bmwe36petro
01.04.2009, 17:21:56
Етап відбудеться 12 квітня 2009р. в ЧЕРЛЯНАХ
Місцепроведення може бути змінене.
Регламент:
ФЕДЕРАЦІЯ АВТОМОБІЛЬНОГО СЛАЛОМУ УКРАЇНИ
AUTOSLALOM FEDERATION OF UKRAINE
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ РЕГЛАМЕНТ
1-го ЕТАПУ ЧЕМПІОНАТУ УКРАЇНИ З АВТОМОБІЛЬНОГО СЛАЛОМУ 2009 РОКУ
РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ
1.1. НАЗВА, СТАТУС ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ
МГО «ЛЬВІВСЬКИЙ ТЮНІНГ КЛУБ» 12 квітня 2009 року, у місті Львові, організовує 1-й етап чемпіонату України з автомобільного слалому «Шпилька». Змагання проводяться у відповідності з ЗАГАЛЬНИМ РЕГЛАМЕНТОМ ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ЗМАГАНЬ ФЕДЕРАЦІЇ АВТОМОБІЛЬНОГО СЛАЛОМУ УКРАЇНИ (ФАСУ) 2009 року (далі Регламент) та цим Регламентом.
Всі учасники, офіційні особи, представники преси, і всі інші особи, які мають відношення до підготовки і проведення змагання діють у відповідності з вимогами Загального, та цього Регламентів.
1.2. ПРОГРАМА ЗМАГАНЬ
1 квітня 2009р. відкриття попереднього прийому заявок;
8 квітня 2009р. закінчення прийому попередніх заявок;
9 квітня 2009р. початок додаткового прийому заявок;
12 квітня день змагань:
8:00-9:00 Закінчення додаткового прийому заявок, реєстрація,передстартовий інструктаж, технічний та медичний контроль;
9:00-11:00 Тренувальні заїзди;
11:00-12:30 Кваліфікаційні заїзди;
12:30-13:00 Урочисте відкриття;
13:00-17:00 Залікові заїзди;
17:30-18-00 Нагородження переможців;
РОЗДІЛ 2. УЧАСНИКИ ТА АВТОМОБІЛІ УЧАСНИКІВ
2.1. До участі у етапі допускаються володарі спортивних ліцензій категорії "С", виданих, місцевими осередками ФАСУ та дійсних у поточному році.
2.2. До участі у етапі допускаються серійні легкові автомобілі що пройшли Технічний контроль змагань та зареєстровані у Державній Автомобільній Інспекції.
2.3. Автомобілі діляться на залікові групи:
група I – з переднім приводом
група II – з задніми приводом
РОЗДІЛ 3. ТРАСИ ТА ФІГУРИ
3.1. Траса змагання – «Шпилька» розташована у місті Львів,навчальна площадка смт.Брюховичі.
3.2. Схема фігури етапу затверджена ФАСУ.
3.3. Довжина траси 300 м (Схема додається )
РОЗДІЛ 4. ПРИЙОМ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ У ЗМАГАННЯХ
4.1. З 1 квітня 2009р. по 8 квітня 2009р. діє попередній прийом заявок.
4.2. З 9 квітня 2009р. до 9:00год. години ранку у день змагань, діє додатковий прийом заявок.
4.3. Розмір стартового внеску у період дії попереднього прийому заявок 150 грн.
4.3. Розмір стартового внеску у період дії додаткового прийому заявок 250 грн.
4.4. Стартові внески перераховуються на (рахунок 26207000025681, МФО 325213, Отримувач Довбня Андрій Сергійович, Призначення платежу: Приватний переказ), або сплачуються організатору під час реєстрації у день змагань.
4.5. Заявка відхиляється якщо не вміщує повної інформації або, інформація не є дійсною, або не підкріплена підтвердженням сплати стартового внеску.
4.6. Підписавши Заявку учасник змагань підтверджує знання Індивідуального Регламенту, Програми змагань, зобов’язується виконувати вимоги офіційних осіб змагання.
РОЗДІЛ 5. СТАРТОВІ НОМЕРИ
5.1. Володарям Кубку України Трефілову Сергію (в передньому приводі), та Буряку Володимиру (в задньому приводі), присвоюються стартові номери 1 різного кольору.
5.2. Іншим учасникам стартові номери Організатор змагань присвоює на свій розсуд.
РОЗДІЛ 6. ОБОВ’ЯЗКОВІ ПЕРЕВІРКИ І КОНТРОЛЬ
6.1. Учасники подають свої автомобілі до пункту Передстартового контролю у відповідності з Програмою змагання для перевірки ліцензій, водійських посвідчень, відповідності автомобіля вимогам Індивідуального Регламенту, та для медичного огляду на предмет тверезості.
6.2. Недотримання розкладу Передстартового контролю, або не явка на Передстартовий контроль, тягне за собою виключення із змагання.
6.3. Автомобіль не допускається до участі у змаганні, якщо він не відповідає вимогам Індивідуального Регламенту.
6.4. Учасники що не пройшли медичній контроль до участі у змаганні не допускаються.
6.5. Організатор змагань має право вимагати проведення медичного огляду будь-якого учасника в будь-який час змагання.
РОЗДІЛ 7. ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ
7.1. ОБОВ’ЯЗКОВИЙ ІНСТУКТАЖ
7.1.1. Після реєстрації учасників змагань, Організатор проводить обов’язковий інструктаж. Всі учасники, чиї автомобілі допущено до участі у змаганні, повинні бути присутні на інструктажі під загрозою виключення із змагання.
7.2. ТРЕНУВАННЯ
7.2.1. Після проведення інструктажу, всім учасникам, чиї автомобілі допущено до участі у змаганнях, надається час для тренування.
7.3. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ЗАЇЗДИ
7.3.1. Для перевірки рівня підготовки учасників, проводиться два кваліфікаційних заїзди.
7.3.2. Максимально допустимий час тривалості заїзду 2хв. Водії, що не вклалися в цей час до залікових заїздів не допускаються.
7.4. ЗАЛІКОВІ ЗАЇЗДИ
7.4.1. Проводяться три залікових заїзди. Два кращих результати беруться до уваги при визначенні переможців.
7.4.2. Учасник повинен пройти трасу змагань, в суворій послідовності, визначеною схемою траси. Траса змагань вважається пройденою за схемою, якщо щонайменше три колеса автомобіля пройшли біля маркерів з вказаних боків. Фініш заїзду – базою автомобіля.
7.4.3. Результати кожного заїзду фіксуються телеметрією з точністю до 0,1 секунди в момент перетинання фінішного створу.
7.4.4. У випадку порушення порядку виконання заїзду на водія накладається наступна пеналізація:
а) за дотик до маркера – додавання одної секунди до часу проходження;
б) за наїзд на маркер передньою чи задньою частиною автомобіля ( в межах габаритних ліхтарів) + 2 сек. до часу проходження;
в) фальстарт – додавання трьох секунд до часу проходження.
г) відсутність «фінішу базою» – додавання двох секунд до часу проходження;
д) за дотик до трьох або більше маркерів – зняття з заїзду;
е) не проходження дистанції згідно схеми - зняття з заїзду;
7.4.5. Учаснику заборонено, під загрозою виключення, під час змагань виїжджати за кордони майданчику для змагань, в тому числі за кордони закритого парку без дозволу офіційних осіб.
7.5. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ
7.5.1. Переможець та наступні місця визначаються за найменшою сумою часу, показаного в двох кращих залікових заїздах з урахуванням штрафного часу за порушення порядку виконання.
7.5.2. У випадку рівності часу, переможець та наступні місця визначаються за результатом кращої спроби. При подальшій рівності до уваги береться результат третього заїзду.
8. КЛАСИФІКАЦІЯ. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ ОЧОК. РОЗПОДІЛ МІСЦЬ
8.1. Після закінчення етапу, встановлюється наступна класифікація учасників у індивідуальному заліку в кожній групі;
8.2. Учасникам за виборені місця присвоюються очки за таблицею:
1 місце – 10 очок
2 місце – 8 очок
3 місце - 6 очок
4 місце - 5 очок
5 місце - 4 очка
6 місце - 3 очка
7 місце - 2 очка
8 місце - 1 очко
9. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
9.1. Для затвердження результатів змагання Організатор повинен, в день закінчення змагань передати, або надіслати всі затверджені та підписані протоколи до ФАСУ.
9.2. Тільки ФАСУ уповноважена вирішувати будь-які розбіжності, що можуть виникнути при виконанні даного Регламенту.
Фігура:
http://img408.imageshack.us/img408/4897/cx1.th.jpg (http://img408.imageshack.us/my.php?image=cx1.jpg)
ех, то все буде цікаво. :)
Запрошуємо всіх бажаючих прийняти участь і подивитись на техніку майстрів "жанру".
Детально тут: http://avtoslalom.com/node/108
Обговорення тут: http://vokla.vn.ua/index.php?showtopic=547&pid=6730&st=0&#entry6730
і тут: http://tuning.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=32&t=10377&p=200501#p200501
Місцепроведення може бути змінене.
Регламент:
ФЕДЕРАЦІЯ АВТОМОБІЛЬНОГО СЛАЛОМУ УКРАЇНИ
AUTOSLALOM FEDERATION OF UKRAINE
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ РЕГЛАМЕНТ
1-го ЕТАПУ ЧЕМПІОНАТУ УКРАЇНИ З АВТОМОБІЛЬНОГО СЛАЛОМУ 2009 РОКУ
РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ
1.1. НАЗВА, СТАТУС ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ
МГО «ЛЬВІВСЬКИЙ ТЮНІНГ КЛУБ» 12 квітня 2009 року, у місті Львові, організовує 1-й етап чемпіонату України з автомобільного слалому «Шпилька». Змагання проводяться у відповідності з ЗАГАЛЬНИМ РЕГЛАМЕНТОМ ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ЗМАГАНЬ ФЕДЕРАЦІЇ АВТОМОБІЛЬНОГО СЛАЛОМУ УКРАЇНИ (ФАСУ) 2009 року (далі Регламент) та цим Регламентом.
Всі учасники, офіційні особи, представники преси, і всі інші особи, які мають відношення до підготовки і проведення змагання діють у відповідності з вимогами Загального, та цього Регламентів.
1.2. ПРОГРАМА ЗМАГАНЬ
1 квітня 2009р. відкриття попереднього прийому заявок;
8 квітня 2009р. закінчення прийому попередніх заявок;
9 квітня 2009р. початок додаткового прийому заявок;
12 квітня день змагань:
8:00-9:00 Закінчення додаткового прийому заявок, реєстрація,передстартовий інструктаж, технічний та медичний контроль;
9:00-11:00 Тренувальні заїзди;
11:00-12:30 Кваліфікаційні заїзди;
12:30-13:00 Урочисте відкриття;
13:00-17:00 Залікові заїзди;
17:30-18-00 Нагородження переможців;
РОЗДІЛ 2. УЧАСНИКИ ТА АВТОМОБІЛІ УЧАСНИКІВ
2.1. До участі у етапі допускаються володарі спортивних ліцензій категорії "С", виданих, місцевими осередками ФАСУ та дійсних у поточному році.
2.2. До участі у етапі допускаються серійні легкові автомобілі що пройшли Технічний контроль змагань та зареєстровані у Державній Автомобільній Інспекції.
2.3. Автомобілі діляться на залікові групи:
група I – з переднім приводом
група II – з задніми приводом
РОЗДІЛ 3. ТРАСИ ТА ФІГУРИ
3.1. Траса змагання – «Шпилька» розташована у місті Львів,навчальна площадка смт.Брюховичі.
3.2. Схема фігури етапу затверджена ФАСУ.
3.3. Довжина траси 300 м (Схема додається )
РОЗДІЛ 4. ПРИЙОМ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ У ЗМАГАННЯХ
4.1. З 1 квітня 2009р. по 8 квітня 2009р. діє попередній прийом заявок.
4.2. З 9 квітня 2009р. до 9:00год. години ранку у день змагань, діє додатковий прийом заявок.
4.3. Розмір стартового внеску у період дії попереднього прийому заявок 150 грн.
4.3. Розмір стартового внеску у період дії додаткового прийому заявок 250 грн.
4.4. Стартові внески перераховуються на (рахунок 26207000025681, МФО 325213, Отримувач Довбня Андрій Сергійович, Призначення платежу: Приватний переказ), або сплачуються організатору під час реєстрації у день змагань.
4.5. Заявка відхиляється якщо не вміщує повної інформації або, інформація не є дійсною, або не підкріплена підтвердженням сплати стартового внеску.
4.6. Підписавши Заявку учасник змагань підтверджує знання Індивідуального Регламенту, Програми змагань, зобов’язується виконувати вимоги офіційних осіб змагання.
РОЗДІЛ 5. СТАРТОВІ НОМЕРИ
5.1. Володарям Кубку України Трефілову Сергію (в передньому приводі), та Буряку Володимиру (в задньому приводі), присвоюються стартові номери 1 різного кольору.
5.2. Іншим учасникам стартові номери Організатор змагань присвоює на свій розсуд.
РОЗДІЛ 6. ОБОВ’ЯЗКОВІ ПЕРЕВІРКИ І КОНТРОЛЬ
6.1. Учасники подають свої автомобілі до пункту Передстартового контролю у відповідності з Програмою змагання для перевірки ліцензій, водійських посвідчень, відповідності автомобіля вимогам Індивідуального Регламенту, та для медичного огляду на предмет тверезості.
6.2. Недотримання розкладу Передстартового контролю, або не явка на Передстартовий контроль, тягне за собою виключення із змагання.
6.3. Автомобіль не допускається до участі у змаганні, якщо він не відповідає вимогам Індивідуального Регламенту.
6.4. Учасники що не пройшли медичній контроль до участі у змаганні не допускаються.
6.5. Організатор змагань має право вимагати проведення медичного огляду будь-якого учасника в будь-який час змагання.
РОЗДІЛ 7. ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ
7.1. ОБОВ’ЯЗКОВИЙ ІНСТУКТАЖ
7.1.1. Після реєстрації учасників змагань, Організатор проводить обов’язковий інструктаж. Всі учасники, чиї автомобілі допущено до участі у змаганні, повинні бути присутні на інструктажі під загрозою виключення із змагання.
7.2. ТРЕНУВАННЯ
7.2.1. Після проведення інструктажу, всім учасникам, чиї автомобілі допущено до участі у змаганнях, надається час для тренування.
7.3. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ЗАЇЗДИ
7.3.1. Для перевірки рівня підготовки учасників, проводиться два кваліфікаційних заїзди.
7.3.2. Максимально допустимий час тривалості заїзду 2хв. Водії, що не вклалися в цей час до залікових заїздів не допускаються.
7.4. ЗАЛІКОВІ ЗАЇЗДИ
7.4.1. Проводяться три залікових заїзди. Два кращих результати беруться до уваги при визначенні переможців.
7.4.2. Учасник повинен пройти трасу змагань, в суворій послідовності, визначеною схемою траси. Траса змагань вважається пройденою за схемою, якщо щонайменше три колеса автомобіля пройшли біля маркерів з вказаних боків. Фініш заїзду – базою автомобіля.
7.4.3. Результати кожного заїзду фіксуються телеметрією з точністю до 0,1 секунди в момент перетинання фінішного створу.
7.4.4. У випадку порушення порядку виконання заїзду на водія накладається наступна пеналізація:
а) за дотик до маркера – додавання одної секунди до часу проходження;
б) за наїзд на маркер передньою чи задньою частиною автомобіля ( в межах габаритних ліхтарів) + 2 сек. до часу проходження;
в) фальстарт – додавання трьох секунд до часу проходження.
г) відсутність «фінішу базою» – додавання двох секунд до часу проходження;
д) за дотик до трьох або більше маркерів – зняття з заїзду;
е) не проходження дистанції згідно схеми - зняття з заїзду;
7.4.5. Учаснику заборонено, під загрозою виключення, під час змагань виїжджати за кордони майданчику для змагань, в тому числі за кордони закритого парку без дозволу офіційних осіб.
7.5. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ
7.5.1. Переможець та наступні місця визначаються за найменшою сумою часу, показаного в двох кращих залікових заїздах з урахуванням штрафного часу за порушення порядку виконання.
7.5.2. У випадку рівності часу, переможець та наступні місця визначаються за результатом кращої спроби. При подальшій рівності до уваги береться результат третього заїзду.
8. КЛАСИФІКАЦІЯ. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ ОЧОК. РОЗПОДІЛ МІСЦЬ
8.1. Після закінчення етапу, встановлюється наступна класифікація учасників у індивідуальному заліку в кожній групі;
8.2. Учасникам за виборені місця присвоюються очки за таблицею:
1 місце – 10 очок
2 місце – 8 очок
3 місце - 6 очок
4 місце - 5 очок
5 місце - 4 очка
6 місце - 3 очка
7 місце - 2 очка
8 місце - 1 очко
9. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
9.1. Для затвердження результатів змагання Організатор повинен, в день закінчення змагань передати, або надіслати всі затверджені та підписані протоколи до ФАСУ.
9.2. Тільки ФАСУ уповноважена вирішувати будь-які розбіжності, що можуть виникнути при виконанні даного Регламенту.
Фігура:
http://img408.imageshack.us/img408/4897/cx1.th.jpg (http://img408.imageshack.us/my.php?image=cx1.jpg)
ех, то все буде цікаво. :)
Запрошуємо всіх бажаючих прийняти участь і подивитись на техніку майстрів "жанру".
Детально тут: http://avtoslalom.com/node/108
Обговорення тут: http://vokla.vn.ua/index.php?showtopic=547&pid=6730&st=0&#entry6730
і тут: http://tuning.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=32&t=10377&p=200501#p200501