09.06.2009, 17:35:11 | #1 |
Член клубу
Авто: E36 318is coupe, 94' 50/50 M-style )
Повідомлень: 1183
|
Проблема з радіатором або ж проблеми з системою охолодження..
Доброго дня всім!
Розказую свою проблему: після нагрузки мотору потік радіатор. На другий день зняв його, і поставив радіатор з бмв свого друга (для справки в нього мотор м40, в мене м42)... Оскільки це моя перша машина, тому розказую симптоми як вони є: після установки радіатора довелось декілька раз зупинятись, температура переходила за позначку в 90 градусів і патрубки були різної температури (орієнтовно 4 рази, після плавного відкриття кришки радіатора виходила певна кількість повітря... рівень рідини також десь через пару хвилин падав, і приходилось доливати по 1-2 літри (на цей момент прийшлось купити дистильованої негазованої моршинської і залити в радіатор)). В процесі експлуатації машини за тиждень часу долив орієнтовно ще 3 літри води, після чого купив Тосол, і помістилось його туди близько 1 літра... Ніби все було добре, до тих пір, коли одного разу стоючи в пробці на перехресті Стрийська - Наукова я замітив що рівень температури знову перейшов зону 90 градусів. Доїхавши за перехрестя зупинився на зупинці і замітив що рівень рідини в бачку перевищував максимум, хоча я його стільки не заливав!!!!! почекавши 20хв рівень впав і я поїхав в село (варіантів не було, мусив попасти на Зелені свята )) ).... По трасі машина себе почувала прекрасно, рівень температури був стабільний (їхав орієнтовно 1 годину)... Після приїзду в село історія получилась та сама - рівень в бачку перевищував норму і був практично за 4 см від кришки!!.... Чим можна пояснити цю ситуацію, і які дії я повинен був зробити після установки радіатора??? На даний момент не маю до кого навіть звернутись, підкажіть до кого можна поїхати з цією проблемою, чи хоча б в телефонному режимі вияснити ці питання, і в кого можна зробити старий радіатор???? Чи потрібно продувати всю систему, якщо так, то де це зробити???? Чи могло бути якесь "завоздушення" в системі охолодження (знання мотору поки що слабеньке, тому вибачайте якщо щось не те сказав)???? Буду дуже вдячний за відповідь.... )) |
09.06.2009, 17:41:11 | #2 | |
Senior Member
Повідомлень: 1661
|
Re: Проблема з радіатором або ж проблеми з системою охолодження..
може дупа термостату, попробуй на теплій, чи ВСІ патрубки теплі
Цитата:
|
|
09.06.2009, 17:42:25 | #3 |
Член клубу
Авто: BMW-518 E12 М10 L-jetronic '78 BlackEdition, BMW-518 E34
Повідомлень: 2108
|
Re: Проблема з радіатором або ж проблеми з системою охолодження..
Якщо в пробці мотор нагрівався а на трасі ні,то проблема швидше за все в вентеляторі.Рівень в бачку піднімався за рахунок розширення рідини,а коли вона охолоджувалась,то рівень знов падав на норму.Коли доливаєш рідину,слідкуй,щоб на холодному двигуні рівень в бачку був посередині між мін. і макс.
Я думаю що це муфта.Спробуй на холодному заглушеному моторі покрутити вентилятор.Він має вільно крутитися.А коли мотор гарячий він має жорстко триматися!
__________________
Саперы ходят медлено,но луче их не обгонять! |
09.06.2009, 17:55:24 | #5 |
Член клубу
Авто: E36 318is coupe, 94' 50/50 M-style )
Повідомлень: 1183
|
Re: Проблема з радіатором або ж проблеми з системою охолодження..
На прогрітому двигуні тепер всі патрубки гарячі...
Чи потрібно щось зтим хрестом робити??? Чи можна його окремо поміняти?як вона виглядає??? і яке в неї призначення? Всім дуже дякую за оперативність)))) |
09.06.2009, 18:04:25 | #6 |
Член клубу
Авто: BMW 318i E36 M43 M-Style
Повідомлень: 6903
|
Re: Проблема з радіатором або ж проблеми з системою охолодження..
Віскомуфта це така штука, на котрій кріпиться вентилятор, саме вона приводить його в дію. Коли двигун холодний, вентилятор обертається помало за легкою інерцією, а кот коли нагрівається - віскомуфта передає крутний момент зі шківа на крильчатку вентилятора, котрий починає набагато швидше обертатися, тим самим охолоджуючи радіатор. На трасі вистачає зустрічного потоку повітря для охолодження, а от в місті, а ще й в заторах, без додаткового обдуву вентилятора не обійтись.
|
09.06.2009, 18:06:26 | #7 | |
Член клубу
Авто: E36 318is coupe, 94' 50/50 M-style )
Повідомлень: 1183
|
Re: Проблема з радіатором або ж проблеми з системою охолодження..
Цитата:
|
|
09.06.2009, 18:16:36 | #8 |
Член клубу
Авто: BMW 318i E36 M43 M-Style
Повідомлень: 6903
|
Re: Проблема з радіатором або ж проблеми з системою охолодження..
Rostyk, серед наших партнерів можеш знайти. Раджу спочатку на сервіс заїхати, щоб діагноз точно поставили, а пом замовляти з/ч.
|
09.06.2009, 18:53:25 | #9 |
Член клубу
Авто: E36 318is coupe, 94' 50/50 M-style )
Повідомлень: 1183
|
Re: Проблема з радіатором або ж проблеми з системою охолодження..
Дякую за допомогу... як тільки зроблю - зразу ж відпишусь на форумі і скажу в чому ж основна причина була...!
|
09.06.2009, 19:53:00 | #10 |
Senior Member
Авто: BMW 318 Е36
Повідомлень: 1242
|
Re: Проблема з радіатором або ж проблеми з системою охолодження..
МММ в мене подібна проблема, я чомусь зразу подумав на термостат, до речі як відрізнити, в мене наприклад всі шланги гарячі а один маленький холодний.
__________________
БМВ не для слабаків!!! |
Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей) | |
|
|
Подібні теми | ||||
Тема | Автор | Форум | Відповідей | Останнє повідомлення |
Проблема з пічкою | сергій | Інтер'єр | 45 | 26.11.2013 20:05:58 |
Термостатат або система охолодження | 324disel | Двигун та підкапотний простір | 17 | 07.04.2009 16:09:21 |
Hartge «обдарувала» BMW X5 спортивною вихлопною системою | bmwe36petro | Новини в світі BMW | 0 | 13.02.2009 09:32:18 |
E21 Проблема з електрикою | Prokarpaty | Електрика | 3 | 11.09.2008 10:49:12 |
E30 Проблема з запуском | Kubovich | Двигун та підкапотний простір | 2 | 01.07.2008 19:55:15 |
Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024. |