25.04.2009, 01:27:23 | #1 |
Член клубу
Авто: E39 M47
Повідомлень: 801
|
BMW X5 М і BMW Х6 М
Неповторний високо динамічний характер автомобілів підрозділу BMW M GMBH тепер можна відчути і в сегменті моделей BMW Х. BMW Х5 М і BMW Х6 М – перші повноприводні моделі, які володіють видатними характеристиками потужності, високо динамічними їздовими якостями, атлетичними пропорціями кузова і якістю преміум-класса в типовому М-стилі. Автомобілі комплектуються новим високомогутнім двигуном V8 робочим об'ємом 4395 кубічних сантиметрів, який розвиває максимальну потужність 408 кВт/555 л.с. при частоті обертання 6000 об/мин.
На тлі супермогутніх конкурентів моделі BMW X5 М і BMW Х6 М виділяються кращими показниками прискорення, поперечної динаміки, керованості, гальмівного шляху і ефективності. Обидві моделі розгоняться з місця до 100 км/ч за 4,7 секунди. Крім того, вражають рівномірність і стрімкість набору потужності турбінованним двигуном V8, який видає свій максимальний момент, що крутить, 680 Нм в щонайширшому діапазоні оборотів від 1500 до 5650 об/мин, а також лінійний характер наростання поперечної сили при максимальних навантаженнях в повороті Екслюзивність, яка складає суть BMW X5 М і BMW Х6 М, виявляється головним чином в їздових якостях, які в подібному поєднанні ніколи раніше не реалізовувалися в автомобілях даного сегменту. Обидві моделі оснащено всіма можливими інноваціями і використовують всі передові технології. Їх потужностні і динамічні резерви настільки величезні, що є унікальними в середовищі конкурентів, забезпечуючи абсолютну впевненість на дорозі. Дизайн: типові для версії М динаміка і ексклюзивність. Винятковий потенціал нових моделей виражається в дизайні автомобілів. Загальне походження відбивається в аналогічних їздових якостях, підкреслюється єдиним оформленням передньої частини кузова з великими повітрозаборникамі. Обидві моделі мають ідентичні капот, передній фартух і графіку фар, запозичену у BMW Х6. Відповідні пропорції підкреслюють варіативність спортивно-активного автомобіля і динамічну спрямованість спортивного купе. Моделі BMW X5 М і BMW Х6 М мають характерні "зябра" в передніх боковинах і 20-дюймові легкосплавниє диски. У задній частині кузова оригінально інтерпретуються типові для версії М елементи, що підкреслюють видатну спортівность цих автомобілів. Задній фартух додає BMW Х6 М особливо виражену показність. У характерному М-стилі виконані дві здвоєні вихлопні труби, які є відмітною особливістю обох моделей. Ходова частина з серійною системою Adaptive Drive Розроблена спеціально для моделей BMW X5 М і BMW Х6 М ходова частина з передньою підвіскою на здвоєних поперечних важелях і інтегрованою задньою підвіскою чотирьохважеля пропонує характерну для версії М еластокинематіку завдяки жорсткішим опорам поперечних важелів і гидроопорам тяги спереду, а також жорсткішим опорам підрамника задньої осі. Обидві моделі серійно оснащуються пневмопідвіскою з регулюванням дорожнього просвіту на задній осі і системою управління підвіскою Adaptive Drive з електронним регулюванням жорсткості амортизаторів (EDC) і активною системою придушення крену. BMW X5 М і BMW Х6 М – унікальні серед конкурентів автомобілі, оскільки на 20-дюймових легкосплавних дисках серійно оснащуються різними шинами на передній і задній осі. Характерне для моделі використання шин різного розміру – 275/40 R 20 спереду і 315/35 R 20 ззаду – ще один результат характерної підкреслено "задньопривідної" настройки автомобіля. Вибір такої ідеальної з погляду динаміки руху комбінації розмірів шин позитивно впливає як на передачу дуже високої частки тягового зусилля на задню вісь, так і на точну керованість обох моделей, що тонко відображається на керованості обох моделей. За матеріалами topof.ru |
Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей) | |
|
|
Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024. |