PDA

Переглянути повну версію : Чи варто брати? е46 320 d


кум
13.03.2013, 19:43:33
Всім привіт! Побачив на авторіа оголошення про продажу е46 320 д, на польській реєстрації, http://auto.ria.ua/auto_bmw_320_9315178.html, порадьте чи варта уваги, з документами проблем нема, але як саме авто з таким двигуном, може його хтось бачив? знаходиться у Львові

axel
13.03.2013, 19:46:55
але як саме авто з таким двигуном, може його хтось бачив? знаходиться у Львові
Часто втикають насоси, з 5-ти машин на яких їздив в 4-х він виходив з ладу. Реставрація 1100 у.о.

кум
13.03.2013, 21:08:16
axel,дякую, доречна інформація

{ додано через 17 хвилин }
та думаю після такого ремонту все має бути гуд, дизеля хочу тому, що люблю спокійну їзду, плавну, е34 в цьому плані саме то, та треба ще одне авто, комфортне та економне

guf
14.03.2013, 07:48:11
Я таку продаю, якщо інтересно звони - 09З19Ч2287. Своя, обслужена, привезена для себе. З насосом проблем немає, чіпована :)

{ додано через 4 хвилини }
Часто втикають насоси, з 5-ти машин на яких їздив в 4-х він виходив з ладу. Реставрація 1100 у.о.

Не чув про такі проблеми, а які симптоми ?
Насос стоїть BOSCH VP44, який стоїть ще на сотні інших тракторцях, чув що це надійний насос. Реставрація коштує 400 у.е., 700 коштує якщо свій не відавати - http://allegro.pl/pompa-bosch-vp44-ford-transit-0470004004-promocja-i3081512310.html . Відправляли туди і рейку і тнвд з 39 і 46.

кум
14.03.2013, 10:59:22
guf, щодо твого авта, воно на якій реєстрації? Бо про яке я говорю, то воно на поляках стоїть, наразі їздив би так як є, а якщо все буде гуд, то з часом я б її розмитнив. Щодо насоса добре що сказав, бо сума 1100 за реставрацію навела на думку "ну його нах..."

viper
14.03.2013, 11:58:06
якшо е46 2.0d то післярестайл на common rail, набагато надійніший двигун

ярек
14.03.2013, 19:30:36
в мене Е46 2,0D на 150 к,с БОМБА і розхід 5,5-6,5л рекомендовано заміну впускного колектора на 200тис, якщо стоять заслонки,і насос там в баку стоіть.ніяких проблем.....

guf
15.03.2013, 01:01:56
guf, щодо твого авта, воно на якій реєстрації? Бо про яке я говорю, то воно на поляках стоїть, наразі їздив би так як є, а якщо все буде гуд, то з часом я б її розмитнив. Щодо насоса добре що сказав, бо сума 1100 за реставрацію навела на думку "ну його нах..."

На поляках, доки на фірму. Вже рік катаюсь. Хочу просто е53 брати, тому не спішно продаю.. машина обслужена... ВСЕ поміняно... є бортовий журнал, де все розписано, фотки ремонту... машина дійсно робилась для себе, все оригінал... там бюджет обслужень поза 2к у.е.

{ додано через 1 хвилину }
в мене Е46 2,0D на 150 к,с БОМБА і розхід 5,5-6,5л рекомендовано заміну впускного колектора на 200тис, якщо стоять заслонки,і насос там в баку стоіть.ніяких проблем.....

Заслонки вже давно всі вибивають :) На ній 3 насоси, в баку, під водієм і тнвд.

{ додано через 59 секунд }
якшо е46 2.0d то післярестайл на common rail, набагато надійніший двигун

я би не сказав, що прямий вприск надійніший.. досконаліший - так, але не надійніший...

realnero
15.03.2013, 10:41:45
На ній 3 насоси, в баку, під водієм і тнвд.
а где там под водителем насос? в сиденьи чтоли?

Gamal
15.03.2013, 11:38:08
є бортовий журнал, де все розписано, фотки ремонту... машина дійсно робилась для себе, все оригінал... там бюджет обслужень поза 2к у.е.
Журнал де???

Shurikoff
15.03.2013, 16:46:32
сім привіт! Побачив на авторіа оголошення про продажу е46 320 д, на польській реєстрації, http://auto.ria.ua/auto_bmw_320_9315178.html, порадьте чи варта уваги, з документами проблем нема, але як саме авто з таким двигуном, може його хтось бачив? знаходиться у Львові
дело не в надежности впрыска или турбине,в это машине не реальный пробег,как минимум отматали 200к,потому подумай нужна ли тебе машина с таким пробегом и прикинь поточные ремонты,и ты сразу начинаешь экономить:biggrin:

кум
15.03.2013, 19:28:09
дело не в надежности впрыска или турбине,в это машине не реальный пробег,как минимум отматали 200к,потому подумай нужна ли тебе машина с таким пробегом и прикинь поточные ремонты,и ты сразу начинаешь экономить
тоді що ти би порадив?

Shurikoff
15.03.2013, 20:02:45
тоді що ти би порадив?
если рассматривать дизель,лучше конечно 3-5 летний, если нет такой возможности,тогда брать машину только в Германии,с полным сервисом и только оригинальным пробегом,так ты хотя бы будешь знать на что и как,а вообщем лучше не брать старые дизельные машины,потому как они свое давно откатали первым владельцом,а к нам на вторичный рынок попадают восставшие из ада,крученные перекрученные битки.

guf
15.03.2013, 20:32:29
а где там под водителем насос? в сиденьи чтоли?

в доресте - нету, в ресте - на днище, прямо под водителем.

{ додано через 36 секунд }
Журнал де???

в мене :wink:

{ додано через 1 хвилину }
тоді що ти би порадив?

в мене реальний пробіг, пригнана недавно з германії ) Є сервісна книжка... да і я всьо вже поміняв шо міг) Пробіг ні до чого по суті.