PDA

Переглянути повну версію : E46 My BMW History (Vomont)


Сторінки : [1] 2 3 4

Vomont
09.11.2008, 15:43:36
Ось і нарешті я вирішив описати свій шлях разом зі своїми BMW.
Все почалося з того що у 2007 році вирішив купити дружині автомобіль (в той час сам пересувався на Shevrolet Epica) яким виявився BMW Е 39 з двигуном 2.0 1996 р.в куплений у І-Франківську.
Машина довгий час простояла на автостоянці поки мені дуже терміново не треба було виїхати до Києва( моя машина тобто Shevrolet була на ТО) то поїхав на BMW. І з тих пір я зрозумів що водіння BMW це задоволення за кермом.
Потім ясна річ був обмін з дружиною автомобілями.
Але як виявилось в даній машині не все добре було з двигуном,була гостра потреба в ремонті тому і була продана як не дивно назад в І-Франківськ.
Постало питання купівля другої але вже з впевністю що буде саме BMW
Знайшов через Ваш Магазин BMW 540 1997 р.в,купив і скажу задоволенню не було меж..
LOL

Vomont
09.11.2008, 15:46:27
Ну а далі знайомство з BMW клубом,клубні зустрічі,участь в змаганнях, і знову постає питання ще потужнішого BMW. Поскільки бюджету на купівлю більш потужнішої М5,або М3 не було вирішив брати Е 46 та зайнятись доведенням .Відповідно BMW 540 була продана одному з учасників клубу(надіюсь на це) а мною після довгих пошуків на mobile.de та консультацій членів клубу була найдена машина. Основні мої вимоги до якої були:
- чорний (корпоративний) колір
- двигун 2.8
- рік не нижче 1999
- максимальна комплектація
- купівля тільки приватно у німця
- проходження німецького TUV(тобто ТО)
- ціна до 8000 Є
- коробка передач механічна
Машина знаходилась біля німецького міста Minden точніше за 200 км від нього.Німець який продавав машину як виявилось був позбавлений права керування і тому змушений виставити машину на продаж. Його саме авто в вересні 100% пройшло німецький TUV і відповідоло всім нормам Німеччини.
Мої бажання були передані людині яка займається перевезеннями авто з-за кордону і 4.11.08 була доставлена на кордон Україна-Польща.
Там у Польщі вона була розібрана згідно 80% мита кузова а саме:
- знятий двигун
- знята підвіска
- зняті передні фари та задні фонарі
- знятий руль та щиток приборів
6.11.08 були куплені документи від Е30 1987 р.в на Львіській реєстрації
7.11.08 була переправлена в Україну на одну із автостоянок.
8.11.08 мною та в компанії з Назаром Just be і Юрою BMW 7001 відбулись свого роду оглядини даного авто на предмет розборки кузова згідно домовленностей та поверхневого стану авто.
Далі буде.........

axel
09.11.2008, 16:17:24
Де збиратимеш автомобіль? Маю хорошого майстра по зборці BMW. Звертайся якщо потрібно.

Vomont
09.11.2008, 16:37:41
Дякую! Машина буде збиратись в майстрів людини яка приганяла її.Є певні гарантії.

BMW-ЮРА
09.11.2008, 16:44:49
Best Mashine Wolodya, Як на мене , вибір непоганий.Машину бачив на свої очі, мені сподобалась, думаю вона буде тобі вірним супутником!

Solidol
09.11.2008, 17:42:48
шкурне запитання, скільки вдалось реально зекономити в порівнянні з
розмитненням даного авта в лоб (без розборки)?

Vomont
09.11.2008, 17:48:19
Поки що рано говорити,йде процес! Задай питання пізніше-відповім.

ValodjaE36
10.11.2008, 10:42:20
Best Mashine Wolodya, - гарне авто... але цікаво буде її у живу подивитись, та послухати:-))) але головне Володя, тре контролювати збірку авто...

Vomont
10.11.2008, 11:45:25
Думаю по зборці не повинно бути питань бо збирати буду там же де і свою колишню 540.Дякую,контролюю.

BMW-ЮРА
17.11.2008, 15:44:43
Вова де нові фото, враження?...

Vomont
17.11.2008, 15:51:19
Будуть,не встиг сфоткати,як на мене машина хороша! Завтра 18.11.08 будуть готові документи в МРЕВ тоді все гуд!

Taras_
17.11.2008, 15:54:06
НЕ поняв !!! Де пропали фото радіатора ???

Vomont
17.11.2008, 15:57:04
А ти пиши в тему і все буде гуд. Оффтоп - причина!

bmwe36petro
17.11.2008, 15:57:53
Taras_, створюй нову тему вже про своє авто і пиши там про нього і фотки викладай, а Best Mashine Wolodya буде про свою нову писати.

Taras_
17.11.2008, 15:58:47
"Будуть,не встиг сфоткати,як на мене машина хороша!" - сам таку колись хотів.
Не побачив кардинальної різниці Е36 328 - Е46 328. Вот і передумав.
Ну хіба що е46 купе б узяв.

{ додано через 2 хвилини }
Нову тему краще не створювати... дууууже багато негарних фото буде:(

Vomont
17.11.2008, 16:10:20
Колеги! Харош знову в цій темі оффтопити.

Vomont
24.11.2008, 21:19:06
Не дочекавшись ще документів з МРЕВ вирішив з Юрою(BMW 7101) перегнати машину з Ст.Самбора до Львова,на рідну стоянку.
15.11.08 зустрілись в Ст.Самборі з людиною яка гнала машину. Вроді зібрано все добре але непрацював задній та передній габарит, і гідропідсилювач періодично видавав дивні звуки.
Машина поводила в дорозі себе нормально за виключенням стуку ззаду. Як виявилось при розборці не могли зняти задній ричаг не пошкодивши сайлентблок. Буду міняти.
В той же ж день вечором гідропідсилювач здався і вся нова ATF витекла на землю,знову дефект зборки-шланг гідропідсилювача з радіатора не був належним чином підєднаний.
Ну що,ось нарешті вона..

Vomont
24.11.2008, 21:19:48
Значить,що я отримав:
BMW 328 чорного кольору, седан по VIN теж 1997 рік,двигун М52TU(двійний Ванос)
Наявність опцій:
Шкіряний чорний комбінований салон;
СD магнітола;
Телефон Nokia 6090 з підсилювачем на 2 Sim картки;
Мультируль;
Сидіння з підтримками;
Датчик дощу;
Антиблікове зеркало салону(про зовнішні не знаю);
Задній парк-тронік;
Оригінальний ксенон;
Омивачі фар;
Всі системи працюють.

За це все мені пийшлось викласти:
Вартість машини – 7900 Є
Послуги з розборки,зборки,переправляння через кордон – 1100$
Послуги людини яка гнала авто – 1000$
Мито за кузов – 3041$
Послуги на митниці – 850$
МРЕВ у Німеччині – 156Є
МРЕВ Україна(сертифікат,київський дозвіл,послуги МРЕВ,талон ТО,тимчасовий талон – 1200$
Витрати людини у Німеччині(бензин,телефон і тп) – 500$
Купівля документів – 1800$
Всього : 19963 $
Я дуже радий найбільше в тому що взяв даний автомобіль у німця а не кота в мішку в Україні.
В першу чергу поїду на діагностику і перетяжку всієї машини, а далі по ходу.
Дуже багато планів є на дану машину,але це все попорядку..
Далі буде.......

axel
24.11.2008, 21:55:05
Володька, ВОНА КЛАСНА!!!!

Just be
24.11.2008, 22:13:37
по VIN теж 1997
:-o як 97, ти ж казав що 99 ... , та і не було е46 ще в 97 році ...
В пятницю на зустрічі тест драйв :)

Vomont
24.11.2008, 22:15:01
Тьфу ти йо ма йо,я написав 1997 рік,вибачте 1999 рік випуску.

{ додано через 7 хвилин }
В пятницю на зустрічі тест драйв
Ок!

Solidol
24.11.2008, 23:18:40
Я дуже радий найбільше в тому що взяв даний автомобіль у німця .
спробував собі уявити на мить німця який би пройшов весь цей шлях...:-)))
ні, наш народ непереможний

BMW-ЮРА
25.11.2008, 09:15:20
Вова машина супер.Як тобі після коробки автомат і 540, 328 на механіці.Поділись враженнями?

Taras_
25.11.2008, 09:24:12
Тяжко рівняти 328 на механіці і автомат 540. Дві абсолютно різні машини. Кожна зі своїми перевагами.

Vomont
25.11.2008, 09:40:30
Вова машина супер.Як тобі після коробки автомат і 540, 328 на механіці.Поділись враженнями?
Ти знаєш,думав буду довго привакати до зміни після автомату але все гуд. Малувато трохи місця в салоні,по динаміці приблизно однакові,по манвруванню супер - краще 540!

Taras_
25.11.2008, 10:28:38
А я тобі казав що 328 по місту і в маневрах краще е39. Ти ще сперечався...
Через обємніший салон і вибрав е39.

Shurikoff
25.11.2008, 11:53:32
та і не було е46 ще в 97 році ...
кстати первые Е46 вышли 11/1997

Vomont
28.11.2008, 17:33:55
Виявив позавчора що не працює датчик дощу тому вирішив заїхати на сервіс. Заїхав 28.11 на Навроцького до електрика який за 2 хвилини підключивши ком все владнав. Як виявилось проблема була в тому що після розбирання та збирання кузова необхідно було активізувати датчик та настроїти. Все гуд,все працює. Заплатив 70 грн за рішення данної проблеми.

Vomont
30.11.2008, 17:39:34
Є нові більш якісніші фотки авто

Taras_
11.12.2008, 17:36:32
http://superbuytires.com/Menzari/Inferno/?finish=Black
http://www.lakeshorewheelandtire.com/specials/bmw-3-19.shtml
http://www.seriouswheels.com/cars/top-2006-Hamann-BMW-M5-Edition-Race.htm
http://www.hamann-motorsport.de/915.0.html?&L=1%22%3E%5BL%C3%3FNK%5D%3C%2FA%3E

Taras_
12.12.2008, 13:52:08
http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-banden-en-velgen/213450640-18-bmw-evo-racing-s038-breedset-e36-e46-z3-z4.html
600 evro

{ додано через 7 хвилин }
http://www.supervelgen.nl/velgen.php?show=Evolution

{ додано через 10 хвилин }
http://www.carfantasy.nl/product_info.php?products_id=16758
180 euro штука

Vomont
19.04.2009, 19:14:15
В продовження теми:
- були куплені за 150$ задні фонарі з білими поворотами та всіма внутрішніми платами що дуже змінило вигляд автомобіля. Мені сподобалось..
Фото після заміни фонарів:

Vomont
19.04.2009, 19:19:12
Далі були придбані за 180$ диски виробництва Німеччини розміром 17 – го радіусу шириною 8 дюймів.Повністю відреставрувались а саме :
- відкатка;
- піскоструєння
- шпаклювання
- покраска порошковою фарбою
- покраска порошковим лаком
Фото до реставрації:

Vomont
19.04.2009, 19:22:21
Фото після реставрації:

Vomont
19.04.2009, 19:23:35
Таким чином маю тепер комплект оригінальних 16 дисків з резиною на зиму і комплект хороших 17 дисків на літо.
Далі буде!!!!

{ додано через 16 хвилин }
Перед Паскою 11.04.09 були проведені повна діагностика та ремонт ходової машини.
Заміна задніх амортизаторів на Sahs з відбійниками та пильниками, заміна передніх стійок на б/у але оригінал разом з відбійниками та пильниками(новими), заміна передніх сайлентблоків(оригінал),стійок переднього стабілізатора,тормозних колодок(передніх і задніх). Всі решта шарові та тяги поскільки були в хорошому стані пройшли тільки реставрацію точніше їх просто попіджимали. Зараз у ходовій нічого не стукає , просто ГУД!
Також була замінена форсунка омивача фари поскільки стара протікала чи то від неякісної рідини для миття вікон зимою чи то від старості. Була куплена нова по оригіналу!

BMW-ЮРА
19.04.2009, 19:48:27
Диски супер, вигляд дыйсно поміняли!Пора вже і аватарку поміняти на своє авто!

Vomont
19.04.2009, 20:33:52
Ставим оцінки панове!!

Tar
19.04.2009, 21:05:52
Диски и фары зачетные 8-P

Digress
19.04.2009, 22:11:17
Фари супер і диски прікольні!!!!
4+

Vomont
19.04.2009, 22:40:02
Фари супер і диски прікольні!!!!
4+
можна голосувати :)

Just be girl
20.04.2009, 00:04:59
Бачила сьогодні твої диски в живу-мені сподобались і колір оригінальний. на жаль, на фари не звернула уваги :-)))

Бан
29.04.2009, 03:05:50
Ставим оцінки панове!!
5 - ( темніші диски під твій колір - бомба)

наприклад чорні спиці і срібна полка

Vomont
29.04.2009, 09:25:39
наприклад чорні спиці і срібна полка так хотів, але на разі не вийшло.

Vomont
09.05.2009, 21:39:41
Сьогодні в Києві був куплений комплект "Ангельских очей" технологіїї CCFL білого кольору яскравістю 8000 кельвінів. В комплект входить чотири кільця,блоки розпалювання,скотч,кріплення виробництва Тайвань. Згідно інчтрукції то дані "очі" мають пропрацювати не менше 15000 годин. скажу від себе що якість хороша,ніде не видно якогось китайського браку. За все це діло я заплатив 810 грн. Даний комплект може використовуватись також для 36,39,34 кузова з штатним ксеноном.
Ось що вийшло....

Бан
09.05.2009, 22:04:14
красава

axel
09.05.2009, 22:21:11
34 кузова
В 34-му кузові немає штатного ксенону.
А що може використовуватися в Е34 значить може і використовуватися в Е32 і Е30 ;-)

BMW-ЮРА
11.05.2009, 00:35:59
Вовчик виглядає просто супер!

Shurikoff
11.05.2009, 13:58:23
ГАРНО!!!!!!!!!!!!!!

Vomont
11.05.2009, 14:11:32
До речі ,сам встановлював і часу зайняло 2 години з перекурами. Хто буде мати бажання можу допомогти поставити на Е46.

Vitas
11.05.2009, 16:47:15
Vomont, Привіт. Прочитав форум, да все класно. Ти любиш БМВ.
Я раз привозив собі Е48 з двигуном 1,8. З машини зняли двигун і коробку, все. Но бля, після того як її зібрали "канкретні майстри" система охолодження обявила мені війну. Кожна поїздка за місто - це якійсь бік в машині. Остання капля це поломана водяна помпа (на ходу) і майже перегрітий двигун. Я продав її в Киів, і що ти думаєш. Хлопець іздить вже два роки і жодної проблеми, навіть зустрічались з ним. Шось пороблено.
А останню мою Е46-328 я купував у знайомого з Старого Самбору. Він її сам знайшов, пригнав, повністю роібрав (за виключенням панелі приборів, фар). Я проїздив на цій машині 1 рік іжодних проблем. Поміняв в орігіналі передні ричагі і стойки (масло,фільтра,хімчистка не рахую). НО, єдина проблема яку я не переміг це РЕЙКА. Я купував рейку за 600 євро і тішився місяць далі знов стук. Моя думка, що кращого за 330 ХІ в 46 кузові ще не придумано.
Но, маю мрію купити М3 абоь М5 для душі. Думаю, що протягом певного часу знову появиться тема "кузовів" або щось таке, тоді спробую.
Тачка в тебе дійсно класна. Удачі тобі в її доведенні до рівня який сам вибрав.

Vomont
11.05.2009, 17:01:56
Vitas, дякую:-)))

Vomont
25.05.2009, 23:20:08
Сьогодні після довгих пошуків, дякуючи Ігору Shpak була найдена та куплена нова резина всі 4 колеса.
Резина Nexen N3000 на перед поставлена 235*45*17, на зад поставили(мля дуже переживав чи влізе) 255*40*17. За це все добро знову ж таки дякуючи Ігору було заплачено 370$.
Після цього був проведений шиномонтаж,рівняння трохи дисків після Львівських доріг,геометрія(заслуговує додаткової уваги) бо виставлення всіх параметрів здійснено з точністю до 1 хвилини,другими словами Формула1.
Проставив резину,проїхався і що можу сказати:
- зацеп з дорогою набагато кращий,можна старті планку обертів піднімати на 500 від існуючох як мінімум
- не шумить
- зникло биття при швидкості 120 і більше а також при гальмуванні
- точність керованості на швидкості покращилась.
Я задоволений і дякую одноклубнику Ігору за допомогу.
РЕАЛЬНО ЗЗАДУ ПРОСТО КАТКИ !

Бан
25.05.2009, 23:26:03
вітаю :)

Just be
25.05.2009, 23:36:20
255*40*17
:shok: ну ти даєш :) В неділю проїдемось, а то я вже 2 тижні не катався на драгу :) скучив, заодно затестим твою резину.

Vomont
25.05.2009, 23:46:00
ну ти даєш В неділю проїдемось, а то я вже 2 тижні не катався на драгу скучив, заодно затестим твою резину.
Дразнишся?

Just be
25.05.2009, 23:52:24
Дразнишся?
:yahoo:

augustino
26.05.2009, 08:56:33
Vomont, вітаю!
Тепер Мерседес має курити пилюку!:first:

Vomont
26.05.2009, 09:39:06
Тепер Мерседес має курити пилюку
будем не це сподіватись

tommy_boy
26.05.2009, 10:42:40
Серйозний розмір, вітаю! :shok:

bmwe36petro
26.05.2009, 10:46:25
Резина Nexen N3000 на перед поставлена 235*45*17, на зад поставили(мля дуже переживав чи влізе) 255*40*17.
Хочу то побачити :shok:

Karabas Barabas
26.05.2009, 12:24:45
:respekt:
.. чув шо такого розміру гуму на асфальтоукладчики ставлять:biggrin:

..теж таку хочу:sad:

Anesteziolog
26.05.2009, 12:41:09
Тепер фото в студію. З такими колесами машина зовсім інакше виглядає:yahoo:

Vomont
26.05.2009, 12:59:56
В неділю на покатухах зроблю та викладу!

BMW-ЮРА
26.05.2009, 18:32:30
Да Вовчик 255 це круто!

Vomont
27.05.2009, 18:29:17
Затестив резину вчора на Північній, виявив що можна планку обертів на старті піднімати на 1000 і буксу нема. Єдине що мені не зовсім подобається так це чи зможе двигун далі швидко розкручувати колеса після старту. В неділю побачим!!!

Vitas
28.05.2009, 17:04:19
Vomont, вітаю, класний розмір.
Мені обіцяли привезти 265х40 R17 але так і не дочикався на разі. Буду шукати

Vomont
28.05.2009, 17:11:54
Vitas,звернися до нашого одноклубника Ігораshpak, він можливо тобі поможе.

Vomont
29.06.2009, 23:18:49
Фото з резиною є тільки таке (після зльоту БМВ залишилось) але вже стоять нові диски про які буде розказано але трохи згодом.

BOXER E38
30.06.2009, 14:01:13
Vomont, машина бомба, молодець. любиш не менше, ніж дружину :respekt:
п.с. глянь в ПП 8-)

Vomont
30.06.2009, 14:24:52
Всім сенкс за підтримку

Vomont
04.07.2009, 21:53:30
Протягом червня були придбані 17 диски в оригіналі від М5 (стиль №66). Ширина передніх дисків 8 дюймів,ширина задніх 9 дюймів. Диски були на 100% відреставровані + помальовані у 2 кольори. До речі як виявилось то даний М диск важить 10,5 кг рівно стільки як звичайний легкосплавний але 16 розміру. Одним словом БМВ Моторспорт рулить. Машинка стала легше котитись та на вищих передачах набирає швидше. Єдине що нервує так це те що підтирають задні арки але зараз активно шукаю як вирішити дану проблему а саме головне не пошкодивши лакофарбного покриття.
А ще , поскільки гаряча погода дістала то вирішив затонувати машину. Довго вибирав плівку і зупинився на Соларгард Квантум 14. Плівка має легкий металізований відблиск зеленуватого кольору.
Дивіться що вийшло , та не забувайте кому сподобалось ставити оцінки в темі.

shpak
04.07.2009, 22:36:23
Бомба:respekt:

axel
04.07.2009, 22:40:14
Vomont, Диски дуже рульні, надіюся, що я скоро теж матиму М-ні BBS'и :yahoo:
Але вони трошки в сторони виступають. з-заду навіть агресивно виглядає :)
Тонування дуже сподобалося. Скільки така плівка коштує?

Anesteziolog
04.07.2009, 23:51:41
Гарна тоніровка, а на лобовому полоску від сонця не робив?

Vomont
05.07.2009, 00:26:51
axel, тонування коштує 700 грн.
Anesteziolog, полоска від сонця в оригиналі на склі наклеєна.
Планую ще заклеїти лобове скло спеціальною плівкою та заклеїти фари ударостійкою прозорою плівкою (щоб скло не царапалось камінцями) бо у БМВ хвороба.
Сьогодні також замінив масло по оригіналу БМВ Лонг Лайф 0w40. Поскільки планова заміна в мому кузові відбувається кожних 25000 вирішив змінити на 8000 раніше. Все це повязано з нашим бензином (хоча їзджу тільки на 98). Відповідно замінив всі фільтра а також охолоджуючу рідину (теж оригінал БМВ).
Машинка поїхала ще веселіше.

Vitas
05.07.2009, 09:28:53
Напиши в кого реставрував диски та де фарбував.
Щодо заміни масла, то 25 тисяч - це віртуальне значення, рахується автоматикою. Якщо поміняв колеса (більший розмір і т.д.) рахувати буде по іньшому. А те що міняти вирішив після 8 тисяч - цілком вірно.
Щодо плівки то думаю що можу допомогти. Правда не знаю чи вирізають саме на фари, ти бачив як мені заклеїли.

axel
05.07.2009, 10:37:12
Напиши в кого реставрував диски та де фарбував.
Я думаю, що роботи проводилися у Ігоря shpak.

Digress
05.07.2009, 13:24:42
Vomont, диски взагалі супер!!!
І тонування теж прікольно вийшло!
5+

Lyubomyr
05.07.2009, 16:00:48
Vomont, як машина вела(веде) себе після зборки "нашими руками"?були якісь косяки?
На такі колеса треба болти-секретки імхо.

BOXER E38
05.07.2009, 16:06:03
Ех, мав вчора нагоду проїхатись в даній ляльці. Машинка просто бомба. Вперше сидів у Е46, так ше й 2,8. Ззовні просто супер, тонування класне, диски модні.
Їде весело, бруківки практично не чути, а от тертя по задніх арках трохи перебиває весь величезний позитив від цієї машини. Вирішуй це питання і буде ідеал :respekt:

П.с. Vomont, ше раз дякую! під дощ не попав потім ніде?

Alex
05.07.2009, 16:50:30
Машинка ляля !! Я особенную любовь к E46 питаю !

Попробуй еще реснички на передние фары поставить - у нее вид хищный сразу станет и сразу будет видно что аппарат на рывок заряжен !

Vomont
05.07.2009, 21:09:18
Lyubomyr, слава Богу ныяких косяків після зборки не було. Сектретки думаю актуально, треба шукати( хоча хз. що це дасть)
BOXER E38, ти правий ,я вже думаю що робити з арками.

{ додано через 1 хвилину }
Alex, згідний тільки якщо ставити то по Шнітцеру , інші не хочу.

Taras_
06.07.2009, 10:41:30
Можливе вирішення твоїх проблем з арками.

axel
06.07.2009, 10:55:34
Taras_, Ого, який складний механізм. То роботи багато, колесо треба знімати і т.д. Краще так :rofl:

Digress
06.07.2009, 11:00:45
axel, :rofl::rofl::rofl:

tommy_boy
06.07.2009, 11:06:12
axel, все геніальне - просте ))))

Vomont
06.07.2009, 11:22:20
Так геніїї - флудити в іншу тему:ireful:

bmwe36petro
06.07.2009, 12:03:02
Vomont, ІМХО постав собі диски від трійки і буде тобі щастя, конструктори на заводі БМВ не дарма розробляли і розраховували вектори навантаження на осі, а завальцовувати арки - це як на мене колхоз :nea:.

Just be
06.07.2009, 12:12:03
Vomont, ІМХО постав собі диски від трійки і буде тобі щастя, конструктори на заводі БМВ не дарма розробляли і розраховували вектори навантаження на осі, а завальцовувати арки - це як на мене колхоз :nea:.
100%

Vomont
06.07.2009, 12:22:23
bmwe36petro, Just be, вдячний за підтримку в реалізаціїї проекту.

bmwe36petro
06.07.2009, 12:31:49
Vomont, ну чому ти так різко реагуєш на критику, я просто висловив свою думку, якшо буду мати 17-ку емочну по нормальній ціні, то ти перший клієнт, ну нема наразі, що поробиш, а от арки позагинати мусиш, бо інакше не виходить на даний час, а це як а мене не дуже добре.

Vitas
06.07.2009, 22:08:45
Думаю,що таки правильно виріщив купити з хлопцями Е36 і втілити свої бажання в конкретну машину.
Цілком і повністю погоджуюсь із bmwe36petro. Ну а якщо є бажання розширити арки, думаю в Києві це можуть зробити на професійному рівні. Хоча не можу не погодитись - машина на цих дисках виглядає дуже гарно.
Да, доречі на цьому тижні прийшли ВСІ мої запчастини. В середу 8 поміняю ВСЮ, ВСЮЮЮ ходову (перед Коні спорт), всі рідини і фільтра ну і що виникне по ходу.
Наступний етап - випуск Супер Спрінт!!! Думаю до кінця липня поставлю.
Ще хочу купити ковані диски, але ще не вирішив які.

Бан
07.07.2009, 12:50:18
Vomont, машинка дуже гарна 5+ :wink:

BOXER E38
18.07.2009, 01:01:27
а завальцовувати арки - це як на мене колхоз
якшо все зробити на професійному рівні, то це буде тюнінг (точніше, стайлінг) і досить таки модний!

Shurikoff
19.07.2009, 22:56:16
ІМХО постав собі диски від трійки і буде тобі щастя, конструктори на заводі БМВ не дарма розробляли і розраховували вектори навантаження на осі, а завальцовувати арки - це як на мене колхоз .
100%
Владимир у тебя диски бомбовые но они с пятачка,я тоже придерживаюсь мнения поставить оригинал М-очные троечные,и не париться с арками.

Vomont
19.07.2009, 23:09:37
Shurikoff, спасибо. А я париться и не собираюсь, все будет сделано хорошо без покраски.

Shurikoff
20.07.2009, 21:14:27
Vomont, все будет сделано хорошо без покраски.
потом покажешь,потому что у меня вроде одно колесо на горбах чиркает арку.

Vomont
20.07.2009, 21:59:08
Shurikoff, если че-обращайся

Vomont
24.07.2009, 16:25:51
Вчора 23.07 машина була віддана майстрам для доробок:
- розширення задніх арок без пошкодження лакофарбного покриття
- очищення та оброблення задніх арок проти ржавіння знизу
- оброблення задніх арок зсередини
- видалення з заднього порогу корозії(4см) та покраска
Подивимся що вийде.

Vomont
15.10.2009, 23:44:29
Арки роширили ,правда прийшлось трохи підмалювати кромки крил бо все ж таки фарба не витримала. Тепер за крила не затирає а єдине що лишилось так це вкоротити болти кріплення заднього бампера бо там при загруженій машині все ж таки тре.

{ додано через 1 хвилину }
Ну ж що ж проект продовжується..
В Києві була знайдена Е46 М3 з якої замовив собі 6-ступеневу коробку передач з короткою кулісою, карданний вал з підвісним підшипником та редуктор з блокуванням та передаточним числом 3,62 а також задню балку.
Саме головне що степінь блокування в данному редукторі може автоматично змінюватись в залежності від % пробуксовування колеса.
Поїхали разом з Петром в Київ де погрузивши це все добро в багажник авто благополучно доставили до Львова.
На наступний день машина вже була на підйомнику в Семена і як виявилось що на «первинний» вал на коробці не налазить диск щеплення від моєї 328(в М коробці грубший первинний вал) а також що мої піввісі не підходять до купленого редуктора.
Повторно прийшлось замовити додатково М піввісі з ричагами та ступицями і ще диск щеплення, вже по каталогу звіривши всі параметри ще виявили що необхідно змінити тормозні задні диски та скоби кріплення тормозних суппортів. Отже тормозні диски підійшли від 325 xi а скоби від Е36 328 , все ось це переобладнання тормо зів робилось для того щоб маючи М ричаги зі ступицями можна було використовувати колеса розміром 15 та 16 і вище дюймів та зберегти свої тормоза. Насправді по зовнішньому діаметру тормозні диски від 325 не відрізняються від 328 окрім того що робочий отвір для ручного тормозу такий самий як у М версії та свобідно стають на М ступиці..
Все було змонтовано протягом одного робочого дня.
Що можу сказати по першим враженням так це те що передачі стали коротші але знизу підбирає краще особливо на 2-3 передачі. Як змінилась динаміка розгону сказати поки не можу бо треба реально ставати та їхати 402м. Ще точно що скажу так це те що виключивши АSC машина без напрягу розвертається на місці а також при високій швидкості мені так здається легше входить в поворот. Не може також нарадувати коротка куліса, передачі хоть і виймаються поки туго(були замінені всі втулки) але чітко одна біля одної.
Саме головне в даній зміні так це те що машина отримала посилену трансмісію та готова до більших навантажень зі сторони двигуна.
Далі буде…

Digress
16.10.2009, 09:57:45
Далі буде…
:respekt::respekt::respekt:

ValodjaE36
16.10.2009, 10:13:22
Vomont, красава, видно що ти впевнено рухаєшся до своєї мети (дрючити всіх і без перебору на 402м. :biggrin:) успіхів, тобі ВОЛОДЬКА мега :respekt:

LEgEnDA
16.10.2009, 10:38:37
о, це вже цікавіше стає) респект

andriy320e30
16.10.2009, 13:07:54
:respekt:круто тепер трансмісія і міст має мегазапас

Vomont
16.10.2009, 13:09:55
andriy320e30, так і тепер треба працювати над двигуном, після чого залишиться вирішити питання по тормозам - і все!!!

Shurikoff
16.10.2009, 13:25:17
Vomont, Владимир я так смотрю,а ты оказывается маньяк:victory:

Karabas Barabas
16.10.2009, 13:50:58
реба працювати над двигуном, після чого залишиться вирішити питання по тормозам
може краще навпаки? :)

Vomont
16.10.2009, 14:03:59
Karabas Barabas, який зараз сенс робити тормоза якщо не зовсім зрозуміло що вийде з двигуном на фініші. Якщо в двигуні зявиться 400 поні то тоді це одне і треба переробляти гальма а якщо буде всього лиш 250-300 то тоді не треба.

andriy320e30
16.10.2009, 14:26:37
Vomont, там виходить 400-450 макс стейдж1
http://www.turbo-garage.com.ua/shop.php?category=bmwturbo
то якраз нормально для алюмінію і більше дути не треба
а ти говориш 250-300:) то хіба на виключеному буст контроллері

Karabas Barabas
16.10.2009, 14:27:37
думаєш шо ти зупинишся на 250-300?:rofl:
.. тобі його за рік часу мало буде

andriy320e30
16.10.2009, 14:33:16
мінімальний надув на вестгейті вроді 0.5бара то є майже50%+ то вже є250-300лс

Vomont
16.10.2009, 16:08:24
ну просто я вирішив трохи поскромнічати:wink:

Karabas Barabas
16.10.2009, 16:23:57
:shok:небачив цього посту..
машина отримала посилену трансмісію та готова до більших навантажень зі сторони двигуна.
ВОВА :respekt::respekt:і ше раз :respekt:

Vomont
19.10.2009, 20:57:12
Вчора мені підтвердили про можливість тюнінгу двигуна в цьому році - надіюсь що остаточно і моя ціль справдиться.
Тому з нетерпінням чекаю продовження проекту.

{ додано через 2 хвилини }
До речі хто що чув чи юзав резину Yokohama 048?

{ додано через 17 хвилин }
тобі його за рік часу мало буде
до речі так для інформації машину потужністю понад 500 поні не дуже зручно юзати по місту - це зі слів автовласників які такі машини мають. Боком зараза їде і на всіх передачах букс.

Just be
19.10.2009, 21:19:18
Vomont, кльово, коли плануєш : кінець року чи весна ?

Vomont
19.10.2009, 21:23:02
мля,важко загадувати, питання стоїть таким чином за тиждень попереджаєш про приїзд і все. Так що все залежить від наявності грошей бо можна хоч завтра їхати. СІМЕНСИ - РОЗДУПЛИЛИ накінець то.

Fikus
20.10.2009, 13:21:41
сцуко тепер тебе точно хєр натянеш на якомусь стріті,а так хоч надія була:first:

Vomont
20.10.2009, 13:36:22
Fikus, не переймайся, як завариш диф то на слаломі будеш перший.

Vomont
20.10.2009, 16:33:16
До речі хто що чув чи юзав резину Yokohama 048?
ну так що ,хтось юзав?

Fikus
20.10.2009, 17:22:17
ну так що ,хтось юзав?
знаю шо димить файно:) це полу слік такий як тойо 888 сухої дороги має чіплятись зашибєнно

Vomont
20.10.2009, 17:24:06
Fikus, він не є обмежений регламентом в нас. Поскільки ти входиш в техкомісію просвіти будь ласка.

Fikus
21.10.2009, 12:23:08
це дорожгя резина,вона в нас цілком легальна,поки не поміняли регламент

Vomont
21.10.2009, 21:15:59
Fikus, ясно .дякую

Anesteziolog
22.10.2009, 11:42:08
Тяжко навіть шось сказати. Страшно буде їздити в цій машині. Володі:respekt: Здійснення мрій.

Vomont
22.10.2009, 18:39:03
Anesteziolog, запасаюсь Памперсами:biggrin:

Бан
22.10.2009, 19:03:55
:respekt:

Speakerman
18.11.2009, 09:28:23
Сьогодні в Києві був куплений комплект "Ангельских очей" технологіїї CCFL білого кольору яскравістю 8000 кельвінів. В комплект входить чотири кільця,блоки розпалювання,скотч,кріплення виробництва Тайвань. Згідно інчтрукції то дані "очі" мають пропрацювати не менше 15000 годин. скажу від себе що якість хороша,ніде не видно якогось китайського браку. За все це діло я заплатив 810 грн. Даний комплект може використовуватись також для 36,39,34 кузова з штатним ксеноном.
Ось що вийшло....

Привіт! Я теж придбав собі комплект "Ангельських очей" технології CCFL, але за пів року в мене лопнула одна лампа и згорів блок розпалювання, в тебе ніяких проблем не виникає??

Vomont
18.11.2009, 09:33:10
Абсолютно адже саме важливе в даних блоках розміщувати їх в такому місці щоб не нагрівались від лампи або мотора - тоді все буде гуд.

Speakerman
18.11.2009, 09:37:48
А де саме ти їх розташовував, в блоці фари?

Vomont
18.11.2009, 09:39:40
Вони розміщені в мене під металевою планкою над фарою.

andriy320e30
18.11.2009, 09:57:08
Vomont, я шось чув шо твоя машина вже в києві на сто

Vomont
18.11.2009, 09:59:38
andriy320e30, щось дуже швидко чутки ширяться:biggrin:

andriy320e30
18.11.2009, 10:04:15
і скільки часу будуть робити

Vomont
18.11.2009, 10:06:57
andriy320e30, на все свій час.... далі буде , ще залишилося орієнтовно 3 тижні

andriy320e30
18.11.2009, 10:12:59
так скоро:shok:ну то чекаєм :)

ValodjaE36
18.11.2009, 11:53:00
ще залишилося орієнтовно 3 тижні

круто, то вже скоро буде в клубі ракета, для міжгалактичного драгу:)
клас!!!

Vomont
18.11.2009, 11:55:46
для міжгалактичного драгу
для їзди по місту:biggrin:

ValodjaE36
18.11.2009, 12:11:57
тре буде з третьої стартувать, шоб не буксувала:)

Vomont
18.11.2009, 12:16:04
ValodjaE36, думаю що з 5 тоді,все хорош офтопити не по темі про мої машини,буде готово - всім повідмлю.

Karabas Barabas
18.11.2009, 12:52:16
Vomont буде в клюбі праздник.. презентасия..:drinks:

Vomont
18.11.2009, 16:20:57
Karabas Barabas, надувай кульки!

Vomont
09.12.2009, 11:22:19
Потрохи привідкрию завісу таїнства доопрацювання мого авто:
-вчтора був виготовлений та встановлений такий девайс(рівнодовгий колектор).....
Ураган.одним словом...далі буде

Karabas Barabas
09.12.2009, 11:50:22
Vomont, коли вже буде готова машинка?

Vomont
09.12.2009, 11:54:12
Karabas Barabas, а що?

Karabas Barabas
09.12.2009, 12:00:28
та ніц.. цікаво:)

Just be
09.12.2009, 12:01:13
Миколай принесе :wink:

augustino
09.12.2009, 12:10:16
Just be, :rofl:

ValodjaE36
09.12.2009, 12:34:17
бляяяя....
колектор просто сказка:shok: + турбінка!!!!!
аааа.... ракета!!!!
Миколай принесе:lol:

andriy320e30
09.12.2009, 12:47:01
красота:respekt:

Vomont
09.12.2009, 12:50:29
andriy320e30, я сам як побачив то трохи припух....від того колектора.

Vomont
09.12.2009, 21:50:36
Karabas Barabas, та все обіцяють і переносять тому не хочу загадувати.

andriy320e30
09.12.2009, 23:42:56
та тут немашо спішити хай все добре провірять і настроють

Vomont
10.12.2009, 21:49:10
КРАСОТТТААА!!!!!

Karabas Barabas
10.12.2009, 22:21:07
Vomont, класна фотка! тепер маю нову заставку на робочому столі :good:

Vomont
10.12.2009, 22:25:06
Karabas Barabas, треба будуть ще заставки звертайся,дам прямо під капотом самому сфотографувати

augustino
11.12.2009, 09:10:26
Vomont, :rofl:
Гарний колектор.Яка там довжина труби получається від головки до турбіни?

Vomont
11.12.2009, 09:48:11
augustino, знаю що січення труби 42мм а довжина поки невідома

augustino
11.12.2009, 11:57:02
Кульва тлоски глуба)))

ValodjaE36
11.12.2009, 12:25:42
класна фотка! тепер маю нову заставку на робочому столі

аналогічно, і я собі поставив на роб стіл:)

знаю що січення труби 42мм
звук буде зашибісь:)

axel
11.12.2009, 13:45:56
ковбаси з наддувом :)

Taras_
11.12.2009, 14:53:08
Ще фото ...
http://www.turbo-garage.com.ua/garage/phorum/read.php?3,34338

Vomont
11.12.2009, 15:59:40
Taras_, дякую,знаєм

Vomont
27.12.2009, 21:16:44
Вже закінчена вся "гаряча" частина з випуском, даунпайпом та гейтом,зараз монтується розведення "холодної" частини, зокрема забір повітря до турбіни. Поскільки задача стоїть максимально наближено не змінювати підкапотний простір це ще потребує трохи часу.
Що стосується колектора то січення труби 42 мм з товщиною стінки 3мм,наразі такого колектора(крім цього що зробили мені) не існувало в СНД.
Тому терміни закінчення трохи зміщаються. Далі буде

Digress
28.12.2009, 16:21:14
Що стосується колектора то січення труби 42 мм з товщиною стінки 3мм,наразі такого колектора(крім цього що зробили мені) не існувало в СНД.
:shok:кльово!:respekt:

andriy320e30
28.12.2009, 16:59:08
та то ульот .будеш якісь датчики доставляв?

Vomont
28.12.2009, 17:24:04
andriy320e30, поки незнаю та вони наразі не зовсім потрібні. Але в майбутньому якщо планово вийду на 500-600 поні то буду.

Anesteziolog
28.12.2009, 19:12:33
А крила потім будеш доставляти :rofl: 500-600 коней - мегакруто.

Vomont
28.12.2009, 22:40:01
та то ульот .будеш якісь датчики доставляв?
в майбутньому буде потрібен буст контролер,датчик температури вихлопу та турбо таймер.

{ додано через 1 хвилину }
аа ..забув про широкополосну лямбду

andriy320e30
29.12.2009, 13:00:00
а зарас буде без бустконтроллера? тиск пружиною відрегулюється?

Vomont
29.12.2009, 13:25:25
andriy320e30, саме так,навіщо буст яко тиск буде мінімальним

andriy320e30
29.12.2009, 13:32:15
точно і лишніх 500з можна зекономити

Vomont
29.12.2009, 14:27:59
лишніх 500з можна зекономити
їх краще вкласти в нормальний турбо колектор,який ти бачив

axel
30.12.2009, 14:15:55
будеш якісь датчики доставляв?
3 штуки Defi (Boost, Exhaust temp і fuel press) коштують 1000 евро мінімум. Так що смислу не бачу.
p.s. andriy320e30, маю датчики на Е30 поможеш поставити?

{ додано через 42 секунди }
їх краще вкласти в нормальний турбо колектор,який ти бачив
100%

andriy320e30
30.12.2009, 14:32:42
Exhaust temp
дуже потрібний датчик на трасу .в знайомого на субаріку після 50 км нагрузок
темп впиралася в червоне.а буст дуже цікавий датчик інтересно дивитися:)

{ додано через 48 секунд }
axel, які там датчики маєш

Vomont
30.12.2009, 15:54:47
в знайомого на субаріку після 50 км нагрузок
темп впиралася в червоне
і як йому допоміг датчик температури вихлопу?

andriy320e30
30.12.2009, 16:36:14
він зразу скинув нагрузку і дав турбіні остигнути ну але то якшо на довгі дистанції
газ в пол .в нього 500лс робили в одесі бо завод здох на 30000 км знаю шо
міняли усилений блок в зборі з америки

axel
30.12.2009, 16:40:19
andriy320e30, дивись тут (http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=676&page=5)

Бан
30.12.2009, 16:58:17
Вова, а для чого тобі широкополосна лямбда ??
там ж має бути МАФ емулятор !!!
хз... мож помиляюсь :)

Vomont
30.12.2009, 17:00:51
тобі широкополосна лямбда ??
для контролю суміші

andriy320e30
30.12.2009, 17:01:24
Бандит, то різнізні речі

Vomont
30.12.2009, 17:01:32
ну але то якшо на довгі дистанції
газ в пол
я навіть не знаю де такі дороги щоб так їздити

andriy320e30
30.12.2009, 17:15:09
та той тіп на ні 280 валив одеса- київ а якшо нормально їздити то буде все круто

Vomont
02.01.2010, 12:10:26
Після того як машина опинилася в руках Юри Кулібіна то все почалось відбуватись саме так:
Поставили спочатку кулер та весь пайпінг від нього і до двигуна

Vomont
02.01.2010, 12:12:51
потім робилася матриця під випускний колектор,вестгейт,наразі ось що вийшло

Vomont
02.01.2010, 12:15:39
в середу 30.12.09 була закінчена розводка впуску до турбіни та з 04.01.09 після екранізації кузова та обмотки колектора термолентою це все остаточно буде монтуватись на авто після чого машина піде на настройку.По факту завершення робіт опишу повністю комплектацію змін які дороблялись для турбо двигуна.

yrik_lvov
02.01.2010, 12:29:14
Vomont, :respekt:
Гарна машинка зі справжнім тюнінгом :respekt::respekt::respekt:

Just be
02.01.2010, 12:33:01
Класно виглядає)

Vomont
02.01.2010, 12:50:19
Великою проблемою в даній ситуації є виготовлення колектора,в 36 кузові більше місця для його розташування на відміну від 46. І ще досить складно було завести впуск до турбіни,адже практично у всіх турбодвигунах які перероблялися з атмо через це викидався концидіонер а в мене він лишився.

Lyubomyr
02.01.2010, 23:52:52
Vomont, вітаю, класна машина. Мячта:) Це той Кулібін що була БМВ е36 з мордою від е46? Можна бюджет в ПП, так, щоби слюнки попускати:wink:

Vomont
03.01.2010, 11:11:04
Це той Кулібін що була БМВ е36 з мордою від е46?
це власник славнозвісного "Обреза", бюджет можна буде озвучити тільки після закінчення проекту

Karabas Barabas
03.01.2010, 19:28:11
Vomont, ..коли ти заїдеш в калюжу на гарячій турбіні їй зле не стане?

lamaster83
03.01.2010, 21:05:42
..коли ти заїдеш в калюжу на гарячій турбіні їй зле не стане?
я думаю що стане зле але не відразу! Можна подробніше прайс робіт запчастин і де настроювать будуть? хочу собі зробить!

Vomont
03.01.2010, 21:10:44
коли ти заїдеш в калюжу на гарячій турбіні їй зле не стане?
ти подивись де по заводу в дизельних БМВ стоять турби,практично там же. а від чого
їй повинно стати зле? Якщо маєш на увазі перепад температур то ні і тим більше вона буде захищена пластиком.
хочу собі зробить!
якщо ти будеш готовий витрати на це ще дві вартості свого авто то можу розказати

lamaster83
03.01.2010, 21:59:43
Vomont, звідкі тобі знати вартісьть мого авто? можливо там стількі коштів в нього що половини хватить! Ок інфи в інеті хватає про турбо мотора бмв от настройка його нема!

Vomont
03.01.2010, 22:01:38
от настройка його нема!
в тому і весь прікол

Vomont
04.01.2010, 00:00:51
Питання до знаючих - чи стануть на мою машину тормозні супорта і тормозні диски від Е 39 540?

Бан
04.01.2010, 00:15:19
знаю що такі суппорта ставили на е30, е36
десь бачив, хз, ща пошукаю

andriy320e30
04.01.2010, 13:13:49
lamaster83, от ціна на кіт stage1 -6600
http://www.turbo-garage.com.ua/shop.php?category=bmwturbo

Vomont
04.01.2010, 13:18:43
andriy320e30, ну це вартість тільки запчастин і тим більше що той чугунний колектор вже не завозиться тому відповідно треба робити інший це як мінімум добав до існуючої вартості ще 500у.е

andriy320e30
04.01.2010, 13:22:32
ну та ше + робота так і виходить дві вартості нормальної е30

vovka2009
05.01.2010, 23:19:59
я реально в шоці :shok:
оце ти взявся... :shok:

дуже цікаво понаблюдати за результатом вже на гоночній трасі :)

Vomont
05.01.2010, 23:38:17
vovka2009, стараємся,не хочу зарікатись але це поки перший етап підготовки.Як дасть Бог то буде ще два.

{ додано через 1 хвилину }
vovka2009, думаю на такому авто повинно бути 13 низьких або 12 високих

BMW-ЮРА
10.01.2010, 15:39:30
Дядя коли ти нас вже покатаєш на свому літаку!??

Vomont
10.01.2010, 19:29:52
BMW-ЮРА, коли Ви дядя приїдете зі свого СМТ

BOXER E38
11.01.2010, 00:54:40
Круто, Володя! :dirol:
Я мав щастя покататись в цій ракеті ще влітку, коли вона ще маленькою була, а тепер це вже гігант :) Величезний респект! Надіюсь, за якусь кількість пива матиму нагоду в новому варіанті покататись ;)
Успіхів!

andriy320e30
12.01.2010, 12:44:09
Vomont, якшо в тебе ше нема емулятора то подивися сюда вийшла нова
штука http://www.turbo-garage.com.ua/garage/phorum/read.php?3,35024

Vomont
12.01.2010, 12:47:52
andriy320e30, дякую вже вирішене дане питання.

andriy320e30
12.01.2010, 12:53:26
ясно

Vomont
12.01.2010, 13:35:03
Сьогодні остаточно закінчена вся механічна частина, встановлений турбо кіт, помальовані труби,дороблений злив масла з турбіни в піддон а також підведене водяне охолодження до турбіни. Завтра машина виїзджає на настройку.
Зявилась одна цікава ідея а саме: щоб не доставляти трекшн контроль виробництва Турбо гараж будуть пробувати перепрограмувати штатний АСЦ в режим роботи трекш контроля але щоб він глибше керував кутами запалення і найменше дросельною заслонкою. Подивимось що вийде.

Just be
12.01.2010, 13:56:07
Подивимось що вийде.
Цікаво подивитись на результат під час зимової їзди, з керуванням кутами, а не заслонкою.

Vomont
12.01.2010, 15:37:42
керуванням кутами, а не заслонкою.
мінімальним керуванням, тобто машина буде в буксі на 5-10%

Just be
12.01.2010, 16:14:07
Надіюсь машину ти получиш ще коли буде така погода як зараз і тоді буде видно :)

Vomont
17.01.2010, 22:28:15
Викладаю фото переробленого колектора Е46.Суть доробок наступна:
- більш плавні ранери
- більше місця в підкапотному просторі Е46

BMW-ЮРА
18.01.2010, 00:51:35
Ну він і напутаний, виглядає як спарювання пауків.

ValodjaE36
18.01.2010, 09:19:30
фото переробленого колектора Е46
прям мистецький витвір:)

Vomont
18.01.2010, 09:24:37
ValodjaE36, саме так бо щоб зробити такий колектор треба добре попотіти

yrik_lvov
18.01.2010, 12:05:42
:respekt::bomb:Vomont, з таким девайсом в тебе вийде не машина а літак доречі недавно вернувся з польші там можна крила від літака купити:wink: якщо треба звертайся а то скоро для твоеї ляльки вони знадобляться і якщо можна маленьке прохання коли машинка буде готова і поїдете її тестувати киньте в лічку повідомлення дуже б хотів подивитись як вона буде взлітати:respekt:

{ додано через 51 секунду }
і ще дужк дякую за фото чудова заставка на роботчий стіл

andriy320e30
18.01.2010, 14:54:30
коли машинка буде готова і поїдете її тестувати киньте в лічку повідомлення дуже б хотів подивитись як вона буде взлітати

не ти один тільки зимою нема пріколу треба чекати весни і теплого асвальту

Vomont
20.01.2010, 22:16:48
Привіт всім!
Вчора відбулось перше тестування авто в реальних умовах і... пішло спати щеплення. Треба ставити щось потужніше.

BMW-ЮРА
20.01.2010, 22:37:50
А ти був на тому тесті, чи так чув від майстрів. Думаю в тебе терпіння вже лопає коли вже осідлаєш свого монстра!

Vomont
20.01.2010, 22:39:47
BMW-ЮРА, з Кулібіним кожен день зізвонююсь та цікавлюсь. Вирішив ставити кераміку яка по деклараціям повинна тримати десь 700 - 800 к.с

BMW-ЮРА
20.01.2010, 23:29:17
Ну ти молодець. Приємно що в клубі буде серйозний болід. Успіхів!!!

augustino
21.01.2010, 11:07:40
Vomont, невже стокове зчеплення таке слабеньке?Чи воно вже було підпалене?

Anesteziolog
21.01.2010, 11:15:12
Ото агрегат, взяв тай щеплення спалив за 1 раз. Також би хотів би проїхатись в цьому монстрі.

Vomont
21.01.2010, 12:53:41
Чи воно вже було підпалене?демпфер з корзиною нові і пробіг був 2000 км з моменту покупки а фередо було від М3

augustino
21.01.2010, 13:07:05
Vomont, тобто демпфер з корзиною нові стокові а фередо б/у від М ти привіз з коробкою?Тоді в тому якраз може і була проблема...

Vomont
21.01.2010, 17:07:03
Тоді в тому якраз може і була проблема...
В чому?

augustino
21.01.2010, 17:43:21
По перше фередо вже було зношене а по друге є ж різниця між М-ним зчепленням і стоковим.

Vomont
21.01.2010, 18:01:26
а по друге є ж різниця між М-ним зчепленням і стоковим.
яка різниця,в чому?

augustino
22.01.2010, 11:36:18
Ну, наскільки я знаю, по перше фередо підсилене металом, тобто йому потрібно більша прижимна сила щоб не буксувати.Звідси, по-друге, корзина має сильніші прижимні пелюстки.Ти лишив стокову корзину і ///М-е фередо,яке пробуксовувало,бо не прижималось достатноь, і згоріло.
Можливий варіант зношеної корзини, було б добре її перевірити

Vomont
22.01.2010, 12:37:23
по перше фередо підсилене металом, тобто йому потрібно більша прижимна сила щоб не буксувати
згідний а можливо навіть те що розміри товщини М - фереда тонші ніж в стокового тому вийшов букс.

augustino
22.01.2010, 12:53:06
розміри товщини М - фереда тонші ніж в стокового
Тим більше...
А що входить в комплект тої кераміки,що ти будеш ставити?

Vomont
22.01.2010, 14:52:34
А що входить в комплект тої кераміки,що ти будеш ставити?
весь комплект щеплення який вже поставили

BMW-ЮРА
22.01.2010, 18:09:01
Якшо не секрет то скільки воно коштувало тобі?

Vomont
22.01.2010, 19:14:13
BMW-ЮРА, якщо ти про щеплення то комплект 800 єнотів

Vomont
23.01.2010, 08:58:59
В продовження теми викладаю фото процесу встановлення турбо:
доопрацювання впускних выкон пыд 50 колектор

Vomont
23.01.2010, 09:05:18
так виглядає стоковий колектор

Vomont
23.01.2010, 09:06:23
а так виглядає турбо колектор:

Vomont
23.01.2010, 09:13:05
інтеркулер на машині разом з фільтром та пайпінгом:

Vomont
23.01.2010, 09:16:42
турбіна на машині(вигляд знизу) та вихлоп:

Vomont
23.01.2010, 09:18:41
ну і перероблена лапа кріплення двигуна (зі сторони турбіни) для заведення впуску в турбіну. Ще будуть чистові фото підкапотного простору та салону але пізніше..

BMW-ЮРА
23.01.2010, 09:59:06
Красота! Але як вони там то всьо вмістили, використали кожен клаптик вільного простору. Справжні митці!

yrik_lvov
23.01.2010, 13:10:49
Vomont, :respekt: це напевно перший автомобіль в клубі який дійсно піддався тюнінгу а скільки в неї тепер конячок і де ти найшов таких майстрів що так все зробили акуратно?

Vomont
23.01.2010, 13:57:00
yrik_lvov, скільки зараз потужність незнаю тому як йде настройка але планується вихід десь в районі 400 - 420 к.с.
Стосовно майстрів так це сама відома компанія Турбо Гараж та СТО Culibeen Engineering проекти яких відомі по всій Україні,Молдавії,Білорусії,Росії. Вони єдині володіють в СНД самим швидшим БМВ
який розганяється до 100км за 2,7с. а з 0 до 200 за 7,9с

LEgEnDA
23.01.2010, 14:58:35
Класні фото) Vomont, Респект! Надіюсь скоро всі обачать твою ласточку!

Vomont
23.01.2010, 18:27:20
Надіюсь скоро всі обачать
Я сам дуже цього хочу...просто неймовірно хочу..

{ додано через 17 хвилин }
Виникають такі коментарі виробників даного проекту, поки що ось такий стан справ:

Пока наддув 0.4х бара, по загрузке форсунок, динамике разгона по логу и просто поджопным ощущениям в ней сил 320-350, на сухом до белизны асфальте срывает третью передачу. Сейчас хочу поставить на нее эмулятор с бустконтроллером что бы поддуть верхние передачи под 400лс.

Oleg Coupe

andriy320e30
23.01.2010, 19:22:55
Vomont, :respekt: це напевно перший автомобіль в клубі який дійсно піддався тюнінгу а скільки в неї тепер конячок і де ти найшов таких майстрів що так все зробили акуратно?
перший турбо э46 в україні:first:

{ додано через 1 хвилину }
всетаки емуляторIII будуть тестувати на твої машині

Vomont
23.01.2010, 19:25:56
andriy320e30, так, згідно тверджень людей які в даному питанні спеціалісти то турбованої моделі Е46 в Україні ще не було , моя буде першою.

andriy320e30
23.01.2010, 19:27:46
шо я і кажу

Vomont
23.01.2010, 19:31:29
всетаки емуляторIII будуть тестувати на твої машині всі секрети продаєш:biggrin: