BMW X5 2018 |
08.06.2018, 16:47:28 - від Karabas Barabas
|
Новий X5 з внутрішнім кодом G05 став першою моделлю зі зміненою архітектурою салону.
Метаморфози не революційні, але досить значні. І найбільше запитань викликає віртуальна комбінація приладів.
Центральне місце на дисплеї діагоналлю 12,3 дюйма віддано карті навігації, а замість строгих круглих шкал намальовані скоби спідометра і тахометра, причому останній дзеркально відображений і його шкала проградуйована проти годинникової стрілки. Таке рішення зустрічалося на автомобілях Aston Martin і Peugeot, але варіант BMW графічно більше нагадує ... китайський паркетник Chery Tiggo 2. ))
Чимало й інших змін. Корпус екрану нової медіа системи iDrive 7.0 (у нього теж діагональ 12,3 дюйма) тепер об'єднаний з комбінацією приладів, змінений дизайн дефлекторів вентиляції, а мініатюрні екранчики клімат-контролю вписані між центральними дефлекторами. Біля керма замість поворотного перемикача зовнішнього освітлення встановлено кнопковий блок, інакше розташовані дверні ручки і клавіші склопідіймачів. А ще заново скомпонований блок клавіш і селектор на центральному тунелі, куди також переїхала кнопка запуску двигуна.
BMW X5 і раніше можна буде замовити з третім рядом сидінь, а обсяг багажника трохи зменшився: 645 літрів замість 650 і 1860 літрів замість 1870 зі складеними задніми сидіннями. Доступ в багажний відсік, як і у всіх попередніх Х5, відкривають дві стулки - основна підйомна і невелика відкидна.
Сам кросовер зі зміною покоління злегка підріс. Довжина збільшилася на 36 мм (до 4922 мм), а надбавка в ширину ще більше: плюс 66 мм і підсумкові 2004 мм без урахування дзеркал. Але висота все ж зменшилася на 17 мм (до тисячі сімсот сорок-п'ять мм).
Колісна база виросла з 2933 до 2975 мм, а платформа повністю нова - це кроссоверний різновид модульного «візка» CLAR. Причому, як і седан сьомої серії, новий BMW X5 має двоважільну спереду, багатоважільну ззаду і опційну пневматичну підвіску всіх чотирьох коліс, тоді як у машин двох колишніх поколінь пневмо можна було замовити лише для задньої осі. Також за частиною шасі запропоновані механізм підрулювання задніх коліс і активний задній стабілізатор.
Крім звичного спортивного пакету M Sport, для нового кросовера передбачений і позашляховий набір. Він включає посилений захист днища, блокування заднього диференціалу і кілька специфічних режимів роботи їздової електроніки.
На старті для нового BMW X5 запропоновані чотири двигуни. Базова версія xDrive30d має трилітровий шестициліндровий дизель потужністю 265 к.с. Слідом ідуть бензинові варіанти xDrive40i з трилітровою турбо шісткою (340 к.с., 450 Нм) і xDrive50i з бітурбо двигуном V8 4.4 (462 к.с., 650 Нм). А на вершині гами - «заряджений» BMW X5 M50d, у якого трилітровий дизель з чотирма турбокомпресорами видає 400 к.с. і 760 Нм, а розгін до 100 км / год займає 5,2 с . Всі модифікації мають восьмиступінчастим "автоматом" і повний привід з муфтою підключення передньої осі. Пізніше очікуються прості версії з заднім приводом (для Америки), гібриди і найпотужніший BMW X5 M.
За доплату можна замовити камери кругового огляду і лазерно-люмінофорне дальнє світло, яке б'є на 500 метрів проти 300 метрів у стандартних світлодіодних фар. Передбачений квазіавтопілот, який може утримувати машину в смузі і зберігати дистанцію до автомобіля попереду. А за зрослими ніздрями встановлені жалюзі, які відкривають приплив повітря до радіатора тільки в міру необхідності. Колеса - посадковим діаметром від 18 до 22 дюймів.
Виробництво нового BMW X5 на заводі в американському Спартанбергу має стартувати в кінці літа. Відповідно, на ринок кросовери потраплять ближче до зими. Слідом зміна покоління чекає і BMW X6, але до того ж уже в цьому році світ побачить флагманський кросовер BMW X7 , який складе конкуренцію Мерседесу GLS.
|
0 Відповідей | 3867 Переглядів
|
BMW M5 Competition |
10.05.2018, 14:01:16 - від Karabas Barabas
|
Вихід більш злих версій з приставкою Competition вже став доброю традицією для M-автомобілів BMW.
Тому тепер компанія оголосила про те, що такі модифікації стали обов'язковим атрибутом модельного ряду і будуть позиціонуватися не як «пакет доопрацювань», а в якості повноцінних модифікацій. В якості підтвердження цих слів представлений седан BMW F90 M5 Competition, прикрашений додатковими шильдиками з назвою версії.
Головна відмінність від базової «ем-п'ятої» - в підвісці. Спереду замість резино-металевих шарнірів встановлені жорсткі кульові з'єднання, збільшений кут розвалу і встановлені більш жорсткі кріплення стабілізатора. У задній підвісці товщі став сам стабілізатор. До того ж «по колу» переналаштовані амортизатори, жорсткість пружин збільшена на 10%, дорожній просвіт зменшений на 7 мм, а штатні колеса мають посадковий діаметр 20 дюймів замість 19 у базового BMW M5. У комплексі всі ці доробки покликані зробити седан ще більш точним і чутливим до треку.
Попрацювали інженери і над двигуном. Бітурбовісімка 4.4 форсована з 600 до 625 к.с. Максимальний крутний момент колишній (750 Нм), але його збільшили: раніше він був доступний з 1800 до 5600 об/хв, а тепер аж до 5800 об / хв. Для відповідності новим європейським еконормам доданий фільтр твердих частинок, змінена випускна система (звук став агресивнішим). А ще встановлені нові опори силового агрегату: їх жорсткість збільшена із стандартних 580 до 900 Н/мм, що також сприяє точності реакцій.
Восьмиступінчастий «автомат» і повний привід обійшлися трохи підправлені настройками. А в підсумку седан BMW M5 Competition став не тільки жвавіше, а й динамічніше исходника: час розгону до 100 км/год скоротилося з 3,4 до 3,3 с, а другу сотню автомобіль розмінює через 10,8 с - на 0,3 швидше базової моделі. Однак обмежувач максимальної швидкості і раніше налаштований на 250 км/год, а щоб зрушити його до 305 км/год, доведеться замовити пакет M Driver's Package. З візуальних відмінностей від базової моделі - хіба що інший дизайн коліс і чорний декор замість блискучого.
Виробництво версії Competition почнеться в липні, ціну оголосять пізніше.
|
0 Відповідей | 3827 Переглядів
|
BMW презентував концепт M8 Gran Coupe |
08.03.2018, 10:21:54 - від Karabas Barabas
|
На Женевському автосалоні представлений концепт "зарядженої" чотиридверної «вісімки» BMW Concept M8 Gran Coupe.
Серійна версія з'явиться в 2019 році.
Мабуть, крім усього іншого, особливу увагу привертає колір-хамелеон кузова автомобіля. Як пояснили в компанії, в залежності від освітлення автомобіль здатний змінювати відтінок від зеленого до сіро-блакитного.
На превеликий жаль, ніяких подробиць про технічне оснащення прототипу BMW Concept M8 Gran Coupe в компанії не розсекретили. Представники марки лише розповіли, «що частина кузовних елементів M8 Gran Coupe зроблена з пластику, армованого карбоном». Зокрема, з цього матеріалу зроблений дах і елементи вентиляційних отворів в передніх крилах.
Крім цього, BMW Concept M8 Gran Coupe отримав головну оптику, яка виконана в стилі спортивного купе M8 GTE. Нагадаємо, що ця машина візьме участь в гонках чемпіонату світу на витривалість, включаючи марафон «24 години Ле-Мана» 2018 року.
Представники компанії відзначають:«BMW 8-Series стане новою флагманської моделлю лінійки BMW і, таким чином, поєднує в собі неперевершену спортивність і елегантність. У свою чергу, модель BMW M8 Gran Coupe пропонує абсолютно новий погляд на самий екзотичний і привабливий варіант в лінійці BMW 8-Series ».
|
0 Відповідей | 4296 Переглядів
|
|