Bipyc
15.06.2013, 10:01:48
Всім мир:) Вирішив і я розказати про свою тридцяху. Бімка в кузові е30 мені подобалась ще зі школи, і одного разу, десь в 2007 році мені підвернулась тридцяха розстріляна, але ще не зовсім був труб як я тоді собі думав, ціна була настільки акційна що я до неї сильно навіть і не придивлявся, просто загорілося і всьо я її хтів. То була чорна тридцяха купе м20б20 їхала вона рєзво, ну порівнював з тими машинами що мав до неї. Так як машина була 85р\в, мій одноліток) Почали в ній лізти бока а в сукупності з тим що вона як потім оказалось була бита в кожну сторону по 2-3 рази, і не тримала дороги я вирішив її сплавити. І пересів на батькову Е34 530 м30б30. Хоча їздити на ній мені не сильно подобалось, що я з пятіркою не робив але не міг досягти тієї динаміки їзди яка була на тридцясі потім ще була в мене е36 мотор 1.8 мабуть м40 я навіть під капот не вникав, машина мені взагалі не подобалась мабуть іза слабенького мотору, теж сплавив і знову їздив на батьковій. І ось в 2012 році я вирішив купити дружині якусь машинку, але зразу поставив питання про вибір авта на ребро! Має бути шось модне. Жінка хотіла матізи, 8,9. Яж хотів щось інше. І тут згадав що є такий кузовок як е30 тай почав шукати. Так як я вже знав всі болячки тридцях, шукав я прискіпливо, шукав тілики одного щоб кузовщина була жива. Шукав з початку зими до початку літа 2012. Передивився у львові і в області... ну мабуть не збрешу якщо скажу машин 20-25 все не то всі машини розірвані і знищені. І чим більше я шукав тим ясніше в мене вимальовувалось те що я хочу. Хотів я вже з часом щоб кузов був живий, машина була седан, купе не хотів тільки з зору практичності, і колір був ну не знаю який, але не зелений (нелюблю я зелений). І в літку 2012 чисто випадково мій брат побачив її. Візуально оглянув і якраз підійшов власник, брат з ним зговорився і переконав продати, після цього ще загнали на яму полазили під машиною пооглядали, і дойшли висновку що машина убіта)))) убіта ходовка (три стойки тримали 4 не тримала ніц машину) сайлент блоки треба всі міняти опорні тре міняти, ну короче машина убіта, але на відміну від усіх інших які я дивився в ній була жива кузовщина від чогов мене аж руки затряслись:wow: І мене вже взагалі не хвилювало що вона зелена і що вона купе:biggrin: а і що двіжок в ній більший ніж я хотів я хотів максимум б20. Машина була з Новояворівська поїхали ми і її купили. Вже по дорозі назад до Львова треба було підзаправитись найближча заправка за Новояворівськом була окко і тільки був 92 бензин я залив в неї бєнзи тай поїхали брат на 530 я на тройці. Ну і трошки проїхавши звикнувши до неї вирішив піддати газку ну і вийшло так що я з братом почав тягатись, і ми ще навіть не доїхали до брюхович як я зрозумів що на цій машині буду їздити я а не дружина:biggrin: Хочу сказати що я ще нінаодній машині на 92 галімій бензі не пхнув так крепко і увєрєно, а як вона на убітій ходовій дороги трималась то не передати словами, я на своїй попередній тридцясі більше 140 їхати боявся машину шарпало зі сторони в сторону, а на тій 160 по кривій дорозі машина перла як танк.
Перед історії хвате я думаю)
через місяць після покупки в мене в один момент почав труїти мотор(полізли бока) но так як то була не перша тридцяха я ні капельки не здивувався а почав шукати причину, не працював 6-й целіндр, варіант з поганою свічкою я навіть не розглядав бо знав що малою кровю я не відбудусь. Зняв головку, розлетівся клапан на впускному колекторі, зразу поміяв всі вкладиші, кольца, зібрав двігло, і получилась ляля, після цього занявся ходовою замінив усі сайлент блоки, шарові (реставрував) опорні підшипники. Місяць тому вирішив поміняти передні стойки, переглянув усі стойки 2 задні білштейни газові і одна передня газова білштейн а та що потекла якась безіменна чін-чан -чо (Кітай короче) на заді так і залишив білштейни а на перід поставив Каяби експерт. Також поміяв пружину одну задню була тріснута. В салоні замінив торпеду, так як попередня теж була уся потріскана. В попереднього власника тахометер відходив і він нічого кращого не придумав окрім як лупити по торпеді кулаком торпеду над пріборкою поломав усю)))) Також перекрасив фартух і пороги були бараником тупо в чорний колір задуті, перекрасив під колір машини.
Дуже багато всього зробив по мєлочі навіть вже не згадаю усього. Вже навіть змучився її крутити. Але друзі коли я сідаю за кермо, я від неї просто тащусь, мені нінаодній машині не подобалось їздити так як на ній))) Я від неї просто торчу!!!:yahoo:
З комплектації:
Електро скло підіймачі
тормозні диски по кругу
Гур встановив окремо
Розпорки стаканів з переду і з заду.
сідушки рекаро хоч і потрьопані але в поворотах мене тримають на місці:biggrin:
Ну і трошки фоток на останок)
http://i058.radikal.ru/1306/89/54f415420536t.jpg (http://radikal.ru/F/i058.radikal.ru/1306/89/54f415420536.jpg.html)
http://s43.radikal.ru/i099/1306/69/2a44743a6da2t.jpg (http://radikal.ru/F/s43.radikal.ru/i099/1306/69/2a44743a6da2.jpg.html)
http://s020.radikal.ru/i719/1306/26/deb084ab2736t.jpg (http://radikal.ru/F/s020.radikal.ru/i719/1306/26/deb084ab2736.jpg.html)
http://s019.radikal.ru/i627/1306/49/589cd737a491t.jpg (http://radikal.ru/F/s019.radikal.ru/i627/1306/49/589cd737a491.jpg.html)
http://s019.radikal.ru/i624/1306/c0/d411dd32444et.jpg (http://radikal.ru/F/s019.radikal.ru/i624/1306/c0/d411dd32444e.jpg.html)
http://s018.radikal.ru/i526/1306/2b/543a355875c7t.jpg (http://radikal.ru/F/s018.radikal.ru/i526/1306/2b/543a355875c7.jpg.html)
Перед історії хвате я думаю)
через місяць після покупки в мене в один момент почав труїти мотор(полізли бока) но так як то була не перша тридцяха я ні капельки не здивувався а почав шукати причину, не працював 6-й целіндр, варіант з поганою свічкою я навіть не розглядав бо знав що малою кровю я не відбудусь. Зняв головку, розлетівся клапан на впускному колекторі, зразу поміяв всі вкладиші, кольца, зібрав двігло, і получилась ляля, після цього занявся ходовою замінив усі сайлент блоки, шарові (реставрував) опорні підшипники. Місяць тому вирішив поміняти передні стойки, переглянув усі стойки 2 задні білштейни газові і одна передня газова білштейн а та що потекла якась безіменна чін-чан -чо (Кітай короче) на заді так і залишив білштейни а на перід поставив Каяби експерт. Також поміяв пружину одну задню була тріснута. В салоні замінив торпеду, так як попередня теж була уся потріскана. В попереднього власника тахометер відходив і він нічого кращого не придумав окрім як лупити по торпеді кулаком торпеду над пріборкою поломав усю)))) Також перекрасив фартух і пороги були бараником тупо в чорний колір задуті, перекрасив під колір машини.
Дуже багато всього зробив по мєлочі навіть вже не згадаю усього. Вже навіть змучився її крутити. Але друзі коли я сідаю за кермо, я від неї просто тащусь, мені нінаодній машині не подобалось їздити так як на ній))) Я від неї просто торчу!!!:yahoo:
З комплектації:
Електро скло підіймачі
тормозні диски по кругу
Гур встановив окремо
Розпорки стаканів з переду і з заду.
сідушки рекаро хоч і потрьопані але в поворотах мене тримають на місці:biggrin:
Ну і трошки фоток на останок)
http://i058.radikal.ru/1306/89/54f415420536t.jpg (http://radikal.ru/F/i058.radikal.ru/1306/89/54f415420536.jpg.html)
http://s43.radikal.ru/i099/1306/69/2a44743a6da2t.jpg (http://radikal.ru/F/s43.radikal.ru/i099/1306/69/2a44743a6da2.jpg.html)
http://s020.radikal.ru/i719/1306/26/deb084ab2736t.jpg (http://radikal.ru/F/s020.radikal.ru/i719/1306/26/deb084ab2736.jpg.html)
http://s019.radikal.ru/i627/1306/49/589cd737a491t.jpg (http://radikal.ru/F/s019.radikal.ru/i627/1306/49/589cd737a491.jpg.html)
http://s019.radikal.ru/i624/1306/c0/d411dd32444et.jpg (http://radikal.ru/F/s019.radikal.ru/i624/1306/c0/d411dd32444e.jpg.html)
http://s018.radikal.ru/i526/1306/2b/543a355875c7t.jpg (http://radikal.ru/F/s018.radikal.ru/i526/1306/2b/543a355875c7.jpg.html)