PDA

Переглянути повну версію : Модифікація системи подачі повітря в двигун


CityCat
02.10.2008, 09:27:29
Як стверджує фізика - холодне повітря щільніше, відповідно більша кількість молекул на одиницю об"єму. Якщо зробити якийсь "воздуховод" десь від бампера до повітряного фільтра, щоб не затягувало гаряче повітря з під капоту, а брало холодне - буде з цього толк чи ні?
Чому від бампера - щоб не чіпати капот і не робити в ньому тих зовнішніх "заборніків"

CONFIG
02.10.2008, 09:29:17
В бімерах так і є.. вуздоховід йде від бампера (повітря забирається біля протитуманок) воздуховодом до повітряного фільтра.

CityCat
02.10.2008, 09:34:40
Це зроблено у всіх моделях? Чи в якихось - по інакшому?

Vomont
02.10.2008, 09:54:09
В мене на Е39 так,а у інших не знаю.

bmwgorobec
02.10.2008, 10:03:24
В 34 заборнік в районі фар. А в кого заборнік в районі протитуманок - то треба бути обережному при проїзді глибоких калюж, бо може потягнути воду і капець. Один знайомий на 38 по такій причині поміняв мотор

Vomont
02.10.2008, 10:16:45
Дякую,знаю по свому знайомому теж.

realnero
02.10.2008, 14:10:40
В БМВ насчёт воздуха уже всё продумано :)
А вот в Е38/39 из-под бампера воздух захватывает потому как фары стеклом закрыты, ну не думали немцы что в Германии будут такие лужы LOL

CityCat
02.10.2008, 14:12:54
В БМВ насчёт воздуха уже всё продумано
Це я тепер знаю, а вчора ще не знав :)

bmwe36petro
02.10.2008, 19:06:07
CityCat, на Е36 теж забірник стандартно стоїть біля "ноздрів", але на моїй вже німці переробили, запхали дифузор в бампер і гофру до фільтра (можу на зустрічі показати). Ефект від цього є, але не надто суттєвий, а от глибокі калюжі стараюсь оминати...

Just be
03.10.2008, 09:32:01
Якщо з місцем визначились, то скажу на рахунок самих впускних колектороів. На моторах М52, впускний колектор гірший(має іншу форму і пропускну здатність), якщо порівнювати з М50, тому багато людей замінює його з М50.
На мому моторі, зі зняттям фари, тобто забезпечивши більшу подачу повітря, різниця стала відчутною.

CityCat
03.10.2008, 14:46:42
Оскільки в мене покищо не BMW, спробую побавитись з двіжком, а що вийде - скажу.

BMW-ЮРА
04.10.2008, 13:48:46
скажу на рахунок самих впускних колектороів. На моторах М52, впускний колектор гірший(має іншу форму і пропускну здатність), якщо порівнювати з М50, тому багато людей замінює його з М50.
Але чому тоді М52 має 190нм, тобто більше від М50!??

axel
04.10.2008, 13:53:13
BMW7101, Бо нм. додає Vanos.
В мене повітрязабірник в районі правої фари. Беру броди по 20см без напрягу LOL

BMW-ЮРА
04.10.2008, 13:56:09
axel, Vanos є і на М50!

bmwgorobec
05.10.2008, 09:43:04
Може є різниця в колінвалі, розпредвалах, шатунах, клапанах, випуск

augustino
12.11.2008, 12:12:28
Суттєво впливає навіть кут нахилу ходу поршня відносно горизонталі!