PDA

Переглянути повну версію : E34 E34 SERVIS


POMAH
12.09.2008, 00:48:51
E34 як поновити SERVIS, на панелі приборів, так шоб він був знов цілий??

Just be
12.09.2008, 01:22:15
POMAH, ти маєш на увазі індикатор сервісного обслуговування (OILSERVICE і INSPECTION) ? Якщо та, то на будь-якому сервісі по БМВ це зроблять за 30 сек., можеш поїхати на Навроцького або Авіаційну.

Є варіант зробити самому, через діагностичну фішку.
34563455


Виключаємо запалення.
Замикаєм контакти 7 і 1 (для 15-ти контактного роз"єму) або 7 і 19 (для 20-ти контактного) перемичкою.
Повертаєм ключ в положення 2(при виключеному запаленні ключ в положенні 0).
Чекаєм поки не загоряться всі зелені індикатори, приблизно 15 секунд.
Виключаєм запалення і витягуємо нашу перемичку.


Якщо не получилось, то після 4 кроку, витягуємо перемичку і тоді виключаєм запалення.

Також читав, що можна просто 7-мий контакт замкнути на масу, включити запалення, почекати 15 сек. і при включеному запаленні розімкнути і виключити запалення.

ValodjaE36
12.09.2008, 09:44:34
На Навроцького робив собі таке, заплатив 10 нашиг, краще не резикувати з електронікою...

Thanatos
12.09.2008, 09:45:10
Привіт.
Найкраще на E 34 скидувати SERVIS не перемичкою типа куском дроту замикаючи контакт 7 і 1 - Бо такий спосів в більшості випадків не допомагає (сам пробував :)), а взяти тестер, або лампочту на 12 V(щоб був опір) одну клему в 7-мий контакт, а другим замкнути на масу (кузов машини), а далі включити запалення, почекати 15 сек. і при включеному запаленні розімкнути і виключити запалення. Працює 100% пробував в себе :)))

BMW-ЮРА
13.09.2008, 11:34:54
Я перимикав 2 контакти, першим способом невийшло, а на включеному запаленні спрацювало.Нашо їхати на сервіс і платити нехай і 10 наших, як то 5 хвилин роботи, а в нас за 5 хвилин , мало хто заробляє 10 грн.!!!

Thanatos
13.09.2008, 22:07:50
BMW7101 Такий спосіб як на E36 на E34 не спрацьовує.
Тому рекомендую на E34 робити так як описано вище і все буде ОК:).
Гарантую :)
І правельно сказав BMW7101 Цитую: платити нехай і 10 наших, як то 5 хвилин роботи, а в нас за 5 хвилин , мало хто заробляє 10 грн.!!! :) :) :)

CONFIG
15.09.2008, 08:21:43
Люди, а ви що масло не міняєте?

POMAH
15.09.2008, 21:52:55
добре,дякую шо підказали буду пробувати

кум
03.03.2009, 23:14:10
Привіт всім,. А що робити коли світиться червоноий і жовтий індикатор постійно(з ввімкнутим запаленням і без)? Після зняття акумулятора

{ додано через 20 хвилин }
Після зняття акумулятора
маю на увазі знімав акум.., після того світить постійно

Just be
04.03.2009, 00:09:53
червоноий і жовтий індикатор постійно
А що на них намальовано (просто не бачив як воно в е34) ?

Vomont
04.03.2009, 00:12:14
Це напевно кубіки жовтий та червоний. Якщо так то заміна масла вже прийшла пора.

кум
04.03.2009, 09:29:44
Ті самі, але масло міняю регулярно, правда не на сервісах. Поїхав по "кулібінах" оновлювати, мучили, мучили і нічо не вийшло. Може якийсь дитчик?(:

bmwe36petro
04.03.2009, 09:41:03
кум, звернись на цей сервіс (http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=8&page=7), там швидко якісно і недорого допоможуть.

кум
04.03.2009, 09:52:55
Дякую, буду у Львові обов`язково заїду.

ValodjaE36
04.03.2009, 10:30:06
кум, і коштує таке 10-15 грн.;-)

Vomont
04.03.2009, 13:09:04
Ті самі, але масло міняю регулярно, правда не на сервісах. Поїхав по "кулібінах" оновлювати, мучили, мучили і нічо не вийшло. Може якийсь дитчик?
Ніякий датчик - просто руки ростуть у кулібінів з попи.

ValodjaE36
04.03.2009, 13:59:24
Тут є інфа, для твого кулібіна;-)

Диагностический разъем (сброс индикатора INSPECTION и прочее)
В двигательном отсеке BMW, сверху над двигателем расположена колодка с диагностическим разъемом, который используется как для диагностики двигателя, так и для выполнения некоторых специальных задач (сброс индикатора INSPECTION, прокрутка стартера при настройке зазоров клапанов). Ниже приводится цоколевка этих разъемов.

До 1987 года (15 контактов)
diagnostic1

No.

Описание


1
(-) Земля

4
Датчик температуры

5
Кислородный датчик

6
Диагностика SRS

7
Сброс Service indicator

8
Датчик положения коленвала (+)

9
Экранировка

10
Датчик положения коленвала (-)

11
Внешнее включение стартера

12
Сигнал работы генератора (реле зарядки аккумулятора)

13
Сигнал включенного зажигания

14
(+) Аккумулятор

15
Питание системы зажигания



После 1987 года (20 контактов)
diagnostic2

No.


Цвет провода


Описание


1


BK
Сигнал включенногозажигания

6


WT/BK
Диагностика SRS

7


WT/GN
Сброс Service indicator

11


BK/YL
Внешнее включениестартера

12


BU
Сигнал работы генератора (реле зарядки аккумулятора)

14


RD
(+) Аккумулятор

15


WT/YL
Motronic RxD

16


GN/WT
Кислородный датчик

18


GN/BU
Motronic Programming Voltage

19


BR
(-) Земля

20


WT/VI
Motronic TxD

Крышка 20-контактного диагностического разъема замыкает собой следующие контакты:

* 18 и 20 - на 19
* 15 - на 14

Сброс индикатора INSPECTION

На приборной панели BMW под информационными индикаторами находится ряд цветных светодиодов. Рано или поздно один за другим гаснут зеленые огоньки, потом загорается желтый, а затем и красный (или три красных). В другие моменты зажигаются надписи.

Это - информационные индикаторы. , Своего рода таймер не имеющий никакой обратной связи с двигателем. Однако совсем забивать на них не следует, - электроника подсказывает, что автомобиль требует внимания. Индикатор "OIL SERVICE" говорит о необходимости смены масла, а "INSPECTION" - о необходимости периодической профилактики. Ряд светодиодов - это просто таймер. Причем таймер этот считает не только пробег, но учитывает температуру и обороты двигателя. Поэтому "OIL SERVICE" может загораться в диапазоне от 8 до 13ткм, в зависимости от стиля езды.

Между тем, сменив по всем правилам масло и фильтр, владелец видит, что "OIL SERVICE" продолжает гореть, а зелененькие светодиоды так и не зажглись. Возможно не все знают, что под капотом автомобиля BMW установлен многоконтактный электрический разъем, который служит для подключения контрольных и диагностических приборов, например "Modic". Также, в этот разъем включается специальный ключ фирмы "BMW" для сброса показаний индикаторов.

За неимением специального оборудования для сброса показаний индикаторов можно воспользоваться простым "гаражным" способом.

Замкните проводом отмеченные красным цветом контакты 1 и 7 (для 15-контактного разьема), и 7 и 19 (для 20-контактного разьема), и поверните ключ зажигания в положение "2" , т.е. включите зажигание (заводить двигатель не надо!). Ждите 8-10 секунд. Сначала погаснет "OILSERVICE", затем "INSPECTION", и загорится линейка зеленых светодиодов. Можно выключить зажигание, т.е ключ зажигания в положение "0" и убрать перемычку.

По непроверенным данным, на поздних моделях (после 1993 года) эта процедура может не сработать. Попробуйте еще раз, но после 10 секунд не выключайте зажигание, а на включенном уберите перемычку.

ВНИМАНИЕ

Если после сброса индикаторов они опять загорятся , то надо заменить аккумуляторы, которые находятся в приборной панели (аккумуляторы типоразмера АА, годятся, например, "Varta") и повторить процедуру сброса.

Впрочем, если уж все равно снимать панель, возможно Вам больше понравится идея попросту удалить из нее светодиоды и покончить с проблемой раз и навсегда.



www.bmw.kiev.ua, 04-01-2002

кум
04.03.2009, 14:19:34
Велике тобі спасибі. В принципі я вчора пробував перемичкою 7+19, але нічо не вийшло. Може не правильно, вечором попробую ще раз. Про "батарейку" не знав, може вона. А тяжко панель знімати?

ValodjaE36
04.03.2009, 15:23:05
А тяжко панель знімати?
Яку панель?

кум
04.03.2009, 18:54:24
Если после сброса индикаторов они опять загорятся , то надо заменить аккумуляторы, которые находятся в приборной панели (аккумуляторы типоразмера АА, годятся, например, "Varta") и повторить процедуру сброса.
панель приборів

axel
04.03.2009, 21:29:13
На скільки я знаю, то батарейки в приборці є тільки в кузовах E23 E24 E28 E30 і ще в кількох, але в Е34 їх там вроді немає.

bmwgorobec
06.03.2009, 11:49:46
В е34 вроді до 1992року випуску після зняття акумулятора було багато випадків що щиток приборів виходив з ладу. А можливо що кулібіни щось напартачили, думаю треба на компутер

кум
06.03.2009, 12:01:33
Поки буде так, як є, не заважає, буде час попробую зняти, подивитись. А воно не має відношення до сигналізації( той акомулятор), бо вона чомусь пропала, може із за того що стара(:

ValodjaE36
06.03.2009, 12:24:52
кум, приборку знімати не важко, головне акуратно, але ти спочатку спробуй, може в тебе зібються індикатори заміни мастила!

_jeka_
11.11.2011, 11:11:25
В деяких 34 шитках є батарейки, там де цифри крутяться а не цифрові.