PDA

Переглянути повну версію : Що краще вибрати E38 чи Е39?


IGOR ALPINA
31.05.2012, 02:06:36
Привіт усім!!! Потрібна клубна порада.....
На днях продав свою Е34 520І, зараз хочу взяти Е39 530І або 530d також зацікавлений Е38 730I, 730d або 740d допоможіть будь ласка з вибором моделі та мотора, що краще дізель чи бензин....
На перед усім дякую....
Підібю підсумки і напишу що вибрав.....:ok:

Nikola
31.05.2012, 09:21:15
Висловлюю свою думку....е39 маю,вже другу повністю задовільняє мене,бензин бо дизель добре економний,але як зловить насос чи ще щось інше то треба відати що заекономив на солярі,е39 3.5,або 4.4 м пакеті треба викласти біля 18у.о і ще на бензинову машину можна газ поставити і буде по видатках на їзду як дизель,по обслузі не так і дорога,раз поміняв і забув,але не купляй трупа бо будеш кліентом авто сервіса.але е39 брати 2.5,2.8.3.5,4.4 звернути увагу на рейку,пробіг, вентилятир кондюка повна діагностика повина бути.Вдалої покупки.Е38 то корабель ТОМІ boy ПРОДОВЖУЙ

axel
31.05.2012, 09:49:53
Позволю собі процитувати Діму MDU. Він це гарно розписав.
Машины технически очень похожи, конструктивно вообще одинаковые, но по ощущениям от езды - совсем разные авто!
Е38 хоть и старее по модели (выпускалась с 94 по 2001, Е39 с 96 по 2003), но как по мне на голову выше 39-й по результатам езды на наших дорогах, все это благодаря тому что у Е38(при всех равных):
- больше вес, (1600-1650/2000-2200кг)
- длиннее база,
- шире колея,
- крепче кузов,
- лучше шумоизоляция,
- больше диаметр колес,
- выше профиль шин
- крупнее арки
Благодаря всем вышеперечисленным отличиям на Е38 можно ехать с большей скоростью, большим комфортом по худшим дорогам.
Зимой машина с большим весом намного устойчивее на снегу и льду, ведет себя увереннее за счет лучшего сцепления шин с дорогой.
Вобщем все факторы говорят о том что Е38 сконструирована для больших скоростей чем Е39, она комфортнее, соответственно по рулежке в поворотах она ведет себя похуже, больше крены, более ватный руль, более размазанна обратная связь, задемпфированны ощущения от авто.

Если нужна универсальная машина для города и для трассы для езды на скоростях до 160-180км/ч - лучше взять Е39, у неё(при всех равных):
- меньший расход топлива,
- разгоняется и тормозит она быстрее(т.к. меньше вес),
- рулится лучше(есть модели с рулевой рейкой, меньше профиль шин, толще стабы, +есть задний, меньше диаметр колес)

Если Вы любите скорость за 200, нужна машина для частых дальних поездок, цените комфорт и безопасность - Вш автомобиль(в ценовой категории до $20К) Е38!

Лично я придерживаюсь мнения что Е39 - это уже не тройка(Е36/46), но еще не семерка(Е38), посему для драйва нужно иметь тройку, а для дальних поездок - семерку.

С другой стороны пятерка е39 максимально вобрала в себя ездовые качества троек и частичный комфорт семерок и по своим усредненным параметрам вполне подходит как единственный БМВ в семье!

По цене запчастей, надежности и обслуживанию - автомобили абсолютно идентичны! Большинство запчастей взаимозаменяемо!
Тут больше решает изначальное состояние каждого конкретного экземпляра и как основной показатель этого состояния - истинный пробег автомобиля!

tommy_boy
31.05.2012, 10:51:39
та, всьо чотко написано...
тут кожному своє, треба проїхатися на обох авто і зрозуміти, шо тобі більше до вподоби... бо обидві машини - супер, але досить різні...

брати звичайно ж треба найбільш неушатаний варіант з повною діагностикою і буде тобі щастя :)

IGOR ALPINA
31.05.2012, 21:49:10
Мені нею не помісту їздити і майже не по Україні в більшості вона буде бігати по Європі до духу мені запала 740d 2001 року що скажете про неї, я взагалі то ніколи не мав дизеля я більше прихильник бензину тому не знаю що собою представляє 4-ри літровий дизельний V8 мотор.Купляти думаю в Європі...
Дякую за поради чекаю ще порад на рахунок 39 та 38, дизель чи бензин...

Nikola
31.05.2012, 23:39:35
Дизель то секс в презирвативі

axel
01.06.2012, 00:34:42
740d 2001 року
Там вроді як трошки проблемний двигун. І проблема заключається у турбінах

Gatto
01.06.2012, 01:05:11
однозначно е38 кузов. повір не пожалієш. обслуговування (по грошам) майже те саме що в 39, але вигляд куда кращий. 3.5 або 4.4 то Ракети, 3.0д або бенза то Лайнер. вирішуй. вдалого тобі вибору, і нової Ласточки.

Goric
01.06.2012, 16:25:42
Дизель то секс в презирвативі
Ну не скажіть! секс то 2.5 2.8 бензин,на таку важку машинку.В мене Е-38 3.0д. Їзда одне задоволення.

bmwe36petro
01.06.2012, 16:53:52
Goric, підтримую, просто Nikola не мав нагоди на файному дизелі від БМВ прокататись, в нього існує стереотип щодо дизеля, типу завжди смердить солярою в салоні і від водія, а також що вони постійно мають проблеми з паливними насосами, котрі надзвичайно дорогі. Nikola, найближче майбутнє за дизелем і це факт, економія на паливі та надзвичайні характеристики потужності. Я мав нагоду проїхатися на Е39 530д, то просто офігів як дизель може їхати, а розхід палива просто радує.

Nikola
01.06.2012, 17:15:08
найближче майбутнє за дизелем і це факт, економія на паливі та надзвичайні характеристики потужності.
Пане bmwe36petro, дизель має бути новий з салону,а не той що йде по кругу від одного до другого кулібіна, і насос який купляєш на шроті вже був три рази на реставрації,як злапає мотор треба меблі схати продати щоб його відремонтувати, тобто дуже дорого оскільки авта з європи не завозяться,як завозяться то вже відїздили в бундесі,купляє поляк вижимає соки і продає Українцю.а українець старається заглушити або скомбінувати,або втулити другу.Таке життя Петре ,ти знаєш що таке реставрація, коли купиш дизеля і щось злапає і ти зремонтуєш неякісними запчастинами і результату не принесе ,і скажеш хай краще яб на бензині їздив,а якщо купиш в салоні то буду твоїм водієм безплатно:biggrin:Секс в призирвативі то їзда на дизелі,знімиш презирватив і оживеш,як і пересядиш на бензин.Європейці всі переважно їздять на дизелі бо там бенза дорого,і скомбінувати фінансово не можливо,а оскільки я українець час відчасу скомбіную,і бенза не так дорого як європі ,і тому їжджу на е39 на бензині,а як куплю е39м 4.4 бензин,то поставлю газ,як той чувак з клубу на 38:biggrin:,і буде смішно порівняно з дизелем:wow:

Gamal
01.06.2012, 17:24:37
bmwe36petro, трошки незгідний що майбутнє за дизелем,
маю інфу від німців, зараз в них на розгляді закон про збільшення цін на дизель відносно бензину, так як більша половина Європи їздить саме на ньому,

dimadimon
01.06.2012, 22:09:14
Nikola, для чого ти так парафіниш дизель не знаючи його!!!!Скільки коштує ремонт насоса????(якщо ти кажеш що так дорого озвуч ціну)....Ти ж не мав дизеля!!!А так протестуєш проти нього!!!Gamal, але все рівно він не може бути дорожчим за бензин!!!

Gamal
01.06.2012, 23:12:15
dimadimon, по логіці згідний що не може, але.......

Goric
02.06.2012, 10:06:20
Вчора забрав з ремоту з Бартатова форсунки,перевірка і промивка,=1070грв. Прийшлось докупити дві бушних по 90у.о. І поїхав дальше. А комбінувати можна і на солярі.

{ додано через 1 хвилину }
Думаю треба відкривати тему "бензин чи соляра":rofl:

{ додано через 7 хвилин }
Треба допомогти NikolІ з вибором машини та двигуна!!! Я можу дати проїхатись на свїй Е-38 3.0д.(коли поставлю форсунки)
А хтось на свому бензині 2.5 2.8 А хтось на своїй Е-39.І людина і вибере!Що краще вибрати E38 чи Е39? ГА?

Nikola
02.06.2012, 13:12:25
NikolІ з вибором машини та двигуна
Брате в машина в мене шепше як годиник,і форсунками голову не забиваю,і турбіна мені пофіг бо немаю,і презирвативами не користуюсь,і за 1070грв що ти даєш за ремонт, зроблю біля тисячі кілометрів тобто доїду до хорватії на відпочинок ,а ти крути гайки і не позривай різьби в старих форсунках:biggrin:І від звуку двигуна зарядна цілий день,а не трактор лови http://youtu.be/QuDKNrgawJ0 :biggrin::biggrin:BMW Е39 IT'S MY LIFE

{ додано через 11 хвилин }
Що краще вибрати E38 чи Е39?
то різні класи авт, на вкус и цвет товарища нет

{ додано через 16 хвилин }
Також велику роль з вибором е38 чи е39 відіграє фінансова сторона істан авто і комплектація

Goric
04.06.2012, 19:12:15
,і за 1070грв що ти даєш за ремонт, зроблю біля тисячі кілометрів тобто доїду до хорватії на відпочинок ,а ти крути гайки і не позривай різьби в старих форсунках
А Я даю 1070грв. і за рік часу нормальної їзди не економялчи бєнзу зеконимлю на нормальний відпочинок і з дорогою в обидві сторони!:biggrin:
А якшо в Мене різба зірветься Я тебе згадаю першим і думаю шо тобі ікнеться!:lol:

Юрій
05.06.2012, 12:51:27
Народ не сваріться, кожен вибирає те що йому підходить. Я сам катаюсь на Е39 і хочеться спробувати на Е38 як на бензині так і на дизелі (хоча і страшновато трохи брати дизель враховуючи його якість в Україні.)

Goric
05.06.2012, 14:03:05
(хоча і страшновато трохи брати дизель враховуючи його якість в Україні.)
Заправлятись на нормальних заправках і проблем не буде,з Е38 за рік часу капризів від соляри не було.А зі всіх моїх машин мені парив мозги тільки Рено трафік 2002р.в. Який я мав 7-8років назад,тоді ні компюторів ні компюторщиків толкових не було а машина хотіла нормальної соляри.+зарас куча нормальних заправок. Особисто мені на Е38 3.0дизель хватає з головою.

Breaker
06.06.2012, 12:59:13
Я вважаю, що якщо вже є гроші на таку машину, то мають бути й гроші на заправку. Е38 то не бюджетна машина, щоб ще паритись про розхід. Я б брав тільки бензин.
А на рахунок майбутнього, то воно за електрокарами, а не за дизелями)))

dimadimon
06.06.2012, 19:43:53
Повір до електрокарів нам ще дуже і дуже далеко!!!!Нафтові магнати не дадуть!!!

IGOR ALPINA
06.06.2012, 22:36:44
Мене дуже була зацікавила 740d але як мені писали там люблять виникати проблеми з турбінами якщо чесно я й сам ніколи не мав дизеля я більший прихильник бензину і тут на днях знайшов одну 735і ласточку що скажете про неї дивіться силку нижче....
http://www.autoscout24.es/Details.aspx?id=206140407

tommy_boy
07.06.2012, 11:47:59
що скажете
по перше, я б брав рестайл, останні роки, там і машина новіша і опцій більше, ціни не відрізняються сильно...
а по цій машині, то там перша реєстрація 09/1999, а вона дорестайлову морду має, а рестайл пішов з кінця 98 року. треба він-код, шоб глянути чи справді вона дорестайл...
ну і треба вживу дивитися на стан, нема шо казати заочно...

РоманЛьвів
05.08.2012, 09:15:03
їздив на е39 3д і на е38 3д. більше сподобалась остання

Nema_nika
05.08.2012, 18:14:05
своїх п"ять копійок вставлю.
740d- то шо пишуть, смердить, не їде, трактор і т.д.- це брєд, хто не знає, той і пише. Мотор практично вічний, коробка одноразова, за турбіни не знаю- я по крайній мірі, з ними проблем не мав рівно як і з форсунками. Їздив на 3.0д- в динаміці різниці практично нема- тому тут без варіантів- якшо дизельну 38-му, то однозначно з 57-м мотором.
е39 да простять мене власники 39-х, але поїздивши більше ніж рік на ній хочу сказати, шо в порівнянні з 38- 39, вибачте на слові, фуфло. Не то шоб не рєзва, не комфортна чи шось в тому роді- просто не то і все- таке ніби одна машина БМВ а друга десь рядом збиралась, руляться зовсім по різному ІМХО. По обслуговуванню- дійсно одне і то саме, та й мінінгіти одні і ті ж- коробка, блок АБС, биті пікселі і т.д. Тому мій вибір- однозначно е38.