- Нові кільця та вкладиші - MAHLE;
- Всеможливі сальники клапанів, колінвалу, термостату, помпи охолодження, зірочка на колінвал та трубки охолодження ГБЦ - оригінал;
- Прокладки ГБЦ, піддона, впускного колектора, болти ГБЦ - VICTOR REINZ;
- Рівнодовгий випускний колектор з Німеччини. Став без жодних переробок на м54(на відміну від тих що продають в нас) і має більш правильну геометрію.
За два вечора та один вихідний двигун зібрав.
Використовував герметик VICTOR REINZ; елементи що труться змазував моторним маслом, до котрого, за порадою
VOVIKа, додав порошок дисульфіду молібдену(має високі антифрикційні властивості, не осідає на масляному фільтрі і не випадає в осад, не забиватиме гідрокомпенсаторів).