PDA

Переглянути повну версію : Моя е34 518


yaniwandriy
01.04.2016, 11:33:26
Всім привіт! Звати мене Андрій. Довго я мріяв про авто з "біло-голубою" емблемою. Ось рік тому я став щасливим власником бумера, правда із найслабшим мотором з лінійки, але в цілому стан стан машинки чудовий.
Багато вже чого було зроблено / поміняно після покупки.
а саме:
поміняв літню резину, докупив зимовий комплект коліс, замінив усі масла.
Взимку мало їздив , тому мав час на реставрацію трапеції двірників, результат, як нова. Потім почав діставати гул з насоса гідропідсилювача, знайшов на розборці від м 50 двигуна в хорошому стані. Коли заліз знімати свій то зрозумів що кріплення не такі (поки ще не всю машину вивчив:biggrin:). Але не біда бо вскритіє показало. що серединка ( ротор і статор) ідентичні, тому їх було перекинуто з донора разом із резинками.
Після чого насос працює на "відмінно"!
В планах ще багато ідей які хочу втілити в свою бумку, навіть задумуюсь над свапом.
Нище прикріпляю фото.

_andriy_
01.04.2016, 12:09:26
Вітаю з покупкою!
навіть задумуюсь над свапом.
твій двигун настільки несправний, що потребує заміни?
Я б пробував м42-44 ставити. він легкий, економний, чіпується.

yaniwandriy
01.04.2016, 12:56:28
Ні, Андрію, двигун в нормі. за рік експлуатації не помітив розходу масла взагалі.
подобається мені просто М 50.

WINN3R
01.04.2016, 13:18:08
вітаю) який рік? шо по комплектусі?)

BMWdiesel
01.04.2016, 13:36:23
Вітаю з покупкою!

твій двигун настільки несправний, що потребує заміни?
Я б пробував м42-44 ставити. він легкий, економний, чіпується.

Який смисл в 4х горшковому двигуні ? Взяти для прикладу м43б18 і м50б20 - розхід одинаковій, а їде зовсім по-інакшому. І що збираєшся чіпувати в 4х циліндровому атмосферному бензині ?

yaniwandriy
01.04.2016, 13:38:43
Рік випуску 1994
ось вся інфа.
VIN номер: WBAHA31060BM01750
Код типа авто: HA31
Модель: 518I (EUR)
Серия (Е/F/R): E34
Серия: 5
Тип кузова: Седан
Рулевое упр.: Левый руль
Кол-во дверей: 4
Тип двигателя: M43
Объем двигателя: 1.80
Мощность: 85 (116 л.с.)
Привод: Задний привод
Трансмиссия: MECH
Код краски: 353 - ASCOTGRUEN METALLIC
Код обивки: A1AT - STOFF CORD/ANTHRAZIT
Дата произ-ва: 1994-09-07
S240 Рулевое колесо с НПБ, кожа
S243 НПБ переднего пассажира
S274 Легкосплавный диск BMW плоскозвез.дизайн
S314 Наружн.зеркало/замок двери водит.с обогр
S339 Shadow-Line
S410 Стеклоподъемник с электроприводом Пд
S423 Ножные коврики Velours
S428 Знак аварийной остановки и аптечка
S431 Внутренне неослепляющее зеркало
S472 Подлокотник Пд водителя/перед.пассажира
S498 Подголовники в зад.ч.сал.с механ.прив.
S510 регулировка угла наклона фар
S520 фары противотуманные
S530 кондиционер
S556 Индикатор температуры наружного воздуха
S651 Радиоприемник BMW Reverse RDS
S731 Дополнительное издание
P740 Edition ZD
S773 Исполнение из ценных пород дерева
L801 Экспорт.исполнение для Германии/ Австрии
S839 Псевдоуправление для отсутств. SA
S900 Электронная противоугонная система

{ додано через 1 хвилину }
Ще забув, після покупки було здійснено заміну щеплення.
також замінив вікна передніх дверей, оскільки рідні мали великі подряпини.
А приїала машинка до нас в Україну у 2008 році.

yaniwandriy
01.04.2016, 13:42:16
а так я освіжив двигун минулого літа:)

_andriy_
01.04.2016, 14:30:21
Який смисл в 4х горшковому двигуні ?
по перше він вже там є.
1. м42 замість м43 поставити простіше ніж м50 замість м43
2. м42-44 думаю буде їхати не гірше м50в20, а може й краще, бо легший мотор( десь 40кг різниці у вазі.), та й крутиться м42 шустріше.
3. не треба міняти обєм в тп.
4. м42 чіпується, і на виході їде не зле. пробував особисто.
5. цікавий експеримент для фану :biggrin: я б пробував

подобається мені просто М 50.
чудовий двигун.

WINN3R
01.04.2016, 15:22:49
_andriy_, сумніваюсь що автор хоче робити свап на 2.0, це смішно:)
тут скоріше 2.5 буде, а різниця в потужності компенсує 40 кг

yaniwandriy
01.04.2016, 16:47:06
Саме так буде або 2,5 м50 або 3,5 м30
або можливо м51 2,5
ще не визначився, та й і коштів на покупку донора поки немає.

WINN3R
01.04.2016, 17:10:49
yaniwandriy, з двигуном класно вийшло, сам фарбував?

yaniwandriy
01.04.2016, 17:21:35
так сам, все просто, дротяною щіткою почистив залишки старої фарби.. потім обезжирив і термостійкою фарбою задув.
Після висихання букви та всі виступи шліфанув шліфмашинкою до дерева шкуркою середньої зернистості.

BOKSTER
01.04.2016, 22:02:53
пофарбованим цей мотор прикольно виглядає.
Тепер Льошці Августіно не буде так скушно в клубі. Вас тепер буде двоє з 1.8 :friends:

BMWdiesel
01.04.2016, 22:23:22
по перше він вже там є.
1. м42 замість м43 поставити простіше ніж м50 замість м43
2. м42-44 думаю буде їхати не гірше м50в20, а може й краще, бо легший мотор( десь 40кг різниці у вазі.), та й крутиться м42 шустріше.
3. не треба міняти обєм в тп.
4. м42 чіпується, і на виході їде не зле. пробував особисто.
5. цікавий експеримент для фану :biggrin: я б пробував


чудовий двигун.

Якщо не хочеться ліпити - тоді так, згідний... але якщо хочеться чогось більшого - то 6 циліндрів без варіантів. Нарахунок чіповки 4 циліндрового атмосферного двигуна - ну це реально смішно... Інженери там максимум прорахували, все що більше - "ріже" суттєво ресурс.

{ додано через 1 хвилину }
або можливо м51 2,5
Забудь за це як про страшний сон, ворогу такого мотора не побажаєш...
Мінімум м47TU, m57...

Taison
02.04.2016, 22:15:38
[QUOTE=_andriy_;150650]Вітаю з покупкою!

твій двигун настільки несправний, що потребує заміни?
Я б пробував м42-44 ставити. він легкий, економний, чіпується.[/ Свап на е34 4 цил на 4 цил????:shok::shok::shok:ЛОГІЧНО:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

yaniwandriy
02.04.2016, 22:43:57
Taison, дякую!

Taison
02.04.2016, 22:50:59
Taison, дякую!

Став мінімум 2.5 і не пожалієш:victory:

yaniwandriy
02.04.2016, 23:02:27
Хочу ше два слова розказати про трапецію двірників.
Дійшли руки до моєї, там втулок майже не було на пальцях поводків, і я відправився на шрот за нормальною. Там мені скрутили запчастину з машини яка приїхала з Німеччини. Вдома вскритіє показало, що там теж ситуація бажала кращого. Вирішив я не ставити те страшне б-у, почав реставрацію. заказав нові пальчики і втулки до них. На просторах тринету я знайшов цікавий креслюнок по втулках разом з різьбою. Оскільки різьба на моїй рамці була погана, вірніше її там вже небуло взагалі після демонтажу:biggrin:. Вирішив я робити такі втулки. Замовив я собі 2 комплекта втулок на на мої дві трапеції. Зараз збираю другу, моя вже працює на машині, і досить успішно.

yaniwandriy
02.04.2016, 23:04:42
Пізніше як буду її до купи ліпити то зніму відео і тут прикріплю

Karabas Barabas
03.04.2016, 00:08:57
де можна замовити втулки?

yaniwandriy
03.04.2016, 00:33:19
є у Львові один чудовий майстер.
Звати Дядько Максим.
пошукаю відео як мені він їх робив

COS
03.04.2016, 02:38:13
Значить то він їх тобі робив, круто:popcorm::good:

BMWdiesel
03.04.2016, 11:53:04
Дядько Максим можливо би зробив клубний заказ ? :) Я би 2-4 комплекти взяв.

amh
03.04.2016, 14:31:27
тепер буде двоє з 1.8
Троє

кум
03.04.2016, 17:19:31
+ 2 в Червонограді, в мене до речі з 2005 року

yaniwandriy
03.04.2016, 21:55:48
Він зараз на канікулах, але думаю невдовзі він візьметься, ви скомбінуйтеся кому скільки) і напишіть, він хороший дядько, слухає всіх)
Значить то він їх тобі робив, круто
Саме так)

{ додано через 49 секунд }
+ 2 в Червонограді, в мене до речі з 2005 року:friends:
https://www.youtube.com/watch?v=_ib_FE889EE
можливо хтось не бачив, нехай висить тут)

BMWheelman
04.04.2016, 17:09:58
Хороша база і респект за тему!! Форум трохи розрухується :)
З приводу трапецій, той дядько зможе на будь яку тачку відреставрувати? У мене вже давно щітки підняті, за капот трошки зачіпає при відкриванні:sorry:

yaniwandriy
04.04.2016, 17:28:27
BMWheelman, йому креслення і умова що деталь складна. Прості втулки-болтики він не береться точити.:)

кум
04.04.2016, 20:50:38
А яка ціна комплекта?; якщо не секрет, бо капот тоже тре.

yaniwandriy
05.04.2016, 13:39:40
кум, ціну уточнюйте у Дядька Максима.

BRO
26.04.2016, 16:07:15
а ремкомплект втулок куліси можна у нього замовити?

BOKSTER
26.04.2016, 17:44:13
Втулки куліси треба робити під тягу. Бо вона має ізнос. Я зробив собі з капролону. Тому знімай кулісу,тягу і ту втулку з тяги на коробці і тільки тоді до токаря.

yaniwandriy
27.04.2016, 14:35:25
Хлопці пишіть йому, я не в курсі чи такі прості втулки він робитиме, бо втулки куліси мені робили в НДЛі на Політехніці.

{ додано через 1 хвилину }
І ще, народ я реставрую лишню трапецію двірників, якщо комусь треба, то звертайтеся)

yaniwandriy
01.06.2016, 11:08:12
https://www.youtube.com/watch?v=Fj4LVq6rhzA
Вчора нарешті зробив трапецію. Надіюсь відео буде корисне.

BRO
18.07.2016, 12:17:53
Втулки куліси треба робити під тягу. Бо вона має ізнос. Я зробив собі з капролону. Тому знімай кулісу,тягу і ту втулку з тяги на коробці і тільки тоді до токаря.
Тоді треба якусь на заміну (тимчасово), бо навіть нема де лишити машину зі знятою кулісою :)

yaniwandriy
04.01.2017, 23:22:41
Всім привіт, друзі))) Всіх з Новми Роком, та прийдешнім Різдвом!!! Всім повних баків, та попутнього вітру на дорозі!!!
давненько я не писав тут.
з недавно зробленого:
- заміна манжетів на циліндрі щеплення та повна заміна гальмівної рідини (брав АТЕ оригінал) знімати не став так як всі то робили і знають.
давніше я знімав бачок омивача скла (примерзла рідина:nea:) і при демонтажі зламався штуцер моторчика омивача. Підігнав мені дядько від своєї 39-ки моторчик, але різати провода під його фішку не хотілося, та і моторчик був ржавий.
прийняв рішення реанімувати свій.
ось що з того вийшло:

yaniwandriy
04.01.2017, 23:25:20
В принципі якщо хтось мав подібну проблему можу допомогти з виготовленням рем-штуцера.