|
18.01.2014, 21:57:53 | #1 |
Member
Авто: BMW 525i
Повідомлень: 263
|
Запитання щодо е34
Всім привіт,ось підвертається взяти е34 1991р беж металік 2,4ТД,підкажіть будь ласка на що в першу чергу звернути увагу???які проблемні місця е34ї???в інтернеті її нажаль немає!
дякую всім за відгуки |
18.01.2014, 22:26:01 | #2 |
Senior Member
Повідомлень: 1051
|
Re: Запитання щодо е34
проблем може бути багато.
В бензиняку важливе кузов а у твому варіанті кузов і двигун. Бо що одне що інще ремонтувати коштує дорого. кузов: Дивитись наслідки дтп: перід, зад, стійки, дах Корозія: Передні крила в ділянці арок, кромка в ділянці порога. Пороги в ділянці піддомкратників . Кришки що на дні. Корозія низу дверей, в ділянці молдінгів. Задні арки, колодязь лючка бензобаку, низ задніх крил у ділянці стику із бемпером. Задня панель, кромка кришки багажника. Уважно оглянь передні стакани, місця під проводкою, місця під "мозгами" мотора та блоком запобіжників. Задні стакани, кріплення опор, можливі тріщини або сліди зварювальних робіт. Пороги зі сторони дверей, дна, під декоративними накладкми. За двигун без поняття, на сервіс треба, бо то курва допотопний дизель яких більше мертвих ніж хоть чуть клигаючих Дальше тех сторона: ходова. Спереду всі ричаги, наконечники. Редуктор помацай на предмет люфтів, чи все сухо. КПП аналогічно. Люфти в приводах..... підтікання з механізму підсилювача, люфти в ньому. Ззаду все просто, те саме що в Е-30 + ще "чоловічі придатки", які люблять скрипіти і стукати. |
18.01.2014, 22:58:05 | #3 | |
Senior Member
Авто: BMW 525i M50B25TU 1993 р.; BMW 318i M10 K-Jet. 1983 red coupe - була
Повідомлень: 538
|
Re: Запитання щодо е34
Цитата:
|
|
18.01.2014, 23:22:48 | #4 |
Member
Авто: BMW 525i
Повідомлень: 263
|
Re: Запитання щодо е34
дякую за допомогу,дуже корисна інформація!!!
а от по свічках накалу і т.д в дизеля це все дуже дорого??? { додано через 1 хвилину } скільки там літрів масла в мотор іде??? Відредагував(ла) Taras bmw316 : 18.01.2014 о 23:22:48 Причина: Додано повідомлення |
18.01.2014, 23:24:04 | #5 |
Senior Member
Повідомлень: 1051
|
Re: Запитання щодо е34
думаю що свічі накалу це не саме дороге що може вилізти.
ТНВД, турбіна, проблеми в ГБЦ і т.д..... це набагато серйозніше |
18.01.2014, 23:26:33 | #6 |
Member
Авто: BMW 525i
Повідомлень: 263
|
Re: Запитання щодо е34
а яка компресія має бути?
|
18.01.2014, 23:29:23 | #7 |
Senior Member
Авто: BMW 525i M50B25TU 1993 р.; BMW 318i M10 K-Jet. 1983 red coupe - була
Повідомлень: 538
|
Re: Запитання щодо е34
21-рший мотор для 34-тої, то взагалі не мотор!!!
По перше він її і з заводу не особо тягнув. А після 20-ти з лишком років... І економити ніфіга не получиться! |
18.01.2014, 23:35:55 | #8 |
Member
Авто: BMW 525i
Повідомлень: 263
|
Re: Запитання щодо е34
чого ж ті машини так ціняться???який реально розхід того мотору??
|
18.01.2014, 23:41:21 | #9 |
Senior Member
Авто: BMW 525i M50B25TU 1993 р.; BMW 318i M10 K-Jet. 1983 red coupe - була
Повідомлень: 538
|
Re: Запитання щодо е34
ціняться, бо всі думають, що дизель економний і бодрий (2,4 літри та й ще з турбіною. Юххху!) Ото я буду давати і фігню платити!!!
То не сучасний дизель! |
18.01.2014, 23:46:55 | #10 |
Member
Авто: BMW 525i
Повідомлень: 263
|
Re: Запитання щодо е34
тобто думаєш шо буде з нею гемор???
{ додано через 1 хвилину } бо катаюсь зараз на мерседесі 124 2,6 акпп і розхід не радує { додано через 1 хвилину } який мотор в неї потім можна засунути шоб був і економічний і їхав весело???ціна просто напевно космічна? Відредагував(ла) Taras bmw316 : 18.01.2014 о 23:46:55 Причина: Додано повідомлення |
Теги |
запитання щоло е34 |
Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей) | |
|
|
Подібні теми | ||||
Тема | Автор | Форум | Відповідей | Останнє повідомлення |
Зауваження та пропозицiї щодо сайту | Alex | Робота форуму | 372 | 12.09.2014 22:34:58 |
E36 Питання щодо редуктора | Horak | Ходова | 8 | 13.11.2012 22:06:48 |
E39 Порадьте щодо каталізатора | suta89 | Двигун та підкапотний простір | 16 | 10.09.2012 12:17:28 |
Щодо обміну авто | Юрій | Балачки | 17 | 07.07.2009 15:22:50 |
Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024. |