PDA

Переглянути повну версію : E30 гріється двигун


axel
19.06.2009, 23:09:16
ситуація така: заливаю рідину, дую в заливну горловину, розвоздушую поки не піде рідина з клапану розвоздушування. Заводжу гріється до 95 градусів і тут з кришки заливної горловини починає валити рідина, трошки остигає відкриваю, а рідини в бачку на дні. Вже термомуфту з крильчаткою сьогодні поставив високопродуктивну від Е32. все було нормально, під"їхав під гараж ввечері і знову почав валити тосол. вже навіть не знаю що про то думати.

кум
20.06.2009, 09:42:05
а в тебе на блоці є гвинт для розвоздушення? В мене таке теж було, розвозд. радіатор, залив і тоже грілась, а потім десь зникала. А виявилось що в блоці було повітря, воно і не впускало рідину. В мене той гвинт спереді, біля ремня генератора

axel
20.06.2009, 16:54:08
кум, В мене той гвинт на радыаторі.
Вчора ввечері зайшов в гараж і замітив що в системі був такий вакуум що аж патрубки поскручувало :shok:
Хтось щось знає з цього приводу?

augustino
20.06.2009, 22:18:06
Все ясно.Це перепускні клапана на розширювальному бачку.Один працює на впуск,але підтримує певний тиск в системі,а другий тільки випускає рідину з бачка в систему.Тому в тебе і вакуум там утворюється ,бо рідина не попадає з бачка назад в радіатор

augustino
22.06.2009, 12:23:48
Ще одна ідея.Може не працювати вентеляційний клапан на кришці розширювального бачка.Перевірь його!

axel
22.06.2009, 12:25:59
augustino, Він не працював. Кришку замінено.
Чи може двигун 40-ї серії в грітися через відсутність кожуха? Бо термомуфта від радіатора крутиться досить далеко, і здається шо кожух таки потрібен.

augustino
22.06.2009, 12:30:37
Ти кришку поміняв і дальше гріється???Рідина нормально циркулює через бачок?Може проблеблема і в кожусі бути...

bmwe36petro
22.06.2009, 12:51:08
Чи може двигун 40-ї серії в грітися через відсутність кожуха?
навряд чи...

andriy320e30
25.06.2009, 22:55:10
термостат може не відкривати і не розвоздушується в мене таке було
кожух недумаю багато їздять без нього попробуй низ радіатора чи гарячий

axel
25.06.2009, 23:16:07
andriy320e30, Низ радіатора гарячий, термостат працює відмінно. Через відсутність кожуха муфта не отримує потрібну кількість тепла і не блокується, і тому легко крутиться.

andriy320e30
26.06.2009, 11:39:00
просто внас багато машин без кожуха їздить і моя чотири роки вчора їздив до львова і температура
не піднімалась зовсім але в мене тоже високопродуктивна крильчатка і віскомуфта нова. але кожух тоже багато дає .

axel
26.06.2009, 13:25:47
andriy320e30, В мене на М10 кожуха теж не було, і не грівся. Просто крильчатка була ближче до радіатора ніж зараз.

andriy320e30
26.06.2009, 16:25:14
може бути. як мотор їде

axel
26.06.2009, 16:36:20
andriy320e30, Досить тяговитий :)

axel
06.05.2010, 21:23:14
І знову я тут :sorry:
Їздив сьогодні по справах на МЕТРО, їхав додому то стрілка температури зайшла на 1-шу поділку за середньою... відкрив пічку стало трішки легше, але не надовго. Рідина на місці, муфта працює, дифузор на радіаторі є.
Щойно робив спостереження, машина нагрівається до центральної поділки.. шланг від термостата ще холодний, але верхня частина радіатора вже тепла. Якщо добре погазувати то вже тоді нагрівається патрубок після термостата. Їздив кілька днів тому в спеку і нічого не було, а сьогодні можна сказати що взагалі не тепло і ось тобі така картина.

324disel
06.05.2010, 21:33:37
ще варіант - помпа

axel
06.05.2010, 21:40:46
324disel, А що з помпою може статися?

324disel
06.05.2010, 21:57:28
якщо ніде не капає, то нічо. То полтргейст. В мене на м40 півроку якась фігня , стрілка на датчику на 2 мм дальше за норму, бувало грілось просто так, а потім під помпою зявився потічок і після заміни зло зникло.

andriy320e30
06.05.2010, 22:02:41
axel, скоріше всього термостат я собі поставив вроді на 92градуси короче десь на 5 нижче заводського
стрілка рівнеько і без дифузора радіатор гарячий ше до середини срілки

bmwe36petro
07.05.2010, 08:48:45
axel, ще як варіант може бути датчик температури (просто неправильно показує), можливо двигун і не перегрівається.

Shpuganich
07.05.2010, 10:03:54
Схожа була ситуація термостат давно міняв ?

axel
07.05.2010, 10:17:37
Shpuganich, ще не міняв.

Shpuganich
07.05.2010, 10:29:46
В мене тоже термостат перевіряли гріли і т.д. при тому він працював, але через деякий час міг знов втикнути так як в тебе, після заміни 3 рік без проблем))))))))

andriy320e30
07.05.2010, 11:10:25
В мене тоже термостат перевіряли гріли і т.д. при тому він працював, але через деякий час міг знов втикнути так як в тебе
таке часто буває в мене знайомий так мотор запоров

augustino
07.05.2010, 14:20:58
Недавно свою прогрівав на сервісі, бо машина ще в ремонті. Стрілка дойшла до 2-ї поділки,а термостат не відкривався.Легенько викруткою постукав по ньому і його попустило.Чи не означає це що час збирати грошики на новий?
axel, може ти тоже так спробуй?

Shpuganich
07.05.2010, 14:47:36
Не радив би, не поможе, краще замінити, в мене помогало на деякий час.

{ додано через 7 хвилин }
Тай він не є такий дорогий щоб таким займатись, чи то може на твій мотор дорожчий.

augustino
07.05.2010, 15:50:12
Shpuganich, близько 200 грн.В тебе він безкорпусний,а в мене як в жигуля окремо висячий на патрубках

Shpuganich
07.05.2010, 15:55:14
Моя думка поміняти термостати Вам обом)))), тай не парити собі голову не думаю що кожен з Вас однозначно впевнений коли вони мінялись.

Gutty
01.06.2010, 20:06:45
Я нещодавно з приводу ДТП поміняв радіатор -новий - 800грн.(то дешевший ) є ще за 150 зе = - дорожчий - не вдалось встановити термомуфту з крильчаткою, бо до мене хтось уже з тою машинкою помудрив! В якості експермента заглушив вихід датчика вентилятора на розширітельному бачку і залив воду в систему - результат: проїхав 160 км через перевал Ужоцький - не грілась більше 95 ( причому активно топив 2-3 напідйомах по 5-7 км) темп. воздуха 22 гр. - Тепер для страховки встановлю електровентилятор девяточний + тосол в систему і жодних проблем!
На рахунок твого випадку однозначно радіатор хандрить!

axel
01.06.2010, 23:02:54
Тепер для страховки встановлю електровентилятор девяточний + тосол в систему і жодних проблем!
Краще шукай вентилятор кондиціонера від Е34. він дуже злий.

найманець
30.11.2010, 00:24:24
проблема наступна:

охолоджуюча рідина, якщо судити по датчику температури, гріється нормально, але то не впливає на пічку - навіть якшо стрілка темп. води і стоїть на середній поділці, з пічки дме холодне повітря.
Тепло починає йти аж тоді, коли стрілка перевалює за середину, а то і за першу поділку (справа)... і то на холостих може піти знову холодн(іш)е повітря з пічки.

варіанти:
- термостат - міняв минулого січня.
- повітряна пробка?.... як її вигнати?...
- ваша відповідь)))

augustino
30.11.2010, 09:04:17
- термостат - міняв минулого січня.
Нідочого,раз стрілка стоїть на 12 год.
- повітряна пробка?.... як її вигнати?...
Попробуй машину поставити під горку мордою вверх(але знайди максимально круту горку)Дай їй 2000-2500 оборотів і попімпай шланги ті що йдуть до пічки
- ваша відповідь)))
Перевірь температуру патрубків пічки на прогрітому двигуні з виключеним вентилятором вони маю мати майже однакову температуру.Як один холодніший значит погано проходить тосол через пічку.А тут вже причин багато може бути

найманець
30.11.2010, 11:39:47
Нідочого,раз стрілка стоїть на 12 год.

та, але не може бути, шо термостат залипає, він не відкривається, і стрілка перевалює за 12 год вправо?


Перевірь температуру патрубків пічки на прогрітому двигуні з виключеним вентилятором вони маю мати майже однакову температуру

і попімпай шланги ті що йдуть до пічки

є фото чи креселння тих шлангів?.... бо я в тому трошка чайник...

G-power
30.11.2010, 11:49:18
охолоджуюча рідина, якщо судити по датчику температури, гріється нормально, але то не впливає на пічку - навіть якшо стрілка темп. води і стоїть на середній поділці, з пічки дме холодне повітря.
Проверял электромагнитные клапана печки, может их заклинило?

найманець
30.11.2010, 11:55:15
Проверял электромагнитные клапана печки, может их заклинило?

ше не провіряв. провірю.

судячи з коментів, займатися самолікуванням тут не варто... ну хіба морду під гірку виставити і розповітрити..

G-power
30.11.2010, 11:58:05
ше не провіряв. провірю.

судячи з коментів, займатися самолікуванням тут не варто... ну хіба морду під гірку виставити і розповітрити..

Это ничего не даст. Система сама стравила бы воздух.... Скорее всего накрылись электромагнитные клапана печки:rtfm:

найманець
30.11.2010, 11:59:09
Скорее всего накрылись электромагнитные клапана печки

приблизна ціна питання і кількість затраченого часу?

zinkevych
30.11.2010, 12:07:18
Я собі на е34 міняв ті клапани в миколи коштувало 200грн.
Додаткову помпу пічки теж міняв, бо не працювала на 100%, за неї микола просив 150грн.
ставив сам 20хв.

G-power
30.11.2010, 12:07:32
приблизна ціна питання і кількість затраченого часу?
Думаю в раёне 60$ и 2 часа работы. Нужно чтоб двигатель подостыл. Заодно не мешало бы проверить дополнительную помпу печки.........

найманець
30.11.2010, 14:37:36
1500 грн. оригінал в "бумері", але маю надію шо вони мені непотрібні.
;)

BOKSTER
30.11.2010, 17:36:46
Не знаю як в 36-стій, але в мене був схожий випадок в 30-тці.
Переплутав місцями патрубки на вхід і вихід пічки.

axel
01.12.2010, 00:25:05
Переплутав місцями патрубки на вхід і вихід пічки.
Аналогічно. в 30-ці вони такої форми, що аж спонукають поставити їх не правильно.

найманець
14.12.2010, 00:01:33
Подзвонив на сервіс В.М. Чап’юка, після опису ситуації на телефоні відразу почув шо десь втікає тосол. Втікав через нижню пробку. Сьогодні відбулася власне заміна радіатора (бо старий був здутий), і відповідно пробки. Проблеми немає. Всім дякую за коменти!

@ndrew
22.12.2010, 16:16:46
в мене теж проблема з пічкою то холодне то тепле але в більшості випадків дує холодне радіатор мотора, помпу термостат і деякі патрубки поміняв на нові і все рівно печка нормально не працює, думав що може ще вентилятор печки, бо втулки були розбиті і він раз через раз працював але цих вихідних вентилятор я зробив, втулки були на стільки розбиті що на роторі моторчика позагинало ті пластини де обмотка, а робила раз через раз бо вже час щотки прийшов міняти, що ше може бути, пробував патрубки коли машина гаряча той що іде від радіатора гарячий а той що до печки ледь теплий в чому причина, а і стрілка датчика часто перевалює за середину коли трошки притисну

bmwe36petro
22.12.2010, 16:21:38
@ndrew, можливо забитий радіатор пічки.

@ndrew
22.12.2010, 16:39:21
а щоб його зняти потрібно панель відкручувати чи ні???

bmwe36petro
22.12.2010, 17:31:19
@ndrew, в Е30 не доводилось знімати, але думаю що так. Хоча перевірити можна і не знімаючи. Від'єднай патрубки, що йдуть до радіатора пічки і пробуй продути їх, якщо легко продувається, значить все ок, а якщо туго, то забитий. Можна ще попробувати в зворотньому напрямку продувати, може щось і вилетить звідти.

sergiy
22.12.2010, 18:07:35
@ndrew, якщо доведеться знімати пічку, то вистарчить розібрати бороду, а там вже побачиш

BOKSTER
23.12.2010, 00:49:07
Щоб зняти сам радіатор не потрібно знімати панель.
Зняти тре тільки бороду (ту що з попільничкою:)).
Потім відєднаєш трубки від радіатора і відкрутиш болти кріплення самого радіатора.
Потягнеш його на себу і він вийде з корпусу пічки.

@ndrew
23.12.2010, 10:45:13
а чим можна промити радіатор????

@ndrew
23.12.2010, 10:46:43
де вхід а де вихід в радіаторі, і може хтось робив моторчик печки в яку він має сорону має крутитись бо я його був повністю розібрав і він в мене крутиться вверх, а я щось думаю що він має крутитися вниз

ValodjaE36
23.12.2010, 11:01:23
трубка №7 з краніком, скоріш за все це вхід...

BOKSTER
23.12.2010, 11:32:24
трубка №7 з краніком, скоріш за все це вхід...

Навпаки! З краніком це вихід.
А двигун має дійсно подавати повітря в низ.