21.10.2007, 14:28:57 | #1 |
Junior Member
Авто: VW Golf Mk2
Повідомлень: 45
|
Двигун 2.5 192 HP
Ціни на на машинки з такими моторами на рівні з 2.8 ато і вище.. що краще брати з них??
Зарахунок чого стільки потужності і як він в порівнянні з 2.8?? і в що та потужність випливає при ремонті такого двигуна?? |
21.10.2007, 16:03:00 | #2 |
Junior Member
Авто: E38 740i
Повідомлень: 79
|
Re: Двигун 2.5 192 HP
прикол в тому шо максимальна потужність в тих моторах досягається на різних оборотах і обертовий момент відрізняється - 2.5 (М50) має 245нм на 4700 оборотів і 192кс на 6000 оборотів, а 2.8 (М52) має 280нм на 3950 оборотів і 193кс на 5300 оборотів. відповідно для досягнення макс потужності треба менше крутити мотор шо впливає як на розхід бензину так і на ресурс мотору. а ше 2.8 за рахунок цього має більшу еластичність.
мало того - після 95 року всі машини з бензиновим мотором 2.5 стали не х25 а х23 і їм понизили потужність з 192 до 170 кс (екологічні норми) індекс х25 залишився на дизельних авто і відродився потім аж в е39 після рестайлінгу. брати однозначно 2.8, оскільки мотор відчутно потужніший. шодо ремонту - такі мотори ремонтувати це дуже складна справа і тому би радив шукати живі екземпляри з пробігом в 200-250 штук - в них ресурс 500 штук до заміни кілець при правильному користуванні. |
07.11.2007, 13:57:09 | #3 |
Junior Member
Авто: VW Golf Mk2
Повідомлень: 45
|
Re: Двигун 2.5 192 HP
ще вияснив що 2,5 то чугунний двигун м50 і він індексується як 525 чи 325..
а 523 і 323 відповідно мають алюмінієвий двигун м52.. обидва мають обєм 2,5 але через те щопотужність зменшилась вони зменшили індекс моделі.. |
Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей) | |
|
|
Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024. |