PDA

Переглянути повну версію : E30 Оптика на Е30


slide
06.02.2013, 16:00:41
Хто знає ось така оптика http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/29/33/00/38/2933003855 на БМВ Е30 дорестайл підійде?
Також хотів взнати на рахунок щитка приборки якщо від інжекторної 1,6 поставити на карбюраторную 1,8...то прибори будуть правильно показувати?

andriy320e30
06.02.2013, 16:08:50
slide, збийся з тої тяги поки не пізно.запямятай для початку треба довести машину до ідеального стану а потім шось творити .тіпа м-тех альпіна і тд. а з галімого китаю і спойлера з волосні збийся .я вже то пройшов десь 1000-1500дол на вітер пустив.а тепер шукаю оригінал і помаленько викидаю волосню

slide
06.02.2013, 16:14:17
slide, збийся з тої тяги поки не пізно.запямятай для початку треба довести машину до ідеального стану а потім шось творити .тіпа м-тех альпіна і тд. а з галімого китаю і спойлера з волосні збийся .я вже то пройшов десь 1000-1500дол на вітер пустив.а тепер шукаю оригінал і помаленько викидаю волосню

Ну причьому тут оптика? мені потрібно міняти фари, і щоб не купляти штатні і викидати на них гроші, я відразу хочу поставити тюнінговані... а щиток приборки потрібен бо мій накрився... На рахунок обвісу я збився пока)

bmwe36petro
06.02.2013, 16:20:43
щоб не купляти штатні і викидати на них гроші, я відразу хочу поставити тюнінговані
якраз купивши тюнінговані - гроші викинеш на вітер, послухай порад

slide
06.02.2013, 16:24:15
якраз купивши тюнінговані - гроші викинеш на вітер, послухай порад

Не розумію чому)

Shpuganich
06.02.2013, 16:26:34
Оригінал завжди краще чим Китай тюнінг. В тих ангельських очах перегорить один діод і буде по рагульски а в штатній завжди легко поміняти лампу габарата навіть на той ж діод. А в чому проблема з фарами що їх треба міняти ?!.

andriy320e30
06.02.2013, 16:30:24
по китай то фуфло .вони недосить шо небудуть світити нормально так шей поржавіють скоро і відбивачі вигорять .в мене стояли нові депо тепер купив бу оригінал .а щоб ідеально світили треба нові лінзи хелла коштують по 400гр

slide
06.02.2013, 16:41:45
Оригінал завжди краще чим Китай тюнінг. В тих ангельських очах перегорить один діод і буде по рагульски а в штатній завжди легко поміняти лампу габарата навіть на той ж діод. А в чому проблема з фарами що їх треба міняти ?!.

Підгоріле скло і гуляє в різні боки, якась гірлянда там накручена тоже на соплях тримається, я боюсь ті фари чіпати) ще лампочки жовтим світять плюс треба регулювати їх.... а якщо не ангельські очі брати а хеллу блек то тоже гроші на вітер? Я просто не вкурсі, впринципі ціна ангельських не з дешевих то служити вони думав будуть норм...Чесно кажучи штатних фар аж ніяк купляти не хочеться, і те скло обгоріле міняти...

Shpuganich
06.02.2013, 16:57:44
Я на своїй Е34 помянів 2 скла взяв звичайні депо і поставив ксенон в лінзу питання з освітленням відпало раз і назавжди.

andriy320e30
06.02.2013, 17:07:41
дешевих то служити вони думав будуть норм.
тож депо шей чорні як вони будуть світити .хелла блек зовсім по іншому зроблена.
відбивач має бути хромований полюмому .

andriy320e30
06.02.2013, 17:11:47
по такому принципу

andriy320e30
06.02.2013, 17:13:46
є такі же самі депо нові .але лінза ближнього буде вигоряти .на ксеноні менше але полоса там чуть сліпить зустрічних бо не рівна хіба нижче опустити

slide
06.02.2013, 18:07:49
хелла блек зовсім по іншому зроблена
Тоді Хелла буде краще?

andriy320e30
06.02.2013, 18:09:28
ясно шо краще то ж хелла .нові коштують 500уе.бу дуже важко найти але можливо

axel
06.02.2013, 18:17:00
Хотів би побачити технологію виробництва та тестування оптики, що показав топікстартер у першому пості та оптики БОШ та Хелла.
Хочу порівняти як німці роблять оптику на заводах, виставляють її у спеціальних лабораторіях та на стендах, проходять тести ADAC та інших. А з другої сторони як в підвалі сидять тайванці і клеять оптику суперклеєм і фарбують балончиками :biggrin:

andriy320e30
06.02.2013, 18:24:35
Хотів би побачити технологію виробництва та тестування оптики, що показав топікстартер у першому пості та оптики БОШ та Хелла.
Хочу порівняти як німці роблять оптику на заводах, виставляють її у спеціальних лабораторіях та на стендах, проходять тести ADAC та інших. А з другої сторони як в підвалі сидять тайванці і клеять оптику суперклеєм і фарбують балончиками :biggrin:саме цікавіше шо відбивач фарбують в чорний мат:biggrin: