Переглянути повну версію : E36 Дує патрубки
Vovchuk
20.06.2011, 08:36:49
В машині тільки зробили головку, прокладка була прогоріла, були перетерті клапана і головка шліфувалась, сальніки поміняли, зробили працює нормально але чого патрубки дує ( такі як ковбаси)))) пробував розвоздушувати вроді нормально вже циркулю, але проїдеш трошки і патрубки роздуває можливо так має бути????
Vomont
20.06.2011, 08:44:30
причин є декілька:
- картерні гази йдуть в систему охолодження(тріщина в головці)
- завоздушена система охолодження,машина перегрівається локально
- не працює нижній датчик термостата
- несправна пробка радіатора
Vovchuk
20.06.2011, 08:48:30
Так мотор коли робили казали що тріщини немає, і мотор не грієтся, а як взнати чи машина нормально розвоздушена???? і як можна перевірити пробку радіатора????
Vomont
20.06.2011, 09:03:40
для початку заїдь на Навроцького там є прибор який вимірєю наявність картерних газів в системі охолодження це для того щоб викреслити зі списку саму болючу проблему(тріщину в головці) а після цього будеш займатися далі
В мене така сама проблема на Е34 524ТД, дує патрубки і при навантаженні чи швидкості за 120 викідує антіфріз через бачок. ГБЦ після кап. ремонту, тріщин немає та і газів немає (тоже провіряли прибором). Помпа нова, кришка бачка тоже. Пробував знімати термостат - та сама історія. Якщо хтось стикався підскажіть де шукати... Дякую.
перевірь датчики, А особливо той, який показує температуру антиіризу після радіатора !(тобто температуру вже охолодженої рідини ) він може не повністю втикнути , а працювати - глючити - працювати ..... вентилятор повинен працювати в трьох режимах 1-2-3 , якшо працює тільки в 1 то звідси і дуття патрубка , а в якому режимі йому працювати показує цей датчик (охолодена рідина чи не ) тому треба добре дивитись, або просто замінити , вартість в середньому 90-110 грн ! Мені це помогло, після річного пошуку причини і заміни майже всієї охолодж системи + шліфовки голови , заміни прокладки , саме головне шо все це було даром !
Удачі !!!! Відпиши, якшо помогло !!!
степан
28.06.2011, 13:30:47
привіт.блок шліфували?шансів мало але також може бути причиною!яке авто?
привіт.блок шліфували?шансів мало але також може бути причиною!яке авто?:nea:
степан,
ГБЦ після кап. ремонту, тріщин немає та і газів немає (тоже провіряли прибором).
Якщо б голова була крива - то в охолоджувальный системі повинні би були бути картерні гази і можливо масло , або наоборот антифриз в маслі чи у циліндрі шо = "кулаку дружби " , а їх немає, тому думаю, що не в голові справа ! Дачик 100%
З блоком тоже все добре, антфрз чистий, масло також. На гбц є три датчика, перший на стрілку температури, але в мене вискомуфта і я незнаю чи вона від них залежить. Сьогодні злив антфрз і залив воду та сама історія. І замовив нові патрубки. Я вже просто незнаю шо ше поміняти :wow:.
Двигун М21
ALT1, заїдь на сервіс і там знайдуть який то датчик !!!! або передзвони ! тел. відправив в ПП!
Vomont
29.06.2011, 21:39:24
таке саме може бути через завоздушення системи
таке саме може бути через завоздушення системи
може, але в людини ті самі проблеми. шо були в мене !!!! і завоздушення системи то не то (мені так здається ) ! Він поміняв вже майже всю сиситему охолодження + кап рем голови думаю, шо розвоздушував систему вже не раз !
степан
30.06.2011, 08:22:10
З блоком тоже все добре, антфрз чистий, масло також. На гбц є три датчика, перший на стрілку температури, але в мене вискомуфта і я незнаю чи вона від них залежить. Сьогодні злив антфрз і залив воду та сама історія. І замовив нові патрубки. Я вже просто незнаю шо ше поміняти :wow:.
Двигун М21
якщо насправді все гуд то заміни кришку охолоджувальної системи.може вона не стравлює повітря або не тримає тиску.
температура кипіння тосолу 112" ,а води 100" повне відкритя термостата 96-98" якщо зараз на воді це не добре.
ще раз яке авто?
не обобовязково щоб тосол був в маслі або наоборот якщо пробито між камерою згорання і рубашкою охолодження то гази підуть в систему охолодження.
я не моторист але в дечому розуміюся та хочу допомогти людині тому любітєлям поспорити прохання не напрягатися.
на мій погляд напартачили ті люди які проводили ремонт.
степан, любітєлям поспорити прохання не напрягатися.
ти напевно просто не читаєш весь пост ! Кришку він тоже міняв !!! і не помогло ! :rtfm:
А я не спорю з тобою, а констатую факт, бо мав ідентичну проблему і промахався з нею цілий рік і був майже на всіх сервісах у Львові ! І наслухався думок "мотористів" на рахунок такої проблеми міліон ! Тому також не останній в цій темі !!!!!!
якшо хочеш допомогти людині то читай пост уважніше !
З двигуном дійсно проблем немає взагалі, кришок на бачок в мене 4 штуки - 2 з яких нові.
Покишо знайшов шо не працює датчик давлення кондеціонера, через який не включався вентилятор тому і при навантаженні починала кипіти (але тиск як був так і є).
І термостат який купив місяць тому тоже треба поміняти бо підклинює.
Можливо я ше не повністю розвоздушив систему, бо на корпусі термостату зломана прокачка а висверлити ше не встиг, тому прокачую шлангом обраткі від радіатора до бачка.
І можливо хтось знає який повинен бути тиск в системі? Бо клапан кришки спрацьовує при 1.4 атм.
bmwe36petro
30.06.2011, 17:36:16
І можливо хтось знає який повинен бути тиск в системі?
це треба по ЕТК дивитися, є кришки на 1.4, а є на 2.0
ALT1, Цікаво дізнатись як справи ? Вирішив проблему ? і в чому була справа ?
Ну як сказати... Все одно при швидкості за 100 мотор гріється, а радіатор холодний (при тому що немає термостату), і таке враження шо радіатор "завоздушується" бо коли знімаю патрубок з нього виходить повітря. Завтра буду висверлювати розвоздушку...
Віктор
05.07.2011, 14:41:05
ALT1,
зверху радіатора є виповітрювач повітря якщо він є забитий почисти
він йде від радіатора до розш. бачка приблизно діаметр 10-12
дай результат
і постав нормальну кришку бачка
зверху радіатора є виповітрювач повітря якщо він є забитий почисти
він йде від радіатора до розш. бачка приблизно діаметр 10-12
дай результат
і постав нормальну кришку бачка
Ні не забитий та й шланг 2 рази вже поміняв...
А яка кришка нормальна? Я їх і так скоро колекціонувати зможу)))
DJ@@SS
05.07.2011, 21:04:26
Поміняй головку, і буде тобі щастя!
Віктор
06.07.2011, 14:13:36
І можливо хтось знає який повинен бути тиск в системі? Бо клапан кришки спрацьовує при 1.4 атм.
так і має бути
bmwe36petro
06.07.2011, 14:19:58
так і має бути
не факт, тиск в системі охолодження залежить від моделі двигуна, а топікстартер не вказав який двигун у його авто...
Віктор
06.07.2011, 15:43:13
старіші двигуни M21 (рідкість) 1,2 бар
на рахунок 2,0 бар -не використовувалось
Двигун М21.
А є смисл міняти голову, якшо вона після кап. ремонту? Та і повітря збирається не в моторі а в радіаторі...
Якшо голова , то гази будуть в цілій системі , можуть бути в моторі , можуть в радіаторі ! якшо ти перевіряв систему охолодження на присутністі газів то не голова і не прокладка 100% ! але з нашими майстрами може бути все !?!?!?
Віктор
07.07.2011, 10:40:56
ALT1,
якщо хочеш можу дати номер нормального моториста
але до нього потрібно записуватися на перід
записуватися на перід
це хоть означає шо роботи має багато відповідно - шарить !
ALT1, подзвони - заїдь , не помішає !
bmwe36petro
07.07.2011, 11:22:27
на рахунок 2,0 бар -не використовувалось
впевнений??? я ж писав вище:
це треба по ЕТК дивитися, є кришки на 1.4, а є на 2.0
невже так важко подивитися ЕТК, ось типи двигунів із тиском 1.4 бар (http://www.bmwclub.nnov.ru/etk/?rec=47436&drive=L&trans=M&showgroup=17&showsubgroup=170089&showpart=1742232) та 2.0 бар (http://www.bmwclub.nnov.ru/etk/?rec=47441&drive=L&trans=M&showgroup=17&showsubgroup=170089&showpart=1742231)
Віктор
09.07.2011, 13:49:04
bmwe36petro,
E34 524td(m21) 2.0бар по ETK не можу знайти можливо я щось не правильно шукаю :) виправте мене тоді буду вдячний :sorry:
bmwe36petro
11.07.2011, 09:05:06
Віктор, в даному випадку мова йде про М21, як я зрозумів зі слів ALT1, тому тиск в системі повинен бути 1.4бар. Щодо на рахунок 2,0 бар -не використовувалось
то ми мабуть не порозумілися, я подумав що мова йде взагалі про всі двигуни БМВ, так що :drinks:
Якимось чудом добився шо немає перегріву та тиску :drinks: Скоріше всього розвоздушка дала своє, але антфрз таки кудись пропадає. Калюжі немає, в гаражі сухо в салоні тоже. За 2-3 дня пропадає 2-3 літри:ireful:
bmwgorobec
12.07.2011, 18:48:05
А з вихлупної він не парує ?
Vomont
12.07.2011, 19:01:16
Калюжі немає, в гаражі сухо в салоні тоже. За 2-3 дня пропадає 2-3 літри
може витікати у випуск
DJ@@SS
12.07.2011, 22:20:03
Таки думаю шо 100% проблема в головці!
якшо пропадає і калюж та слідів ніде не видно, то напевно шо голова !!! подивись на вихлопну , колір має бути не звичний (нагару не мало би бути ) .!!!
DJ@@SS
13.07.2011, 13:51:15
ше запах також специфічний з вихлупної також може бути, та колір диму.
Дим маэ мати сірувато-синій відтінок , є один простий спосіб перевірити це : взяти салфетку та закрити-прикрити вихлопну , після чого, коли подивишся на салфетку сам все зрозумієш !
Vomont
13.07.2011, 21:24:13
А найкраще коли зранку заводиш попробуй конденсат на смак. Якщо солодкий то тосол у вихлопі
ValodjaE36
13.07.2011, 21:33:02
Якщо солодкий то тосол у вихлопі
а якщо солоний то россол:biggrin:
ну і методи:acute:
Vomont
13.07.2011, 21:33:36
ну і методи
зато перевірений на 100%
tommy_boy
14.07.2011, 11:54:46
зато перевірений на 100%
теж таке чув. але з салфеткою тоже нормал)
дим тільки зранку, такий сіро-голубий, або коли йдеш на обгін коли спрацьовує кік-даун. Зранку через 2-3 хв дим пропадає взагалі (шо мене самого дивує:))
Пару раз звертав увагу на то шо капає з самого верхнього шланга на бачку (той шо в нікуда). Короче містіка:sorry:
Якимось чудом добився шо немає перегріву та тиску Скоріше всього розвоздушка дала своє, але антфрз таки кудись пропадає. Калюжі немає, в гаражі сухо в салоні тоже. За 2-3 дня пропадає 2-3 літри
Такий великий обєм антифризу за такий період через двигун або ГБЦ не може пропадати. То треба щоб там була чуть не дірка, а двигун би вже перестав нормально працювати, а в тебе все вроді працює. Шукай свій антифриз в салоні, якщо немає під машиною, може під коврики в зад затікає.
крім того в тебе повинен бути антифриз з точкою кипіння більшою 105 град, бо інакше буде закипати в ГБЦ і завоздушувати систему.
крім того в тебе повинен бути антифриз з точкою кипіння більшою 105 град, бо інакше буде закипати в ГБЦ і завоздушувати систему.
з мене пиво, нє, 2 пива :drinks: коли купив там був залитий антфрз, але чувак воду доливав, да і я потім повністю воду залив, бо думав антфрз теж виганяти буде... Треба купити і попробувати. Дякую.
Dizel
09.08.2011, 17:49:46
Можливий такий варіант,що при установці головки,неправильно затягнули,і її знову деформувало,або появилась мікро тріщина!
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.