PDA

Переглянути повну версію : Президент підписав. Закон про нові правила. Нові штрафи.


Just be
14.10.2008, 16:09:38
Зміни, передбачені Законом України № 586–VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху», в основному стосуються Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Законом також вносяться зміни до Кримінального та Бюджетного кодексів України, Законів України «Про міліцію», «Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб», «Про дорожній рух», «Про автомобільний транспорт», «Про автомобільні дороги», «Про перевезення небезпечних вантажів», «Про порядок ввезення (пересилання) в Україну, митного оформлення й оподаткування особистих речей, товарів та транспортних засобів, що ввозяться (пересилаються) громадянами на митну територію України», «Про Державну прикордонну службу України», «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», «Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності», «Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України» та ін.

Законом, зокрема, запроваджується як вид адміністративного стягнення «громадські роботи», позбавлення права керування транспортним засобом на строк 10 років, відповідальність власників (співвласників) транспортних засобів, тимчасове вилучення посвідчення водія, талона про проходження державного технічного огляду, ліцензійної картки на транспортний засіб та тимчасове затримання транспортних засобів, передбачається також механізм оскарження постанов адміністративного органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення, (зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення), запроваджується строковість дії посвідчення водія транспортного засобу, запроваджується поняття «автомобільного самозайнятого перевізника» та засади його діяльності, визначаються документи, на підставі яких можуть здійснюватися пасажирські перевезення (зміни до Закону України «Про автомобільний транспорт») та визначаються вимоги щодо провадження виробничої діяльності на автомобільних дорогах (зміни до Закону України «Про автомобільні дороги»).

Також Законом передбачається впровадження та використання працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, засобів фото- і кінозйомки, відеозапису фіксації порушень Правил дорожнього руху, та суттєве підвищення розмірів штрафів, посилення інших видів адміністративних стягнень за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху.

http://www.president.gov.ua/news/11674.html

BMW-ЮРА
14.10.2008, 16:18:04
Чесно скажу в нас ше нема і довго небуде кому толкові закони писати!
А на рахунок штрафів , то може і добре - ми ж за порядок!!?

Thanatos
14.10.2008, 16:20:44
А якого часу вони вступають в дію?

Just be
14.10.2008, 16:21:46
А якого часу вони вступають в дію?
Якщо не помиляють то 15 листопада.

Thanatos
14.10.2008, 16:24:11
Дааааа... Весело буде :(

BMW-ЮРА
14.10.2008, 16:32:31
Надіюсь шо той закон покращить ситуацію на дорогах, але думаю надії марні.

Thanatos
14.10.2008, 16:39:00
Я думаю що новий закон не покращить ситуацію на дорогах, а покращить ситуацію в карманах ДАІ :)

bmwe36petro
14.10.2008, 16:39:25
А якого часу вони вступають в дію?
після опублікування закону.

BMW-ЮРА
14.10.2008, 17:07:47
Чесно скажу вони б краще поліпшували стан наших доріг, думали про нормальні парковки в містах, бо скоро прийдеться машину в кишені з собою носити!
Думаю пора задуматись над якимсь реальним протестом, думаю таксисти і водії маршруток мали б вже давно протестувати, а вони тормозять.Шкода шо ми миримся з тим шо нам подають.Думаю багато хто розділяє і підтримує мою думку.Можна разом з іншими клубами шось придумати.Хоча б якісь наклейки, може преса б шось показала, а влада відреагувала, хоч її зараз і нема!

vovast
14.10.2008, 23:32:27
А що там Тягнибок з приводу цього закону міркує? Була надія, що пасічник накладе вето, але ця тварина так нею і лишилася. За кого голосувати ХЄЗ?

Just be
20.10.2008, 11:39:46
Опублікований в "Голос України" вiд 17.10.2008 - № 198

16.11.2008 - Набрання чинності

Solidol
21.10.2008, 14:09:38
Опублікований в "Голос України" вiд 17.10.2008 - № 198

16.11.2008 - Набрання чинності
наразі реально діють лишень два закони: "телефона" та "гаманця":-)))

CityCat
23.10.2008, 12:31:54
Нові штрафи для автомобілістів у деталях (http://kiev.pravda.com.ua/publications/48ff2d5e57863/)

І ще трішки в тему (http://news.infocar.com.ua/22552.html#vigit)

ValodjaE36
23.10.2008, 15:18:49
Цікавий метод не відавати права даїшникам;-]
"Берется оргстекло толщиной 10 мм (можно толще). Из него вырезается прямоугольник, по площади чуть больший, чем водительское удостоверение. На этот прямоугольник кладутся документы и сверху накрываются таким же куском оргстекла. Из металлического уголка делается рамка соответствующего размера. Оргстекло с правами и талоном внутри вставляется в рамку и закрепляется болтами-«секретками». К металлической рамке приваривается прочное металлическое кольцо. К кольцу с помощью амбарного замка крепится стальная цепь или трос (чем толще, тем лучше) длиной до 10 метров. Второй конец троса (цепи) крепится к какой-нибудь прочной несъемной детали в салоне или в багажнике автомобиля."

Solidol
23.10.2008, 20:02:32
Цікавий метод не відавати права даїшникам;-]
" закатати в лобовуху :-)))

BMW-ЮРА
23.10.2008, 23:22:52
Хлопята ви троха невтему, пишіть в розділі Балачки, тут тема про нові правила які підписав президент!

ValodjaE36
24.10.2008, 09:07:29
Це якраз методика виписана з матеріалу "Новые штрафы: самооборона для водителей" як варіант:)

CONFIG
29.10.2008, 08:15:41
Читав одну статтю з коментами до нових правил.. виберу саме цікаве..
Представьте себе: у вас даже нет водительского удостоверения, вы в жизни не сидели за рулем. И вот, одним не совсем прекрасным утром к вам приходит постановление о наложении штрафа в размере 510 гривен – за нарушения правила пользования автомагистралями, или, скажем, за разговор по мобильным телефону за рулем. Что интересно, в данной ситуации все будет по закону – в случае, если кто-то ездит по доверенности на оформленной на ваше имя машине. Да, именно так: отныне на владельцев транспортных средств может быть наложен штраф за нарушение, которое они не совершали.Тобто, варто забути про довіреності..
Факт создания аварийной ситуации теперь должен подтверждаться пояснениями нарушителя, показаниями потерпевшего, свидетелей, лица, для которого создана аварийная ситуация, технических устройств, средств фото- и видеонаблюдения и другими документами.Те чого всі боялись тепер треба буде підтвердити. По старому закону будь яке порушення можна було трактувати як створення аварійної ситуації, що за собою тягне позбавлення прав.
И, что очень важно: наконец-то предусмотрена возможность и установлен порядок апелляционного обжалования решения судьи по делу об административном правонарушении. Раньше решение судьи было окончательным, обжалованию не подлежало, и отменить его было весьма проблематично.
Оплата всех штрафов производится исключительно через кассу банка, «расчет на месте» не предусмотрен. Похоже, таким образом законодатель обезопасил возвращающихся с дежурства работников ГАИ, которые, с нынешними суммами штрафов, могли бы стать лакомой добычей для грабителей. Как и раньше, на оплату штрафа законом дается 15 дней, после чего постановление передается в исполнительную службу.Тепер хоч якась логіка є.. виписали штраф, пішов оплатив і маєш спокій.. і не думаєш що через пів року суд прийме якесь там рішення що і права можуть забрати..
Cюрприз для особо хитрых. Некоторые особо хитрые товарищи, управляя автомобилем в состоянии опьянения, возили с собой бутылку водки. В случае остановки их сотрудниками ГАИ они демонстративно выходили из машины, кидали ключи на капот и делали хороший глоток из свежеоткупоренной бутылки. Как говорится, на этот случай в законодательстве теперь предусмотрен болт с левой резьбой. А именно, за употребление спиртного, наркотиков или медицинских препаратов, не входящих в состав аптечки, после совершения ДТП или остановки автомобиля по требованию работников ГАИ, отныне полагается лишение права управления на срок 2-3 года, или 10-15 суток административного ареста.Оце, правильно.. Їде, збиває людину напідпитку.. втікає з місця пригоди, напивається ще більше і приходить з повинною.. А пояснення наступне, злякався, втік, напився..

Джерело: http://www.autosite.com.ua/news_article_9117.html

ValodjaE36
29.10.2008, 09:11:08
На рахунок підтвердження аварійної ситуації, це вони правильно придумали, якшо гайцу закортілось забрати водійські права за грубе порушення або легенько наживитись, нехай тепер доказує чи справді та ситуація була такою...;-]

bmwe36petro
29.10.2008, 09:41:57
Представьте себе: у вас даже нет водительского удостоверения, вы в жизни не сидели за рулем. И вот, одним не совсем прекрасным утром к вам приходит постановление о наложении штрафа в размере 510 гривен – за нарушения правила пользования автомагистралями, или, скажем, за разговор по мобильным телефону за рулем. Что интересно, в данной ситуации все будет по закону – в случае, если кто-то ездит по доверенности на оформленной на ваше имя машине. Да, именно так: отныне на владельцев транспортных средств может быть наложен штраф за нарушение, которое они не совершали.
В цивілізованих європейський країнах взагалі нема поняття про довіреність чи тимчасовий реєстраційний талон, це тільки в нас тупа нажива грошей. А щоб довести вину водія потрібно, щоб було чітко видно номерний знак та обличчя водія який порушив ПДР. Звідси є пояснення тому факту, що для окремих водіїв є модним вішати CD на дзеркало заднього виду, хоча європейці це робили тільки з тією метою, щоб нібито в мемонт фотозйомки диск міг прикрити обличчя водія або відбити сонячне світло в об'єктив камери, а в такому випадку фото не буде доказом правопорушення...

BMW-ЮРА
29.10.2008, 14:57:28
bmwe36petro, Повністю згідний на рахунок наших доручень і взагалі вцілому наше законодавство ше дуже далеко недосконале.Щодо самого закону нерозумію, як при мінімальній зарплаті в 600 грн людина зможе заплатити штраф в 2500?Це ж ноу-сенс.Дибіл придумав той закон!
Потрібно страйкувати!!!

ValodjaE36
04.11.2008, 09:18:06
Вчора по ТіВі в новинах росказали про наклейки та обяви про продаж автомобілів на авто а особливо на задньому шклі, будуть штрафувати з 16.11.08. так, як це відвлікає інших учасників дорожнього руху та зменшує обзорність... 8-) так шо, всі хто причетний до такого, задумайтесь над цим...;-]

BMW-ЮРА
05.11.2008, 14:37:57
Реально думаю шо треба шось робити з тим підвищенням штрафів, тому що це ноусенс, космос для Українців інакше нескажу!Звичайно краще б роздали гаїшникам камери, щоб деякі дибільні порушення могли виступати доказами в суді.А не піднімали штрафи!
Думаю прості водії , особливо таксисти і маршрутчики всетаки мали б вже починати страйкувати, і всі нормальні водії до них приєднатись, бо ті хто такі закони ввели ітак їм непідчиняються, а ми прості люди будем страдати, поповняючи кишені Гаїшників!
Хай краще б розмитнення зробили дешевим, шоб з машин інвалідів неробити(розбирати - збирати), а не займались фанатизмом!
Дивуюсь шо ше досі ніхто нешивелиться!

mm1979
08.11.2008, 00:20:50
А скажіть мені будь-ласка на рахунок дитячих сидінь. По радіо говорили,що вони потрібні в машині для діток до 12 років,а в інтернеті я такого не знайшла^^. Так потрібні вони чи ні? Дякую за відповідь

Вася
08.11.2008, 23:07:48
А скажіть мені будь-ласка на рахунок дитячих сидінь. По радіо говорили,що вони потрібні в машині для діток до 12 років,а в інтернеті я такого не знайшла. Так потрібні вони чи ні? Дякую за відповідь
Я також чув про цей закон. думаю що в місті штрафувати за те що нема крісла так само як і за ремні не будуть . Доречі крісла подорожчали а їх потрібно буде два .. від 1-4 років і від 4-12

Solidol
09.11.2008, 12:36:57
Які чинники впливають на аварійність на дорогах?
На мою думку причин цього безладу декілька.
ну по перше, рівень більшості доріг, часто катастрофічний,
причому не тільки із-за стану самого дорожного полотна
а й косяків в його облаштуванні (розвязки,розмітка, огорожі і т.п.)
по друге, технічний стан автотрансполрту, він далекий
від ідеалу по ряду причин (високе мито, імітація ТО в ДАЇ,
некваліфіковані сервіси і т.д.)
по третє, погана і часто нелогічна організація руху провокуюча водіїв до порушень.
по четверте, низький загальний культурний рівень великої частини учасників руху звідки поведінка за принципом "начхати на всіх"
ну і по п'яте, це правовий нигилізм інших учасників руху таких
як пішоходи, роверисти та фірмани.
Чи зможе переломити ситуацію з аврійністю закон який покликаний
боротись нехай і з важливою але тільки однією складовою? (:

bmwe36petro
10.11.2008, 08:41:53
Так потрібні вони чи ні?
mm1979, потрібні однозначно, не стільки для уникнення штрафів, як заради безпеки власної дитини. Так, вони дорогі, але можна по оголошенню пошукати б/в.

mm1979
10.11.2008, 20:06:21
моїй малій 5 років. Прив"язати ременем - це не питання,завжди так роблю.А от на рахунок крісла - у нас вже почалась війна;-).Не можу донести,що це потрібно.Ніякі аргументи не діють.
На рахунок оголошень - це був перший крок - нажаль не вдачний.По оголошеннях продають крісла для діточок до 15 кг.:-S

Vomont
10.11.2008, 23:02:26
Постараюсь віднайти відео краш тесту на рахунок дітей без ремня безпеки і дитячого сидіння то викладу. Всі питання відразу відпадуть.

mm1979
11.11.2008, 15:52:59
не треба!!!Питань немає

G-power
17.11.2008, 17:15:49
НОВІ ПРАВИЛЬНІ ПРАВИЛА дорожнього руху


ЗАТВЕРДЖЕНО за вказівкою Президента України В.А.Ющенка


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Ці Правила написані за ініціативи Президента України Віктора Ющенка, який ліквідував ДАІ (Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ України) після глибокого спілкування із одним із „даішників” біля підніжжя гори Говерли.
1.2. Головним правилом із моменту оприлюднення цих правил є таке: „Із сьогоднішнього дня – ніяких правил!”.
1.3. В Україні, зокрема, замість установленого правостороннього руху транспортних засобів, дозволяється лівосторонній, центральний, задній, повздовжній, косий, кривий та інші види руху транспорту, тварин та пішоходів.
1.4. Учасники дорожнього руху звільняються від необхідності бути взаємно ввічливими, а також особливо уважними і ввічливими до таких категорій учасників дорожнього руху, як діти, люди похилого віку та особи з явними ознаками інвалідності.
1.5. Поняття „небезпека для руху”, „перешкода для руху”, „загроза життю або здоров’ю громадян”, „завдання матеріальних збитків” не вживаються у нових Правилах як непотрібні та шкідливі для морального і психологічного стану учасників дорожнього руху.
1.6. Дозволяється брати участь у дорожньому русі падонкам, дебілам, пофігістам, наркоманам, хронічним алкоголікам та психам. Вони можуть керувати велосипедом, автомобілем, трактором, мотоциклом, гужовим транспортом (саньми), бути погоничами в‘ючних, верхових, хижих, екзотичних тварин або їх стада.
1.7. Право на керування транспортними засобами надається будь-кому, в тому числі неповнолітнім, домашнім та дресированим тваринам, а також особам, зазначеним в п.1.8.
1.8. Район гори Говерла оголошується вільним від будь-яких законів і правил, крім природних.
1.9. Відміняються дорожні знаки, дорожня розмітка, світлофори та інші пережитки брудного злочинного минулого.
1.10. Кожний учасник дорожнього руху має бути свідомим того, що інші учасники дорожнього руху сумлінно виконують ці Правила і становлять таку ж загрозу для суспільства, як і він сам.
2. ОБОВ’ЯЗКИ І ПРАВА ВОДІЇВ МЕХАНІЧНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ
2.1. Водій механічного транспортного засобу повинен мати при собі:
а) транспортний засіб;
б) Посвідчення Учасника Помаранчевої Революції;
в) пиво, ром-колу, вино, лікер, лонг-дрінк, горілку, джин, віскі, текілу, ракію тощо.
г) у разі встановлення на транспортному засобі проблискових маячків і (або) спеціальних звукових сигнальних пристроїв — темні окуляри, щоб світло нав‘язливо не блимало йому у вічі;
д) розписку, написану власноруч, в якій в обов‘язковому порядку повинно бути вказано, що претензій, пов‘язаних із їздою, він не має ні до інших учасників дорожнього руху, ні до нової Влади. Бажано зазначити, що у випадку пошкоджень транспортного засобу або самого водія транспортного засобу всю відповідальність за це він покладає на опозицію, ворогів народу, СДПУ(О), злочинну владу, кучмізм, Януковича тощо.
2.2. Водій нікому нічого не зобов’язаний. Він є вільною людиною в новій вільній демократичній помаранчевій країні. Визнається, що його транспортний засіб є його приватною власністю (якщо він придбаний на законних підставах і не занесений до списку реприватизації) і в його межах ВІН МОЖЕ РОБИТИ, ВСЕ ЩО ХОЧЕ. А саме, перевозити будь-яку кількість пасажирів, тварин, вантажу, легкозаймисті й отруйні речовини, вибухові пристрої, зброю, наркотики, ядерне пальне тощо. При цьому:
а) технічний стан і комплектність його транспортного засобу, правильність розміщення та кріплення вантажу повинні хвилювати тільки його самого;
б) засоби пасивної безпеки (підголовники, ремені безпеки) визнаються пережитком злочинного минулого і відходять у небуття.
2.4. Водієві дозволяється:
а) керувати транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння або перебуваючи під впливом наркотичних чи токсичних речовин;
б) керувати транспортним засобом у хворобливому стані, у стані стомлення, а також перебуваючи під впливом лікарських препаратів, що знижують швидкість реакції і увагу;
в) керувати транспортним засобом без номерного знака.
2.5. У разі причетності до дорожньо-транспортної пригоди водій може:
а) негайно зникнути із місця пригоди;
б) набити мордяку іншим учасникам пригоди, яка від цього стане ще цікавішою;
в) кинути свій або чужий транспортний засіб на місці пригоди.
3. ОБОВ’ЯЗКИ І ПРАВА ПІШОХОДІВ
3.1. Пішоходи повинні гуляти, де можуть. Вони також можуть боязливо рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках, тримаючись подалі від транспортних засобів.
3.2. При виді транспортних засобів пішоходи повинні панічно тікати від них подалі.
4. ПРИКОЛИ ДЛЯ ВОДІЇВ МОПЕДІВ І ВЕЛОСИПЕДІВ
4.1. Водіям мопедів і велосипедів дозволяється:
а) їздити там, де немає більш важчого і потужного (на предмет зіткнення) транспорту.
б) їздити, не тримаючись за руль та знімаючи ноги з педалей (підніжок), що згідно із Новими Правильними Правилами визнається особливим форсом;
в) перевозити пасажирів – скільки влізе.
5. ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ОСІБ, ЯКІ КЕРУЮТЬ ГУЖОВИМ ТРАНСПОРТОМ, І ПОГОНИЧІВ ТВАРИН
5.1. Керувати гужовим транспортом та переганяти тварин по дорозі МОЖНА!
5.2. Особливо цікавим визнається:
а) залишати на смузі відведення дороги тварин без нагляду та випасати їх;
б) переганяти тварин по дорогах у темну пору доби та в умовах недостатньої видимості.
6. СИГНАЛИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ
6.1. Сигнали дорожнього руху подають учасники дорожнього руху, – один одному. В обміні сигналами можуть брати участь водії транспортних засобів, пасажири, пішоходи, погоничі стада та тварин, а також дресировані тварини.
6.2. До сигналів слід віднести:
а) крики („Ей!”, „Еу!”, „Шо?”, „А, йоп!” та інші);
б) лайка (специфіка риторики залежить від регіону країни);
в) світлові сигнали (дальній – в очі тощо);
г) візуальні пальцеві комбінації учасників руху (найпоширеніші – великий палець протискається між вказівним і середнім („дуля”), або середній самотньо висувається при зігнутих і притиснутих до долоні інших („я Вас хочу!”), вказівний та середній трохи зігнуті і повернуті в напрямку опонента, інші – притиснуті до долоні („моргали виколю!”);
ґ) хуки, аперкоти, кроси, маваші-гері, уракени, ура-тзукі, щелбани, репани тощо.
6.3. Перевагу мають сигнали, які застосовані швидко і вчасно, а відповідно – є більш переконливими.
7. МІЖНАРОДНИЙ РУХ
7.1. Водій механічного транспортного засобу, що прибуває до України з іншої країни повинен миритися із правилами, які діють на території України. Йому рекомендується не плакати, а залишити свій транспортний засіб на кордоні.
7.2. Водій з України, виїжджаючи до Європи, повинен миритися із правилами дорожнього руху, які діють на території Євросоюзу і пам‘ятати, що Президент – не Бог, Україна – не Європа і що порядок – це стан душі, а не папір, на якому віддруковані Правила дорожнього руху.
8. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
8.1. Особи, які порушують ці Правила, не несуть ніякої відповідальності.:-)))

Just be
17.11.2008, 17:32:30
:-)))
А по суті, будьте обережні :)

adv0kat
17.11.2008, 17:33:32
G-power, - :-)))Красавчик

Vomont
17.11.2008, 22:30:35
http://www.epochtimes.com.ua/articles/view/3/11798.html
Як не дивно найнижчі суми штрафів за незупинку ДАЇ не рахуючи позбавлення прав.

Just be
01.12.2008, 09:43:37
Тільки що чуть прифігів, йду на роботу, і на бачу на чайковсього двої дайшніків з чудо-фотіком, в народі "візир", фоткають машини, які стоять на парковці. Раді цікавості підійшов і запитав, що мол не так, так вони сказали що немає 2м для проходу пішоходів. Так що мораль басні така, вони озвіріли і валять все що бачать, тому будьте уважні.

Vovchik
01.12.2008, 09:54:51
ну ныфіга собі озвіріли Редиски ;-[

CONFIG
05.12.2008, 09:04:59
Вчора бачив годину часу спостерігав прикол..
Високий Замок (біля ресторану у вигляді фортеці), 22:00.. підїхали гаїшники на приватній машині і зупинились на перехресті, повиходили. Дорогою яка веде до телецентру (там де ретранслятор стоїть) їде дві машини (хто не знає, туда заїжджати неможна.. цегла) один побачивши ментів почав пригальмовувати коло ресторанчику, за нимм їхала Е39 водій якого довго недумаючи, погазах і вниз в сторону центру. Даїшки шарпнулись, типу в скочили в машину, але так і не зрушили з місця. Взялись за того другого. Чувак виявився агресивним і голосно розмовляв, зразу почав за приватну машину.. не чув що казав даїшник, але він в нього вимагав посвідчення, номер бляхи і прізвище.. на що отримав відповідь.. зараз приїде старший і все пояснить. Приїхало ще двоє, теж на приватній машині, але вже якісь спокійніші. Не знаю що вони йому там сказали, але він вийшов і почав показувати їм багажник. Далі все звелось до того що він сказав що не їхав туда, а стояв.. що певно було не дуже розумно бо він зупинився саме на перехресті. Коротше кажучи далі почалась волокіта з протоколом. Він відмовився підписувати, даїшники почали зупиняти машини і шукати свідків що він відмовляється підписувати протокол. Цікаво те що тільки один тим всім займався інший тупо сидів в машині. Цікаво й те що поки вони там писали штраф, якась аврія тупо поїхала під знак. Після неї якась кубіта теж поїхла під знак і зупинилась коло ресторану (а це від них буквально 50м) на що взагалі ніякої реакції не було. Не знаю чим закінчилась виписка протоколу, але той чувак після години промивання мозгів даїшникам все ж поїхав. Після нього даїшники теж намагались поїхати, але їхнє авто неробочий труп який вони попхали з горки і з горем пополам завели.

З того всього висновок наступний.. уважно прочитати що писав adv0kat і промивати даїшникам мозги поповній.. от за годину скільки бабла можна було зрубати :-D

adv0kat
05.12.2008, 09:34:50
CONFIG, если менты видят, что человек юридически подкован, то они не будут с ним связываться. Им проще найти парочку лабухов, навешать на них "создание аварийной обстановки", запугать и все - они в мармеладе! НЕ ДАВАЙТЕ МЕНТАМ ДЕНЕГ!;-D

BMW-ЮРА
05.12.2008, 10:18:43
adv0kat, повністю підтримую, краще заплатити державі.А ше краще старатись ненарушати.

Vovchik
05.12.2008, 18:23:53
adv0kat, Велке спасибі, тепер всі будемо грамотні, після твоєї статті, сів перечитав всі правила і закони про ДПС, багато дало, особливо, що переслідувати водіїв на мотоциклах не можна :-))) це просто величезний +

CityCat
29.12.2008, 12:58:44
Може згодяться...

Vomont
29.12.2008, 22:02:16
Оооо.Я таку таблицю бачив в міському ДАЇ.

Solidol
06.01.2009, 16:24:27
а це в догонку до нових штрафів:
http://news.auto.meta.ua/~avtonovosti/posts/@135926/

Шумахер
08.01.2009, 18:05:31
думау закони для даи inspekzij все по нашому нjчого для лудеи

CityCat
25.02.2009, 10:56:35
Штрафы, деньги и ГАИ (http://podrobnosti.ua/analytics/2009/02/25/584966.html)
матеріал, як кажуть, "для общего образования", але на роздуми наводить

augustino
26.02.2009, 13:29:02
CityCat, дякую за таблицю.Помогла)))

CityCat
06.03.2009, 09:45:48
цікава інформація
Кабмин запретил останавливать транспорт для техосмотра (http://podrobnosti.ua/auto/2009/03/05/587192.html)

CityCat
06.03.2009, 16:55:04
Водителям разрешили ездить быстрее (http://auto.oboz.ua/news/2009/03/06/15818.htm)

ValodjaE36
06.03.2009, 17:21:03
Водителям разрешили ездить быстрее
Гарно вони придумали, але здається мені, що наші дороги до цього не готові, пішохідні переходи не освітлюються і навіть зебри може не бути, дороги в жахливому стані і т.д, в нас все якось через ж..пу роблять(:

Just be
06.03.2009, 17:51:36
Вже на сайті ВР (http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=197711388). Нам таке ще рано, на наших дорогах 60 деколи забагато.

CityCat
17.03.2009, 09:25:17
на наших дорогах 60 деколи забагато
мілісія теж так вирішила... :) блн...
МВД приостановило снятие скоростных ограничений (http://podrobnosti.ua/auto/2009/03/16/589079.html)

ValodjaE36
17.03.2009, 10:33:30
мілісія теж так вирішила... блн...
що саме очевидне, всі лобіюють свої інтереси, шо мілісія, шо кабмін...
а коли про народ подумають, та зроблять вже ті дороги, а вже потім хай обмеження знімають(:

CityCat
23.05.2009, 22:04:57
ГАИ: Заплатил - докажи! (http://podrobnosti.ua/podrobnosti/2009/05/23/604308.html)

Нарушил - плати! Заплатил - докажи! Информация о погашении штрафов - до госавтоинспекции не доходит. С такой проблемой столкнулись тысячи украинских водителей. Рассчитавшись за нарушение правил, они опять получают квитанции, в которых теперь указана и пеня. Почему это происходит - выяснял Андрей Борец.

Заплатить штраф, но не уведомить об этом ГАИ - почти то же самое, что и вовсе не платить. Этой зимой Ирине Малыхиной выписали протокол за нарушение правил на дороге. Штраф она оплатила через несколько дней. Но спустя четыре месяца обнаружила в почтовом ящике письмо от исполнительной службы Минюста. С требованием - немедленно оплатить штраф - за то же нарушение. Иначе сумма увеличиться вдвое.

Ирина Малыхина:

Півдня - це просто викинуті, як мені потім пояснили, копію квитанції треба було завести в ДАІ, щоб довести, що штраф сплачений. Це ненормально по-моєму. Ось щойно заплатила комунальні послуги, ми ж не показуємо ці квитанції ЖЕКу, щоб довести що їх сплатили.

В ГАИ лишь разводят руками. Проверить - оплатил ли нарушитель штраф - департамент просто не успевает.

Олег Сирый, начальник управления департамента ГАИ МВД Украины:

З технічної точки зору тяжко це нам - як департаменту - контролювати сплату штрафів кожною людиною. Після сплати штрафу ми рекомендуємо повідомити територіальний підрозділ Державтоінспекції.

Впрочем, такие визиты в ГАИ законом не предусмотрены. То есть водитель туда может и не идти. Если конечно не смущает перспектива, что протокол о нарушении может оказаться здесь - в департаменте исполнительной службы Минюста.

Геннадий Стадник, директор Департамента государственной исполнительной службы Минюста:

Ось наприклад, це виконавчі провадження по категорії, якраз по категорії несплати штрафів. Нам на кожну провадження доводиться заводити обгортку - тверду обкладинку.

Руководитель департамента показывает десятки коробок и сотни папок - документы о нарушениях. В ГАИ не знают, оплатили ли эти водители штрафы. А выяснять приходится уже здесь. И оказывается, что значительная часть водителей долгов перед страной уже не имеет. Такая неразбериха - дорого обходится.

Геннадий Стадник, директор Департамента государственной исполнительной службы Минюста:

Необхідно купувати конверти раз, постанови, два, марки три - це напрявляють нам, ми, не значюи, що штраф сплачений, купуємо марку, конверт і знову відправляємо, на це чесно скажу іде багато державних коштів.

Потерять время из-за визита в Минюст для нарушителя ещё полбеды. Бывет и хуже. Если человек не отзывается, исполнители могут наложить арест на машину. Впрочем, при предъявлении квитанции - его автоматически снимают. Избавить водителей от головной боли - можно было бы с помощью электронного реестра , как в большинстве европейских стран. Но перспективы его создания - пока туманны.

Когда же в Украине появится электронная база об уплате штрафов за нарушение ПДД в ГАИ прогнозировать не беруться. Денег на её создание у ведомства нет. Решение о выделении средств должен принять Кабмин и парламент.

Андрей Борец, "Подробности", телеканал "Интер".

Подробности-ТВ

augustino
25.05.2009, 08:48:02
Дибіли тепер зачухались)))

CityCat
02.07.2009, 23:27:07
ГАИ не против умеренной дозы спиртного за рулём (http://podrobnosti.ua/podrobnosti/2009/07/02/613216.html)

пить или не пить... вот в чем вопрос :)
цікаво, що вийде з цієї затії..

CityCat
27.01.2010, 17:14:31
"Цивілізація" приходить в ДАЙ... :) Цікаво, що з того вийде.

ГАИ оптимизирует порядок уплаты штрафов (http://podrobnosti.ua/auto/2010/01/27/661472.html)

Модернизированная система оплаты штрафов вводится украинской ГАИ - теперь рассчитаться с государством можно будет на месте нарушения.

Во всех патрульных машинах будут установлены терминалы для безналичной уплаты штрафов. Как сообщил начальник ГАИ МВД Украины генерал-майор милиции Сергей Коломиец, ГАИ планирует внедрить новую схему уплаты штрафов уже в этом году. Взыскание штрафа работниками ГАИ может быть проведено непосредственно в служебных автомобилях, но для этого водителю, нарушившему ПДД, необходимо будет иметь при себе банковскую карточку.

Оборудовать каждую патрульную машину ГАИ специальным терминалом помогут украинские банки, благодаря этому штраф можно будет уплатить прямо на месте совершения нарушения. Причем воспользоваться такими терминалами смогут не только граждане Украины, но и иностранцы.

Подробности
По материалам: Autonews

G-power
16.12.2010, 10:39:44
Дорожные штрафы могут увеличиться втрое

Как стало известно из конфиденциальных источников информации Минтранс, Минюст и Госавтоинспекция работают над внесением изменений в Административный Кодекс Украины.

Планируется новая градация наказаний за превышение скорости: до 10 км/ч, от 10 до 30 км/час, от 30 до 50 км/ч и выше. Также на сумму наказания будет влиять и категория автомобиля
ГАИ инициирует внесение изменений в Адмикодекс
Самое лояльное наказание ожидает водителей легковых автомобилей – 680 грн. Самое строгое - для водителей, осуществляющих пассажирские перевозки и перевозящих опасные грузы – до 1105 грн. штрафа.
Такая же «транспортная» градация вводится и за нарушение правил проезда железнодорожных переездов – штраф может составить 1360 грн. А если повторно на протяжении года – 2720 грн
За управление автомобилем в состоянии алкогольного или наркотического опьянения водитель легкового авто заплатит штраф 3400 грн, а водитель маршрутки – 8500 грн. Водитель бензовоза – 10500 грн. При повторном нарушении штрафы увеличиваются вдвое.
Планируемые изменения повлияют и на размер других штрафов:
- за нарушение правил остановки и стоянки, разговор по телефону во время движения – штраф должен составить 510 грн.;
- за управление неисправным или переоборудованным автомобилем – 680 грн. Повторное нарушение на протяжении года – 2550 грн.;
- за нарушение правил пользования ремнями безопасности – 425 грн.;
- за езду без талона ТО – 510 грн, повторно на протяжении года – 1360 грн. или лишение водительских прав на срок от трёх до шести месяцев;
- за нарушение требований дорожных знаков или разметки, правил проезда пешеходных переходов – штраф может составить 510 грн. Если при этом была создана аварийная обстановка – штраф увеличивается до 1700 грн или водителю грозит лишение прав на срок от 6 до 12 месяцев;
- за отсутствие у водителя надлежащих документов – 850 грн.
Обновленный документ может включить в себя отдельный пункт для гонщиков и организаторов несанкционированных автомобильных гонок. Штраф может составить от 3400 грн до 6800 грн:shok:
Кроме того, в документе, над которым сейчас работают Минюст, Минтранс и МВД, прописана ответственность не водителя, а собственника транспортного средства в случае автоматической фотофиксации правонарушения.:fool:
Конкретизируется ответственность водителей за умышленное препятствование исполнению служебных обязанностей инспектором ГАИ, выраженное в отказе передачи документов для проверки – штраф 680 грн. или административный арест до десяти суток.
Проект исключает в отношении водителей такой вид взыскания, как устное предупреждение. За любое нарушение - штраф!!!
Планируется перераспределение функций между ГАИ и судами. Практически все ситуации повторного нарушения ПДД будут рассматриваться судами. Госавтоинспекция же полностью будет принимать решения за превышение скорости и управлении автомобилем в состоянии алкогольного опьянения
Штрафы будут повышены в основном за грубые нарушения. Такие, как переезд железнодорожных переездов, вождение в нетрезвом состоянии, превышение скорости. Цель - сделать административный кодекс более эффективным и улучшить безопасность на дорогах", - заявил Евгений Кравец, начальник пресс-службы департамента ГАИ Украины.
Автор книги «Аргументы Караваева против штрафов ГАИ» Владимир Караваев:
- Судя по официальной и неофициальной информации, в новом году борьба за безопасность на дорогах усилиться. Убеждён, что одними "карательными" методами желаемый результат достигнут не будет. Они могут устранить лишь две причины из четырёх, влекущих нарушение ПДД – незнание Правил и умышленное нарушение водителями ПДД. Карательные меры не повлияют на весьма опасную дорожную обстановку, провоцирующую многие нарушения, и слабую правовую подготовку инспекторов ГАИ, довольно странно трактующих законодательство, в результате чего и появляются «протокольные» нарушения.

Во-первых, это всего лишь намерения. Проектом документ станет после его появления в стенах ВР. Предполагаемые размеры штрафов депутаты будут пересматривать в сторону уменьшения или увеличения.
Заложенные в намерениях принципы градации ответственности в зависимости от типа транспортного средства необходима полностью. Последствия управления «маршруткой» водителем в состоянии алкогольного или наркотического опьянения могут быть куда более тяжкими, нежели поведение пьяного скутериста. Справедливым считают так же заложенный в намерениях принцип детализации нарушений. Чем выше возможные последствия – тем выше ответственность водителя.
:ireful: Интересно, долго еще народ будет терпеть это??

Источник: http://100argumentov.com/news/408/

ValodjaE36
16.12.2010, 11:35:21
ппц... це змінить тільки одне, виростуть знову "штрафи на місцях":fool:

Nema_nika
16.12.2010, 12:57:46
о бля, за шо голосували, то і маємо. Треба ж якось бабло вбухане в вибори відбивати. То ше тільки початок....

sergiy
16.12.2010, 13:51:10
та вашу мать, а проект про страту за корупцію чомусь ніхто не розробляє:ireful:

Nema_nika
16.12.2010, 14:45:58
а проект про страту за корупцію чомусь ніхто не розробляє
він бабла не принесе:)

Speedy
19.12.2010, 21:02:05
Мені здається вони спеціально вибрали зиму щоб проштовхнути по максимуму свої закони - якраз перед святами, коли всі заклопотані своїми проблемами - а коли ми проснемось після свят - вже буде пізно щось думати... законі опублікують, ми - простий народ , лишимось з дулею в кишені... Страшна реальність... болісно за наших прадідів... ех..

ValodjaE36
20.12.2010, 10:17:14
Мені здається вони спеціально вибрали зиму щоб проштовхнути по максимуму свої закони - якраз перед святами, коли всі заклопотані своїми проблемами - а коли ми проснемось після свят - вже буде пізно щось думати... законі опублікують, ми - простий народ , лишимось з дулею в кишені... Страшна реальність... болісно за наших прадідів... ех..
так давайте щось робити, я особисто проти підняття штрафів ( просто збагатяться ДАЇшники) та цін на паливо (якого имлого не розумію, і то ще посівних немає і в бензин сума транспортного збору не забита) може варто спільно з клубами провести акцію!!!???

народ що думаєте, нас в землю топчуть а ми мовчимо!!!!

VAVAN
23.12.2010, 16:59:47
шлях до європейського життя= європейські ціни на паливо(скоро) + європейські штрафи.... Ше забули підняти в 2-3 рази зарплати. Слідуюча моя заправка на АНП))
бо між 7.65 і 8.30 є трохи різниця..

CityCat
29.12.2010, 18:09:41
Работники ГАИ решили вновь удивить украинских водителей.

Речь идет о совершенно новой системе измерения скорости под названием «Арена». Сейчас этот прибор проходит испытания на дорогах столицы и работает в тестовом режиме. Если новинка удачно пройдет испытания, то летом «Арена» появится во всех областях страны.

Найти место испытания нового аппарата оказалось не просто. Руководство ГАИ держит эту информацию в секрете, мол, пока его не сертифицируют, показывать не будем. Впрочем, кое-что рассказать о новом устройстве согласилась фирма-разработчик «Элэкт-К».

«Прибор проходит завершающий этап испытаний и эксплуатируется на окраине Киева», - говорит Илья Волошин, представитель компании.

На вопрос, в чем же отличие новинки от скандально известного измерителя «Визир», специалист улыбнулся: «Сами все увидите, могу сказать лишь одно: ни одному нарушителю мимо инспектора не проскочить».

Чтобы посмотреть на загадочный прибор, корреспонденты газеты отправились на киевскую окружную дорогу. За несколько сотен метров до поста ГАИ журналист притормозил и сбросил скорость до 70 км/ч. Но вдруг двери патрульной машины распахнулись и вышедший из нее угрюмый инспектор приказал остановиться и заявил, что скорость превышена.

Корреспондент на это ответил: «Как превысил? Я ехал 70 километров в час».

На что инспектор предложил пройтись в патрульную машину. Здесь все - как у американских копов: рации, измерительные приборы и новенький ноутбук. На дисплее - фотография моей машины, причем фото сделано на перекрестке в полутора километрах от этого места.

В патрульной машине, стоявшей на обочине, были компьютер, куча проводов и небольшой железный ящик на крыше. Но, как оказалось, это еще не все. Основная часть радара «Арена» стоит в 1,5 км от машины ГАИ. Метровый штатив, на котором прикручена железная коробка. На земле лежит оранжевый чемодан. И самое главное - нет никаких проводов.
«Арена» уникальна, - продолжает Илья. - Лазерный измеритель скорости охватывает сразу три полосы движения и способен распознать три нарушения одновременно. Когда машины пересекают луч, камера делает фото и отправляет их в память компьютера. Он их тут же обрабатывает, ставит дату, время, скорость, считывает госномер и отправляет информацию в центральный компьютер, который находится в 1,5 км от места нарушения в патрульной машине. Все передачи данных происходят по радиолокационной связи. И никаких проводов. Таким образом у инспектора есть 40-50 секунд для того, чтобы выйти из своей машины, оценить ситуацию и остановить нарушителя. Другими словами, уже не удастся спрятаться в крайней левой полосе».


Как оказалось, это не все возможности «Арены». В отличие от своего предшественника - «Визира», устройство может делать качественные кадры даже ночью.

«Здесь есть инфракрасная камера, такой себе прибор ночного видения, который делает снимки даже в полной темноте, - продолжает Илья. - Измеритель фиксирует скорость в диапазоне от 20 до 250 км/ч. С погрешностью не более 2 км».

Чтобы посмотреть «Арену» в деле, мы попросили включить прибор. Лихача долго ждать не пришлось. Через минуту компьютер выдал характерный писк и на экране появился серый джип.

«Вот он, голубчик, попался! Секунд через 40 будет здесь», - с улыбкой сказал гаишник.

Да вот инспектор немного не угадал - джип появился, но через полторы минуты. Потому что к нашей машине подъезжал как черепаха. Когда его тормознули, водитель с недоумевающим взглядом устроил гаишнику допрос: «А за что это вы меня остановили?»

Прочитав лекцию о новшествах ГАИ, водителя пришлось отпустить. Как-никак «Арена» работает пока только в тесте. Поэтому наказывать никого нельзя.

Разработчики уверяют: если «Арена» пройдет испытания, приборы развесят на столбах и опорах по всей Украине уже летом. А патрулю ГАИ достаточно будет лишь остановиться и по радиосвязи подключить свой компьютер к нужному устройству. Вот тогда можно будет говорить, что у нас заработала европейская система движения.

Захист інформації на службі у автолюбителів.
За різними оцінками в Україні нараховується більш як 7,5 мільйонів легкових автомобілів. Навіть якщо не враховувати кількість малюків та людей дуже поважного віку, виходить, що за кермом в Україні їздить майже кожна сьома людина.
На протязі 2009 року в Україні йде запекла боротьба автовласників проти впровадження пристрою автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху «Візир» (далі - Візир).
Завдяки адвокату Олексію Святогору (Луначарського, 3б, кв.22, Київ, 02002) було виявлено, що Пристрій не проходив відповідної державної експертизи або сертифікації (лист Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 25.03.09 року №8/1-817 за підписом заступника голови Фролова О.В.).
Закономірно постає питання, чи може Візир пройти державну експертизу або сертифікацію в Україні та бути допущеним для використання Державною автомобільною інспекцією?
Спробуємо розібратися в цьому питанні.
Почнемо з того, що результатом роботи Візира є фотографія транспортного засобу з результатами вимірювання швидкості та позначкою часу.
Для того, щоб фотографія в електронному вигляді мала статус документу, який може бути пред’явлений у суді в якості доказу, потрібно, щоб фотографія мала статус електронного документу.
Термін електронний документ визначено в статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» як: «документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа.
Склад та порядок розміщення обов'язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. » .
Нормою статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що: «Електронний підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, який використовується для ідентифікації автора та/або підписувача електронного документа іншими суб'єктами електронного документообігу.
Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Відносини, пов'язані з використанням електронних цифрових підписів, регулюються законом.»
Тобто, щоб результат роботи Візира можна було враховувати у судовому процесі, фотографія повинна бути підписана електронний підписом.
22 травня 2003 року Президентом України Л.Д.Кучмою підписано Закон України «Про електронний цифровий підпис».
Стаття 1 Закону України «Про електронний цифровий підпис» говорить:
«У цьому Законі терміни вживаються у такому значенні:
електронний підпис - дані в електронній формі, які додаються до інших електронних даних або логічно з ними пов'язані та призначені для ідентифікації підписувача цих даних;
електронний цифровий підпис - вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа;
засіб електронного цифрового підпису - програмний засіб, програмно-апаратний або апаратний пристрій, призначені для генерації ключів, накладення та/або перевірки електронного цифрового підпису;

підписувач - особа, яка на законних підставах володіє особистим ключем та від свого імені або за дорученням особи, яку вона представляє, накладає електронний цифровий підпис під час створення електронного документа;
послуги електронного цифрового підпису - надання у користування засобів електронного цифрового підпису, допомога при генерації відкритих та особистих ключів, обслуговування сертифікатів ключів (формування, розповсюдження, скасування, зберігання, блокування та поновлення), надання інформації щодо чинних, скасованих і блокованих сертифікатів ключів, послуги фіксування часу, консультації та інші послуги, визначені цим Законом;
надійний засіб електронного цифрового підпису - засіб електронного цифрового підпису, що має сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації. Підтвердження відповідності та проведення державної експертизи цих засобів здійснюється у порядку, визначеному законодавством.»
Для того, щоб в судовому процесі не виникало питання про можливість внесення змін до фотографії – електронного документу, цілком логічно використовувати електронний цифровий підпис, який «дає змогу підтвердити його (електронного документу - фотографії) цілісність та ідентифікувати підписувача».
Якщо уважно перечитати статтю 1 Закону України «Про електронний цифровий підпис», то виходить, що результат роботи Візира може бути підписаний лише особою, «яка на законних підставах володіє особистим ключем та від свого імені або за дорученням особи, яку вона представляє, накладає електронний цифровий підпис під час створення електронного документа».
Чи може бути пристрій особою?
Зрозуміло, що ні (стаття 2 Цивільного кодексу України). Тому, пристрій Візир не може бути підписувачем.
Підтвердження цьому ми знаходимо у статті 4 цього ж Закону «Про електронний цифровий підпис»:
«Електронний цифровий підпис призначений для забезпечення діяльності фізичних та юридичних осіб, яка здійснюється з використанням електронних документів.
Електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами - суб'єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі.
Використання електронного цифрового підпису не змінює порядку підписання договорів та інших документів, встановленого законом для вчинення правочинів у письмовій формі.
Нотаріальні дії із засвідчення справжності електронного цифрового підпису на електронних документах вчиняються відповідно до порядку, встановленого законом.»
З цього випливає, що в результаті роботи пристрою Візир електронний документ не з’являється і надалі не може розглядатись в якості письмових доказів у суді. Тобто, фотографії з Візиру не є «прямими» доказами, а можуть розглядатись лише як «довільні» ілюстрації пояснень сторін, якими є водії та співробітники ДАІ або показів свідків. Визнання ж результатів роботи Візира речовими доказами можливо тільки за результатами експертизи. Розгляд особливостей застосування Візиру та продукції його роботи є окремою темою.
Інших інструментів підтвердження цілісності та ідентифікації авторства для електронних документів крім електронного цифрового підпису законодавцем в Україні не визначено.
Згідно ст.7 Кодексу України про адміністративні правопорушення: «Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності», але зважаючи на вищевикладене, у випадку із застосуванням пристрою Візир цього положення не дотримано.
ВИСНОВОК ДУЖЕ ПРОСТИЙ: ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ДАІ ЗАПРОВАДИЛА ВІЗИР В ЯКОСТІ ДОКАЗОВОЇ БАЗИ ПРАВОПОРУШЕНЬ НЕОБХІДНО ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ДІЮЧОГО ЗАКОНОДАВСТВА.
Будь-які схеми накладання електронного цифрового підпису після зчитування фотографії з даними на комп’ютер або інший пристрій не витримують жодної критики фахівців в галузі криптографічного захисту інформації.
Державна автомобільна інспекція з метою захисту Візиру може посилатись на статтю 14-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення: «До адміністративної відповідальності за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху у разі їх фіксації працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобами фото- і кінозйомки, відеозапису притягаються власники (співвласники) транспортних засобів».
Тобто, Кодекс України про адміністративні правопорушення виключає можливість участі особи у фіксації правопорушення. З чого витікає, що Візир, який працює в автоматичному режимі та не є особою, не може як результат роботи надати електронний документ.
В такому випадку, в судовому процесі ДАІ повинна надати я якості доказу сам пристрій на якому зафіксовано правопорушення. При цьому ДАІ повинно довести в суді, що інформація про порушення в пристрої перебуває у «фіскальній пам’яті» , тобто не могла бути змінена в проміжок часу між фіксуванням правопорушення та пред’явленням доказу в суді. Якщо в налаштуваннях приладу вільно можна змінити час, то навіть наявність «фіскальної пам’яті» зводить доказову базу ДАІ нанівець.
Окрім зміни законодавства перед ДАІ стоїть чимало питань щодо можливості впровадження Візира в Україні.
Відомо, що пристрій Візир розроблено за межами України. Згідно діючого законодавства результат роботи пристрою буде визнаний електронним документом лише у випадку, якщо електронний цифровий підпис буде отримано за допомогою надійного засобу електронного цифрового підпису.
З огляду на положення статті 5 Закону України «Про електронний цифровий підпис», згідно яких «органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише посилений сертифікат ключа», Візир повинен згідно діючого законодавства використовувати посилений сертифікат електронного цифрового підпису, який у ньому не передбачений для використання. Оскільки такий сертифікат базується на національному стандарті ДСТУ 4145-2002.дуже сумнівно, що закордонні розробники будуть на рівні мікросхем реалізовувати український стандарт.
Ще одне питання залишається відкритим: позначка часу. Якщо у ДАІ не буде змоги довести в судовому процесу, що фотографія зроблена точно в визначений на фотографії час, цінність такого доказу абсолютно нульова. Але це вже питання для фахівців-криптологів.


Остання стаття хоча і стосується Візира, всеж сама тема актуальна, оскільки цифрові фото кругом

sergiy
29.12.2010, 18:24:59
Прочитав лекцию о новшествах ГАИ, водителя пришлось отпустить. Как-никак «Арена» работает пока только в тесте. Поэтому наказывать никого нельзя.
думаю вони вже не одного розвели на хабар
цей пристрій це щось схоже на те що дайці біноклі беруть, щоб обгін за кілометр побачити.
я вважаю, щоб він працював на користь, то хай приходять листи щастя.