PDA

Переглянути повну версію : E36 Особливості водіння BMW зимою


ValodjaE36
20.10.2008, 11:35:27
Всім привіт :)
З наближенням зими мене не покидає думка, чи важко буде пересуватись на задньопривідній БМВ нашими дорогами, може хтось має секрети з особистої практики, ак себе поводить АБС на ожиледиці, цікаво почитати ваші поради:-.

CONFIG
20.10.2008, 11:55:13
З ABS особливостей нема.. є особливість в задньому приводі.. буксує. Але якщо є системи стабілізації і антибукс, то.. я за минулу зиму жодного разу не забуксував так щоб не міг сам виїхати 8-)

ValodjaE36
20.10.2008, 12:01:17
Моїй ласточці антибукс та система стабілізації напевно тільки сниться, от блокований редуктор більш реально але ціна 250 паперів кусає, а коли цих благ немає, невперелепки буде пересуватись:-?

{ додано через 51 секунду }
Чув шо АБС на льоду жахлива штука, вибиває педальку і все...

Just be
20.10.2008, 12:07:07
Обовязково брати хорошу зимову резину, а решта то справа техніки і привички :)
А техніка одна, не добавляти різко газу в поворотах. І тормозити ривками.

bmwe36petro
20.10.2008, 12:15:03
ValodjaE36, задній привід не такий страшний яким його більшість уявляє, найважче це перейти з переднього приводу (інший принцип поведінки в критичній ситуації). В мене теж нема блокування, але жодного разу минулої зими не було проблем. АБС - хороша штука, яка принаймні дасть можливість маневрувати на гальмуванні, а гальмівний шлях з АБС не більший, а навпаки - менший. Це просто враження складається, шо гальма не повністю використовуються, коли педаль б'є, але коли колеса заблоковані і сунуться по льоді авто теж не сповільнюється так як ми звикли на сухому покритті, крім того крути кермом, чи не крути - машина своєї траекторії не змінить.

ValodjaE36
20.10.2008, 12:26:33
bmwe36petro, на якій ти резині їздив???

Vomont
20.10.2008, 12:41:48
Підтримую Назара в плані навиків водіння. Я всю зиму проїздив - головне щоб резина хороша була.
В мене стояла Dunlop Graspik

bmwe36petro
20.10.2008, 13:38:17
bmwe36petro, на якій ти резині їздив???
Мішелін 185/65/15, а от який не памятаю, мені привезли б/в, тому перебирати не довелось...

ValodjaE36
20.10.2008, 13:43:30
bmwe36petro, Just be, Best Mashine Wolodya, CONFIG, вам дякую, не такий страшний вовк, як його малюють...
найкраще це практика:-)))

bmwe36petro
20.10.2008, 13:55:33
найкраще це практика
і забути про швидку манеру їзди при перших опадах снігу і приморозках, а потерпіти до весни ;-)

BMW-ЮРА
20.10.2008, 18:04:55
Якшо вмієш їздити, то нема різниці який привід.Звичайно шо на глибшому снігу забуксувати легше на задньому приводі, бо переднім покрутив рульом і десь зацепишся, а зад як засяде, то торба.Їздити треба з розумом і недуріти газом, бо може гарно закрутити.Якшо їздити в основному по місту то можна поставити шиповану резину, знайомий мав, відгуки найкращі, єдине як нема снігу, то по асфальті скоро непоїдеш, а так вцілому непогано.Їздив тої зими на Pirelli, б/у, проблем немав ніразу,думаю тої зими нових купляти небуду, такі як в нас останнім часом зими то думаю ше відїзжу.На Шкоді в мене були Dunlop Graspic відгуки супер.Машина дійсно добре тримається дороги.А щодо ABS то зимою просто супер штука, реально машину некине при тормозінні, а щодо інших систем то невкурсі в мене їх нема і добре, я тій електроніці недуже довіряю, бо як її нема дурка в голову нелізе, а проти законів фізики непопреш!Тому бажаю всім гарно перезимувати.

axel
20.10.2008, 21:08:30
Ну..... якщо я взимку буду їздити, то мені напевне (якщо заводитимуся) буде найекстремальніше, ABS немає, Антибукс хм..... немає, блокований диференціал хмм.... одного разу пробував буксувати на мокрій траві, то гребла відразу 2 колеса.... то воно? :-)))
Залишається надія лише на хорошу резину :)

yurakushyk
20.10.2008, 21:39:25
Головне при мінімальному заносі не хвилюватись, а просто відпустити педаль газу, дати можливість машині вирівнятись, і плавно газуй далі.

Vomont
20.10.2008, 22:02:45
Правильно Юра,слова професіонала слалому!!!

BMW-ЮРА
20.10.2008, 22:19:42
Зимою легше їздити на любому приводі, ідіотів на дорогах менше.Всі моднікі на шкарлупках чекають коли злізе сніг, а нам їздити легше!В чому і + зими.

ValodjaE36
21.10.2008, 09:21:24
Згідний, як сніг впаде то одразу жіночок з мобільними на дорогах поменшає та холеріків не буде, з особистої практики знаю(мав 5 років назад мав копійочку червону:-]), що на задньому приводі легче пересуватись на передачі, як в повороти входить так і пригальмовувати, тепер залишається підготуватись до зими 8-)

augustino
21.10.2008, 13:08:10
БС - хороша штука, яка принаймні дасть можливість маневрувати на гальмуванні, а гальмівний шлях з АБС не більший, а навпаки - менший.
Я бачив тест-драйв Октавії,де спеціально перевіряли дію АБС на різних дорогах.Так от,на дуже слизькому покритті гальмівний шлях при включеному АБС був практично на 30-50 см більшим,ніж на тій самій машині з виключеним АБС!Єдиний плюс це те,що машина залишалась більш-менш керованоюю.А на сухому асфальті різниця в керованості і гальмівному шляху колосальна,не спорю.

Solidol
21.10.2008, 13:25:00
хороша зимова гума на задку та парочка старих акумуляторів в багажнику перетворять бімер у всюдихід :-)))

Just be
21.10.2008, 13:32:22
Solidol, або мішок піску :), їздити легше, та і при потребі знадобиться :)

CityCat
21.10.2008, 14:17:28
Єдиний плюс це те,що машина залишалась більш-менш керованоюю

Не погоджусь. Повне блокування коліс за секунди може викликати або знос передньої осі чи занос при спробі покрутити рульом або тиснути тапку. А при спрацюванні АБС - машинка 99% керована.

Звичайний водій за навиків встигає ривками тиснути тормоз 4-5 раз за секунду, профі 9-10

bmwe36petro
21.10.2008, 14:36:08
Звичайний водій за навиків встигає ривками тиснути тормоз 4-5 раз за секунду, профі 9-10
цікаво, а АБС скільки разів на секунду спрацьовує?

CityCat
21.10.2008, 14:42:32
а чорт його знає, якщо чесно

якщо в загальному подумати, то АБС мінімум 5-6 разів має спрацьовувати

BMW-ЮРА
21.10.2008, 16:05:34
Хочу сказати шо про водіння ненапишеш і нерозкажеш, воно в кожного по різному.Тому додам єдине, шо неважно який привід, головне зі швидкістю незловживати!

augustino
21.10.2008, 16:34:20
Не погоджусь. Повне блокування коліс за секунди може викликати або знос передньої осі чи занос при спробі покрутити рульом або тиснути тапку. А при спрацюванні АБС - машинка 99% керована.

Звичайний водій за навиків встигає ривками тиснути тормоз 4-5 раз за секунду, профі 9-10
Так я це і писав!Будь уважний)))))))))

ValodjaE36
22.10.2008, 09:26:37
Звичайний водій за навиків встигає ривками тиснути тормоз 4-5 раз за секунду, профі 9-10
Таким водіям точно не потрібний ні абс ні взагалі тормоз, вмене знайомий автогонщик, так внього коли пропали тормоза на машині він умудрявся по місту ручником тормозить, і все пройшло без екстренних ситуацій, сьогодня на Левицького біля Личаківської адміністрації чувак на новій Каріні, на швидкості 50-60км/год. з лівого ряду реско шмигнувнув у право тим самим притиснувши мене до бардюру, міліметри та чудові тормоза мого авто, відділяли мене від неприємної ситуації з самого ранку(: тормоза все-таки не труси придумали8-)

CityCat
22.10.2008, 09:46:21
Таким водіям точно не потрібний ні абс ні взагалі тормоз

Абсолютно згоден. Але всі навики приходять з часом. Колєга демонстрував "фінт ушами" - проїхалися з Сихова в Брюхи, як тормоз він всю дорогу використовував тільки мотор і ручнік. Я обалдів...

CONFIG
22.10.2008, 10:24:18
Звичайний водій за навиків встигає ривками тиснути тормоз 4-5 раз за секунду, профі 9-10
Якщо чесно то шось важко в це повірити.. 10 раз в сек.. то нереально, тай чи потрібно. Звідки така інфа?

ABS (http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system) спрацьовує до 20 разів в секунду.

Два цікавих відеоролики про роботу ABS.

xd5KDvXbE3M

CityCat
22.10.2008, 11:17:06
Якщо чесно то шось важко в це повірити.. 10 раз в сек.. то нереально, тай чи потрібно.

Sorry, справді не правильно сказав. Профі встигає зробити до 8 гальмівних імпульсів за секунду. А 9-10 - правильно було написати до 11 маніпуляцій з іншими органами управління (руль, КПП, і 3 педалі) в загальному, при виконанні гальмування з максимальної швидкості. Ці цифри з статтей про особливості гальмування зимою.

По собі можу сказати - ухитрявся максимум 3 натискання зробити за секунду, при гальмуванні з 60 км на слизькому покритті, щоб встигнути зупинитись перед "фішками" і їх не збити, але в 50% таки блокував колеса

CONFIG
22.10.2008, 12:12:32
Профі встигає зробити до 8 гальмівних імпульсів за секунду. А 9-10 - правильно було написати до 11 маніпуляцій з іншими органами управління (руль, КПП, і 3 педалі) в загальному, при виконанні гальмування з максимальної швидкості.
Цікаво подивитись на першоджерело таких цифр.. Просто спробував натиснути на мишці 8 раз за сек.. сумніваюсь що встиг, звичайно то не до порівняння, але мишкою я клацаю певно років 10, а в педалі більший хід, тай нога то не палець.

CityCat
22.10.2008, 12:19:27
Цікаво подивитись на першоджерело таких цифр..

Як варіант (http://www.streetracing.by/driving/emergencybraking.html)

Просто спробував натиснути на мишці 8 раз за сек

в мене запросто виходить :)

а в педалі більший хід

Згоден. Але, думаю, не мається на увазі втискання в полік і відпускання 8 раз за секунду.

ValodjaE36
22.10.2008, 13:01:03
Я вже теж мишкою клацаю;-]
важко порахувати(:

Fly
22.10.2008, 14:01:38
Відїздив зиму на Марангоні:) Як на мене нормал по ціна якості, ніразу не забуксував і не занело!:) Абс ніразу не спрацював, секрет простий - мати голову на плечах, не гнати! По місту в мене зимою максималка -60, по трасі - 90:)

LC MONARCH
09.01.2013, 18:19:16
секрет простий - мати голову на плечах, не гнати! По місту в мене зимою максималка -60, по трасі - 90
цілком і повністю погоджуюсь.

Артем
12.02.2013, 15:39:54
А мені навпвки подобається їзда зимою особливо у поворатах з дріфтом, звісно не на дорогах загального керування, а так десь на проміжуточних, Беха це любить, і керується дуже контрольовано!

Ko3a4oK
12.02.2013, 17:41:25
А мені навпвки подобається їзда зимою особливо у поворатах з дріфтом, звісно не на дорогах загального керування, а так десь на проміжуточних, Беха це любить, і керується дуже контрольовано!
+1 :yes3: