|
![]() |
#1 |
Junior Member
Повідомлень: 85
|
![]()
Останнім часом став помічати нерівність роботи двигуна, особливо на хх, коли стою в потоці. Іноді зранку, коли стартую, перші 2 - 3хв салон потряхує. Сам думаю що форсунки накриваються. Сьогодні нарешті дійшли руки до inp'и. Отже заатачив скріншот - 1а та 5а форсунки. Наскільки я зрозумів їхня корекція неправильна. Прошу поради більш досвідченних поважних форумчан.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
Повідомлень: 404
|
![]()
По корекції начебто не все так погано... а подушки мотора, демпфер дивився ? Для профілактики можна завезти форси на стенд підрегулювати і шайби заодно поміняти.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
Повідомлень: 85
|
![]()
подушки нові, поміняні літом. демпфер не дивився, але зараз буду шукати як його перевірити.
Чи має зміст міняти розпилювач самих форсунок ? { додано через 17 хвилин } Так, здається і демпфер треба буде розбирати Відредагував(ла) mikey_greg : 15.10.2016 о 00:19:33 Причина: Додано повідомлення |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
Повідомлень: 404
|
![]()
Подушки які ставили ? Оригінал ?
Розпилювачі я вже би міняв на тюнінговані... але в нас з тим трохи туго ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
Повідомлень: 85
|
![]()
Lemforder
Можна більше подробиць ? Оскільки inpa показує перелив ( rate Main injection поза нормою ) це зараз актуально. Думка про встановлення більш продуктивного інтеркуллера і чіпа вже близько року не покидає, може це саме той час. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
Повідомлень: 404
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Junior Member
Повідомлень: 85
|
![]()
Ну якщо в двох словах то сарайка не їде як повинна їхати. Особливо на трассі і в жару. Іноді таке враження що я за собою якір тягну + останнім часом мотор став працювати по-іншому, на старті з'явились вібрації, і поки не прогріється є сторонній лязгіт, як тільки прогрівається все ок + була помилка "fuel inject sys" + пів мотора залито чимось (а рівень масла і ор не міняються. Пробував сам шукати звідки може текти - поки безрезультатно)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
Повідомлень: 404
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Junior Member
Повідомлень: 85
|
![]()
магістральний живий, до баку ще не добрався.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
Авто: BMW e36-> e38 -> e39
Повідомлень: 1334
|
![]()
цей фільтр міняли №15?
По форсункам все добре але ще перевірте чи не льють в обратку, можете зробити ось таке, для цього потрібно 3 капельниці (або шланги худенькі як в капельниці) і 6 шприців 20мл ну і заодно провірьте вакумну систему можливо турбіна не розкручується на 1500 оборотах ну і заодно почистіть сіточку Преобразователя №1 давления ![]() можливо ізза того Ваша машина і не їде!!!
__________________
BMW - це мій стиль життя......... http://bmwcars.pp.ua |
![]() |
![]() |
![]() |
Теги |
525d, e39, m57 |
Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Форум | Відповідей | Останнє повідомлення |
E38 Вібрація | Prizrak | Колеса | 4 | 10.09.2014 15:10:10 |
E30 вібрація при русі на різних передачах! | Tq E30 | Ходова | 22 | 20.09.2013 10:43:18 |
E30 Вібрація при 100 км | slide | Ходова | 11 | 24.08.2013 10:48:19 |
E34 Вібрація на швидкості | Jaa | Ходова | 13 | 28.11.2010 23:19:53 |
Вібрація на рулі під час гальмування | CONFIG | Ходова | 48 | 10.11.2008 09:43:25 |
Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024. |
![]() |