PDA

Переглянути повну версію : E34 BMW е34 525 Khmelnitskiy


KinG
07.02.2013, 00:16:21
Всі привіт!!! Ось нарешті вирішив завести свій бортовик:) Мене звуть, Іван. Проживаю у місті Хмельницькому, але так зріднився з Вашим сайтом, що напевно скоро переїду до Львова) як я помітив у Вас дуже багато поціновувачів нормальної марки автомобілів.:respekt:
І так розповім як я став БМВістом) Першою моєю бехою стала «316» 30-ка з мотором М10 1.8 карб. 86 р.в. Саме тоді я відчув, що Я з BMW залишусь на все життя) Але так, як авто було у віці, то потребувало чималих вкладень… а грошей на цю справу в той час у мене не було, то десь через рік ми з нею розлучились:sorry: Пройшов час, і було випробувано трохи інші «авто»...
І ось товариш вирішив продавати свою е34 525 м20 b25 1988 р.в. Я загорівся:wow: Ціна була трохи вище ніж бехи на ринку цих років, але Я знав власника, і знав скільки душі та коштів було вкладено в цей БУМЄР. Ні хвилини не вагався…) І так про сам автомобіль: Пом’ятаю як він його тільки купив, то нічого не було (як кажуть з фаршу) та багато треба було робити. Але за цей час була поміняна вся ходова, і на далі ставелось все тільки оригінал чи аналоги підтримуючі брендом BMW. Був замінений салон на шкіру. Ел. Склопідіймачі та ел. люк. Поставлена хороша музика Alpane. Задня оптика з червоними поворотами (класно виглядає). Диски р16 169 стиль (реплика) Біле світло у салон. Ксенон… ну загалом багато було зроблено все не згадаєш) А… ще була перефарбована (бо зліз лак) у колір не оригінал, і повністю в один колір. Багатьом не подобається, але мені поки до душі)
І ось це все добро Я купив:beach: Потіхи не було меж) Скажу за півтори роки їзди (18000км) на цій БАВАРСКІЙ красуні) Я дуже задоволений. По ходовій поки тільки їздив на діагностику, але думаю після цієї зими і цих «доріг», доведеться вже щось міняти… Ну і так за цей час було трохи роботи, як кажуть по мєлочі (далі десь буду описувати) Ще трохи грошей на вдосконалення це накладки на пластикові пороги, ангельські очі… і ще деяке вдосконалення під себе) Загалом автом дуже задоволений!!! Був час хтів обмінювати на е38 (теж дуже подобається) навіть оголошення на РІА подавав, але потім вирішив доводити цю ластівку до абсолютного класу BMW)
Ось поки здається все. Вибачте, що так мало описав... це мій перший досвіт ведення БОРТОВИКА. Був радий з Вас поділитись, як кажуть

to be continued…

І фото моєї е34

IGOR ALPINA
07.02.2013, 04:21:45
Машина :bomb: в самого така була але 520і 1994 ванос, була моєю першою, по сьогоднішній день тільки бумер, бережи її і не думай міняти а іншу марку БМВ це БМВ:first:

Breaker
07.02.2013, 09:07:29
Гарна бмв, але я б руль зразу міняв

_Ramon
07.02.2013, 09:56:54
Гарна бумка.:drinks:

кум
07.02.2013, 10:29:27
красуня, особисто мені покраска в один колір :bomb:, машинка відразу молодшає на років 10-15.:ok:

Next
07.02.2013, 12:31:00
я б руль зразу міняв
погоджуюсь
машинка :wow:

324d
07.02.2013, 15:27:41
Машина :bomb:

KinG
07.02.2013, 17:42:41
Дякую) Кермо поки можливості нема, але думаю найблищим часом поміняю...)

Артем
12.02.2013, 15:26:57
особисто мені покраска в один колір , машинка відразу молодшає на років 10-15.
Не в обіду але мені навпаки здається що це здишевлює авто, і робить її схожу до тюнінгованих жигулів, але це тільки моя думка!

кум
13.02.2013, 10:24:21
ну, решітка радіатора це явно перебор, а от пороги, задня і передня губа-гарно(а це тільки моя думка)

KinG
13.02.2013, 18:54:12
Решітку поки не фарбую, бо хочу широку морду... буде тоді буду думати))

KinG
27.03.2013, 16:58:14
Привіт, БМВістам:victory: Ось трохи переобладнав свою ластівку і вирішив цим поділитись.

План робіт був такий: Широка морда, передня оптика Hella black, нове лобове скло, дзеркала на ногаг, кермо М-Тех 2 і так далі...

Одже, спочатку купив оптику! Знайшов у Харкові людину яка іх робить. Він бере оригінальну Хелу: розбирає, реставрує, фарбує, ставить хрестики, ангельскі очі, нове скло... і виходить Hella black Angels Eyes (на мій погляд доволі круто виходить) І от все це добро я купив та поставив:yahoo: Після цього побачив, що потрібин повний комплект. Докупив повороти димчастого кольору. ПТФ не міг знайти належних та вирішив реставрувати свої. Купив нове скло, в середені корпус пофарбува чорним-глянцем, посадив скло на чьорний герметик і після цього вийшов ефект "black"... Передня оптика була завершена:first:

Після була замінена нижня частина панелі, бо вона була сіра - тепер чорна. Загалом нічого складного, купив - поставив:ok: Правда за два рази, бо після першого, підсвітка пічки перестала прафювати:nea: Але це таке, зараз все добре:victory:

Далі: В товариша була нерозмитнена е34 95р.в. от і вирішив я її троши розібрати:biggrin: Забрав широку морду(комплект: капот решітка) та дзеркала но ногах. В замін відав своє з невиличкою доплатою:drinks: Пофарбував, поставив і тепер просто "бомба":bomb: ...ще не можу натішитись)) Ще потрібно зняти руль М-Тех 2, перешити і поставити.

З лобовим склом поки нічього цікавого, бо ще не поставив. Стоїть нове в гаражу. Старе має пару сколів та пошкрябину від двірника... так то не заважае але хочу довести до ідеалу:)

Так, здається все)
[B]PSB] вибачте за фото) робив на телефон і при незрозумілій погоді... потеплішає, зроблю нормальні фото:)

to be continued…

Next
27.03.2013, 17:04:42
:respekt:
Одже, спочатку купив оптику! Знайшов у Харкові людину яка іх робить. Він бере оригінальну Хелу: розбирає, реставрує, фарбує, ставить хрестики, ангельскі очі, нове скло... і виходить Hella black Angels Eyes (на мій погляд доволі круто виходить) І от все це добро я купив та поставив
В яку суму тобі стала оптика повністю?

KinG
27.03.2013, 17:12:47
В яку суму тобі стала оптика повністю?
Тільки фари? 2000 з достакою

{ додано через 4 хвилини }
Повороти 200, скло на ПТФ 200, фарба та герметик 100

Gutty
27.03.2013, 19:59:57
:respekt: , гарна конячка.

кум
27.03.2013, 20:12:14
красуня!

KinG
07.05.2013, 21:53:31
Всім БМВістам, привіт))) Вирішив трохи тут написати... Нещодавно була в мене проблема з палисним насосом http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=9947 і ось нарешті, вона, була вирішина:yahoo: Одже, почну з того, що після усього того, що було в мене у тій темі, на яку зсилаюсь:rtfm: почалось таке: 31 квітня, їду собі по місту у справах, у моєї пятірки почали падати оберти до 500 і при натисненні на педаль газу авто можна сказати - не їде (задихається), а ще дуже велику затори у місті (перед святами) Думаю, якщо зупенюсь, інші авто любителі мене розірвуть:ireful: Якось доїхав до найблищого кармана, став, постукав зверху по насосу (до речі, за порадою одноклубників... дякую...:respekt:) поїхав далі. За день так, рази три:) Поїхав замовляти новий. Сказали буде 2-го:sorry: По дорозі до дому, трихи не доїхавши став. Заводеться і одразу глохне:shok: Стукав-стукав, ніякої реакції. Викликав товариша на Ваз 2111:rofl:, щоб дотягнув до дому. Він, по приїзді сказав, що не потягне... спалить щеплення. Вирішили товкти по насосу, іншого виходу не було... і цим завели:victory: Після того, їхала нормально.
Забрав насос. Вирішив сам ставити, так як 3-го було купа справ і без авто ні як, а в цей день у всіх був вихідний. Прочитав безліч інфи в інеті... почав приступати)
Буду описувати коротко так, як нічого особливого, і багато про це написано... Зняв насос. Перше, що почав робити, це прочистив сіточку...
Вибачте, забув сказати, шо той насос, що купив мені не підійшов (якийсь він вущий за оригінал), не хтів мудрувати. Вирішив після свят повернути його... Тому потрібно було відновити свій на пару днів)
Так от, почистив сіточку. Чистив ВДшкою, щось не брало, тому взяв ціліт для ваної. Окунув її в цей розчин на 10-15хв. потім змив водою, висушив і аж блестіла )) Поставив все на місце, поїхав, все здається добре:)
Сьогодні здав цей новий (якийсь не відомий виробник) у магазин та взяв вже дорощий, але БОШ. Щоб вже самому не гратись, міняти поїхав до майстра. За 50грн. він мені зняв, поставив новий, та ще примив бак спеціальним пристроєм) Поставив старий на стенд для перевірки. Там мені показав таке, що порівнючи з новим насос, який дає майже 9 атмосфер тиску, мій дає 4 (Хоча, я, так і не зрозумів, якщо для форсунок потрібно тільки 3,5:sorry:) І ще мене дуже цікавило питання, чому при включені запалення, ток не подається на насос?! Він сказав, що в цих моделях з таким двигуном так має бути. Ток дає тільки при кручені стартером. Але можна зробити)
Їде після цього всього так само нормально.

Ось так, поповнив свій бортовик:victory: Шкода, що без фото...
Всіх з Великднем та наступаючим Днем Перемоги)

to be continued…

Kroaton
08.05.2013, 01:03:16
класна машинка!!! набагато гарніший передок став з новими фарами та широкою мордою!

KinG
08.05.2013, 17:31:59
класна машинка!!! набагато гарніший передок став з новими фарами та широкою мордою!
Десь на днях ще зроблю нові фото... Зараз сонечко, вона ще краще виглядає)

KinG
11.05.2013, 15:17:51
Всім привіт) Вирішив додати дещо в бортовик...

09.05.2013 Всі святкую "День Перемоги". Хто на природі, хто на параді, хто дома біля телевізора... а я вирішив відправитись на дачу у село.
Дороги, як і майже по всій Україні НЕ МАЄ. На півдорозі влетів в яму, думаю все, диска в мене немае:shok: але ні, тільки пробив колесо (до речі вже заклеїв), диск цілий. Після заміни на запаску, доїхав до цілі, що правда вже не стим настроєм з яким вирушав.

По приїзді, відпочивши, вирішив трохи зайнятись авто...
В мене на правому задньому крилі, знизу, між порогом і середнім молдингом були 3 гульки після дурнів малярів, які замість того, щоб перед фабуванням зачистити іржаві місця та заварити, просто поклали шпаклівку та зафарб. Під лючком баку те саме. Я то думав, що ще є шанс зачистити іржу, але не там то було, вже утворились дірки. Добренько почав все там зачишяти і ось, що вийшло:
46695 46696
Думаю, залишати так до понеділка не можна, раптом дощ і взагалі...
Почав шукати вирішення проблеми одразу. Знайшов в селі автозварника. Гадав там всі п'ють в цей день, але ні... седів собі техенько, чекав роботи) Майстер, дійсно хороший, шкода, що там без роботи пропадає. Все мені гарно розтолкував, як правельно краще зробити. Гачистив фіброю, повирізав, заварив... ось так вийшло, як на мене. дуже толково:
46697
Поки він, там варив, я, замінив одну саласку для кріплення зад. бампера. Поставив його рівненько і виставив зазори, бо зі зломаною, якось він криво стояв...
Ввечорі ще відрегулював клапана. Замінив прокладку. Потрібно міняти заливну кришу(тріснута).

Одже за цей день було зроблено:
-поварка дірок
-заміна крілення з.бампера
-регулювання клапанів
-заміна прокладки кришки картера

Так що, потехеньку готуємось до "ХI Міжнародний фестиваль BMW в Києві. 15.06.2013"

На вівторок домовися з маляром. Замовив на Екзіст залевну кришку(масла), накладки на бедалі, прожинку на лючьок бензобака. Чекаю.

Ось таку провів роботу:)

to be continued…

кум
11.05.2013, 16:30:08
Так тримати, і лялька буде тобі вдячна!

ValodjaE36
12.05.2013, 09:41:31
KinG, привіт а де купляв своє скло на ПТФ а то я своі відреставрував, недавно задів об нерівність дороги бампером і одне тріснуло, шукаю?

{ додано через 6 хвилин }
По насосу, радий що постукування допомогло)))
він напевно в тебе з клапаном який тримає тиск після зупинки насосу, замітив що після заміни коли ти заводив авто насос декілька секунд закачував потрібний тиск? Такого не має бути коли все в нормі.

KinG
13.05.2013, 13:10:22
привіт а де купляв своє скло на ПТФ
Купляв в Хмельницькому, 90грн.за шт.
замітив що після заміни коли ти заводив авто насос декілька секунд закачував потрібний тиск?
Я, от з цим награвся... але потім взнав, що в м20 двигунах не має такої функція, як передпускового запуску насосу, вмикається тільки зі стартером. З ранку заводиться з пів оберата та і на далі також, за рахунок утворення великого тиску з насоса.

ValodjaE36
13.05.2013, 20:34:27
KinG, можна контакт того хто продає в скло ПТФ хочу собі замінити, в пп будь ласка.

KinG
16.05.2013, 17:05:55
Привіт!
16.05.2013 Сьогодні забрав свою BMW з фарбування з\крила:yahoo:. Ось, як воно вийшло:
46872 46873
Правда поки без лючка, бо при зйомі кріплення зламалось. Замовив нове, з оригінальною пружинкою (в мене була власного виробництва:biggrin:), що правда приїде тільки через 12 днів.

Також поставив нові накладки на педалі. Старі вже своє віджили)
46874 46875

Замінив кришку маслозаливної горловини. Стара була з маленькою тріщеною і пропускало мосло.
46876

Завтра десь має ще приїхати нова кришка розмодільника запелення. Буду чекати.

На разі все) to be continued…

ValodjaE36
16.05.2013, 21:27:46
Гарно, особливо педальки будуть краще триматись під ногою)))

Next
16.05.2013, 22:49:02
але щось там зеленить...

KinG
16.05.2013, 22:54:04
але щось там зеленить...
То тінь, все там добре)) В мене взагалі такий колір, що трохи хамелеон))) В день на сонці один, вечером трохи другий)

Next
16.05.2013, 22:59:10
ну, тоді нехай тішить)

ValodjaE36
16.05.2013, 23:04:53
Ще якщо не важко кинь пліз вото авта на 215/55 розмірі цікаво наскільки воно відрізняється по вистоті)

KinG
16.05.2013, 23:12:50
Ще якщо не важко кинь пліз вото авта на 215/55 розмірі цікаво наскільки воно відрізняється по вистоті)
Закину завтра. Але різниці не відчув, порівнюючи з попередніми 225\55

ValodjaE36
16.05.2013, 23:14:32
а як резина себе поводить?

KinG
16.05.2013, 23:18:39
а як резина себе поводить?
М"яка, не шумна, в коментах її хвалять... але мені здається, що по керованості 225\55 краще)

KinG
19.05.2013, 15:00:42
Всім, доброго дня)

17.05.2013 Почалось все з того, що привезли мені нову кришку розподільника запалення, яку було встановлено. Взяв фірми BREMI
46973

Стара була ще ріндною, в страшному стані, але на диво працювала на мій поглят нормально, що дивно))
46974 46975


18.05.2013 Ранок почався тим, що вирішив, зняти та помити радіатор.(фото не робив, бо руки були, як у шахтаря після забою. не хтів мастити телефон)
Зняв, продув його задопомогою мийки karcher. Мив поки перестала текти з під нього вода чогного кольору. Посушив, поставив, залив антифріс та викачав повітря з системи.

Ще в цей день пофарбував різні захисні пласмаски під капотом, ті які в хорошому стані, інші буду міняти згодом. Фото цього дива зроблю вже тоді, коли помию двигун)

І пару останіх фоток мого БІМЕРА)
46978 46979

to be continued…

KinG
27.05.2013, 16:43:11
Всім ПРИВІТ)

27.05.2013 Нарешті забрав руля М-Тех 2. Сьогодні проїхався, вже і їде по іншому:biggrin: Правда пізніше ще буду віддавати на перешику, бо стан не дуже...

фото
47140

to be continued…

rulyan
28.05.2013, 11:36:51
Решітка всетаки хоче чорною бути, а так машинка гарна, удачі з нею.

Karabas Barabas
28.05.2013, 16:01:19
Решітка всетаки хоче чорною бути
+1 Shadow line має бути всюди:rtfm::biggrin:

KinG
28.05.2013, 16:36:04
Решітка всетаки хоче чорною бути, а так машинка гарна, удачі з нею.
+1 Shadow line має бути всюди
Ви про що? Решітка і так чорна) Якщо про ноздрі, то вони хромовані так, як і верхні молдинги... ніякого Shadow line в мене не має, чи я щось не розумію?!)))

Karabas Barabas
28.05.2013, 19:13:40
Як каже німецька народна приказка - "Якщо є Hellablack то Shadow line мусить бути!" :biggrin:

KinG
28.05.2013, 19:34:20
Як каже німецька народна приказка - "Якщо є Hellablack то Shadow line мусить бути!"
А, тоді треба надолужувати:biggrin:

KinG
19.06.2013, 20:06:48
Привіт...

Давненько не писав, то вирішив розповісти, що зробив, замінив у авто під час підготовки до Фесту, але так і не поїхав...:sorry:

06-18.06.2013р.Було проведено такий план робіт:
- Заміна пічки та встановлення кондиціонеру
- Заміна передніх амортизаторів
- Заміна супортів
- Заміна пр.наконечника
- Заміна передніх ущільнувачів дверей
- Заміна задніх плафонів на індивідуал
- Заміна лобового скала (нарешті:))
- Промивка системи оходження двигуна
- Миття двигуна
- Замінив Лямда зонд
- Заміна куліси
- Заміна гітари перемикання поворотів
- Хімчистка салону

І так по порядку:
Купив собі донора. 2.5тдс. За три дні його розібрали, все, що мені було потрібно відклали, що залишилось, на продаж...

1 Почали з заміни пічки та встановлення кондиціонера.
Знали панель, потім пічку. Все там доренько вичистили під нею.
Встановили. Проблеми виникали по ходу такі:
- Кріплення компресора на двигуні не співпадало. Вирішили за допомогою токаря. Виточив мені нову проставку і все стало.
- Проводку правельно під"єднати теж була проблема. Допоміг ValodjaE36, ДЯКУЮ) ...скинув схеми, що правда на англ.мові, але ми напрягли мозги і вирішили це питання))) Все запрацювало як треба.
Купив новий ремінь, та новий натяжний ролік... вімкнули, все працюе. Тільки потрібно заправити) Ще замінив фільтир салона.

2 На донорі стояли оригінальні передні аморти в ідеальному стані, з ширшим штоком ніж мої. Тут нічого складного... тепер перед :bomb:
В мене стояли SACHS, х... повна, 20000 від"їздив, потекли і так вже тарабанили. Коли витягнув, їх можна було мізинцем натиснути)

3 Замінив всі супота, бо мої звеніли...

4 Педній наконечник пішов під заміну. Дивно, що після зими і цих доріг тільки він та аморти) Ще потрібно зробити сходження, але цікаво: старались поставити так само... і авто зараз нікуди не веде, але все одно треба заїхати глянути...

5 Замінив ущільнювачі п.дверей. Мої були в страшному стані. Що помітив, не знав: Коли їх зняв з донора, скрутив та відклав. Коли дістав, вони вже не були форми дверей, але стали добре... Одже їх можна перекручувати. Загалом у всіх вони рувутся в районі замків, то, якщо не має змоги купити нові, можна перекрути в меньш навантажене місце)

6 Поставив задні плафони індивідуал. Поповнив комплект, бо спереді стояли. Тільки під козирьками не ставив, так, як не хтілось різати сталю, гратись з проводкою... і був страх, що після вирізу дірки стеля може навколо провиснути, тому відправив їх у Львів, Андрію Next, йому вони потрібніші.

7 Нарешті замінив лобове скло. В мому була пошрябина від ричага двірника (в багатьох е34 такі бачив), трохи заважала вона мені.


8 Промив систему оходження. Мій антифріс був трох забруднений. Купив рідину для промивки MANNOL. Залив, завів, прогрів 30хв. і все злив.
Поки залив дисцильованої води, щоб ще нею трохи промило. Пізніще залью антифріс.

9 Миття двигуна. Боявся я цього, бо в тому році мив на мийці. Позаливали ВВ првода і авто проїло два дні, поки не купив спрей "Витискач води", після нього все пройшло.
Зараз вирішив мити сам. Купив хімію. Здув Керхером, потім хімією, почекав і знову все це здув. Витягнув ВВ провода зі свічок, продув насосом та з відкиритим капотом авто простояло сутки на сонці. Завів все добре)

10 Замінив Лямда зонт.
Була така проблема: коли легенько рухаєш дроселем, двигун спочатку щось буксує, а потім стріляли оберти вверх. На спуску теж тупив, оберти падали нище, а потім вирівнювались. Думав розходомір, але глянув на лямду, а вона була замкнута на 0,6в, а має скакати від 0,1 до 1,0 в.
Замінив і проблема зникла. По паливу, стала меньше їсти, здається на багато...

11 Була замінена куліса. Після цього ручка почала ходити тугенько, аж приємно))

12 Замінив гітару повороті. Моя не вимикала повороти. Думав проблема з рулем, там теж є пімпочка, але новий руль нічого не змінив. Після заміни гітари все стало добре.

13 Ну і після цього всього вирішив все добренько відмити у салоні, бо після робіть, там був страх...:shok:

Друзі, вибачте, що без фотозвіту, просто було мало часу і руки були чорнючі, що шкода було телефон)

Так ось, поспішав бо готувся до поїздки в Київ на ФЕСТ. Але під час робіт помітив, що болт який кріпить задню стійку до ступиці був зломаний і частина його залишилась в ступиці. Потрібно було перед виїздом щось робити, до суботи залишалось два дні. Майстри відмовляли у допомозі, казали, що на понеділок. Вирішив висверлювати сам. Було купа помилок.
- Міг взяти з донора ричаг і поміняти
- Міг зняти мій та висверлити
- Міг витягати болт за допомогою спец. викрутки
.......
Але, я, пішов важким шляхом...)) висверлювати на місці, збільшуючи сверла, а потім виколупувати залишки. На це пішло два дні:sorry:
Краще їхати до майстрів, в яких є всі спец засоби, і які цим займаються... та в мене на це не було можливості.

Але це таке, наступного року обов"язково поїду:friends:

Ще завтра треба глянути:
- лампочки на сигналку(видно не приєднали)
- правий п.датчик АВС (світить ламка. всі перевірив він чомусь не працює)
- зробити скодження п.коліс
і так різне, маленькі недоробки)

Ось таких змін зазнав моє БМВ. На днях закину пару свіжих фоток.

to be continued…

KinG
13.08.2013, 19:05:53
Всім привіт!!! Давненько вже тут не писав, може це й добре)
За останій місяць трохи поробив в авто, от опишу:

21.06-13.08.2013

- Почнем з того, що недавно під час зливи потік люк з переду, потім перестав. Думав напевно ті стоки вже пробило і не тече) Але почав відчувати зранку запах сирості в салоні, не міг зрозуміти з відки він берется. Підняв пасажирський килимок, а під ним килим хоть викручуй. Розібрав, продивився, дірок не було. Здалось, що з лобовухи текло(погано приклеєли, коли міняли) але ні. Після наступного дощу, помітив, що мокро біля ручки на стелі, зрозумів, що це люк є всему виною.
Почав пробивати проволкою і лити воду (дуже не зручно і не дуже резулятативно). Зняв передню частину стелі, від"єднав шланги від трубок з люка. Пробивав дротом(коли зняти, зручніше). Потім під"єднав шланг від крана, і напором води (поступово збільшуючи) вибив залишки болота.
З водійскої сторони робив так само, але не хтіло пробивати ні дротом, ні водою. Зняв накладку на динамік(біля педалів), знайшов там той шланг який йшов у поріг, і той кусок витягнув на вулицю. З вулиці пробив дротом(було десь 15-20см. болота по довжині шлангу). Потім напором води.
Ну і зібрав все назад. Тепер все добре. Шкода, що не зробив фото-звіт(завжди забуваю) можливо комусь було б цікаво.

- У мене стоять білі димчасті повороти. Вирішив їх трохи модернізувати, поставити туди оранжеві лампочки. Ось, як вийшло:
49621

- Сьогодні купив декілька лампочок в приборку, вирішив поставити, бо не всі світились: з.птф, сист.гальм, пасок безпеки.
49622
Думав чому пасок безпеки спочатку горить 10с. а потім гасне, хоча я не пристебнувся. Прочитав в мануалі, що це така комплектація. Але може хто знає, як зробити, щоб він не гаснув поки я не пристибнусь??? (хочу себе привчити)

Ну а так на разі все!!!

to be continued…

Gutty
13.08.2013, 19:32:32
:respekt:(хочу себе привчити)

KinG
13.08.2013, 19:47:08
:respekt:
Дякую, Володя)
Якби горіла, то полюбому би привчився. Характер такий, щось горить, заважає, треба виправити, а виправлю коли пристебнусь, а так забуваю. Тож БМВ, швідкість буває не реальна:biggrin:
В мене колись датчик АБС один не працював, горіла лампочка, то з ума сходив. Навіть їздити було не приємно) Здається літо, АБС не стільки потрібно, але все одно... поки не зробив не заспокоївся.
Так і тут)

Sergo
13.08.2013, 20:18:35
Ти впевнений, що в тебе сакс стояли? І що це оригінал ?

KinG
13.08.2013, 20:26:17
Ти впевнений, що в тебе сакс стояли? І що це оригінал ?
Що оригінал, вже не пом"ятаю, як дивився(тому не точно). А от, що сакси стояли, то так, ще в гаражі лежать...

{ додано через 1 хвилину }
Чи ти маеш на увазі, що сакси це були оригінал?)

Sergo
15.08.2013, 20:58:34
Просто цікавився, кажуть сакси самі оптимальні... ходять багато.. що краще може бути тільки боже, ну або вже спорт варіанти тіпа коні.

З заводу наскільки я знаю стоять сакси. В мене на всіх машинах ставились сакси, нарікань в принципі ніяких.

KinG
15.08.2013, 21:27:49
Не знаю, може в мене стоялы фабули, то я після цього зробив висновок, що вони х""":bad:

KinG
31.08.2013, 14:05:09
Всім, мої вітання)
Трохи поповню бортовик:

28.08.2013
- Помітив, що трохи почало їсти передню гуму з зовнішньої сторони колес. Згадав, що так і не згобив слодження після заміни наконечника. Колеса на 6мм. дивилися в средину, авто нікуди не вило, от я і не переймався. Зробив сходженя, зараз все чітко. Тепер буду міняти передню гуму, хочу щоб все було рівненько) бо зараз так:
49906

30.08.2013
- Доукомплектува(остаточно) індивідуальне освітлення салону, а саме ліхтарики під козирьками. Тут нічого складного: вірізав дірки, під"єднав, поставив. Тільки одразу не працювали. Підказали, що працюють тільки з увімкненими габаритами(дякую Next бо перебрав би всю проводку:drinks:)
49907

Поки все!!!

to be continued…

KinG
08.09.2013, 18:34:36
Всім привіт! Поділюсь такою обновкою:

05.09.2013
Вирішив перетягнути стелю у чорний колір. Фото звіт не робив, бо тої інформації купа в інтернеті) Робив сам (краще в двох). В принципі нічого складного.
Вийшло досить не погано.
Фото оновленої стелі:

50028 50029 50030
50031 50032 50033

Якщо когось щось цікавить, запитуйте) Бо зараз немає змоги все детально описувати...

to be continued…

Сергій м
09.09.2013, 10:31:19
Вирішив перетягнути стелю у чорний колір.
Підкажи - скільки винесло по грошах, та які матеріали виколистовував ?

KinG
09.09.2013, 15:45:12
Підкажи - скільки винесло по грошах, та які матеріали виколистовував ?

По грошам: 400грн.
Матеріали:
-Тканина потолочна 3м\погоних (трохи меньше метра залишилось)
замовляв тут http://www.avto-tk.com.ua/ru-9372/eshop/3-1-potolochnye-avtotkani/0/5/30-potolochka-1-8-chernaya/description

-Клей 88-й. Пішов літр, але на тканину не мазав, бо на прогібаг коли сильно притискаеш просачувався.

-Кісточки, балончик фарби, розчиник.

Ножиці, лезо, фен в суму не входять)

По матеріалам зається все...

KinG
24.09.2013, 17:57:38
Всім, ПРИВІТ!!!

24.09.2013р.
Як, я, раніше писав, замінив кришку розподільника, бо троїло. Після того мало, що змінилось. Сьогодні вирішив ще замінити бігунок. Брав фірми BERU:
50324

Зняв старий і поставив новий. Той, що стояв був у жальогідному стані, як і колись кришка (щось тоді не подивися, на нього):
50325 50326

Але після заміни, теж нічого суттевого не змінилось.
До кінця тижня, чи вже з наступного, планую помити форсунки на стенді. Може це щось дасть. Якщо не усуне проблему, то всеодно їх не задить прочистити.

to be continued…

P.S.Може хтось підкаже на, що глянути? Двигун працюе рівно, але час відсалу з легка детонує. Дитонація різна по часу і час між ними різний. Хто, що може порадити?

кум
25.09.2013, 09:58:26
глянь на дроти запалювання, можливо десь розєм поганий і контакт зі свічкою пропадає, або самі свічки, під час того як буде троїти по черзі знімай ковпаки, тільки в прорезинених рукавицях... може шось вичислиш

KinG
25.09.2013, 15:03:18
кум, Це одразу було перевірено. Видно проблема в іншому.

KinG
06.10.2013, 00:25:30
04.10.2013р.
- Забрав авто після промивки форсунок. З двома форсунками були проблеми. На стенді показало що одна на 15% не доливала, інша на 15% переливала. Після заміни двох, всі в межах норми.

P.S. Поки авто було на сервісі (5 днів) дуже засумував за своею БМВшкою. Їздив на Тойоті, взагалі не то...:bad: Після того як забрав, став любити її ще більше. Не передаваємі відчуття, але кожен справжній БМВіст це знає))

Моя красуння:
50631

to be continued…

KinG
07.10.2013, 22:11:36
07.10.2013р.
Розкажу, яку невиличку, але суттєву проблему усунув.
Іноді, у самий відповідальний момент авто заводилось, то з 2-го, то з 3-го разу, а іноді взагалі туго (як кажуть, рідко, але мітко). Коли ця проблема починалась, їхав до майстрів, а по приїзді проблема зникала. От і ніхто не міг зрозуміти в чьому суть.
Була і друга проблема, щось підсідав трохи акум. І я чомусь ці обидві проблеми не пов'язував, стартер крутило нормально (але він був майже сівший). Потім помітив, що після повної зарядки, авто заводиться різвіше.(давало більший ток на насос, від цього і більший тиск).
З цим стало ясно. Потрібно було шукати, що його так садить.
Перше, що знайшли, це те, що генератор дає заряд 13,7в.(це мінімум, має десь 14в.) цю проблему буду усувати трохи пізніше, треба трохи часу (поки не дуже страшно).
От друге, це те, що коли авто стоїть, дуже багато споживає енергії (0,17 ампер, чи чого там:)) Проблема була у магнитолі. Під'єднали її через запалення 1-ше положення і все стало ок. (0,04)

Отакий незначний ремонтик був виконаний. Написано трохи заплутано, але думаю хто розуміється в цьому, зрозуміє)

Поки все)
to be continued…

augustino
08.10.2013, 18:12:57
Проблема була у магнитолі.
Так має бути по феншую. Деякі магнітоли споживають менше коли панельку зняти

KinG
08.10.2013, 20:31:11
Так має бути по феншую. Деякі магнітоли споживають менше коли панельку зняти
Коли знімав панель, змін ніяких було. Тому довелось під'єднати до запалення)

{ додано через 4 хвилини }
В планах на далі поставити орінальне BMW Business CD, але ціни на них кусючі:nea:

augustino
08.10.2013, 21:57:53
BMW Business CD
Див. приват

KinG
18.10.2013, 22:43:35
Всім привіт!!!
Поповню бортовик:

16.10.2013р.
-Перефабував у чорний колір накладки, які прижимають ковролін та уплотнітель, і накладки димаміків в ногах. Тепер салон весь у темну фоні)
Фото пізніше зроблю)

-Замінив фішку на паливний насос (у багажнику). На старій були контакти підгорівші.

18.10.2013р.
-Відреставрував трапецію двірників. Тепер двірники працють, як з заводу. Нічого ніде не тре, гарно витирають. Робив сам.
...
Фото звітів багато в інеті, тому не робив. Google допоможе)))

На цьому поки все.
to be continued…

KinG
22.10.2013, 00:18:42
Додам, що удосконалив:

20.10.2013р.
Нарешті, дякуючи augustino, та Digress, було зайдено, куплено та встановлено оригінальний програвач BMW Business CD.
До цього стояв Alpine та усілок на 400 ват. Звук в цій системі був потужний (що мені не дуже потрібно) та енерго споживання теж не маленьке))
Одже, зняв я все це. Розібрав пів машини що витягнути всю проводку, яка йша від і до підсилювача.
Новий під'єднав до оригінальної проводки, щоб було все в оригіналі.
Програвач мені подобається, тільки функціонально слабенький. Звук супер, підсвітка вмикається разом з габаритами, на панелі круто виглядає... загалом все по феншую)))
"Щось не можу фото закинути":bad: так що, пізніше...


Скоро маю перефарбувати середні молдинги в чорний колір, поставити оригінальну чорну ручку КПП. І тоді здається все (до весни, а там ще щось придумаю...)

to be continued…

KinG
22.10.2013, 02:24:45
...

Digress
22.10.2013, 14:54:59
Нарешті, дякуючи augustino, та Digress, було зайдено, куплено та встановлено оригінальний програвач BMW Business CD.
на здоров'я :friends:
показуй фото:wink:

KinG
22.10.2013, 19:59:42
Завантажелось))

augustino
23.10.2013, 01:46:12
Нарешті, дякуючи augustino, та Digress
Велкам))))Нехай вірно служить

zinkevych
23.10.2013, 11:53:27
Оригінальний програвач, ще й на сд, це круто!
молодець!

ValodjaE36
23.10.2013, 13:53:50
:wow: классс!!!

KinG
23.10.2013, 15:51:57
Велкам))))Нехай вірно служить
Оригінальний програвач, ще й на сд, це круто!
молодець!
классс!!!
Дякую) сам вже пару днів тащуся)))

Next
23.10.2013, 17:31:48
KinG, :respekt: і як звук порівняно з попереднім?

KinG
23.10.2013, 18:17:38
Next, БМВ Оригінал - це завжди якісно) Звук чистий, радіо ловить круто...

KinG
02.11.2013, 22:21:15
Поповню трохи:

Скоро маю перефарбувати середні молдинги в чорний колір, поставити оригінальну чорну ручку КПП. І тоді здається все (до весни, а там ще щось придумаю...)

Придумав я ще дещо)))
01-02.10.2013р.

Було зроблено наступне:

- Замінив чехол на ручник. Мій був трохи потасканий.
- Поставив обшивку у багажник з відділеням для мілких речей.
- Замінив перед зимою оходжуючу рідину. Залив марки HEPU (червону)
51303

- Поставив задні паски безпеки. В мене попередній власник авто їх зняв. А так, як є мала дитина, вони мені потрібні.

Фото обновок:

51304 51305 51306

to be continued…

KinG
04.11.2013, 14:34:57
03.10.2013р.
- Встановив електроний годиник взамін стрілочного.
Фото:

51325

Деталі:
В мене на фишці було тільки три провода, довелось доточувати.
Ось розпіновка фішки, може комусь знадобиться, щоб знати, що додати.
Звичайний годиник:
— 4 пін (маса),
— 9 пін (постійний плюс)
— 22 пін (живлення підсвітки).
Електроний годиник:
— 4 пін (маса)
— 5 пін (на датчик температури)
— 8 пін (плюс після запалення 1-го положення)
— 9 пін (постійний плюс)
— 18 пін (гонг)
— 19 пін (гонг)
— 22 пін (живлення підсвітки)

Та розпіновка гонга:
51326

Загалом виглядає так.
- Потрібно дадати провід від запалення (1-го). Можна взяти від магнітоли, щоб далеко не тянути.
- Два провіда від гонга.
- Один провід "+" від датчика температури. (ДТ встановлюється в перед. бампері під кришкою біля водійскої ПТФ)
І все фунциклює:)

Я ще поки тільки ДТ не встановив, але це питання часу:ok:

to be continued…

KinG
14.11.2013, 16:34:45
14.11.2013р.
Сьогодні було зроблено наступне:

- Встановив оригінальну шахту для програвача (бо в Китайську, оригінал не влазить)
- Встановив воздуховод на ноги водія (в мене його не було)
- Замінив кришку над педалями. Поствив вже з вирізами під воздуховод.

to be continued…

KinG
27.11.2013, 23:30:08
22.11.2013р

Почну з того, що потік у мене радіатор в низу бачка. Потрібно було замінити там прокладку, але не хтілось було цим займатись, бо давно вже хтів поставити великий радіатор. Вирішив купляти новий. В цьому мені швидко і оперативно допоміг Денис ака 324disel, за що йому дуже дякую.

Купив фірми THERMOTEC (Польща) 520mm

51760 51761

Після заміни зіткнувся з декільками проблемами:
- Потрібно замінити ліву підножку радіатора на коротшу. Вже замовив нову, а поки вона їде, тимчасово трохи захімічив.
- Потрібно замінити верхній патрубок від радіатора до термостату. Мій був під вузький радіатор, тому коротший. Також вже замовив новий, а поки розрізав навпіл, всунув в середену трубу. Таким чином його подовжив.

23.11.2013р

Перезув авто на зимову гуму з дисками. Розмір 205\65\R15
- перед Cordiant Sno-Max (Шип)
- зад Сordiant Рolar (Шип)

фото зроблю пізніше

to be continued…

KinG
03.12.2013, 22:15:46
03.12.2013р.
Сьогодні нарешті дійшли руки, і позбувся вічної мерзлоти на таблі ел.годиника (-30:shok:) :yahoo:
Встановив датчик зовнішньої температури в передній бампер. Тепер все показуює, як має бути.
51807

KinG
06.12.2013, 23:30:07
23.11.2013р

Перезув авто на зимову гуму з дисками. Розмір 205\65\R15
- перед Cordiant Sno-Max (Шип)
- зад Сordiant Рolar (Шип)

фото зроблю пізніше

Ось додам фото авто, вже у зимовому взутті:
51842 51843
51844 51845 51846
Задній протекор трохи тяжко сфотографувати)

to be continued…

KinG
09.12.2013, 23:47:39
09.12.2013р.
Як я раніше писав:
Після заміни зіткнувся з декільками проблемами:
- Потрібно замінити ліву підножку радіатора на коротшу. Вже замовив нову, а поки вона їде, тимчасово трохи захімічив.
- Потрібно замінити верхній патрубок від радіатора до термостату. Мій був під вузький радіатор, тому коротший. Також вже замовив новий, а поки розрізав навпіл, всунув в середену трубу. Таким чином його подовжив.
...то сьогодні ці дві проблеми були вирішені.
Купив підножку(оригінал) та патрубок Meyle(заміник).
51884
Встановив, тепер все, як має бути...)

коди з\ч може комусь знадобиться:
17111712660
319 115 3141

to be continued…

KinG
18.01.2014, 00:45:50
15.01.2014р.
Була в мене проблема з генератором, і вже давно, але все руки не доходили.
Давав заряд 13,7в., як мені пояснили це мінімум норми, але все одно мало. І також свистіли підшипники у ньому. Так, як вже наступила зима, і все постійно ввімкнуто(особливо ранком) та і ці підшипники на морозі свистять(жужать) ще більше, вирішив робити.
Розібрали генератор, пішипники під заміну (їх там два, передній та задній). Проблему із зарядкою побачили одразу: кільця на якорі по яким труть щітки, були майже стерті. Думав це проблема, але на ринку їх одразу знайшов по зразку старих (ціна смішна 40грн.порівнюючи з новим якорем, або б\в генератором). Електрик, старі випаяв, нові припаяв.
Зібрали, поставили. Тепер дає 14в.
Ще за одно і ремінь на генератор замінив.

to be continued…

KinG
11.03.2014, 23:34:43
Всім привіт)
Давно вже тут не писав. Бо якось за зиму нічого не робив та не оновлював, ну і ситуація в країні... що було не до цього.
Але ось провів деякий вид робіт:

07.03.2014р.

- Зачистив від іржі та пофарбував низ дверей (бо були знизу голі, і почало лізти)
- Поставив та пофарбував нижні молдинги під М-Тех пороги. (молдинги були не нові, то довелось деякі краї садити на герметик, щоб все було гарно)
- Перефабував всі середні молдинги у чорний колір. (А то вже якось в один колір за два роки набридло. Ну і тепер ОРИГІНАЛ:))
- Замінив молдинг-ришітку під переднім номером на вентильваний, та пофарбував його, відповідно.
- Перефабував ричаги двірників (Бо вже були затаскані)

Загалом провів малярні роботи)
І фото:

53022 53023 53024

to be continued…