BMW ALPINA B7 Bi-Turbo |
13.02.2016, 06:58:49 - від Karabas Barabas
|
Нова BMW ALPINA B7 Bi-Turbo - ексклюзивний і екстраординарний, досконалий автомобіль
Продуктивність та розкіш, в поєднанні з динамікою та комфортом на найвищому рівні.
Нове покоління V8 Bi-Turbo з 4,4-літровим двигуном з подвійним турбонаддувом, безпосереднім уприскуванням і системою Valvetronic, забезпечує вражаючу потужністю в 608 к.с. (447 кВт) між 5750 і 6250 оборотів в хвилину і максимальний крутний момент 800 Нм, доступний з 3000 оборотів на хвилину.
Новий BMW ALPINA B7 Bi-Turbo вражає кращими показниками продуктивності в класі розкішних потужних седанів.
Зверніть увагу на цифри: від 0 до 100 км/год за 3,7 сек. це швидше ніж М5 (4,4 с), максимальна швидкість 310 км/г.
Сучасна і ідеально налаштована підвіска пропонує неперевершені враження від водіння, які характеризуються гострим, динамічним управлінням і видатним комфортом. Активний стабілізатор поперечної стійкості зводить до мінімуму крен кузова при проходженні поворотів. Повна пневмопідвіска в поєднанні з динамічними регулюваннями жорсткості амортизаторів і активного режиму Comfort-Drive, в залежності від дорожньої ситуації і покриття, гарантує дуже високий рівень комфорту поїздки в будь-яких режимах.
Система інтегрального Активного рульового управління в парі З легким і надзвичайно міцним карбоновим корпусом BMW 7 серії Carbon Core забезпечує абсолютно новий рівень динамічних характеристик і чудове управління, зазвичай властиве спортивних автомобілів.
Спеціальний режим ALPINA Sport + регулює всі оснащення, трансмісію і настройки підвіски, збільшуючи маневреність і стабільність на високій швидкості, натисненням однієї кнопки. На швидкостях вище 220 кілометрів на годину кліренс BMW ALPINA B7 знижується на 2 см, забезпечуючи більш низький центр тяжіння.
Система повного приводу в новому BMW ALPINA B7 Bi-Turbo використовує технічний потенціал інтелектуальної системи повного приводу BMW XDrive, безперервно розподіляючи крутний момент між передньою і задньою віссю в межах мілісекунд, забезпечуючи максимальну тягу, продуктивність і керованість.
Спортивна вихлопна система ALPINA має по два еліптичних спарених патрубки з кожного боку. Активні випускні клапани дозволяють водієві впливати на звучання - шляхом варіювання гучності в двох режимах водіння, між комфортним і спортивним
Елементи дизайну і аеродинаміки ALPINA підкреслюють елегантний і спортивний вигляд нового BMW ALPINA B7 Bi-Turbo:
- Знайомі класичні 20-дюймові диски ALPINA Classic з 20 спицями та прихованим повітряним клапаном пропонуються в базовому оснащенні. Опціонально доступні нові, перероблені і полегшені 21-дюймові диски ALPINA Classic.
- Розкішний інтер'єр, вишукані матеріали найвищої якості і сучасний дизайн зі стриманими елементами ALPINA. Спортивне кермо з винятковою, унікальною шкірою LAVALINA ручного вироблення з синіми і зеленими рядками підкуповує з першого дотику.
- Цифрова, повноклірна LED панель приладів ALPINA має відмнний та оригінальний дизайн з написами ALPINA B7 і Бі-Турбо. На вибір пропонується три колірні рішення: класичний синій з червоними стрілками для режиму комфорту, також блакитний і зелений в режимах Sport і Eco Pro.
- Виключно для автомобілів ALPINA: розкішне дерево Timeless - рояльний лак або класичний розкішний Міртл Вуд створюють неповторну красу, затишок і розкіш в салоні; а також дві унікальні фарби металік ALPINA Синій і ALPINA Зелений. Базова вартість для BMW ALPINA B7 Bi-Turbo становить 169 500 €
Базова вартість!??
|
2 Відповідей | 1444 Переглядів
|
Літаюча BMW 530 |
09.02.2016, 23:50:14 - від Karabas Barabas
|
Світовий рекорд зі стрибків на автомобілях з причепом встановлено на BMW E34 530
Хоч було це давно, в 2004році, але факт залишається фактом.
|
2 Відповідей | 1317 Переглядів
|
Верхи на V8 BMW |
03.02.2016, 11:59:27 - від Karabas Barabas
|
Отже, до Вашої уваги: BMW V8 Motorcycle.
Харальд Гейлінг працює в мото майстерні Roadrunner Bikeshop, яка розташовується в Німеччині Bardo Dörrschuck. Харальд продає мотоцикли і є затятим фанатом мототехніки. Але як у більшості мотофанатів інстинкт самозбереження просто відсутній і звичайного мотоцикла йому було мало, тому вирішив щось придумати своє, так би мовити "щоб їхало". І придумав, встановити V8 в мотоцикл. Але не просто V подібну вісімку від якогось корита, а 4-ри літровий BMW M62B40 з двома разпредвалами на голову та 4 клапанами на циліндр який у стоковому варіанті видає 286 кінських сил, та 400 Нм крутного моменту.
Мотоцикл вийшов загальною вагою трохи більше 420 кг, тому можна впевнено сказати що з таким двигуном їде він дуже таки жваво. У Вас може виникнути закономірне питання як зупинити таку масу на 2х колесах? Але ж ми всі ми знаємо хто придумав гальма тому не будемо проце.
На BMW V8 Motorcycle встановлено радіатор охолодження від Volvo 340, оскільки такий двигун потребує тільки в рідинного охолодження. Також зварили новий вихлоп 8-1, і щоб екологи не хвилювались на байку залишили каталізатор. Решту запчастини чомусь використовувалися від Kawasaki, хоч в БМВ є своя чудова мото лінійка.
Всю потужність передає на заднє колесо двошвидкісна коробка передач, яка прекрасно дозволяє розганяти BMW V8 Motorcycle до швидкості понад 320 км/г. Можна звичайно і швидше але як кажуть "Ангел хранитель так швидко не літає".
Як підсумок, Харальд використовує свій BMW V8 Motorcycle у щоденних поїздках на роботу і додому, та вважає відмінним варіантом вихідного дня, адже завдяки невеликій загальні масі, витрата цього монстра становлять всього 8-10 літрів на 100 км, залежно від манери їзди звичайно.
BMW V8 Motorcycle став своєрідною візитною карткою мото майстерні Roadrunner Bikeshopm, яка займається продажем і невеликим тюнінгом мотоциклів.
Фото з журналу «Motorrad» №23 від 2004 року
|
2 Відповідей | 1055 Переглядів
|
BMW M7 не буде. Буде Alpina B7. |
27.01.2016, 04:20:22 - від Karabas Barabas
|
Незважаючи на численні чутки і заявки на товарні знаки, BMW не має жодних планів, щоб зробити M7.
У той час як світ чекає, щоб побачити спортивну версію флагмана BMW, компанія Alpina скористалась вдалим моментом і створила найпотужніше BMW 7-ї серії, що можна купити за гроші.
Аби подражнити фанатів BMW, Alpina не показали наступну B7, замість цього вирішили випустити тизер з автомобілем в камуфляжі.
Можна припустити що зовнішніх змін муде мінімум, але точно можна бути впевненим що наступна Alpina B7 буде справжньою ракетою класу "люкс".
.. що зрешту це традиційно для Alpina.
|
0 Відповідей | 1438 Переглядів
|
BMW Compact Sedan Concept |
23.11.2015, 09:17:41 - від Karabas Barabas
|
На китайському мотор-шоу в Гуанчжоу BMW презентувала експериментальний Compact Sedan Concept.
Маленька «піранія», сучасна «сімка» в зменшеному в масштабі так можна описати цей концепт, дизайн якого так і розпирає внутрішньою силою. Широченні ніздрі решітки радіатора, гордовитий погляд головної оптики, в поєдннанні з усмішкою повітрозабірника в бампері, стрімкий профіль схожий на наконечник списа, і незмінний вигин Хоффмейстера в задніх стійках - все це рецепт автомобільної краси від дизайнерів БМВ.
Втім, будемо сподіватись що дизайн концепту і товарної машини не буде сильно відрізнятись.
Серійний автомобіль, швидше за все, буде побудований на шасі UKL з поперечним розташуванням силового агрегату, взятим за основу 2 Series Active Tourer / Gran Tourer і Mini. Силові агрегати, відповідно, ті ж - від 1,5-літрової турбо «трійки» до 4-циліндрового бензинового мотора об'ємом 2л. турбо (231 к.с.), з 6-ступінчастими механічними КПП та 8-ступінчастими автоматами. Привід буде передній або повний (..куди котися світ..).
Інтер'єр, обшитий шкірою і прикрашений деревом і алюмінієвими вставками, з проекційним монітором і 8,8-дюймовим мультимедійним «планшетом», панорамним дахом і трьохзонним клімат-контролем.
Про терміни появи чотирьохдверної «одинички» не повідомляється, але, скоріш за все, автомобіль не змусить себе чекати і вийде вже наступного року.
|
0 Відповідей | 1434 Переглядів
|
|