PDA

Переглянути повну версію : E36 Тюнинг тормозов


Макс
28.02.2013, 16:51:34
По тихоньку апгрейдя свою ласточку дошёл до тормозов... Есть намеренность заменить всё, включая суппорта - в нете вычитал что М диски больше на 3 см 285 vs 315. Есть у кого-то опыт такой замены? встанут они или нет, если подвеска М техник? Какие сложности возможны?

Буду благодарен за любую подсказку.... :)

bmwe36petro
28.02.2013, 17:01:47
Макс, по-перше запитаю для чого? Стокові гальма на 2.0 досить таки непогані, чи в подальшому планується більший об'єм, турбо і т.д.?

Якщо все-таки вирішив ставити гальма від М3, то вони підійдуть, не залежить яка в тебе підвіска, але от колісні диски менше 17" розміру не поставиш.

realnero
28.02.2013, 17:07:47
зачем на 320 М тормоза? проще с 328 поставить если родных "не хватает"

Макс
28.02.2013, 17:12:17
bmwe36petro,
думаю о перепрыжке на 2,8, ежели найду хорошего донора на родине своего баварца :) но как любой нормальный тюнинг начинать решил с тормозов :)
На днях попал в ситуацию, когда тормозов мне не хватило... обделался легким испугом, но насторожило...
Если не ошибаюсь на 2.0 стоят те же 285 что на 1,8, только у меня дисковые и сзади...
2.8 тормоза такие же как на 2.0 потому пока выбор пал на М.
Новые 17" лежат в гаражике и ждут хотя бы небольшого улучшения дорожного покрытия.. :)

bmwe36petro
28.02.2013, 17:16:27
проще с 328 поставить
відрізняються лише задні, тим що вентильовані, діаметр той самий...

{ додано через 2 хвилини }
Если не ошибаюсь на 2.0 стоят те же 285 что на 1,8, только у меня дисковые и сзади...
на 1.8 діаметр такий самий, але вони невентильовані
2.8 тормоза такие же как на 2.0 потому пока выбор пал на М.
2.8 зад вентильовані, решта все таке як у 2.0

Я собі поставив від 2.8, бо стояло питання заміни барабанів на дискові (задні) і підвернулися якраз вентильовані з 2.8.

BMWheelman
28.02.2013, 17:21:26
на перед можна поставити від 328 тільки е46 а не е36, вони більші але не такі як від м3, тоді 16*ті диски ставляться а не 17 як в М-ки

ще альтернатива від е46 330, але тоді теж мінімум 17* диски, і певно головний циліндр з вакуумом, оскільки при значному збільшенні діаметру збільшиться хід педалі і може зменшитись ефективність. на е36клубі про це більше знають, не один вже робив так

Макс
28.02.2013, 17:27:41
bmwe36petro, советуешь поступить также? Это по идее должно быть дешевле ибо не тянет замены суппорта... С другой стороны не хочется экономить на безопасности себя и пассажиров... :) попробую накинуть оба бюджета и выложить тут может кто пойдет по моим стопам (протекторам) :)

e@gle
01.03.2013, 00:17:57
Від м3 супорт має інше кріплення до ступиці.
Все зведеться до заміни цапфи, і, бажано, ричага.

Найкращий варіант е46 328.
Від 330ї дуже важкі бліни і супорта, це не так вже і круто, як на мене...

bmwe36petro
01.03.2013, 09:16:54
советуешь поступить также?
Якщо в планах 2.8, то можна поставити задні вентильовані, але самими дисками не обійдеться, супорти також треба міняти. А взагалі різниці великої не бачу, ну задні будуть вентильовані, ну будуть швидше охолоджуватися, але задні такої нагрузки не несуть, як передні. Якщо не задовольняють гальма, то я б спочатку дивився в чому причина, можливо колодки, або диски гальмівні під заміну.

Макс
01.03.2013, 10:24:34
та под замену по любому усё... просто если менять уже то на бест оф зе бест :) спасибо всем за советы - наверное всё-таки перепрыгну на тормоза с е36 2.8, ибо с нашими дорогами лишать себя возможности ездить на 15' наверное не очень правильно и практично :) пошёл искать запчасти :)

bmwe36petro
01.03.2013, 10:30:15
наверное всё-таки перепрыгну на тормоза с е36 2.8
В такому випадку шукай на розборках супорти, а диски і колодки бери нові, при чому бажано всі (перед, зад). Бюджет цього всього не менше 300у.о. Але ефект буде вражаючим.

e@gle
01.03.2013, 11:18:52
>>на бест оф зе бест
Брембо кіт за 6000$

Макс
03.03.2013, 21:06:04
e@gle, Ты крут :respekt: - обязательно себе когда-нибудь поставлю и поделюсь впечатлениями :drinks:

BMWheelman
03.03.2013, 22:36:29
наверное всё-таки перепрыгну на тормоза с е36 2.8

який зміст міняти задні не вентильовані на вентильовані, не розумію:unknw: думаю ти не почуєш різниці. Якшо вже дійсно заморочитись з гальмами, то від е46 328, а просто так поміняти шило на мило... не знаю...

Karabas Barabas
04.03.2013, 12:52:43
BMWheelman, різницю відчуєш коли пару разів різко відтормозишся з 180-200+ до 90

BMWheelman
04.03.2013, 13:08:23
BMWheelman, різницю відчуєш коли пару разів різко відтормозишся з 180-200+ до 90

навантаження в основному йде на перед і різницю при гальмуванні чути коли ззаду барабани, а коли вони дискові то навряд чи пересічному водієві вдастся відчути різницю між вентильованими і не вентильованими. Нема змісту викидати на це гроші.

bmwe36petro
04.03.2013, 14:02:00
навряд чи пересічному водієві вдастся відчути різницю між вентильованими і не вентильованими
+ 1

realnero
04.03.2013, 15:27:18
Якшо вже дійсно заморочитись з гальмами, то від е46 328
я сразу говорил про это вначале темы ;)

pomchuk
04.03.2013, 19:22:15
різницю відчуєш коли пару разів різко відтормозишся з 180-200+ до 90 Як в Формулі ))). так тут і з 328ї не допоможуть.
С другой стороны не хочется экономить на безопасности себя и пассажиров...))))

tommy_boy
05.03.2013, 10:05:36
пару разів різко відтормозишся з 180-200+ до 90
ну і коли хто таке робив востаннє??? :rofl:
тут скорше з 80 до 0 тормозиш перед ямами пля :nea:

pomchuk
05.03.2013, 11:04:43
ну і коли хто таке робив востаннє???
буває таке на дорозі до Стрия коли якийсь придурок сонний за рулем не побачить що з-заду до нього приближується літак і вчасно не перестроється в праву полосу))), але це буває дуже рідко.

Karabas Barabas
05.03.2013, 12:47:16
ну і коли хто таке робив востаннє???
не раз робив на стрийські трасі коли їздив на 525

pomchuk, +1

Макс
07.03.2013, 08:37:16
Именно такая ситуация и заставила создать этот топик, думал уже не остановлюсь..! После остановки от слияния с другим авто мою ласточкуотделял 1 метр...

dima_chedra
24.05.2013, 13:12:24
Оскільки не знайшов окремої теми напишу тут. Стикнувся з питанням заміни передніх гальмівних дисків. Для себе вирішив тільки нові поставити. Але як зажди обмеження в бюджеті не дозволяє поставити брембо спорт з колодками, супортами, шлангами і тд. Тобто вибір стоїть між:
1)Zimmerman "З дирками" (150126952) 655грн
2)Brembo (FD.040.000) 675 грн
3)TRW "Стандартні" 350 грн

Вже вислухав тисячу і одну думку на рахунок кожного варіанту. Ще ж питання і в колодках. Ну добре в трв питання просте, а в "дирявих" чи "проточених" дисках питання вже складніше. До таких дисків радять брати колодки Textar.

Але сьогодні натрапив на tormozi.ua і у них зацікавили диски Power Friction. Думок про них мало є позитивні і негативні. Цікавить Ваша думка, на рахунок всіх варіантів. Особливо якщо хтось уже таке щось мав. Дякую

{ додано через 38 хвилин }
До "дирявих" колодки: PowerStop Z16 кераміка 650 грн

guf
24.05.2013, 13:52:18
bmwe36petro,
На днях попал в ситуацию, когда тормозов мне не хватило... обделался легким испугом, но насторожило...

В каком плане не хватило ? Что случилось, что было не так ? Я вот как не торможу - хватает с приличным запасом.. а вот блины - не знаю какие стоят, но они уже далеко не ровные... ))

{ додано через 1 хвилину }
dima_chedra, візьми по ТРВ або дорожчі - Брембо і не парся... нафіг тобі та кераміка за такі грощі, на такий мотор ?...

dima_chedra
24.05.2013, 14:14:47
візьми по ТРВ або дорожчі - Брембо і не парся... нафіг тобі та кераміка за такі грощі, на такий мотор ?...
Так мотор важкий, коробка автомат, останні колодки стер за 3000 км Ferodo FDB.

pomchuk
28.05.2013, 23:16:48
останні колодки стер за 3000 км - ?????
Так вам не тільки колодки керамічні а й бліни, супорта відповідні під "повну" кераміку потрібно ставити та ще й з правильною вентиляцією.
Або варіант другий - у вас стояли дуже погані "Жигулівські" колодки і коли перегрівалися починали дуже інтенсивно стиратися от вам і результат поганої роботи гальма.
В мене перід АТЕ бліни і колодки вже накатали десь 25.000 км. - все без проблем!
Хто як їздить!!!

guf
29.05.2013, 10:40:06
За 3000 км? Ви з Говерли зїзжали ? Це занадто мало, щось у вас швидше всього не так, у гальмівній системі...