PDA

Переглянути повну версію : E39 Декілька питань по е39


KinG
26.08.2014, 19:59:54
Доброго дня! І так взяв собі е39 535і м62ту. є декілька питань:
- пробили на компі на помилки, під заміну датчик детонації та лямда зонд той, що з заду. Так от коли авто не до кінця розігріте все ок, а а після нормального прогріву, після різкіх рухів педалью газу починає тупити і загорається лампочка чек. Їде гірше. Потім може пробити і їхати але часто це трапляється. І ще там є під ванос газорозподільчий клапан, він від прубки трохи відходить та пропускає, може в ньому проблема?

- і ще є кнопка складаня дзеркал, але вона ніяк не реагує. До чого там можна подивитись?

- Кнопки склопідіймача задніх дверей на водійскій двері, вниз опускає, а вверх не хоче, тільки вже з самих задніх дверей потрібно піднімати. Також, що підскажете?

Так поки здається все. Наперед дякую)

LC MONARCH
26.08.2014, 20:03:30
взяв собі е39 535і м62ту
ВІТАЮ!
Швидко виправити "негаразди" і тільки зеленого світла)

Ecosee
26.08.2014, 20:27:42
вітаю з антикризовим авто :)

KinG
26.08.2014, 20:34:50
Дякую) Дійсно, антикризове)))

temsky740
26.08.2014, 23:30:12
Ціна, якщо не секрет ?

{ додано через 50 секунд }
під заміну датчик детонації та лямда зонд той, що з заду
не факт, в залежності як помилка звучить по ЛЗ.

{ додано через 4 хвилини }
той, що з заду
Їх там 4 ? Який ? Якщо другий, після каталізатора, то він не впливає на утворення суміші, він контролює роботу каталізатора, визначає його ефективність.
Де ви таких діагностів знаходите. Я якщо не знаю, то відразу кажу про це людині і не морочу їй голову.

{ додано через 1 хвилину }
під ванос газорозподільчий клапан, він від прубки трохи відходить та пропускає, може в ньому проблема?

Ніфіга не зрозумів. Покажіть його на фото.

{ додано через 1 хвилину }
і ще є кнопка складаня дзеркал, але вона ніяк не реагує. До чого там можна подивитись?
До механізму складання, який вже закис за всі роки і проводку подивитись

{ додано через 1 хвилину }
Кнопки склопідіймача задніх дверей на водійскій двері, вниз опускає, а вверх не хоче, тільки вже з самих задніх дверей потрібно піднімати.
Може блок керування подихає хороброю смертю, можливо і складання лопухів з цим також пов'язане.

{ додано через 2 хвилини }
Так от коли авто не до кінця розігріте все ок, а а після нормального прогріву,
ЛЗ починають працювати через деякий час після їх підігріву.

{ додано через 58 секунд }
В мене є ще один блок керування - можна підкинути і подивитись що зміниться.

{ додано через 2 хвилини }
вітаю з антикризовим авто :)

Вона по трасі 8-8,5 робить при 100-120. Це багато для V8 ?
Місто 15-18.

KinG
27.08.2014, 00:02:31
не факт, в залежності як помилка звучить по ЛЗ.
Їх там 4 ? Який ? Якщо другий, після каталізатора, то він не впливає на утворення суміші, він контролює роботу каталізатора, визначає його ефективність.
Де ви таких діагностів знаходите. Я якщо не знаю, то відразу кажу про це людині і не морочу їй голову.

Вже завтра пропишу які помилки.
Ніфіга не зрозумів. Покажіть його на фото.
№ 8
54958

І ще за що взагалі відповідає лампочка ЧЕК? В яких випадках вона свититься?
І ще я щось начитався: Чи не може бути пробле у католізаторах, як їх перевірити?

Сам собі здаюсь таким нульовим))) У своїй 34-й знав майже все, а тут...))))

KinG
27.08.2014, 00:11:48
І ще: система тиску в шинах. По Вину вона є, але як нею кристуватись? На таблі видає помилу...

temsky740
27.08.2014, 00:22:57
№ 8

Мені смішно. Система на малюнку ніяким чином не пов'язана із ГРМ.
Ви взагалі розумієте як влаштована система ГРМ на цих ДВЗ?
То, що на малюнку - це система продувки каталізаторів, насос подає повітря у вихлопну систему, при прогріві ДВЗ увесь насичений вихлоп саме завдяки цій системі швидше видувається з вихлопних . Каталізаторам треба час для прогріву і повноцінного виконання своїх функцій.

{ додано через 8 хвилин }
І ще: система тиску в шинах. По Вину вона є, але як нею кристуватись? На таблі видає помилу...
Батарейки в датчиках сіли, або взагалі вже тих датчиків і немає. Я собі цей надпис відключив, щоб він мене не виводив із себе, бо я дуже нервовий і по 2 рази, по 2 рази, не повторюю, не повторюю. :biggrin: Шутка

{ додано через 2 хвилини }
І ще я щось начитався: Чи не може бути пробле у католізаторах, як їх перевірити?
Існує декілька методів. Хтось робить висновки по вихлопу, маючи його заміри. Хтось робить висновки по сканеру, якщо є помилки - але тут треба бути уважним.

KinG
27.08.2014, 00:23:06
Мені смішно. Система на малюнку ніяким чином не пов'язана із ГРМ.
Ви взагалі розумієте як влаштована система ГРМ на цих ДВЗ?
То, що на малюнку - це система продувки каталізаторів, насос подає повітря у вихлопну систему, при прогріві ДВЗ увесь насичений вихлоп саме завдяки цій системі швидше видувається з вихлопних . Каталізаторам треба час для прогріву і повноцінного виконання своїх функцій.

Можливо і смішно)) Але я у попередньому пості написав, що взагалі нульовий у цих двигунах, тому і можливо ставлю дурні запитання))
А на що впливають пропуски між елементами 7 і 8???

temsky740
27.08.2014, 00:23:57
Сам собі здаюсь таким нульовим))) У своїй 34-й знав майже все, а тут...))))
Усе приходить із досвідом. Багато читайте, моя порада.

KinG
27.08.2014, 00:24:57
Батарейки в датчиках сіли, або взагалі вже тих датчиків і немає.
Як до них добратись, щоб подивитись що з ними не так?)

temsky740
27.08.2014, 00:26:21
А на що впливають пропуски між елементами 7 і 8???
Якими самими елементами ? Не зрозуміло.

KinG
27.08.2014, 00:29:49
Якими самими елементами ? Не зрозуміло.
На малюнку, клапан(8) з"єднаний з патрубком(7) і на з"єднані пропуска повітря

temsky740
27.08.2014, 00:31:29
Як до них добратись, щоб подивитись що з ними не так?)
__________________
Шини знімати. Ці датчики нерозбірні. Заміна батарейок можлива з танцями і бубном.
Ви не про те думаєте наразі, краще за ДВЗ подумайте.

{ додано через 1 хвилину }
На малюнку, клапан(8) з"єднаний з патрубком(7) і на з"єднані пропуска повітря
Ну то зробіть, щоб не пропускало повітря. Логічно - менше дує у вихлопну.

Sergo
27.08.2014, 00:33:05
У Львові брав ? Ціна 7-8 ? Знаю дві такі львівські... там живого місця взагалі немає.. надіюсь це не вони :)
P.S. Вітаю!
P.P.S. Давай фото :)

temsky740
27.08.2014, 00:34:03
Я вже починаю підозрювати, що то є труп. ТС, не в обіду.

KinG
27.08.2014, 00:35:25
Добре тоді зранку скину перелік помилок, можливо чимось допоможете...

Sergo
27.08.2014, 00:37:26
temsky740, доречі всі 740\540 які я знайшов у львові в межах 15к - взагалі не їхали ))) одна при тапці без кікдауна - автомат в аварійку, інші - джекічан :))) Це якась модна фішка? :biggrin:

{ додано через 53 секунди }
Добре тоді зранку скину перелік помилок, можливо чимось допоможете...

Якщо там така купа - можливо є смисл підїхати ? temsky740 зашепче її :wink:

temsky740
27.08.2014, 00:40:25
Добре тоді зранку скину перелік помилок, можливо чимось допоможете...
Це найкраще , що може бути для якогось початку. Правда, якщо хоча б діагностували Інпою або ДІС, бо я ненавиджу, коли в БМВ лізуть ЛАУНЧЕМ з наумняченою фізіономією. :biggrin:

{ додано через 1 хвилину }
Якщо там така купа - можливо є смисл підїхати ?
ТС нібито з Хмельницького. Будемо дистанційно допомогу надавати.

Sergo
27.08.2014, 00:41:38
ЛАУНЧЕМ, а як без нього ? Це досить хороший китайський сканер, який стоїть майже на всіх широкоспеціалізованих СТО, доповнюючи повну лінійку говняних підйомників і інструмента :biggrin:

KinG
27.08.2014, 00:42:01
Нічого там ще трупного я поки не бачу) Те що є з недоліків, думаю швидко виправиться... не одне б\у авто не буває ідеальним, тільки рідких випадках) Брав не у Львові, я і сам не зі Льова, просто тут звик сидіти, спілкуватись... а фоток поки немає, будуть коли буду створювати бортовик)

temsky740
27.08.2014, 00:42:15
без кікдауна - автомат в аварійку
букс пакета фрікціонів, як варіант.

Sergo
27.08.2014, 00:42:56
Якщо треба - можу кабЕля заслати.. і так лежать... не користуюсь... (inpa K+DCAN)

temsky740
27.08.2014, 00:44:19
Нічого там ще трупного я поки не бачу) Те що є з недоліків, думаю швидко виправиться... не одне б\у авто не буває ідеальним, тільки рідких випадках) Брав не у Львові, я і сам не зі Льова, просто тут звик сидіти, спілкуватись... а фоток поки немає, будуть коли буду створювати бортовик)

Дозвольте спитати. Ви у продавця цікавились чи була заміна ГРМ до Вас? Якщо ні, то ви вже попали мінімум на 1500куе.

Sergo
27.08.2014, 00:48:02
букс пакета фрікціонів, як варіант.

не.. ну це зрозуміло... з проблемами коробки я знайомий.. я знаю.. що краще ставити б\у і навіть не тратитись на діагностику... а вот по джекічанам? А ще одна так же не їхала... але ялинки не було... но підриву реально не було.. в кікдауні вона їхала на рівні м50б20 в 34 буді. Невже лампочки з гірлянди вже і на таких машинах витягують ?

{ додано через 1 хвилину }
Нічого там ще трупного я поки не бачу) Те що є з недоліків, думаю швидко виправиться... не одне б\у авто не буває ідеальним, тільки рідких випадках) Брав не у Львові, я і сам не зі Льова, просто тут звик сидіти, спілкуватись... а фоток поки немає, будуть коли буду створювати бортовик)

Вот це ти зря так надієшся... даний мотор і навісне з електрикою - дуже не дешеве задоволення... можна на пустому місці нарахувати біля 2 кілобаксів.

{ додано через 1 хвилину }
temsky740, більше, мені самих з\п нарахували 1700 по хорошим заміникам\оригіналу, по китаю біля 1200 виходить.. правда мотор трохи інший.. причом 4х котловий :)

temsky740
27.08.2014, 00:49:37
а вот по джекічанам?
Лямбди, КВКГ, люба аварійна програма роботи ДВЗ

Sergo
27.08.2014, 00:51:31
temsky740, а є якась "стандартна" проблема ? яку не можуть рішити криворукі чи дорого рішити ? Як мінімум 4 машини таких було.. симптоми і динаміка одинакові... ніби як на м57 зняти шлангочку з геометрії турбіни :)

temsky740
27.08.2014, 00:54:59
але ялинки не було... но підриву реально не було..
я розумію це так - неправильна суміш = немає заявленої динаміки, або свічки залиті маслом, наконечники катушок потріскані і т.д. і т.п .

Sergo
27.08.2014, 00:56:50
temsky740, ясно, дякую.. все-таки якщо конкретно - треба з шнурком дивитись машинку. Не будемо тут оффтопити :)

temsky740
27.08.2014, 00:58:31
temsky740, ясно, дякую.. все-таки якщо конкретно - треба з шнурком дивитись машинку. Не будемо тут оффтопити :)

Або взагалі ЦПГ жопа - димить, пердить і не їде.

KinG
27.08.2014, 09:34:01
Помилки:
- Сигнал, датчик детонации 4
- Отопитель датчика кислорода после катализатора, ряд цил. 1
- Сигнал датчика кислорода после катализатора, ряд цил. 1

temsky740
27.08.2014, 10:30:32
Помилки:
- Сигнал, датчик детонации 4
- Отопитель датчика кислорода после катализатора, ряд цил. 1
- Сигнал датчика кислорода после катализатора, ряд цил. 1

Дивись спочатку проводку і роз'єм, якщо там все гуд, тоді ЛЗ під заміну.
Так само і по датчику детонації.
Яким сканером читали?

KinG
27.08.2014, 10:52:08
Читали двома... INPA і якась х... переносна)
Ще цікавить чи за цих помилок може блимати чек, так та гірше їхати під час блимання?
І чи на розхід впливають ці проблеми?
Завтра буду їхати до нормального спеціаліста, буде мудрувати над неї, бо тоді часу не було...

temsky740
27.08.2014, 10:55:37
І чи на розхід впливають ці проблеми?
Лямбди ні, я вище писав про їхні функції.

Sergo
27.08.2014, 10:59:24
KinG, занадто "хила" діагностика.. зроби повний опит всіх блоків на DIS, пройди тест-плани... будеш мати список раз в 5 більший - тоді буде зрозуміло куди копати.

temsky740
27.08.2014, 11:00:13
[QUOTE]Система управления детонацией

:rtfm:


[QUOTE]Система управления детонацией




Функции системы управления детонацией

Продолжительная работа двигателя с детонационным сгоранием топлива может привести к значительным повреждениям. Причиной детонации может быть:
•Повышенная степень сжатия

•Большое наполнение цилиндров

•Плохое качество топлива (ROZ/MOZ)

•Высокая температура всасываемого воздуха и двигателя.


Значения степени сжатия могут быть повышенными также вследствие разброса, вызванного отложениями и допусками изготовления.

В двигателях без системы управления детонацией следует учитывать указанные неблагоприятные воздействия при определении параметров зажигания, устанавливая безопасный промежуток до границы детонации. При этом неизбежны потери эффективности в верхнем диапазоне нагрузок.

Система управления детонацией может предотвратить детонацию во время работы двигателя. Для этого она устанавливает момент зажигания одного или нескольких цилиндров настолько "поздним", насколько это позволяют условия реального возникновения детонации. Благодаря этому поле характеристик параметров зажигания можно оптимизировать в отношении расхода топлива без учета границы детонации. Безопасный промежуток до границы детонации при этом не требуется.

Система управления детонацией осуществляет коррекцию момента зажигания для устранения детонации и делает возможной безупречную работу двигателя даже на обычном топливе (минимум ROZ 91).

Система управления детонацией обеспечивает:
•Недопущение повреждений от детонации, даже при неблагоприятных условиях

•Высокая экономичность благодаря оптимальному использованию свойств топлива предлагаемого качества и учету состояния двигателя на данный момент

•Преимущества при выборе топлива, т.к. снижаются требования к его качеству

•Снижение расхода и повышение крутящего момента во всем верхнем диапазоне нагрузок (в соответствии с качеством используемого топлива).


Устройство системы управления детонацией

Автомобили с двигателями M54, M52 и M43 оснащены адаптивной системой управления детонацией отдельно в каждом ряду цилиндров. Сдвоенный датчик детонации распознает детонацию при сгорании. Сигналы датчиков обрабатываются в ЭБУ системы DME.

Датчик детонации представляет собой пьезоэлектрический микрофон для определения вибраций в диапазоне звуковых частот. Он улавливает вибрации и преобразует их в электрические сигналы.

Принцип работы системы управления детонацией

При обнаружении детонации угол опережения зажигания уменьшается на определенное число тактов, а затем постепенно приближается к первоначальному значению. Момент зажигания с запаздыванием может регулироваться отдельно для каждого ряда цилиндров.

Выход из строя датчика детонации фиксируется в ЗУ неисправностей ЭБУ системы DME. В случае неисправности устанавливается постоянный меньший угол опережения зажигания, и таким образом осуществляется защита двигателя.

Место и условия установки

Сдвоенный датчик детонации крепится болтом 8 мм на водяной рубашке блока цилиндров между обоими рядами. Он устроен таким образом, что каждый датчик контролирует один ряд цилиндров.

Для фиксации болтов можно использовать только фиксирующий состав. Ни в коем случае нельзя использовать подкладные, зубчатые или упругие шайбы.

Самодиагностика и аварийный режим системы управления детонацией

Самодиагностика системы управления детонацией включает в себя следующие проверки:
•Проверка исправности подачи сигнала от датчика/отсутствия обрыва провода, повреждения разъемов и т.п.

•Самодиагностика всей цепи обработки данных

•Проверка уровня нормального звукового фона двигателя, улавливаемого датчиком детонации


Если в результате одной из этих проверок обнаруживается ошибка, то система управления детонацией отключается. Функции управления углом опережения зажигания берет на себя аварийная программа. Одновременно осуществляется запись в ЗУ неисправностей. Аварийная программа обеспечивает безопасную работу двигателя на топливе начиная с октанового числа 91. Она зависит от нагрузки, частоты вращения и температуры двигателя.

promt13
09.10.2014, 03:56:07
мож продадите кабель если не нужен D CAN

Ko3a4oK
09.10.2014, 09:22:26
мож продадите кабель если не нужен D CAN
http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?p=138186#post138186