15.06.2013, 10:01:48 | #1 |
Member
Авто: BMW E34 525 TDS\ Е30 323 CUPE
Повідомлень: 81
|
Зеленая Бестия м20b23
Всім мир Вирішив і я розказати про свою тридцяху. Бімка в кузові е30 мені подобалась ще зі школи, і одного разу, десь в 2007 році мені підвернулась тридцяха розстріляна, але ще не зовсім був труб як я тоді собі думав, ціна була настільки акційна що я до неї сильно навіть і не придивлявся, просто загорілося і всьо я її хтів. То була чорна тридцяха купе м20б20 їхала вона рєзво, ну порівнював з тими машинами що мав до неї. Так як машина була 85р\в, мій одноліток) Почали в ній лізти бока а в сукупності з тим що вона як потім оказалось була бита в кожну сторону по 2-3 рази, і не тримала дороги я вирішив її сплавити. І пересів на батькову Е34 530 м30б30. Хоча їздити на ній мені не сильно подобалось, що я з пятіркою не робив але не міг досягти тієї динаміки їзди яка була на тридцясі потім ще була в мене е36 мотор 1.8 мабуть м40 я навіть під капот не вникав, машина мені взагалі не подобалась мабуть іза слабенького мотору, теж сплавив і знову їздив на батьковій. І ось в 2012 році я вирішив купити дружині якусь машинку, але зразу поставив питання про вибір авта на ребро! Має бути шось модне. Жінка хотіла матізи, 8,9. Яж хотів щось інше. І тут згадав що є такий кузовок як е30 тай почав шукати. Так як я вже знав всі болячки тридцях, шукав я прискіпливо, шукав тілики одного щоб кузовщина була жива. Шукав з початку зими до початку літа 2012. Передивився у львові і в області... ну мабуть не збрешу якщо скажу машин 20-25 все не то всі машини розірвані і знищені. І чим більше я шукав тим ясніше в мене вимальовувалось те що я хочу. Хотів я вже з часом щоб кузов був живий, машина була седан, купе не хотів тільки з зору практичності, і колір був ну не знаю який, але не зелений (нелюблю я зелений). І в літку 2012 чисто випадково мій брат побачив її. Візуально оглянув і якраз підійшов власник, брат з ним зговорився і переконав продати, після цього ще загнали на яму полазили під машиною пооглядали, і дойшли висновку що машина убіта)))) убіта ходовка (три стойки тримали 4 не тримала ніц машину) сайлент блоки треба всі міняти опорні тре міняти, ну короче машина убіта, але на відміну від усіх інших які я дивився в ній була жива кузовщина від чогов мене аж руки затряслись І мене вже взагалі не хвилювало що вона зелена і що вона купе а і що двіжок в ній більший ніж я хотів я хотів максимум б20. Машина була з Новояворівська поїхали ми і її купили. Вже по дорозі назад до Львова треба було підзаправитись найближча заправка за Новояворівськом була окко і тільки був 92 бензин я залив в неї бєнзи тай поїхали брат на 530 я на тройці. Ну і трошки проїхавши звикнувши до неї вирішив піддати газку ну і вийшло так що я з братом почав тягатись, і ми ще навіть не доїхали до брюхович як я зрозумів що на цій машині буду їздити я а не дружина Хочу сказати що я ще нінаодній машині на 92 галімій бензі не пхнув так крепко і увєрєно, а як вона на убітій ходовій дороги трималась то не передати словами, я на своїй попередній тридцясі більше 140 їхати боявся машину шарпало зі сторони в сторону, а на тій 160 по кривій дорозі машина перла як танк.
Перед історії хвате я думаю) через місяць після покупки в мене в один момент почав труїти мотор(полізли бока) но так як то була не перша тридцяха я ні капельки не здивувався а почав шукати причину, не працював 6-й целіндр, варіант з поганою свічкою я навіть не розглядав бо знав що малою кровю я не відбудусь. Зняв головку, розлетівся клапан на впускному колекторі, зразу поміяв всі вкладиші, кольца, зібрав двігло, і получилась ляля, після цього занявся ходовою замінив усі сайлент блоки, шарові (реставрував) опорні підшипники. Місяць тому вирішив поміняти передні стойки, переглянув усі стойки 2 задні білштейни газові і одна передня газова білштейн а та що потекла якась безіменна чін-чан -чо (Кітай короче) на заді так і залишив білштейни а на перід поставив Каяби експерт. Також поміяв пружину одну задню була тріснута. В салоні замінив торпеду, так як попередня теж була уся потріскана. В попереднього власника тахометер відходив і він нічого кращого не придумав окрім як лупити по торпеді кулаком торпеду над пріборкою поломав усю)))) Також перекрасив фартух і пороги були бараником тупо в чорний колір задуті, перекрасив під колір машини. Дуже багато всього зробив по мєлочі навіть вже не згадаю усього. Вже навіть змучився її крутити. Але друзі коли я сідаю за кермо, я від неї просто тащусь, мені нінаодній машині не подобалось їздити так як на ній))) Я від неї просто торчу!!! З комплектації: Електро скло підіймачі тормозні диски по кругу Гур встановив окремо Розпорки стаканів з переду і з заду. сідушки рекаро хоч і потрьопані але в поворотах мене тримають на місці Ну і трошки фоток на останок) |
15.06.2013, 11:45:07 | #2 |
Senior Member
Авто: BMW 5 series 520i 1995p.в E34 m50 vanos
Повідомлень: 356
|
Re: Зеленая Бестия м20b23
Люблю читати такі історії, тільки фото краще завантаж сюди бо на тому радикалі їх неможливо нормально подивитись.
|
15.06.2013, 12:33:22 | #3 |
Senior Member
Авто: bmw e30 318is тurbo
Повідомлень: 1859
|
Re: Зеленая Бестия м20b23
вітаю !правильна машина з правильним мотором добре шо не б20.тільки перед треба доокомплектувати
|
15.06.2013, 16:28:29 | #5 |
Member
Авто: BMW E34 525 TDS\ Е30 323 CUPE
Повідомлень: 81
|
Re: Зеленая Бестия м20b23
Да да це вона вона зараз в Винниках.
andriy320e30, да плюси мого мотору я прочухав, докупити там багато чим треба. |
16.06.2013, 23:49:27 | #6 |
Junior Member
Авто: Е30 М10В18і продане
Повідомлень: 82
|
Re: Зеленая Бестия м20b23
Це ти гарно сказав про машину "має бути шось модне" , в нас такі машини сприймають як старі і "ну його нафік" а в європі це модна класика на яку приємно всього лиш глянути . З мотором ти вгадав чьотко , на Е30 він класно звучить.Бажаю великого терпіння у доведенні іі до пуття
|
17.06.2013, 09:03:36 | #7 |
Member
Авто: BMW E34 525 TDS\ Е30 323 CUPE
Повідомлень: 81
|
Re: Зеленая Бестия м20b23
Yura Kosyura, Дякую.)
|
20.06.2013, 07:44:43 | #8 |
Member
Авто: BMW E34 525 TDS\ Е30 323 CUPE
Повідомлень: 81
|
Re: Зеленая Бестия м20b23
Друзі привіт. От в мене є питання маю диски на 5 болтів. 17 ну дуже широкі. На скільки мені відомо стояли на 36, хотів би їх собі поставити. І от питання чи підійдуть мені ступіци від 32 чи там різні підшипники?
|
20.06.2013, 10:49:02 | #9 |
Senior Member
Авто: E36 coupe 316=>Е36 coupe 320i=>E34 525 touring
Повідомлень: 5323
|
Re: Зеленая Бестия м20b23
Наскільки мені відомо, то на супиці від Е32 диски від Е36 не сядуть, виліт не той, чув тільки що ступиці на Е30 ставили від Е36 подібна конструкція в них.
__________________
OO=(ll)(ll)=OO |
20.06.2013, 10:58:45 | #10 |
Член клубу
Авто: BMW E39
Повідомлень: 3269
|
Re: Зеленая Бестия м20b23
Задня підвіска від Е36 компакт підходить. На 5 болтів і дискові гальма в нагрузку
__________________
Freude ist das was uns bewegt. Freude ist BMW |
Теги |
е30 |
Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей) | |
|
|
Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024. |