PDA

Переглянути повну версію : Шеф BMW дав інтерв'ю з приводу майбутнього компанії


CONFIG
17.09.2008, 17:14:56
Впливова німецька газета Die Zeit узяла інтерв'ю у голови концерну BMW Норберта Райтхофера. Журналісти не соромилися ставити бізнесменові самі незручні питання, а вже початок інтерв'ю взагалі нагадує анекдот.


"Пан Райтхофер, скільки ви важите?" – починає інтерв'ю журналіст газети "Ді Цайт".

"Близько 100 кілограм, а чому ви питаєте?" – дивується топ-менеджер.

"Ваші останні моделі: позашляхове купе X6 і лімузин 7-ої серії – кожна важить по 2,5 тонни. Дві з половиною тонни стали, гуми, пластика повинні їхати, щоб перемістити з пункту А в пункт Б одного 100-кілограмового менеджера. Вам не соромно?" – питає стурбований екологією журналіст.

"Нова "сімка" з новим дизельним мотором витрачає всього 7 літрів палива на 100 км. шляху, для цього класу машин – прекрасний результат. Ми продаємо машини, щоб заробляти гроші. Всі автомобілі моделі Х6, які будуть випущені в найближчі 4 місяці, вже розкуплені. Це означає, ми вивели на ринок правильні машини", - каже пан Райтхофер.
"Ваш головний ринок збуту за межами Німеччини – це США. Раніше ви заробляли там основний дохід на продажі важких машин з 8-циліндровими моторами. Зараз ці машини захаращують торгові площі ділерів BMW в Штатах, продати їх можна лише з рекордними знижками. Чи не пора задуматися?"

"Наші справи в США йдуть краще чим у конкурентів. Але ми вже міняємо стратегію. BMW Group вже зараз проводить все більше компактних, легких моделей. Ми пропонуємо 1-у серію в чотирьох типах кузова і три варіанти Mini. Крім того, ми серйозно відносимося до добровільно узятої на себе обіцянки скоротити середню витрату палива на 25% за період з 1995 по 2008 рік", – заявив Райтхофер.


З інтерв'ю Норберта Райтхофера можна дізнатися про подальші плани концерну. BMW не планує випуск машин з гібридним приводом до тих пір, поки розвиток технологій не дозволить замінити об'ємні і важкі блоки батарей на легшу альтернативу. У 2015 році з'явиться автомобіль з абсолютно новою зовнішністю і гібридним приводом.

Шеф BMW вважає, що масовий перехід на електромотори відбудеться до 2025 року. У теж час баварці мають намір розвивати свою версію двигуна майбутнього – водневого. Також компанія має намір вивести на ринок надкомпактний автомобіль для мегаполісу. BMW проводитиме сумісні розробки з Daimler, проте про об'єднання компаній не йдеться.

Кажучи про майбутнє гібридного приводу, Райтхофер порівняв його з винаходом електричної друкарської машинки: "Тепер питання в тому, хто першим винайде комп'ютер".

У BMW є своя секретна зброя на майбутнє: "Project i" – це фірма усередині фірми, яка займається розробками технологічних рішень для екологічних автомобілів майбутнього.