема з електрикою | Prokarpaty | Електрика | 3 | 11.09.2008 10:49:12 |
Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024. |