PDA

Переглянути повну версію : Вібрація на рулі під час гальмування


CONFIG
15.09.2008, 12:07:12
Вібрація на рулі під час гальмування на звидкості більше 100 км/год.
Кажуть що найчастіше це причина в кривих гальмівних дисках. Наразі до заміни дисків не дійшов, вирішив випробувати більш дешевші варіанти:


Зробив заміри на биття гальмівних дисків
Зробив балансування коліс

Жоден з варіантів ніяк не вплинув. Чи може на це впливати гальмівна рейка? Є в когось ще якісь варіанти як це можна побороти?

П.С Доречі під час заміни дисків не міняв гальмівні колодки, як виявлось (з інтернету) пізніше це треба робити обов'язково.

yurakushyk
15.09.2008, 12:13:42
В мене бувало, коли попаду в воду поведе диски, і вібрує при гальмуванні. Вирішую проблему так - зі швидкості більше 150 відторможуюсь в 0 досить інтенсивно, я так розумію що диски нагріваются, і їх попускає, при потребі повторюю. В мене проходить!

BMW-ЮРА
15.09.2008, 12:31:17
yurakushyk, Оригінально! В мене також те саме.Думаю треба тормозні диски міняти, бо колодки всі нові. а далі те саме!

yurakushyk
15.09.2008, 12:38:51
BMW7101, а як поміняєш диски і попадеш в калюжу, знову міняти?:-)))

Just be
15.09.2008, 12:45:31
Щоб їх покрутило напевно потрібно їх афігенно нагріти, а щоб їх нагріти треба інтенсивно гальмувати, звідси вихід : не лихачити або не їздити по калюжах LOL

yurakushyk
15.09.2008, 12:48:56
не лихачити або не їздити по калюжах
а шо так тоже мона:-o

ValodjaE36
15.09.2008, 12:58:29
а може краще купити вентилюємі диски, спорт брендів, а ніж міняти іх часто(:

bmwe36petro
15.09.2008, 12:59:50
Чи може на це впливати гальмівна рейка?
CONFIG, якшо ти мав на увазі рульову рейку, то може і вона давати вібрацію якшо вона має люфт, але це мало ймовірно, скоріше за все гальмівні диски.
До речі, шоб зберегти ваші гальмівні диски від деформації та трішин, уникайте попадання в калюжу після інтенсивного гальмування, коли диски розжарені. Я стараюсь ніколи не допускати перегріву дисків. Деколи спостерігаю таку картину, коли недосвідчені водії люблять погріти гальма, рухаючись з гори стопи не виключаться, тобто довший час нога напедалі гальм (а ше часто на нейтральній :-/). Треба час від часу відпускати гальма шоб вони охолодилися.

CityCat
15.09.2008, 15:01:10
П.С Доречі під час заміни дисків не міняв гальмівні колодки

Не рівномірно стерті гальмівні колодки можуть викликати такий ефект при гальмуванні з великої швидкості.

mahoni
15.09.2008, 16:42:35
у меня когда то была 528 в е-39 я на ней за два месяца три или четыре раза менял тормозные диски, когда менял третий раз начал психовать... ничего нельзя сделать кроме замены, тормоза это не шутки, хотя кто как ездит. на ней стояли диски R15, им было мало воздуха, соответственно они плохо охлаждались и перегревались их крутило, когда поставил R17 всё прошло, они перестали перегреваться, я забыл про замену дисков. на нынешний автомобиль тоже поставил R17 никаких проблем, с перегревом, но когда много тормозиш лучше не ездить по лужам не всегда получается но можно старать, ещё зависит от изготовителя лучше всего ставить АТЕ диски и колодки, проверено. тот же завод но без значка

{ додано через 35 секунд }
и ходят лучше

BMW-ЮРА
15.09.2008, 20:34:50
Погоджуюсь з mahoni, на R17 ніякого перегріву нема.Диски передні вентильовані і охолоджуються вони добре.Я думаю шо тут проблема тільки в тому що вони дістали виробітку, тобто невиважені , а коли ставиш нові колодки воно притерається по новому , ще більше повною площиною тре по тих виїмках, які час зробив.
+ думаю, що як колеса небалансуй, їх треба викатувати, бо по наших ямах, вони як яйця, через це також воно і дає на руль.

CityCat
15.09.2008, 22:43:21
+ думаю, що як колеса небалансуй, їх треба викатувати,
А з легкосплавними як бути? Купувати нові?

2Config

Ростик, як визначиш причину, повідом. Щоб на мйбутнє не "блукати в темряві"

CONFIG
15.09.2008, 23:34:47
Ростик, як визначиш причину, повідом. Щоб на мйбутнє не "блукати в темряві"
Судячи з вище написаного в мене не залишається вибору, як замінити диски і колодки.
Але перед тим зроблю розвал і ще раз збалансую колеса щоб бути на 100% впевненим. Крім того мене хвилює питання чи та вібрація може бути від того що я не змінив колодки з заміною дисків..

Зараз так дивлюсь якщо міняти диски то мубуть буду брати диски Otto Zimmermann (http://www.otto-zimmermann.de/index.php5?option=com_content&view=article&id=47&Itemid=123), вони правда вдвічі дорожчі за Ate, але оскільки то спорт варіант сподіваюсь позбутись проблеми перегріву в майбутньому. Колодки буду брати Ate.

CityCat
16.09.2008, 08:56:27
хвилює питання чи та вібрація може бути від того що я не змінив колодки з заміною дисків..

Так. Уяви собі - між колодку і диск попадають піщинки і всяка тверда фігня, пропилюють борозни на колодці і диску, виходить своєрідний рельєф. А потім ти ставиш нові диски, а колодки стерті нерівно. І все. Площа дотику не повна, якась частина притискається - якась ні

bmwgorobec
16.09.2008, 09:06:29
Але через 1000-2000 км колодки мали би притертись до нових дисків і проблема мала би зникнути.

CONFIG
16.09.2008, 09:17:33
Не зникає :( Ще спробую зробити так як писав yurakushyk :) хоча чесно кажучи сумніваюсь що то дасть якийсь результа, але якщо дасть (наївно), то продавці гальмівних дисків втратять серйозну копійку :)

bmwe36petro
16.09.2008, 09:29:37
А з легкосплавними як бути? Купувати нові?
CityCat, легкосплавні диски теж катаються (http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=718).

LEgEnDA
17.09.2008, 01:51:06
в мене тоже такий трабл. 155 тис. рідні диски тормозні стоять, треба міняти - думаю пройде

BMW-ЮРА
04.10.2008, 14:47:19
Пробував на 205, коли торможу рульом не б"є, а от на 225 теж саме шо і в вас.Прийшов до висновку, шо то або через криві диски, або через те що колеса широкі і по наших чудових дорогах на них так приємно їздити і тормозити!

CONFIG
15.10.2008, 09:23:12
Проблема вирішилась сама собою після заміни резини.. видно було їй шось пороблено. Доречі в той самий день і було змінено насос гідропідсилювача руля.. хоча не думаю що це могло вплинути, бо старий насос був нормальний тільки от гудів деколи.

Vomont
15.10.2008, 12:03:31
Резюме - крива резина

ValodjaE36
15.10.2008, 14:06:28
Чув, резина мае свій строк придатності:-?

yurakushyk
15.10.2008, 14:33:25
Чув, резина мае свій строк придатності
Крім терміну, ще залежить напевно від манери їзди LOL, я думаю, що після слалому термін скорочуєтся.

Vomont
15.10.2008, 19:04:07
В мене така сама ситуація тільки заміна резини нічого не дала.Напевно все ж таки криві диски.

LEgEnDA
04.11.2008, 15:53:44
На діагностиці татові сказали шо дискам гальмівним торба, треба міняти... Колодки стоять на них майже нові, жалко їх викідувати... нічого не може статись, якшо диски доїздити?

bmwe36petro
04.11.2008, 16:05:52
LEgEnDA, краще того не робити, можуть потім гальмівні циліндри підклинити. Моя думка - поставити нові диски і колодки, а ці (майже нові) колодки зберегти до наступної заміни або продати.

BMW-ЮРА
05.11.2008, 14:51:41
LEgEnDA, Став сміло ці колодки вони притруться до нових дисків за 100-200км.

ValodjaE36
05.11.2008, 16:12:11
притруться, аби були без полосок витертих...

bmwe36petro
05.11.2008, 16:42:36
Став сміло ці колодки вони притруться до нових дисків
або диски до колодок :-)))

CONFIG
05.11.2008, 16:59:41
LEgEnDA, Став сміло ці колодки вони притруться до нових дисків за 100-200км.
Багато де читав що при заміні дисків обов'язково міняти колодки, бо буде так як каже bmwe36petro.

BMW-ЮРА
05.11.2008, 18:31:30
Виходить тоді треба міняти і диски тормозні при заміні колодок?Дивіться на речі реально.Там нічо неможе клинити,а колодки притруться після пару км.Вони ж мягкіші за диски які з металу.

324disel
05.11.2008, 21:32:12
Залежить від стилю їзди , обєму двигуна . Але "книжка пише", шо тре міняти після трьох замін колодок максимум.
У всякому разі можна зняти колесо і подивитися чи він кривий.

LEgEnDA
06.11.2008, 00:47:29
Про заміну дисків разом з колодками я знаю, цікавить чи нічого не станеться якщо ці колодки доїздити на старих дисках, ходова, млін, дорога, все зразу не поміняєш;))

bmwe36petro
06.11.2008, 08:56:18
Там нічо неможе клинити,а колодки притруться після пару км
якшо гальмівні диски, як леза тонкі (стерті), то гальмівний циліндр при гальмуванні виходить за межі робочої поверхні і може заклинити. Я особисто стикався з таким, правда на ВАЗі, але на БМВ принцип такий же.
чи нічого не станеться якщо ці колодки доїздити на старих дисках
LEgEnDA, все залежить від того, наскільки зношені диски, якшо вони вже як леза і (або) мають тріщини, то міняти негайно.

BMW-ЮРА
06.11.2008, 10:24:06
bmwe36petro, Я недавно міняв в себе всі колодки, повір, шо в мене 237 пробігу, і диски стерлись може на 2 мм, то максимум, їм до леза, ше їздити стільки шо мені борода по пяти виросте.А Циліндри можуть клинити, тоді , коли взагалі нема колодок, тоді вони просто вилізуть з супорта, і ще коли машина дуже довго простояла.Так шо міняти на нові , якшо LEgEnDA, пише шо вони ше недуже поношені нема смислу.
І щодо того що диск кривий, то я ше такого небачив. Його непросто вигнути, бо передній товщина примірно 2-2,5см, якшо вентильований, а задній тонший-до 1см.То на рахунок такої грубини я думаю треба добре постаратись шоб він вигнувся.Тому то шо кажуть на сервісах то всьо казки, вони його можуть вигнути коли знімають з машини, або потім кинуть , як правило в нас і роблять.Їм ж вигідно нашкодити свіжа робота, лишні гроші.

CONFIG
06.11.2008, 10:48:54
BMW7101, ти певно не чув що гальмівні диски міняються на кожній третій заміні колодок, в когось на другій, то вже залежить від стилю їзди. Так що 237 тисяч на одних дисках то є нереально.

Скажу так, я міняв диски без зміни колодок коли на колодках наїздив максимум 5000 км. Зауважив що диск стирається нерівномірно, якщо знаєте ATE зараз малює свої диски і по тому як стирається фарба можна побачити чи рівномірно чи ні. Не можу точно сказати коли появилась вібрація, але зауважив я її відразу як виїхав на трасу. Вирок один або колодки диски повели або вода (якась випадкова калюжа).

Заміна резини (як я писав вище) спочатку ніби забрала вібрацію, але тепер стало все як було. Тепер думаю міняти і то і то, і побачу який з того буде результат.

BMW-ЮРА
06.11.2008, 11:08:19
CONFIG, Думаю треба шось по ходовій перебрати , а не міняти даремно диски і колодки!

CONFIG
06.11.2008, 11:14:00
На Авіаційній мені сказали що може бути 10 різних причин.. кілька я вже виключив.. поміняв резину, збалансував колеса, розвал зробив ітд. Щось перебрати по ходовій то не варіант, зараз мене цікавить конкретно що можна зробити.. наразі єдиний варіант то замінити гальмівні диски.

BMW-ЮРА
06.11.2008, 11:31:05
CONFIG, в мене зараз така сама ситуація.На вихідних поміняю шарові, рульові наконечники і тяги стабілізатора, думаю все буде ок!Як зроблю то напишу!Думаю проблема пропаде.Правда колеса я ше невикатував.

bmwe36petro
06.11.2008, 16:10:37
І щодо того що диск кривий, то я ше такого небачив
я бачив ;-)
Його непросто вигнути
механічно не вигнеш, диски гнуться від різкої зміни температури, восновному коли на розігріті диски попадає вода (калюжа).

BMW-ЮРА
06.11.2008, 18:06:50
механічно не вигнеш, диски гнуться від різкої зміни температури, восновному коли на розігріті диски попадає вода (калюжа).
то всьо дитячі казки, і ти вто віриш, то шо його розкалило до червоного і в воду.
Мені смішно коли таке кажуть, подумайте логічно, то ж ноусенс!

Вася
06.11.2008, 18:29:38
дааа
Від води я тобі гарантую диск не гнеться уяви собі як потрібно його розігріти щоб він хотяби порозовів , а от про механічне втручання я згідний на добрій ямі або був удар з боку в колесо .
( я собі гадав випадок знайомий купив чері вроді амулет з галогенками влетів в калюжу і стьокла полопали от в це я вірю бо бачив ) а тут не знаю я такого ще не чув щоб диск гнуло від температури (:

LEgEnDA
06.11.2008, 18:41:03
Був на Навроцького сьодні, заміряли диски - товщина 16мм:-o, допустимий мінімум 20.4... Народ.. 160 тисяч пробігу - анріал... Де можна на компютері глянути на пробіг машини? бо на навроцького мій рік не побачуть

Vomont
06.11.2008, 19:22:31
Що значить не побачуть? Я в них провіряв свою - одометр,блок управління світлом і тп. От опитати ключ не можуть - як правило там завжди збережений оригінальний пробіг(поскільки змінити його параметри дорого тай не всі про це знають).
Я викладав тему про електрика з Гвардійської - він це робить,шукай в ремонті електрообладнання

CONFIG
07.11.2008, 08:28:04
то всьо дитячі казки, і ти вто віриш, то шо його розкалило до червоного і в воду.
Мені смішно коли таке кажуть, подумайте логічно, то ж ноусенс!
То не казки.. щоб відчувати вібрацію не треба щоб диск вдвоє склало, мінімальне відхилення і буде вібрація. А щодо калюж то це цілком реально, якщо інтенсивно їздити то в мене не те що гальмівні диски нагріваються, але і то тепло на колісні передається. Викривлення гальмівних дисків це популярне явище про яке знають всі.. навіть якщо говориш на вулканізації що вібрація при гальмуванні вони зразу кажуть.. гальмівні диски.

Якщо хочете щоб диски не вело, треба купувати півспортивний, або спортивний варіант, ціна щоправда починається від ціни звичайних х4, зате коли вони у вас будуть такі 4425 вам не грозять ніякі калюжі ;-)

bmwe36petro
07.11.2008, 09:21:42
то всьо дитячі казки, і ти вто віриш, то шо його розкалило до червоного і в воду.
Мені смішно коли таке кажуть, подумайте логічно, то ж ноусенс!
BMW7101, я не з тих людей, шо вірять у казки і чутки, я опираюсь на факти і досвід. До речі, кому дуже цікаво почитайте тут (http://www.autocentre.ua/ac/service/exploitation/11838.html).

BMW-ЮРА
07.11.2008, 11:53:28
Читати можна багато, а вентилюючі дски ніколи неповеде , неперегріє, тим більше в бампері є воздуховідводи які охолоджують.І якщо диски відкриті , так як в мене, то 100% неперегріє.Якщо супорта нормально відходять то колодки нетруть постійно в диски, тоді нічо і неперегріється, а якщо шось невпорядку, колодки недобре відходять, тоді може і гріються.

CONFIG
10.11.2008, 08:50:24
В суботу поміняв гальмівні диски разом з колодками, поставив ATE (Німецький), бо як сказав ІГОР вони бувають різні, якщо не помиляюсь чеський і італійський. Вібрація пропала, скрип теж. Раніше колодки стояли Lucas скрипіло жахливо. Цікаві спостереження.. оскільки ATE малює свої диски в сірий колір можна спостерігати як притираються колодки. Цього разу фарбу стерло рівномірно по всій площині диску, чого не було минулого разу коли я не міняв колодки.. не знаю правда чи це на щось впливає, але повторюсь, кажуть що диски треба міняти з колодками.

Доречі вібрація на ралі може також спричинена бути і сильно розбитим підшипником ступеці. Правда, наскільки я розумію діагностувати це можна тільки знявши супорт.

Пам'ятайте, що такого роду недолік як вібрація при гальмуванні пагубно впливає на рульову рейку.

ValodjaE36
10.11.2008, 09:43:25
Доречі вібрація на ралі може також спричинена бути і сильно розбитим підшипником ступеці. Правда, наскільки я розумію діагностувати це можна тільки знявши супорт.
підшибник ступиці якшо розбитий а тимбільше сильно то може бути не тільки вібрація на рулі, та й гудіти буде, як у літака при взльоті...;-)