Повідомлення
Old 10.06.2015, 09:58:19   #16
Mu$daY
Senior Member
 
Авто: RX8V8&E30V8&Roadster
Повідомлень: 481
Default Re: 7 червня 2015 - 1 етап Чемпіонату України з Дрифту Арена-Львів

Прокоментую шось і я, мабуть) Отже, по-перше величезна подяка за он-лайн підтримку на етапі та перед Маріку з Сірвєтніком, які були нашими першими техкомами і завдяки яким, у Саши Лагути майже не залишилось питань та тачка просто пролетіла техком, Сергій Апексу за своєчасне відправлення до Льоші та надану тех підтримку;) Льоші за мегаінструктаж без якого я б до вечора суботи позорився так ні разу з нею не впоравшись. Команді механіків, яка тупо не дала мені засохнути і готова була ремонтувати любий фейл в пів години) Олегу Фасту за спонсорство резини і дисків на етап) Команді СТО 911 за цілий список нереальних задачок вирішених в найкоротші терміни. УСІМ ХТО ХОЧА Б ВІДПОВІДЮ НА ОДНЕ ПИТАННЯ НАМ ДОПОМІГ ЩЕ РАЗ ДЯКУЮ та знайте це наш дебют, це Ми зробили, це наша заслуга та наша перемога))) ВІТАЮ НАС))) і не треба мені тикати;)
Тепер по етапі. Чого мене не було в жодних попередніх списках і дехто досі незнає що я брав участь в етапі?) Тому що я так захотів, тому що не хотів довго щось пояснювати у випадку невдачі і виглядати по-дурному як мінімум. Я не реєструвався в чемпіонаті попередньо, просто приперся в техпарк на техком без ліцензії пілота і сказав шо хочу їхати=) Номер ліцензії отримав, техком пройшов, медогляд, вдягаю пекельний дріфткамбез і ось я на брифінгу пілотів сижу з Гріньою, Вовою Реалом, Ілюком, Нортоном, Чепою, Данком та ще з десятком не менш легендарних пілотів))) Заради таких секунд варто жити скажу Вам)
Тепер по машині і пілоті)
Машина завелась в середу здається, перший виїзд 23:00 четверга, на хвилині 3й колесо летить через паркан якраз на трасу) Десь тоді я перестав спати, бо зрозумів що ми в грі любою ціною. П'ятниця було просто пекельною( Цілий адский список недопрацювань, дрібязку розкиданого по усьому місту і десь в 01:00 вже суботи, тобто 7 год до реєстрації на хвилині 5, другого виїзду на площадку в нас втикає редуктор і ми розуміємо, що запасного в нас нема( х;5 хто руки опускає і тут всім відомий Микола з бмв шроту привозить не такий редуктор в 02:30 ночі)) Тут вже окремий респектос Славі Адесі, який їде з ним на Батальну і привозить 2 редуктора в 6й ранку)) Поки Слава ставить редуктор я газую в душ вливаючи десь 259літру редбулу в себе так як СПАТИ ОСТАННІЙ РАЗ випадала нагода в середу і далеко не мені одному( Повертаюсь в бокс завожу монстра, адреналін просто шкалить зразу за брамою сервісу, очі просто відкриваються, гонка починається) Технічка усім відома імпреза біламатова) На фейс контролі траблів 0 корчі корчами) реєстрація, завтик з тим що в мене нема ліцензії але все вирішується, як усюди і машина йде на техком. Техком вищезгадані кваліфіковані адвокати, допомогли пройти без проблем та й зрештою технічний рівень нашого корча не заставляв нікого червоніти. Декілька зауважень на наступний етап і ми далі в грі. Перші тренерувальні заїзди і перші розчарування. Розчарування в собі( Якої б думки до того я не був про свій скіл боковоза, в той момент я зрозумів, що почуваюсь як на першому дзвонику в першому класі) Адський виворіт, заварений редуктор і шалене пихло не давали собою керувати( + неймовірне виснаження просто валило з ніг та не давало сконцентруватися. Перший перекур, перші настанови Льоші, перші вдалі постановки. Ще декілька заїздів і я розумію, що я не розумію вже нікого, не можу запам'ятати що мені говорять, ноги в мене ватні і вода вже не тамує спрагу) але відповідальність, яка лежить на мені бере своє і я таки нагріваючи як слід резину роблю таки декілька вдалив проходжень від і до. Правда в полоси я так і не попадаю досі))) до кваліфікації по часу 30хв і на останньому тренувальному заїзді після якого хотів відпочити в мене тріскає шток стойки( вірніше, як тріскає, він не тріскає, я його ламаю))) скажете як маршал то тайванські стойки і будете як і він в незручному становищі)) то дріфт і тут так можна зробити) добре шо по мені двома синяками обійшлося. Я перестарався в крайніх положеннях, чим і призвів до того що обірваний шток потягнув за собою тріснуто, зігнутий ричаг і зігнуту рульову тягу( + покалічений обвіс ну то ні про шо в тій ситуації. То на фініші до якого шоб дойти хвилин 5 треба. За 10 був евакуатор і мої пацани я вже зняв бампер , пороги і проконстатував епік((( пішов пішки повз трасу і тоді напевно зрозумів, що не жалію ні хвилини та ні гривні якої ми вклали в цей про. Реакцію людей словами не передаш, до того я не дуже чув та сприймав це бо був занятий їздою, а в шоломі не чути нічого))) Я пішов на відпочинок з льодом в червону зону, тим часом машина приїхала в тех парк) мені задали парочку питань, на які я відповів зовсім не правильно, хоча правильну відповідь я знаю як паспортні дані свої) команда механіків відправила мене на відпочинок і взялася за свою брудну справу))) хвилин за 15 вони кричали на мене не своїм голосом "ДАВАЙ ГАЗУЙ НА КВАЛІФІКАЦІЮ, тачка готова"))) Добре приховавши від мене конфіг "нової ходової" впихнули мене в тачку, пристігнули, Льоша видав останні настанови і я поїхав на всі гроші) 3 спроби) 1ша чуть не збиваю маршала, розворот- епік) 2га спроба вдала, один з кращих заїздів за день, але на рівні 1го класу))) 3 заїзд, розворот так як більш ніж впевнений що це таки все на сьогодні палю гуму, іду в тех парк) на в'їзді розумію по реакції друзів що пройшов кваліфікацію))) не вірю))) і не дарма))) поки ми хвилин 20 тішимось ремонтується червоний Форд і обходить мене в рейтингу((( про це я взнаю ще за пів години на бріфінгу(
Чесно абсолютно ні накого не ображаюсь, усі отримали по заслугах))) я більш ніж задоволений результатом) особливо потішився коли взнав шо кваліфікацію я на тріснутому штоці, відрихтовано/повареному ричагу і кривій тязі їхав))
На брифінгу взнав що параду не буде, взнав чому і взнав що завтра я можу спати)
В неділю приїхав в годині 1й туди попередньо замінивши вже в неділю тріснувшу рульову тягу))) Не виїхав на нагородження та тренування, а тупо відстоявшись в тех парку та отримавши свою нагороду поїхав з мигалками на 911 СТО де тачка зависає на наступний рівень прокачки)
Отже, як підсумок ми отримуємо пройшовший техком корч, ліцензію пілота від ФАУ та купу радості та пози9тиву))))
Усім дякую за підтримку та обіцяю багато тренуватись та порвати всіх в Марі-Апичі колись;))) Не переключайтесь...
П.С. Команда шукає спонсорів, побажання не дитячі, але тих в кого є бажання допомогти ми радо вислухаємо...
Mu$daY оффлайн   Відповідь з цитатою