bmwe36petro
29.12.2008, 09:34:28
Шанувальники люксових автомобілів з вищого сегменту ринку все частіше звертають увагу на те, чи здатний їх улюбленець передавати обертовий момент на всі чотири колеса. BMW, очевидно, набридло, що його потенційні клієнти перебігають до таких суперників, як Audi і Mercedes-Benz, щоб заволодіти бажаним AWD в люксової обробці. Саме через це німецька компанія, вперше в своїй історії, запропонує повний привід для нового BMW 7-Series, повідомляє Autoblog, посилаючись на німецьке видання Automobilwoche.
5593
Баварські інженери працюють над тим, щоб зберегти динамічні якості задньопривідної моделі «у повній цілості», і вирішили, що в системі xDrive співвідношення передньої і задньої осей повинне бути 30:70, замість 40:60, як в більшості решти моделей. Окрім цього, повнопріводний 7-Series відрізниться дещо більшим кліренсом, а до оснащення увійде система контролю тяги на схилах Hill Descent Control, яка зазвичай представлена в позашляховиках.
Опція з'явиться у всіх версіях BMW 7-Series, окрім найменших дизелів і бензинових двигунів, і обійдеться європейцям в додаткові €2500 - 2800 ($3500 - 3930) над ціну задньопривідної моделі.
На ринку повнопріводний BMW 7-Series повинен з'явитися восени 2009 року.
За матеріалами autoua.net
5593
Баварські інженери працюють над тим, щоб зберегти динамічні якості задньопривідної моделі «у повній цілості», і вирішили, що в системі xDrive співвідношення передньої і задньої осей повинне бути 30:70, замість 40:60, як в більшості решти моделей. Окрім цього, повнопріводний 7-Series відрізниться дещо більшим кліренсом, а до оснащення увійде система контролю тяги на схилах Hill Descent Control, яка зазвичай представлена в позашляховиках.
Опція з'явиться у всіх версіях BMW 7-Series, окрім найменших дизелів і бензинових двигунів, і обійдеться європейцям в додаткові €2500 - 2800 ($3500 - 3930) над ціну задньопривідної моделі.
На ринку повнопріводний BMW 7-Series повинен з'явитися восени 2009 року.
За матеріалами autoua.net