PDA

Переглянути повну версію : BMW має намір показати концептуальну розробку свого найменшого кросовера Х1


Andriyan
29.09.2008, 22:58:03
Зовсім скоро, нарешті, стане відомо, як виглядатиме новий «головний «паркетник» світу». BMW має намір показати концептуальну розробку свого найменшого кросовера X1. Компанія і тепер виявилася першою серед інших німецьких виробників, виводячи на ринок новий тип автомобіля вже далеко не в новому сегменті, проте в новій для преміума ціновій категорії. По суті, BMW X1 планує втиснутися в компанію до VW Tiguan і Toyota RAV 4, але, природно, нова баварська модель дивитиметься на улюбленців класу трохи звисока. І судячи з усього, буде «головною по пісочниці» декілька років, поки Audi не вирішить випустити Q1, а Mercedes не придумає який-небудь MLK.

BMW призначено бути першою по позашляховиках. X3 фактично декілька років беззмінно очолював в класі преміум SUV компактного розміру, і лише цього року основні конкуренти спромоглися виступити з адекватною відповіддю у вигляді Audi Q5 і Mercedes GLK.

Звичайно, поки в Парижі буде скинуто покривало лише з концептуальної розробки, але згадуючи оперативність, з якою баварські умільці довели X6 до серії, сумніватися в швидкій появі маломірної новинки в автосалонах не доводиться.

Америка, як і вся Європа, давно перемкнулася на менші сегменти автомобілів. У США, наприклад, в 2003 році продажу компактних SUV займали 3,9% всіх автомобільних покупок. Проте до 2008 року ситуація змінилася і частка продажів в цьому сегменті виросла до 6,3%. Средньорозмірні кросовери займали в 2003 році 13% продажів, а зараз ця частка впала до 11%. У Європі великі позашляховики ніколи не були популярні, але зараз рекорди продажів б'ють Toyota RAV 4 і VW Tiguan. Охочі піднятися на сходинку вище поп-культури були вимушені купувати X3, який по габаритах перевершує компактний клас.

Як було оголошено, X1 буде створений на базі 1-series, проте запозичить безліч вузлів і агрегатів у X3. Збиратися він буде теж, судячи з усього, в Лейпцігу, де завод BMW клепає 3-series і 1-series. Прем'єри концептів X1 і Mini Crossover відбудуться в один час не випадково. Ймовірно, їх розробляли одночасно, щоб чітко вивірити їх різну спрямованість і зрозуміти, які саме характеристики повинні відрізняти один від одного конкурентів в рамках одного концерну. Швидше за все, головною відмінністю двох кросоверів стане їх розмір. X1 повинен стати трохи більшим 1 series, але трохи меншим X3, тоді як Mini Crossover володіє істотно меншим розміром кузова.

Після розповсюдження шпигунських фотографій з міських тестів X1 з'явилася маса варіантів того, як повинен виглядати новий член баварської команди.

Деякі вважають, що «ніс» у одиниці буде, як у 1 series, тоді як задню частину німці скопіюють з X6. Інші вважають, що передня частина у кросовера повинна бути абсолютно несхожа ні на один автомобіль компанії. Точно можна сказати тільки одне – фотографії демонструють, що X1 не володітиме великим кліренсом, і матиме ті ж характеристики, як і у звичайного повнопривідного седана. Знижений кліренс і витягнутий круп навіть в замотаній в чорний камуфляж машині дозволяють вгадати контури скоріше спортивного універсалу, чим кросовера.

Автовиробники останнім часом перед яскравими автомобільними подіями узяли моду підігрівати інтерес до своїх творінь за допомогою обнародування лише окремих частин автомобіля. Дратують нас і маркетологи BMW, показуючи нам лише шматок бампера і колеса майбутнього X1, який в ролику прихований під білим покривалом. До речі, концепт буде яскравий жовтого кольору. Такого ми від BMW не чекали.


www.autonews.ru

CONFIG
30.09.2008, 17:48:13
Uy9G2FkvoRs
hrsJloBCQNE
IawO3sJiiOY