23.07.2009, 09:49:51 | #1 |
Член клубу
Авто: BMW-518 E12 М10 L-jetronic '78 BlackEdition, BMW-518 E34
Повідомлень: 2108
|
Питання щодо системи запалювання БМВ Е12
Вирішив ставити безконтактне запалення.Маю трамбльор,який крутиться проти годинникової стрілки.В мене ж має крутитися за стрілкою.
Питання:чи має якесь значення напрямок кручення для безконтактного трамбльора з датчиком ХОЛЛА?Шестерню вже поміняв,Вакуумний регулятор переставив
__________________
Саперы ходят медлено,но луче их не обгонять! |
24.07.2009, 09:36:34 | #2 |
Член клубу
Авто: BMW-518 E12 М10 L-jetronic '78 BlackEdition, BMW-518 E34
Повідомлень: 2108
|
Re: Питання щодо системи запалювання БМВ Е12
Зробив!
Вчора поміняв запалення на безконтактне.Довелось трошки помучитись з трамблером,оскільки безконтактник мав крутитися в другу сторону,тому розбирав їх повністю і робив з двох один.Після установки і підключення все працює,холості стабілізувалися,машина краще набирає обороти,покращилась динаміка розгону.Єдине що "смущає",то це неробочий тахометр,але думаю толковий електрик допоможе.Тепер того електрика тре пошукати...
__________________
Саперы ходят медлено,но луче их не обгонять! |
24.07.2009, 10:49:50 | #3 |
Член клубу
Авто: e38 735iL Silverado :)
Повідомлень: 2108
|
Re: Питання щодо системи запалювання БМВ Е12
Ура! Маладца
|
24.07.2009, 11:07:06 | #4 |
Член клубу
Авто: BMW-518 E12 М10 L-jetronic '78 BlackEdition, BMW-518 E34
Повідомлень: 2108
|
Re: Питання щодо системи запалювання БМВ Е12
__________________
Саперы ходят медлено,но луче их не обгонять! |
12.03.2010, 14:02:28 | #5 |
Член клубу
Авто: BMW-518 E12 М10 L-jetronic '78 BlackEdition, BMW-518 E34
Повідомлень: 2108
|
Re: Питання щодо системи запалювання БМВ Е12
Тахометрзробив сам і все решта працює тоже.У-ра!
Закриваємо тему
__________________
Саперы ходят медлено,но луче их не обгонять! |
12.03.2010, 15:43:43 | #7 |
Член клубу
Авто: BMW-518 E12 М10 L-jetronic '78 BlackEdition, BMW-518 E34
Повідомлень: 2108
|
Re: Питання щодо системи запалювання БМВ Е12
Все виявилося дуже просто.На трамблер вчепив конденсатор,яий стояв на рідному контактному.До нього був примкнутий дріт,точніше два дротики.Один з них йде до тахометра і приводить його в дію (конденсатор получає зарядку в момент пробігання іскри в крищі трамблера до свічок, тим самим і визначається кількість оборотів двигуна без всяких датчиків і т.п.).От я його й примкнув на місце і все запрацювало як годинник
__________________
Саперы ходят медлено,но луче их не обгонять! |
18.09.2013, 17:16:07 | #8 | |
Junior Member
Авто: BMW 518 Е12
Повідомлень: 28
|
Re: Питання щодо системи запалювання БМВ Е12
Цитата:
|
|
20.09.2013, 19:57:21 | #10 |
Junior Member
Авто: BMW 518 Е12
Повідомлень: 28
|
Re: Питання щодо системи запалювання БМВ Е12
Найкращий варіант
пропоную на наступних вихідних, погода має буде сприятлива. |
Теги |
безконтактне запалення, бмв, м10, трамбльор |
Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей) | |
|
|
Подібні теми | ||||
Тема | Автор | Форум | Відповідей | Останнє повідомлення |
E38 Проблема із замком запалювання | Triod | Електрика | 6 | 25.02.2012 09:15:56 |
Щодо обміну авто | Юрій | Балачки | 17 | 07.07.2009 15:22:50 |
Для Е12-Е28 | augustino | Запчастини | 5 | 18.02.2009 12:28:58 |
Модифікація системи подачі повітря в двигун | CityCat | Двигун та підкапотний простір | 15 | 12.11.2008 12:12:28 |
Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024. |