Переглянути повну версію : E38 Інтересуюсь Е38 M67 (4.0 V8)
Інтересуюсь Е38 M67 (4.0 V8), хотів би почути щось про дане авто, в інеті мало відгуків про сабж з данним мотором, про кузов в цілому, обслуговування його. Є власники такого апарату на форумі ? :friends:
tommy_boy
26.12.2012, 13:03:46
в Nema nika була з таким мотором. в неті є інфи трохи, подивись на e38.ru ...
я б не крайнє не радив брати з таким мотором...
realnero
26.12.2012, 17:32:55
180, 245, 3901 что значат эти теги? :)
Karabas Barabas
26.12.2012, 17:53:28
realnero, поправив
guf, будь чемний :acute:
я б не крайнє не радив брати з таким мотором...
чому? чим відрізняється цей мотор від інших подібних крім двух турбін і електроним керуванням ?
{ додано через 1 хвилину }
180, 245, 3901 что значат эти теги? :)
параметри мотора
Karabas Barabas
26.12.2012, 21:45:03
параметри мотора
які параметри? метри, кілограми, кінські слили..
чому? чим відрізняється цей мотор від інших подібних крім двух турбін і електроним керуванням ?
тим, що живого екземпляра знайти практично нереально, і ремонтувати це все хазяйство по грошах вийде в третю частину вартості авто, якщо не більше
А для прикладу М57 в такому ж кузові ?
Ні в кого більше немає подібного апарату ?
Karabas Barabas
28.12.2012, 18:26:35
в товариша є Е39 з М57
поміняв автомат на мішалку, на мотор не жалується
Нарахунок М57 - в мене сумнівів немає, троє знайомих на таких катають... але хотілось би більше про М67 взнати.
P.S. Автомат на мішалку - це ж треба таке садо-мазо...
Karabas Barabas
28.12.2012, 20:03:00
садо-мазо це автомати ремонтувати
LC MONARCH
28.12.2012, 21:50:31
Karabas Barabas,
скажіть, будь ласка, автомат ремонтувати справа ''невдячна'' і ''ненормальна'',
тобто, якщо я думаю про автомат, то його (якщо, звичайно, це реально) добре треба діагностувати, бо потім - космос по ремонту ?
Я правильно розумію?
садо-мазо це автомати ремонтувати
це називається дорого, а точніше не дорого, а мало заробляю.
Автомат для наших умов і пробок - просто чудо, причом скільки машин мав на автоматі - ні разу не ремонтував.
Karabas Barabas
28.12.2012, 23:49:59
LC MONARCH, не справа в ціні ремонту (прибл, 1-1,5т. $) а в спеціалістах по ремонту
Діагностика проста - плавість переключання передач у різних режимах їзди, не повинна "копатись" можна ще під горку стати, немає котитись назад. Загалом ресурс роботи коробки 250-300т в залежності від експлуатації, далі лотарея.
guf, ні разу не ремонтував от і не умнічай
guf, ні разу не ремонтував от і не умнічай
те що я не ремонтував, не означає, що я не знаю нюансів данної процедури.
Karabas Barabas
29.12.2012, 00:11:35
тоді до чого ці тексти?
це називається дорого, а точніше не дорого, а мало заробляю.
Автомат для наших умов і пробок - просто чудо, причом скільки машин мав на автоматі - ні разу не ремонтував.
тоді до чого ці тексти?
ти краще дай відповідь до чого твій офтоп на рахунок автомату ?...
Karabas Barabas
29.12.2012, 00:40:51
краще буде якщо припиниш писати поржні тексти
LC MONARCH
29.12.2012, 10:12:14
не справа в ціні ремонту (прибл, 1-1,5т. $) а в спеціалістах по ремонту
Діагностика проста - плавість переключання передач у різних режимах їзди, не повинна "копатись" можна ще під горку стати, немає котитись назад. Загалом ресурс роботи коробки 250-300т в залежності від експлуатації, далі лотарея.
дякую!
realnero
29.12.2012, 11:58:18
скільки машин мав на автоматі
можно список озвучить?
ясно, тему можна видаляти. дякую за допомогу.
_andriy_
29.12.2012, 17:59:02
можно список озвучить?
думаю будеш чекати так само довго як я фото приборки з космічним розходом на 2.0 дизелі :biggrin:
можно список озвучить?
Теж цікавить.
ясно, тему можна видаляти. дякую за допомогу.:popcorm::popcorm::popcorm:
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.