PDA

Переглянути повну версію : E46 e@gle's BMW E46 330ci ///M Clubsport


e@gle
08.11.2012, 01:29:12
Почалося все з продажу моєї норовистої дами е36 (http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=2676&page=21), яка знала собі ціну, їхала коли того було потрібно і приносила масу задоволення як від керованості так і від погляду пішоходів, яким вони її проводжали коли помалу проїжджав містом.

Міняв в машині все що не подобалося, поступово йшов до зміни двигуна, і коли все заплановане було зроблено, зрозумів що робити з двигуном щось тут - це гра яка справді не вартує свічок, та й пробіг в нього такий що просто шкода то все розкорочувати...
Щеміло десь на душі, бо машині було присвячено купу часу, вкладено чимало грошей і висказано трішки матів. Та, може навіть як сіквел іншого важливішого кроку в житті, я таки вирішив її продавати.

Далі пішла класика жанру: "а може таки не продавати", "ну продам, а що купити?", "відро з салону? - ну і...". Вже було мало не купив ауді а8 - машина була в дуже хорошому стані, але я запізнився на день-два. Ні краплі не шкодую (шкодую про щось взагалі дуже рідко, все на краще), бо знаю, що записавши себе в ряд "пенсія", задоволення від управління цією "Квін Мері 2" тривало б не довго.

Сівши вкотре за чаєм :drinks: в Толіка (tolikar) в гаражі, зваживши всілякі розмови типу "продай коли хоче - людина буде тішитися" і "в Німеччині ми полюбе шось тобі купим" я в суботу 1го вересня зняв машину з обліку. В неділю перерив весь mobile.de та autoscaut24.de в пошуках підходящих мені варіантів (а таким для мене була 330та купе е46 з пробігом до 150 тис. А коли як не зараз :)). Не без допомоги попередзвонював продавцям і взнав точні адреси та час коли можна приїхати подивитися автомобілі. Розмалював то все на google maps та склав приблизний маршрут.

"Мама, в мене відпустка, я сьогодні продаю машину і їду за новою на фатерлянд" - саме так в понеділок 3-го вересня в 13:00 віддав 36-ту новому власнику (http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=8880) і в 17:00 з Толіком і Петром :friends: на його машині вирушили в дорогу. В вівторок в обід вже були в містечку на півночі Німеччини (до Голландії рукою подати) в автохаусі де працює Петра і Толіка знайомий.
4170341704
Все місто - клондайк автохаусів, тут також багато "правильно вдарених машин", аля е46 cabrio 320d 2005-го року на м пакеті з пробігом 57тис.км, легенько вдареного в задній бампер. Багато я тоді наслухався в свій бік з опери "мав би я тут гроші то б брав і не думав" :rofl: та цю машину я не купив.

Набрали в знайомого всілякого хламу, щоб продати тут і відбити хоч трошки дорогу, і ще попросили передзвонити за один доволі цікавий мені варіант, який я практично не розглядав, бо той не вписувався в бюджет, який я планував потратити на машину.
41729
Після довгої розмови по телефону ми почули те, що хотіли почути: "Приїдете сьогодні - щось скинемо". Домовившись, щоб зачекали на нас до 6ї вечора, ми, заправивши повний бак, на всіх парах їдемо в Ідар-Оберштайн,
4170641707417084170941710417114171241713
місто де народився Брюс Вілліс (неподалік Франкфурта-на-Майні). Приїхали, передивилися машину вздовж і впоперек, поторгувалися.
41714417154171641717
Ввечері, під суп з супермаркету, підігрітий і пафосно поданий кухарем готелю, де ми зупинились переночувати, сіли обговорили побачене а також інші варіанти що мав на меті глянути.
41718
Випили по пиві, в скайпі ще поцікавився думки дами серця (ну куди ж без неї, попри її нерозуміння комбінації з трьох слешів, літери "М" та слова "Клабспорт":)), і, отримавши схвальний відгук :yahoo:, остаточно вирішив купувати цю машину, що на другий день з самого ранку ми і зробили :yahoo:.
417304172041721417224172341724417254172641727


...Далі буде :wink:
41728

Bumer
08.11.2012, 02:09:05
приємні клопоти, гарна машинка, хай приносить тільки задоволення за кермом)

Nikola
08.11.2012, 08:15:11
e@gle, Вітаю,маєш добрих кентів бо без них було б важко.

bmwe36petro
08.11.2012, 10:05:14
один доволі цікавий мені варіант, який я практично не розглядав, бо той не вписувався в бюджет який я планував потратити на машину
Якщо чесно, то я десь в глибині душі мав чуття, що ми саме її купимо :friends:. Знаючи в які руки потрапила ця машина, я впевнений - вона буде в перфектному стані завжди. Нехай приносить справжнє задоволення за кермом, ну і якнайшвидше вже отримати довгождані документи :big_boss:

shady333
08.11.2012, 10:15:25
e@gle, ВІТАЮ :respekt:.
Е46, як каже Микола - "то сила" :biggrin:.

BMWheelman
08.11.2012, 10:19:51
По приїзді хлопаків з бундесу я наслухався купу цікавих і веселих історій про саму поїздку і про вибір авто доповнені великою кількістю фото - всі були в піднесеному настрої і нереально задоволені такої покупкою!
Машина просто супер, не побоюсь сказати, шо в такому виконанні буде єдинорогом на львівських дорогах!!! Хай тішить тебе Андрій і тягне за собою погляди водіїв і пішоходів!!!:friends:

п.с. а взагалі, треба було брати кабріка :biggrin:
п.п.с. жартую...

axel
08.11.2012, 10:31:11
Файна машина повірте мені на слово, знаю що кажу. :drinks: :biggrin:

Vexler
08.11.2012, 11:11:37
Вітаю з обновкою! ;)

sergiy
08.11.2012, 11:50:27
e@gle, гарно все розписав, не дарма ми так довго тему чекали.:)
чекаю не дочекаюсь коли ти вже документи отримаєш і похизуєшся нею в живу

Karabas Barabas
08.11.2012, 12:46:57
Гарна машинка. :good:
Ще раз вітаю

Shadow
08.11.2012, 16:14:49
Машинка люкс, вже хочу покататись на ній, тільки так шоб моя не бачила ... . ))) :friends:

Andrii
08.11.2012, 18:51:12
дуже гарна, мої вітання, хай тішить)

guf
09.11.2012, 12:05:51
Вітаю! Класний апарат!

Anesteziolog
09.11.2012, 13:04:11
вітаю з покупкою. нехай тішить і не ламається. Цікавить в порівнянні з попередньою, що тішить, що менше подобається?

VoVik
09.11.2012, 16:09:44
e@gle,Вітаю з вдалим вибором!!!:respekt:BMWЕ46купе-довершена дизайнерська робота,хай милує око,і драйвово переміщає в часі.:bomb:

e@gle
11.11.2012, 00:24:55
вітаю з покупкою. нехай тішить і не ламається. Цікавить в порівнянні з попередньою, що тішить, що менше подобається?
Тішить те що багато в чому німці постаралися і в таких, на перший погляд простих речах, машина получилася кращою:
- заміна фільтра салону.
Тут під капотом - 2 хв роботи без жодного інструменту, тоді як в е36 з клімою заміна фільтра передбачає зняття бардачка);
- задні ліхтарі.
Є внутрішня частина фари яка відщолкується куди і вкручуються лампочки. В е36 вічні проблеми з патронами.
- люк.
поламана шторка і несправність механізму люка зекономили мені трохи грошей при купівлі, тоді як зремонував це все за 2 години потративши щось 150 грн. на нові направляючі(Денис, ще раз дякую!:friends:).
В е36 туди так просто не долізти.
- машина тихіша, зручні підлокотники на дверних картах.
- омивачі скла розпилюють трикутником.
- сидіння коли відкидаєш піднімаються вгору.
- гачок підлоги багажника. приємна дрібничка.
- салон просторіший.

Мінусів машини вивчити ще не встиг за вийнятком того що акумулятор був розрядженим з самого початку(стояла в салоні), машина споживає багато електроенергії. Тепер точно возитиму з собою дроти на випадок коли акумулятор сяде(хоч вірю просто потрібно на ній поїздити щоб він зарядився бо практично новий). Неприємним моментом є те що блокуючий диференціал тут так просто не поставити:unknw:...і як воювати з тим своїм Трабантом і приводом на одне колесо:rofl:
Також ціни :) тут один тормозний диск коштує порядку 1000 грн тоді як на е36 за ці самі гроші купував пару дисків на перід разом з колодками.

В е36 їздив і отримував масу задоволення, їхала так як мені подобалось. В цій чогось бракує, можливо просто потрібно на ній їздити, а не наводити феншуй коли стоїть в гаражі (...все ще без документів).

axel
11.11.2012, 02:18:39
- сидіння коли відкидаєш піднімаються вгору.
Таке у всіх БМВ купешках є, і в Е36 і в Е30 і можливо в Е21. :biggrin:

augustino
11.11.2012, 13:45:31
Таке у всіх БМВ купешках є, і в Е36 і в Е30 і можливо в Е21. :biggrin:
В Е21 вроді нема (прийде Вовік і розкаже)просто потрібно на ній поїздити щоб він зарядився
Раджу поставити на зарядку на нічку і буде тобі спокій. Але раз на тиждень заводити і прогрівати, щоб він підзаряджався. Ти ж бо коли феншуй наводиш всеодно якісь лампочки світяться, люком бавишся, радіо слухаєш, от він і розряджається)В цій чогось бракує, можливо просто потрібно на ній їздити, а не наводити феншуй коли стоїть в гаражі
Правильно кажеш)))Нехай приносить тільки задоволення за кермом.Вітаю з покупкою

e@gle
11.11.2012, 14:46:31
Таке у всіх БМВ купешках є, і в Е36 і в Е30 і можливо в Е21. :biggrin:
на е36 по іншому в купе.

Ecosee
11.11.2012, 22:12:57
Мінусів машини вивчити ще не встиг за вийнятком того що акумулятор був розрядженим з самого початку(стояла в салоні), машина споживає багато електроенергії. Тепер точно возитиму з собою дроти на випадок коли акумулятор сяде(хоч вірю просто потрібно на ній поїздити щоб він зарядився бо практично новий).
тільки зняти і поставити на нічку на зарядку, як каже Августіно. Генератор, посаджений довгою стоянкою, аккум не зарядить ніяк.

Опис класний, процес купівля авта відмінний і такий, як має бути в німецького авта :).
Надіюсь побачу скоро на зустрічах :).

ValodjaE36
12.11.2012, 08:09:16
Вітаю Андрій, чудова купешка:bomb:

tommy_boy
12.11.2012, 10:54:59
зарядити акум(плюс провірити густину ітд) можна на Керченській(бічна Зеленої, біля салону Рено). дають акум на підміну на пару днів. коштує 30 грн, і маєш чистий спокій. успіху!

Ecosee
12.11.2012, 13:29:57
Та акум скоріш за все необслуговуємий. Підключать на сервісі тест прилад і скажуть чи добрий ще. На мінусові клемі має бути дата випуску(місяць/рік), якщо свіжий то Керченська не потрібна. Можеш просто тестером попробувати яка напруга.
В мене було таке ж(напевно). Моя машина в еуропі теж стояла довгий час. Помітив як були заморозки недавно, що заводиться авто недуже добре. Напруга була 12,03 В. Думав треба міняти, на сервісі сказали, що просто висажений акум, але ще в прекрасні формі :) На зарядку і все гут. Зараз заводиться супер - побачим як буде в мороз.
Сорі, що обговурюєм акуми в твої вітці))))

e@gle
18.11.2012, 19:53:03
Вчора машина отримала українське громадянство, і може сміло пересуватися по теренах нашої держави.
Декілька свіжих фото (дякую Роману (BMWheelman) і Петру(bmwE36petro)):
42188421894219042191421924219342194421954219642197421984219942200
Якось так то все виглядає з середини:
42201422024220342204

Ecosee
18.11.2012, 20:12:01
афігенна!
Коробка SMG?

alex_BMW
18.11.2012, 21:31:29
Супер! Завжди подобалась Е46, особливо купе! Вітаю з Українізацією!

Karabas Barabas
18.11.2012, 21:50:07
чудова машинка, але хромовані ніздрі як на мене, псують весь феншуй
42209

324disel
18.11.2012, 21:52:08
Завжди подобалась Е46, особливо купе
Золоті слова, вітаю з обновочкою. Нехай тішить.
Відчуваєш різницю?!!!

e@gle
18.11.2012, 22:13:03
чудова машинка, але хромовані ніздрі як на мене, псують весь феншуй
42209
чорна рамка ноздрів робить їх візуально більшими...тому, як на мене, вони виглядають не пропорційними до машини. на чорній машині - так.

Karabas Barabas
18.11.2012, 22:55:30
e@gle, .. на колір і смак фломастери різні :)

e@gle
18.11.2012, 22:57:20
e@gle, .. на колір і смак фломастери різні :)
:ok:yep

bmwe36petro
19.11.2012, 09:11:08
Коробка SMG?
:yes3:
хромовані ніздрі як на мене, псують весь феншуй
на срібному кольорі якраз хром в тему, взагалі не бачу нічого, що хотілося б змінити у зовнішньому вигляді цієї довершеної купе, ну хіба дзеркала ///М або Шніцер.

e@gle
16.12.2012, 18:43:07
Шось пора написати...
-Поміняв в машині центральну консоль (та що під підлокотником). Проблема відома власниками е46 - облазить софт тач покриття.
-Недавно також замінені були втулки переднього стабілізатора і сайлентблоки передніх ричагів.
-Новий акумулятор.
-Всі рідини, ремінь генератора і пофітряний фільтр K&N.
-Новий кронштейн кріплення вихлопу до коробки.
Дякую Петру за надані диски на зиму - гонорово їжджу на 17ках.

Прогнозовано вилізло одно "но". Тече робочий циліндрик зчеплення в коробці. Новий 7960 грн. Замінника немає, на розборках/ебей/аллегро глухо. Магнетті Мареллі блін.
Перечитав кучу форумів - знайшов фікс: існує ремкомплект циліндрика до звичайної механіки. Сальник, пильник і штопорне кільце одинакові, інший тільки поршень.
Перечитав TIS (так як на "Христині" коробку в очі не бачили і нічо не знають самі, і їхати або в Жешів або на "Баварію" в Київ), буду Славіку на Навроцького піднімати кваліфікацію. В планах заодно заміна гідравліки коробки, масла трансмісії і зчеплення(оригінал +-2800грн).

Nikola
16.12.2012, 21:29:44
Тече робочий циліндрик зчеплення в коробці. Новий 7960 грн.
Памятай девіз BMW-не для слабаків,в жешові по неділях є базари як по запчастинах так і з автомобілями,запчастину в руки і гайда туди(можливо з іншої підійде),всього 158 км зі львова,не так і далеко.

{ додано через 19 хвилин }
Тече робочий циліндрик зчеплення в коробці.
І циліндрик тобі не потрібен,а сальнік ,підібрав, замінив і гойра

e@gle
16.12.2012, 23:31:46
Саме так Миколя, саме так :)

>>Перечитав кучу форумів - знайшов фікс: існує ремкомплект циліндрика до звичайної механіки. Сальник, пильник і штопорне кільце одинакові, інший тільки поршень.

IGOR ALPINA
17.12.2012, 00:34:14
Дай номер(код) деталі може тут подешевше знаю і передам....

IGOR ALPINA
17.12.2012, 00:36:19
Якщо я не помиляюсь деталь номер 18...

Nikola
17.12.2012, 10:28:11
e@gle, оце людина з великої буквиIGOR ALPINA, ,за далеко кілометрів і хоче тобі допомогти.!!!!!!візьми це до уваги!!!:drinks:

e@gle
17.12.2012, 13:14:51
Хлопаки, дякую.
Я мабуть не зовсім зрозуміло написав.
Ремкомплект з звичайної механіки замовлено і буду ставити.
№ 21 52 1 159 332.

І тут "як":
http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?p=5851787&posted=1#post5851787

IGOR ALPINA
17.12.2012, 14:05:54
E novui BOSCH 45 evro os takui

e@gle
17.12.2012, 15:45:17
Мені до СМГ коробки, він інший.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/LHD/N/2003/january/browse/manual_transmission/gs5s31bz_smg_actuator_sensoren/

№8

IGOR ALPINA
17.12.2012, 19:52:40
Блін ніфіга собі:shok: ціна вражає питався плюс мінус 520-580 євро, вона що позолочена:(

e@gle
02.01.2013, 11:01:28
29.12.2012
128888 км
Підтікала прокладка клапанної кришки в районі колодця першої свічки, вирішив це пофіксати ще до нового року)
Під горячу руку попали і сальники поршнів системи Vanos (цього можна було ще довго не робити, але мав настрій і натхнення), також нові свічки.
Alles original...ну майже)
43618436194362043621436224362343624436254362643627436284362943630
Дякую Володі Vovikу за наданий теплий бокс і хорошу компанію.
Політ супер. Мотор, як казав Володя, "дєвствєнний", що не може не тішити.
http://pic.lg.ua/x/11/63f0fe/md_c7909cfb.jpg (http://pic.lg.ua/s/wtcAj)

VoVik
02.01.2013, 11:46:37
Мотор, як казав Володя, "дєвствєнний":acute::biggrin:
Скажу,що спостерігати за таким процесом це просто велике єстетичне задоволення...
Все було зроблено неспішно,виважено,методично:biggrin:
e@gle, справжній "баварець",і відношення до процесу "баварське",:respekt:
Щаслива машина...:biggrin:

bmwe36petro
02.01.2013, 20:48:55
e@gle, справжній "баварець"
всі, хто знає Андрія, в цьому навіть не сумнівались :friends:

він навіть двигун з закритими очима розбирає :wink:
http://bmw-club.lviv.ua/attachment.php?attachmentid=43621&d=1357117122

sergiy
02.01.2013, 21:28:42
він навіть двигун з закритими очима розбирає
:rofl:

realnero
02.01.2013, 22:52:28
bmwe36petro, жжош )))

augustino
02.01.2013, 23:06:19
Політ супер. Мотор, як казав Володя, "дєвствєнний", що не може не тішити.
Я мацав цю "дівчину":biggrin:

Locker
02.01.2013, 23:58:27
e@gle, двигун в суперовому стані, ніби після обкатки :)

alex_BMW
03.01.2013, 15:55:58
Да, серце на вигляд супер збережене.

e@gle
05.01.2013, 16:51:13
04.01.2013
129150км
Google driven car fixing на цей раз продовжився на БМВ сервісі на Навроцького. Під мою і Славікову(з сервісу) горячі руки попав циліндр зчеплення який я раніше запідозрив на предмет місячних. І все б ніби і нічого страшного, якби не логотип Magnetti Marelli на ньому і космічна ціна в 700 ойро(BMW # 21 54 7 507 022, замінник в природі не існує).
"Проблему треба удосконалити", як сказав якось Nikola, або просто вирішити.

Перечитав купу статтей і отже
Заздалегідь:
- Замовляємо ремкомплект циліндрика зчеплення до звичайної механічної коробки(BMW # 21 52 1 159 332):
43674
З комплекту потрібне все за вийнятком поршня. З останнього потрібно акуратно зняти сальник(він якраз самий важливий). Горяча вода, миючий засіб в вигляді гелю і плоска викрутка(канти зашкурив, щоб не пошкодити сальник) і все вийде.
43675
- 1 літр пентосіну CHF-11S(йде в гідравліку коробки в оригіналі);
43676
- Так як педалі зчеплення немає(а циліндрик потрібно буде прокачати), знаходимо інтерфейс та DIS і перевіряємо на наявність сервісних функцій по роботі з коробкою SMG("скидання тиску в системі"(44 бари!), "прокачка циліндра зчеплення"** та "калібрація коробки"***). В Тараса на Навроцького все працювало супер.
Робота:
- Згідно інструкції TIS по заміні циліндра, скидаємо тиск в системі через DIS. Далі написано витягнути реле коробки - я ж просто зняв клему (Варто заздалегіть її відкрутити і, коли скинуто тиск, швидким рухом зняти. Інакше коли відкручуватимете, пропаде-появиться контакт і помпа встигне щось накачати знову).
- Знімаємо наступне: захист коробки, кріплення вихлопу до коробки, кріплення коробки.
Можна зняти вихлоп(потенційний обрив шпильок) і відкрутити кардан на еластичній муфті - тоді коробка просяде і доступитися до всього буде простіше. Цього ми не робили )
- Відкручуємо 2 трубки що йдуть з помпи(зліва) в гідроакумулятор(справа) біля останнього.
- Відкручуємо 3 болти які тримають помпу, тягнемо її в сторону переду машини так щоб з неї вилізла пластмасова трубка розширювального бачка. Тут звісно потече рідина з бачка - щось варто підставити. Помпу підвішуєм на гачку щоб не мішала.
- Викручуємо один болт на еластичній муфті, і через отриманий отвір матимемо доступ до болтика зверху розширювального бачка. Відкручуємо ще два болти що тримають бачок - знизу і посередині та відсуваємо бачок назад.
- Від'єднуємо фішку циліндрика та відкручуємо його(діагноз вірний - циліндр потік). На корпусі циліндрика знаходиться датчик положення поршня. Його можна відкрутити щоб випадково не пошкодити.
- Циліндр в тіски, витягуємо шток(сильно потягнути), викруткою витягуємо штопорну шайбу, далі пильник, штопорне кільце, шайбу і воаля
436774367843679
- На моєму поршні сальник став вже пластмасовим і практично зрівнявся з діаметром поршня. Зрізаємо старий сальник. Тепла вода, мило і вдягаємо новий(сальник напрямлений, запам'ятайте яким боком він був розвернутим).
- Збираємо циліндр в зворотньому порядку.
Проблемно буде запхати поршень назад, так як сальник впиратиметься в край циліндра. Полазив по сервісі в пошуках направляючої і потім подумав про шприц 50см3. На нашу радість ми такий знайшли і його діаметр був в сам раз.
Розрізаємо, в нього поршень, то все в циліндр, пропихаємо поршень і готово.
Щоб поставити штопорну шайбу(з вусиками), акуратно підставляємо довгу головку на 19 і стискаємо разом в тісках.
- Збираємо навісне коробки в зворотньому порядку. Заливаємо в розширювальний бачок пентосін(до поділки "максимум").
- Вдіваємо клему акумудятора. Прокачка зчеплення** та калібрація коробки*** через DIS.
- Перевіряємо рівень в бачку і при потребі доливаєм.
Все супер, коробка тепер працює дуже акуратно і чітко.

Заодно замінив масляний фільтр і залив масло MOTUL 5w-40 LL-04.
43680

augustino
05.01.2013, 17:02:21
запідозрив на предмет місячних.
e@gle, а чому підозра впала на нього? Пентосін пропадав?

Nikola
05.01.2013, 17:04:03
e@gle, механіками не народжуються ,ними стають!!!:biggrin:

e@gle
05.01.2013, 17:09:34
e@gle, а чому підозра впала на нього? Пентосін пропадав?
Часом не чітко відпускалося зчеплення.
Також було масло на стику коробки і двигуна(масло не трансмісійне) - посвітив подивився - ніби також підтікало з під циліндра. Тому вирішив з цим щось робити.

Ecosee
07.01.2013, 22:03:23
гарний звіт! Впевнений пригодиться комусь ще. Так тримати :)

e@gle
28.01.2013, 15:56:31
19.01.2013
130000км
Заміна натяжних роликів, помпи охолодження та паливного фільтра (останній не мінявся ніколи).

Locker
30.01.2013, 15:40:39
паливного фільтра (останній не мінявся ніколи)

Настіки якісне там пальне? Чи просто забили?

LEgEnDA
31.01.2013, 19:22:36
Locker, мабуть забили, бо по регламенту мав би мінятись на тисяч 30-60

e@gle
23.03.2013, 19:23:09
Недавно було куплено (за ну дуже вже демократичний прайс (http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=9733)) диски 32го стилю
8jх17 et34, які матиму на зиму (цю ж від'їздив на Петрових:friends:)
45511
Один диск має невеличку царапину, а поза тим вони як нові.
Також за адекватну ціну придбав новий капот (бельгійський замінник) з яким є настрій і натхнення побавитися. Якщо получиться (бо ще майстрові не приснилось), то фото обовязково викладу.

Є ще ідея подвійного вихлопу.
45514
Хто що думає?

Ну а якось так ми наразі їздимо:
45513

Nikola
23.03.2013, 19:34:55
Недавно було куплено (за ну дуже вже демократичний прайс) диски 32го стилю
Мав диски бомбезні,,,,!!!! поміняв шило на мило навіть на 36твої диски були кращі за 32 стиль!!!(гроші то ще не все)і повір дівочі погляди на 46 відпадуть на 32 стилі, на тих що машина приїхала дівки голову скручували:biggrin:

e@gle
23.03.2013, 19:38:58
Місьєу Ніколья, диски куплені для зими, так як менше 17" нічого не запхаєш. Диски з такими параметрами з новійшої трійки і я дуже тішуся.
Щодо літа - так шніцер 18ки залишив собі, тим більше що їх 5 штук.
Є цікавіші варіанти дисків в голові, але це наразі почекає :)

Nikola
23.03.2013, 19:55:49
Обгрунтавана відповідь що до дисків на зиму!, питань немає.А капот що тобі цей не подобається хочеш німця удасконалити???

e@gle
23.03.2013, 20:01:09
удосконалюю проблему :rofl:

guf
24.03.2013, 13:47:45
http://i.epvpimg.com/tHI0b.jpg
Красуння :shok:

P.S. Не хочеш в фонарі на поворотники поставити посрібленні лампочки ?

e@gle
24.03.2013, 16:36:11
Ну це тільки фотошоплений вихлоп, чекав відгуків - хто що про таке думає.
Короче вихлоп якщо і робитиметься роздвоєним то таким:
45522
Банку викину, поставлю два менші глушителі.
Так як 5й диск шніцер в корито запаски не поміщається ітак, і там лежить докатка, то в кориті зробим симетричні жолоба під вихлоп.
Мабуть :)
Було куплено редуктор 3.15 (стоїть 2.93), так як максималка в 260 з копійками мені не особливо потрібна, а динаміка розгону думаю чуть потішить.

guf
24.03.2013, 17:30:32
Вихлоп чудовий, що на верхній, що на нижній фото.

o_0 А вот динаміка.... я би сказав і так чудова на даному моторі... При заміні редуктора не треба буде вносити коррекції до ЄБУ коробки чи двигуна ?

alex_BMW
24.03.2013, 18:13:45
Нижній вихлоп ляпший!

guf
24.03.2013, 18:23:29
Мені більше верхній подобається, коли відстань між ними більше.. та і симетричніше - на рівні фонарів.

324disel
24.03.2013, 22:15:39
вихлоп нижній однозначно, тільки докладку чорну.
P.S. Не хочеш в фонарі на поворотники поставити посрібленні лампочки ?
а лампочки треба такі типу хамелеон, Осрам такі робить. Вони в білих поворотах маже білі, а при включеному повороті сонячно-жовте світло.

BMW-ЮРА
25.03.2013, 10:12:52
+1 за той що нижче.

bmwe36petro
25.03.2013, 10:35:46
А я б не робив той роздвоєний вихлоп, краще купи гарну банку Ремус чи СС і буде сила, а той весь колгосп скоро приїсться ІМХО.

Next
25.03.2013, 10:44:04
а мені перший більше подобається

Locker
25.03.2013, 10:48:33
А я б не робив той роздвоєний вихлоп, краще купи гарну банку Ремус чи СС і буде сила, а той весь колгосп скоро приїсться ІМХО.

+100

Karabas Barabas
25.03.2013, 11:00:25
не слухай нікого
роби як тобі подобається :wink:

Next
25.03.2013, 11:05:51
роби як тобі подобається
+1:)

guf
11.04.2013, 12:09:36
а лампочки треба такі типу хамелеон, Осрам такі робить. Вони в білих поворотах маже білі, а при включеному повороті сонячно-жовте світло.

Я такі лампочки і мав наувазі, з вигляду як в сріблянці :)

{ додано через 2 хвилини }
А я б не робив той роздвоєний вихлоп, краще купи гарну банку Ремус чи СС і буде сила, а той весь колгосп скоро приїсться ІМХО.

розвоєний вихолоп підкреслює потужність, і тихіше бурчить :nea:

VoVik
11.04.2013, 14:14:40
то в кориті зробим симетричні жолоба під вихлоп
я за хороший вихлоп без "болгарської технології"!:nea:

e@gle
11.04.2013, 16:23:23
Було куплено спортивний вихлоп G Power, дав Бог на розум :)

{ додано через 19 хвилин }
Машина зараз ночує на сервісі без коробки, в останній заміна манжета в циліндрику себе не виправдала. Гідравлічна рідина розїла сальник і пильник. Циліндр підклинював в результаті чого підгоріло зчеплення.
Плюнув. Замовив все нове по оригіналу:scare:

bmwe36petro
12.04.2013, 09:32:38
Замовив все нове по оригіналу
http://uchan.org.ua/b/src/1351327987141.png

tommy_boy
12.04.2013, 11:57:43
бліннн, неприємно звичайно... :sorry:

ну, і шоб тобі стало веселіше, ти вкурсі
http://bmw-club.lviv.ua/attachment.php?attachmentid=44768&d=1361796398

Nikola
13.04.2013, 10:12:20
Плюнув.
BMW -не для слабаків!!!:biggrin:

e@gle
13.04.2013, 20:35:26
Буде все нове, буде бомба.:ok:
А там може і компресор не за горами.

e@gle
30.01.2014, 14:27:42
30.01.2014
148 250 км
Давно не писав, так як коробка псувала машині всю карму.
Ну але так як все стало на свої місця, то напишу...

По коробці було замінено мало не все, тривало то практично рік часу і коштувало як хороша е30. Денис возив мені запчастини, поклав плитку біля магазину:biggrin:
В силу того що майстрів в нас по таких коробках нема - пробував ремонтувати сам,
Новий комплект зчеплення, циліндрик зчеплення, гідро насос і гідроакумулятор..все оригінал.
Тарас на Навроцького промив холостий хід, мудрували, пробували, не допомогло. Машина після обнулення адаптації дуріла після певного часу - різко кидала зчеплення при тому, коли я торкався педалі газу - або глохнула, або газ до підлоги і якось їхав...
Грішив на блок управління..
Поїхав до Андрія біля Рік Авто, їздили з ним 3 години, ідей було мало - казав приїжджати, щоб знімати коробку.
Купив в Польщі блок управління б.в., поставив - глюки +- ті ж самі.

В безвиході поїхав на Христину ("ми офіційний дилер, ми самі все зробим"), де машина простояла 3 місяці, приїжджав з підказками, привіз новий демпфер LUK, який, по суті, міняти було без потреби, нічого не змінилося...
Вже коли сказав, що забираю машину, то в голову прийшла ідея глянути сервісну історію машини з якої знятий польський блок управління(на блоці є він код машини, а по ньому історію машини офіціали дивляться в базі).
Та-да! В історії записано заміну блока управління коробкою по причині несправності останнього. Блок ще рідний, отже купив блок з таким же ж глюком як і в мене.
Відправив два блоки в Київ знайомому провірити на машині з ідентичною коробкою, щоб переконатися в несправності обох. Обидва мають проблеми чіпами пам'яті.
Замовив на Христині новий блок управління коробкою ціною в кусок президентів, щоб була якась гарантія.
Місяць(!) і привезли, поставив поїхав...глюки присутні - часто качає помпа і підбуксовує зчеплення на переключаннях.
Купив нові клапани гідроблока, датчик тиску...оригінал.
Міняв біля Рік Авто...зробили похабно....старі клапани кинули в болото(з них не всі ж погані, а коштують по 100ойро), перелили пентосіну через верх...з часом коли побачив каплі в гаражі, то мало вже не спалив ту машину:) - поїхав на підйомник...масло просто витікало через верх.
Помпа качає не так часто але пробуксовування присутні...

Поїхав в Київ, до людини яка в телефонному режимі мене консультувала часом, так як вже одну таку коробку перебирала.
Діагноз - зчеплення не взвели(корзина з механізмом підгонки), через що корзину погнуло.
Востаннє зчеплення ставили на Христині, а до того я його ставив новим - коли воно було вже взведене. Їм і дякую.
Знову новий комплект зчеплення, перебрали коробку, промили ультра звуком фільтруючі елементи, поміняли тефлонові кільця і сальники де того було ще не зроблено.
Машина їздить і нарешті тішить.

Ну і так між іншим було зроблено наступне:
Новий радіатор Nissens, мій не тік - просто знизу посипалтсь перегородки від хімії на автобанах.
Новий бензонасос Pierburg(йде в оригіналі і в 2 рази більший від Бош, хоч і дорожчий в 1.5 рази) і знову новий паливний фільтр. Проблема була в тому, що при 11-12 літрах пального в баку машина глохла. Біля Рік Авто поміряли тиск обратки і скзали "а ти заливай повний бак, то нові машини", а на Христі "гарантія - паливний фільтр", попри моє пояснення що він тільки міняний. 450 грн за фільтр, заміна фільтра не допомогла. Тарас на Навроцького глянув тиск обратки на око і таки сказав що це насос. Купив, все стало на свої місця.
Датчик нагрузки машини передній, блоки розпалу ксенона(останній періодично глючив), купив китайські лампочки ксенону і недавно поміняв на оригінал бмв.
Перформенс тормозні диски перід(б.в., виробітка - 0.25мм) і колодки до них. кожен блін легший звичайного на 1.5кг.
Ше купа дрібниць про які вже не пам'ятаю - термостат, помпа охолодження...

Отакі ми були востаннє осінню
52565
А такі ми зараз
52566

:)

andriy320e30
30.01.2014, 14:48:07
:shok: я б морально невитримав такого .поставив би механіку і забув

bmwe36petro
30.01.2014, 19:51:09
:shok: я б морально невитримав такого .поставив би механіку і забув
Андрій не з тих людей :friends:, добре що нарешті все налагодилось :victory:

Locker
04.02.2014, 09:52:16
:respekt: за терпіння і пророблену роботу. Нехай машинка тіко радує :)

Nako
04.02.2014, 19:25:33
Як говорить мудрість: "терпіння-найцінніший дар!" Автомобілю однозначно пощастило з власником :respekt:

Ecosee
05.02.2014, 16:26:34
А чому продавати, якщо тільки машина почала радувати безпроблемною роботою? Чи просто метання в пошуках чогось нового?

Karabas Barabas
05.02.2014, 19:07:34
А чому продавати, якщо тільки машина почала радувати безпроблемною роботою? Чи просто метання в пошуках чогось нового? машина продається?

Tarasik010
05.02.2014, 19:30:01
:respekt: за силу волі!!!!

slaviksch
06.02.2014, 19:47:20
красуня:bomb: ракета:victory:я теж мрію про спортивну купешку.

Ecosee
09.02.2014, 21:40:33
машина продається?

Напевно власник знає краще за всіх:)

e@gle
10.02.2014, 11:46:26
поки їжджу, м3 пригнати зараз всерівно не реально :wink:а можливо і не треба.

Ecosee
10.02.2014, 21:03:39
Офф: Я так зрозумів, то після впровадження закону про утилізацію тему з розмитненням авт під документи прикрили, чи я неправильно "начитався"?
З.І. Імхо не треба... Машина дуже гарна. Неодноразово бачив по місту. Було подібне бажання коли дуже хотілось Е61. Зараз пройшло, не те щоб нехочу, але зрозумів, що то тільки здається, що дуже хочеш... :biggrin:

e@gle
14.02.2014, 15:38:28
14.02.2014
149 400 км

Зауважив перед вчора наявність масла на двигуні в районі за масляним фільтром.
Поїхав до Андрія біля Рік Авто, діагноз - потекла прокладка корпусу масляного фільтра.

- Прокладку замінено;
- "Під шумок", в якості профілактики, замінено клапан рециркуляції картерних газів (КРКГ) зі всіма патрубками довкола (хоча його і діагностували як справний);
52813
- Перевірили клапан DISA, промили клапан холостого ходу і дросель.
- Замінили датчик тиску масла, який любить тролити на двигуні м54, ще й почав підтікати.

Роботою, ціною за неї і за деталі(все оригінал) задоволений.

e@gle
26.02.2014, 23:29:31
52887

Sergo
27.02.2014, 14:37:26
Це реальний розхід по місту ?

Next
27.02.2014, 14:50:42
там напевне про нулі:biggrin:

e@gle
27.02.2014, 15:12:36
Там про 150 тис пробігу:)
Розхід дім-робота, Жовква-Наукова. Менше корків чи їжджу швидше зранку/пізніше ввечері то получається 9 середній розхід.

Ecosee
27.02.2014, 22:39:22
чудовий розхід :)

Sergo
28.02.2014, 13:09:20
там напевне про нулі:biggrin:

Не тугий, розумію для чого фото... просто заінтересував розхід.

e@gle
08.04.2014, 13:08:57
05.04.2014
151400 km
Машина отримала обновку тормозної системи:
Перід - BMW Performance тормозні диски(2-компонентні, кожний легший звичайного на майже 1.5 кг: 7.5 проти 9) та колодки;
Зад - Zimmermann Sport тормозні диски, колодки та колодки ручних гальм.
5342753428
Всі місця стиків колодок з супортом та направляючі механізми змазувалось графітною змазкою, все зайняло добрих 4 години роботи.
Дякую Денису, що оперативно знайшов мені колодки ручних гальм, і Петру що їх привіз.

Nikola
08.04.2014, 17:29:36
КРУТО!))лешись того заліза складай кошти на весілля)))

_andriy_
08.04.2014, 18:23:49
я не знаю як інакше коментувати......ахєрєнно!:good:

324disel
08.04.2014, 20:20:23
складай кошти на весілля)))
він вже женився на 36-ій , потім розвівся і знову женився. Вибирає памаложе.:biggrin:

axel
08.04.2014, 22:06:15
драй задрот :biggrin:

_andriy_
08.04.2014, 22:07:28
драй задрот :biggrin:

100%:)

e@gle
09.04.2014, 10:25:52
він вже женився на 36-ій , потім розвівся і знову женився. Вибирає памаложе.:biggrin:
з круглійшими бамперами і більшим об'ємом))

Nikola
09.04.2014, 11:09:13
з круглійшими бамперами і більшим об'ємом))
валиш на повну!?))) розхід великий значить їде)))))

e@gle
04.05.2014, 14:54:02
23.04.2014
152180 km

Планова заміна масла, Orlen Platinum 5w-30. Хто би там що говорив, масло продає Петро, а з заводу привозять "цєнжарувкі" Толіка(при тому те ж саме масло розвозять в Європу бо лінія одна), обох з них я добре знаю :)

Тарас на Навроцького пофіксав проблему датчика присутності пасажира.

Перед тим інший Тарас, в Солонці, перешив подушки передніх сидінь, получилося бомбезно, щоразу мене тішить :)
53718

Прикупив собі такого старушка 85го року, довів до путя і попередню зустріч відвідав на ньому:biggrin:

53719

e@gle
07.08.2015, 12:26:57
Давно не писав, чи то давно писав.

Коробка.
Тут довжелезна епопея, але напишу її кінцевий результат.
- Після вкотре викинутого капризу робот SMG ночує в гаражі.
(всі агрегати справні, але після останнього ремонту КПП в Києві(машина була залишена там на 3 тижні), потік новий на той час циліндр зчеплення.
Розібравши згодом коробку побачив, що він вже далеко не новий і розлетівся. 99% впевнений що мені переставили користований з іншої машини, а мій продали. Деталь космічно дорога.)

- Було куплено МКПП в Польщі(6ст), котра виявилася дефектною. Написав поляку, той повернув гроші. Була куплена інша 6ст. МКПП.
57039

- Куплено педальний вузол, замінено всі сальники на трубках. Нові накладки на педалі. Перебрано робочий циліндр зчеплення, і викинуто Клапан Затримки Зчеплення.
Останній дуже часто призводить до буксування зчеплення при швидкому переключанні передач(точно є в всіх моделях Е46 та Е39, за вийнятком Е39 м5).
57043570445704557046

- Так як кулісу та всі її елементи під дану КПП для е46 на розборках знайти не реально, було куплено нову кулісу Performance та весь комплект тяг, втулок і тд.
570405704157042

- Пошуки кардану виявились теж безнадійними. Він довший від кардану для АКПП і коротший такого для 5ст МКПП.
За базу було взято АКПП кардан(в ідеальному стані) з мого кабріолета та передня труба кардану з моєї машини, котру вкоротили по моїх замірах.
Операцію вкорочення кардана та його балансування мені виконали на Єврокардан Сервісі по вулиці Грунтова.
На виконану роботу дається гарантія 1 рік, люди там дуже професійні і, що саме головне, відповідальні. Всім рекомендую, якщо прийдеться.
57047

- Роботу по заміні КПП виконував на сервісі по вул. Навроцького. Роботою Славіка і Тараса дуже задоволений.
Ми просиділи з машиною майже до 11 вечора.
Тарас зробив все дуже акуратно і наближено до оригіналу, кожен провід на своєму місці, жодного "срачу" в вигляді обрізків проводки в салоні.
Машина завелась з першого разу - Тарас майстер своєї справи. Нажаль один з небагатьох у Львові.
5704857049

Також було встановлено М кермо, новий комплект зчеплення. Перешито чохол КПП.

Next
10.08.2015, 09:57:24
Операцію вкорочення кардана та його балансування мені виконали на Єврокардан Сервісі по вулиці Грунтова.
Знаю тих людей, кращий сервіс по карданах в західній Україні!

sergiy
10.08.2015, 11:53:02
SMG кльова коробка поки не вклякне :)

e@gle
10.08.2015, 13:01:36
SMG не кльова коробка. БМВ від них відмовилось на користь допрацьованих автоматів.

_andriy_
10.08.2015, 13:39:54
SAAB ще на початку 90-их почав ставити подібні кпп, з автоматичним зчепленням. Популярності така система не набула з багатьох причин, тому вони відмовились від затіїї. Дивно що БМВ наступила на ті ж граблі.

e@gle
10.08.2015, 13:56:53
Данина моді.

e@gle
12.08.2015, 10:24:38
Трошки мейкапу.
Купив оригінальну задню діодну оптику. Перехідники проводки під мою машину коштують беззмістовно дорого, зазвичай всі врізаються в рідну проводку, відрізаючи оригінальну фішку.
Вирішив такого не робити і зробив перехідники сам. Вирізав "мамку" з плати в моїй рідній оптиці(така плата - річ нікому не потрібна), далі схема проводки і паяльник. Додав опцію в блок світла через PROGMAN, так як не знав її назви(назва - LEDH) і перекодував NCS Expert'ом.
Заодно розібрав багажник, хімчистка обшивки, поставив ущільнювач з кабріолета, з нього ж деякі пластмаски і кліпси.
5707457075570765707757078570795708057081

Віддав на порошкову покраску диски на ТЕХМАЛ(Мотозавод). Зобили халтурно - будуть переробляти.
Нова резина(2015 рік) Continental ContiSportContact 5. 225x40x18, 255x35x18
57082

Ну і всілякі дрібниці.
57083570845708557086

sergiy
12.08.2015, 11:05:22
Вирішив такого не робити і зробив перехідники сам. Вирізав "мамку" з плати в моїй рідній оптиці(така плата - річ нікому не потрібна), далі схема проводки і паяльник. Додав опцію в блок світла через PROGMAN, так як не знав її назви(назва - LEDH) і перекодував NCS Expert'ом.
Чак Норіс таке б схвалив))))

BMWdiesel
12.08.2015, 11:50:47
Треба було б в тих фішках відрізаних на металічних пінах просверлити маленьки отвори і паяти через них, в машині багато вібрацій - зазвичай майстри роблять так.

e@gle
12.08.2015, 12:01:01
думав над цим, але так як перехідник в підвішеному стані, а не статично прикріплений до кузова, то такі вібрації мали б поглинатись.
більшою проблемою було те що контакти оцинковані і я не мав кислоти(а якби мав то б всерівно не використовував), прийшлось трошки побавитись щоб позачищати нормально.

Anesteziolog
18.08.2015, 21:05:06
То на передостанній фотці спеціальний апарат для підклейки ущільнювачів?

HacK
18.08.2015, 21:21:48
в тебе диски з яким вильотом?

bmwe36petro
18.08.2015, 23:11:00
в тебе диски з яким вильотом?
18х8.5 ЕТ36 + проставки оригінал

HacK
18.08.2015, 23:12:49
дякую:)

e@gle
19.08.2015, 12:50:55
18х8.5 ЕТ43 + проставки Schnitzer 7мм
і того ET36

e@gle
21.08.2015, 23:06:02
Двигун
М54, особливо 3-літровий, славиться не лише ефективнішим використанням пального в порівнянні з попередніми двигунами серії М5Х, але і підвищеним розходом масла. При чому розхід масла не залежить від величини пробігу - маслозйомні кільця швидко залягають, якщо машину певний час не експлуатувати.

Зіткнувся з такою ж ситуацією і я. При купівля машини в Німеччині, продавець згадував про те, що вона не експлуатувалась 2 роки - та тоді для мене це було швидше перевагою ніж недоліком.

Те, що їжджу часом динамічно, не вважав за випрадання надзвичайно високому розходу масла, котрий дійшов до позначки в 1 літр на 1500 км. КРКГ вже встиг поміняти, а тому все зводилося до сальників клапанів і поршневої групи.

Читав двоякі відгуки про різного роду розкоксовку за допомогою коктейлю керосіну з ацетоном. Мабуть таке мохіто, чи готовий WYNN'S таки допоможе для законсервованого ГАЗ 66, котрий простояв в військовій частині 20 років, та для себе я такий варіант відкинув. Заміну сальників клапанів вважав вирішенням проблеми не більше ніж на її 25%.

Часто на зустрічах клубу будь-яка розмова з VOVIK'ом зводилась до обговорення розходу масла в наших машинах, і, щоб тому зарадити, треба робити [недо]капіталку. При останній такій розмові VOVIK мені таки капнув на голову "та точно зробиш сам, приїжджай до нас("ТЕХІНВЕРС") і крути собі скільки влізе".

Ну а далі місяць вечорів над мотором і за лептопом в TIS...
- Augustino та BOXTER з того ж таки ТЕХІНВЕРСу заздалегідь виготовили інструмент для виставлення валів газорозподілу та системи VANOS.
Креслення знайшов в неті;

5715157152

- Двигун знімав/встановлював на "Арія МОТОРС";
- Розборка двигуна, результат на лице: закоксовані маслозйомні кільця, котрі ще й позалягали, виконувати своє призначення не могли ніяк.
Як результат сильний нагар на поверхні поршня та випускних клапанах, що вилилось в занижену, нерівномірну компресію виявлену ще до розбору двигуна;

57130571315713257133571345713557136571375713857139571405714157142571435714457145571465714757148

- Далі дефетовка - все в допусках номіналу. Компресійні кільця теж не піддались сильному зносу і могли б ще трохи поїздити.

5714957150

https://www.youtube.com/watch?v=s8lCfE3-eHo

e@gle
22.08.2015, 00:36:55
- Пензлик, щітка, засіб для чистки карб'юратора, "K2" і пару вечорів миття гбц, поршнів, піддона, блока циліндрів, масляних форсунок, маслонасоса та блока системи VANOS. Це найбільш трудомістка частина всього процесу.

5717557176571775717857179

- ГБЦ відвезли на діагностику та капітальний ремонт на "ПРОМОТОР"(вул.Кульпарківська).
Зроблено нові фаски в сідлах(1.6мм), проточено тарілки клапанів, фрезерування поверхні(0.1мм).
І, найголовніше, в всі направляючі клапанів вставлено гільзи з сплаву міді з низьким коефіціентом тертя(K-Line), хоча можна було і не робити.
В загальному роботою задоволений. Єдиний негативний момент - те, що нагар на тарілках зняли не повністю, мабуть на тому не акцентують, тому ще полірував сам.

571665716757168571695717057171571725717357174

- Зробив плавний вихід випускних каналів з голови. Ще пів дня роботи.

571805718157182

- Перебрав блок системи VANOS та масляний насос.

5718357184

e@gle
22.08.2015, 01:02:21
- Нові кільця та вкладиші - MAHLE;
- Всеможливі сальники клапанів, колінвалу, термостату, помпи охолодження, зірочка на колінвал та трубки охолодження ГБЦ - оригінал;
- Прокладки ГБЦ, піддона, впускного колектора, болти ГБЦ - VICTOR REINZ;
- Рівнодовгий випускний колектор з Німеччини. Став без жодних переробок на м54(на відміну від тих що продають в нас) і має більш правильну геометрію.

За два вечора та один вихідний двигун зібрав.
Використовував герметик VICTOR REINZ; елементи що труться змазував моторним маслом, до котрого, за порадою VOVIKа, додав порошок дисульфіду молібдену(має високі антифрикційні властивості, не осідає на масляному фільтрі і не випадає в осад, не забиватиме гідрокомпенсаторів).

5718557186
5718757188571895719057191571925719357194571955719657197571985719957200

e@gle
22.08.2015, 01:39:43
Хочу подякувати всім хто до цього був тою чи іншою мірою дотичним - Ігор axel ("Арія Моторс"), Ростик Rostyk, Василь BOXTER, Олексій Augustino, Денис 324disel ("DetectAuto").

Окремо дякую Володі VOVIK , що переконав мене в власних силах :)та дав пару важливих настанов на самому початку ну і власне дах над двигуном :biggrin:

https://www.youtube.com/watch?v=pI5KKF3zwgo

Та Петру bmwE36Petro, котрий просидів зі мною щодня до ночі весь останній тиждень даного "дійства", і з ким возив ГБЦ та колінвал по сервісах.

57201

e@gle
22.08.2015, 02:13:51
Двигун без свічок покрутив 3 рази по 5-10 секунд стартером. Завівся з першого разу.

57202

З зняттям двигуна було замінено всю передню ходову - нові пружини EIBACH Pro-Kit; товстіші стабілізатори(порошкова покрасака) з амортизаторами та ричагами з кабріолета. Нові пильники, відбійники, втулки стабілізатора.

5720357204

На другий день після встановлення двигуна, ще на сервісі, коли робили розвал-сходження згорів якір стартера :). Було куплено інший стартер в ідеальному стані, за що знову дякую bmwE36petro - вирішив все за моєї відсутності.

Далі тиждень пенсійної їзди по місту, 1200км "обкатки" в Будапешт і назад(130 км/год, в районі 3000тис обертів двигуна).

57205

1700 км після ремонту - рівень масла не міняється, динаміка відчутно веселіша.

Якось так.

bmwe36petro
22.08.2015, 14:07:24
:friends:

_andriy_
22.08.2015, 14:19:20
ця машина в розкішному стані...звук вихлопа не передати.

В Андрія все завжди на висоті.:first:

Mick
22.08.2015, 14:24:08
А можна поцікавитись скільки ця машина проїхала з дня покупки?
І можливо ведете якісь записи по затратах на утримання авто, робота і відношення до авто вражають але дивлячись на ремонти цікаво чи варте воно того

_andriy_
22.08.2015, 19:22:47
цікаво чи варте воно того
машина не бралась для відновлення та перепродажі, тому такі запитання трохи недоречні.
Якщо утримання такого коня не неадто напрягає фінансово, тоді для чого шось рахувати...треба їздити та отримувати задоволення!
ІМХО

e@gle
22.08.2015, 23:31:45
А можна поцікавитись скільки ця машина проїхала з дня покупки?
І можливо ведете якісь записи по затратах на утримання авто, робота і відношення до авто вражають але дивлячись на ремонти цікаво чи варте воно того

Поломок в машини не було за вийнятком коробки.

З цим мені допомогти не могли ніде, з всім розбирався сам - не вартувало ні копійки, задоволення ніякого, багато грошей, а ще більше нервів. Шкода що ніхто не підказав поставити механіку з самого початку, всі казали "та ми зробимо" чи "ми офіційний дилер ми самі все знаєм".

Двигун - той випадок коли мені було цікаво зробити самому - покрутити гайки - відпочити від роботи. Якщо говорити франклінами, то сума получилась доволі адекватна - комплект кілець, до прикладу, 103 євро; капіталка голови 130$.
Так як робив сам, то вписався в 550$ з стартером (не враховуючи колектора), знайомий робив такий самий двигун в Городку на сервісі - 1000$+. Їде машина замітно веселіше, рівень масла не падає, розхід пального впав. Є результат, значить вартувало.
Але знову ж таки - можна було доливати масло або не крутити більше 3500 обертів.

Поза цим машина абсолютно не вибаглива. Все що робилося - ради задоволення, ну і звісно якщо зміг дістати за адекватні гроші або було в кращому стані на моєму кабріку(котрий себе відбив ще рік тому) як, наприклад, вся оригінальна М-Тех ходова, котру міняли за 20 тис до того як машина попалась мені в руки.

А тепер Simple English, або "на пальцях":).
Можна купити комплект нової резини за 500$ і їздити 4 роки, за 50$ докупити пару задніх і від'їздити ще сезон. Вкінці все що залишилося продати за 100$. І того 450$, 3 роки з 5ти їздиш як біла людина.
Можна що року купувати комплект б.в. за 100$, гаяти час щоразу на шиномонтаж. 500$ + 5 шиномонтажів за 5 років + постійний гул в стилі "мабуть гудить ступичний підшипник" :mda:

augustino
23.08.2015, 00:09:56
e@gle, молодець. Кожна деталь відмивалась до блиску. Головка зібрана виглядала як щойно з конвеєра.
П.С. Будь-ласка

axel
23.08.2015, 09:28:07
Поки машинка стояла на території без двигуна, за вітровим склом лежав аркуш А4 з надрукованим нарядом замовленням... на ремонт поруч з такими аркушами стояли 1-ки 5-ки 7-ки, люди думали що це цінник і постійно довго щось там пробували вичитати але читали лише в 46-й купе. І тільки сміливці чоловік 5-6 приходили і питалися "А ця БМВ продається, а скільки коштує?"
Увага людей сама по собі показує про правильність даного автомобіля. :ok:

DannyDekker
27.08.2015, 14:50:55
Бачив машинку на 1 етапі driftу на арені, з всіх купе на яких я їздив і на які дивився ваша найідеальніша) бережіть машинку)

DEZzErT
05.09.2015, 14:19:23
двома словами -дуже круто=) з захопленням переглянув все, респект за те що двіг перебрав сам і все зробив на вищому рівні!

e@gle
10.10.2015, 18:24:44
10.10.2015
165250км

Два роки тому міняв термостат з корпусом - ставив Gates. Будучи новим, корпус термостата відразу після встановлення тік в місцях де одягаються патрубки(діаметр трубок виявився меншим щось на 0.2 мм). Тоді просто переставив термостат в свій корпус.

І от термостат заклинив за два роки після експлуатації.
Було купелено новий MAHLE (в середині BEHR з стертим оригінальним номером БМВ). Деталь якісно зроблена, сіла на своє місце - всім рекомендую.
57652

Також, отримавши хорошу знижку, забрав нову оригінальну розпорку передніх стаканів в Олега shady, котра не підійшла на його машину.
57653

В бмв е46 ек рідко складаються передні стакани в версіях з 6-ти циліндровими двигунами - вирішив тому запобігти. Різниця їзди відчутна не вдаваючись навіть до динамічної їзди - всі нерівності дороги машина сприймає по іншому, пропали стуки при їзді по бруківці.

І, що саме головне, рівень масла на місці.

bmwe36petro
11.10.2015, 00:51:36
Розпорка бомбезна :bomb:

324disel
11.10.2015, 09:14:49
Ще більше задоволення

e@gle
19.02.2016, 20:32:06
5817558176581775817958178

Обновки

HacK
20.02.2016, 16:39:14
а в тебе що не було коврів ?:)

Anesteziolog
20.02.2016, 17:50:10
Вони продаються комплектом чи можна тільки водійський заказати?

e@gle
20.02.2016, 20:15:05
Резинових не мав. Купив. Так як і водійський велюровий був не першої свіжості то купив ще і комплект таких.

Резинові продаються як комплект на перід і комплект на зад.
Велюрові можна купити комплектом або лише водійський.

Підсумую, що резинові супер а велюр ніби і виконані аналогічно рідним але вже тонші, на довго їх не вистачить.

e@gle
06.07.2016, 00:22:17
Вкінці зими поставив новий маховик;
Недавно заїхав на шрот до Юри і купив прозапас ущільнювачі дверей та форточок.

В планах:
- Поміняти передні протитуманні фари (ліву розбив камінь на автобані);
- Починають стукати задні піввісі чи фланці. Класика 330, з часом під заміну;
- Легенька вібрація педалі зчеплення виявилась результатом загнутих пластин на новій корзині зчеплення. Хто і на якому сервісі їх вгнув без поняття. Колись поміняю.

З'їздив машиною через Прагу і Штуттгарт на відкриття DTM в Хокенхаймі. Середній розхід туди получився 7.8, назад 8 рівно (назад махнув 1400км з 7ї ранку, 12 вечора вже був дома).

Серед іншого цікавого - день в Празі, музей Порше в Штуттгарді та різні колоритні місця Північної Баварії, в одному з яких заночували. Апартаменти ніби з 70-80 років, але все як нове. Коли виїжджав зранку то власники, старші люди, питали чи їхатиму через Югославію.:rofl:
Кермо Альпіна, 40-ка літньої витримки, що придбав в свою е21, перші дні теж нагадувало мені запах мебелів з того готелю. :)

Після різного роду Кубків аля Porsche Carrera Cup, кваліфікації ДТМ(хоч квитки мав на 3 дні рейс вікенду, був там лише в суботу) і заруби з раллі кросу WRC між Себастіаном Льобом, Кеном Блоком та Петером Зольбергом, ми обійшли всі бокси і вирушили до парковки. По дорозі побачили М1 припарковану біля готелю, що біля треку. Роблю декілька фото, підійшов власник (невідомий мені, нажаль, старий гонщик), дав ключі і дозволив сісти пофотографуватися. І, ніби, нічого особливого, але це і стало найприємнішим моментом поїздки.

ПС. Хейтерам на замітку. Попри спринти з швидкостями 250 і до відсічки на 6 передачі, масла машина не взяла. Гівняного масла Орлен Макс Експерт XD 5w-30.

HacK
06.07.2016, 07:23:12
гарна поїздка:)будеш міняти туманки маяч, я якраз праву на автобані розбив(тріщина):biggrin: шось розхід в тебе смішний вийшов? ти шо 160-200 не їхав всю дорогу?:biggrin:

_andriy_
06.07.2016, 11:40:27
З'їздив машиною через Прагу і Штуттгарт
:bomb:

Як там зараз дорога до Праги, довбану бетонку поміняли чи ще є?

ПС. Хейтерам на замітку. Попри спринти з швидкостями 250 і до відсічки на 6 передачі, масла машина не взяла. Гівняного масла Орлен Макс Експерт XD 5w-30.
власники вбитих моторів тобі точно не повірять:biggrin:

e@gle
06.07.2016, 12:42:01
Катовіце-Брно-Прага дорога ідеальна.
Дорогу все ще роблять на виїзді з Праги на зустріч в сторону Брно, десятикілометрові затори.

DannyDekker
23.08.2016, 14:09:44
e@gle
В купе і седана коврики одинакові правда?
В мене комплект резинових є, а от купив собі ще велюрові, але водійський не першої свіжості може б дозамовив новий, номер деталі можеш скинути?